Een wat?quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En bonus, het is nog geiler als de desbetreffende vent een echte dadbod heeft.
Moet er gedweild worden?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom is hier trouwens geen KPD topic van? Vind ik nog vele malen leuker en subtieler om te zien dan al die loshangende naakte schwanzen.
Nee, want naast 1 persoon ben ik hier nog niet veel noemenswaardig tegengekomen.quote:
“Wikipedia: Dad bod is a slang term in popular culture referring to a body shape particular to middle-aged men. The phrase has been adopted in U.S. culture to refer to a male who was once particularly lean or fit, but over time has gained body fat, typically around the waist, sometimes even leading to a "beer belly". The arms, legs, and chest are usually still toned.”quote:
Niet heel erg woke dit.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
“Wikipedia: Dad bod is a slang term in popular culture referring to a body shape particular to middle-aged men. The phrase has been adopted in U.S. culture to refer to a male who was once particularly lean or fit, but over time has gained body fat, typically around the waist, sometimes even leading to a "beer belly". The arms, legs, and chest are usually still toned.”
Ah. Nou, leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
“Wikipedia: Dad bod is a slang term in popular culture referring to a body shape particular to middle-aged men. The phrase has been adopted in U.S. culture to refer to a male who was once particularly lean or fit, but over time has gained body fat, typically around the waist, sometimes even leading to a "beer belly". The arms, legs, and chest are usually still toned.”
#BODYPOSITIVITYquote:
Ja, dat ben je. Ik mis de diversiteit bij jou. How dare you?!quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
#BODYPOSITIVITY
Oh wacht, middle aged men. Dat is dan weer niet zo woke want er moet natuurlijk staan ALL MEN maar ik ben aangetrokken tot middle aged men ben ik nu een rechts gekke racist/discriminist?
Nee hoor.. zeker die slippers met sokken niet en een te kort t-shirt trekt ook op niet veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:12 schreef Nico987 het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral verbaasd over de vrouwen die aangeven dat ze een jogging broek aantrekkelijk vinden.
Ik zie zo vaak vrouwen die hun best doen om er leuk uit te zien leuk jurkje, haren gestijlt, make upje er op met zo'n gozer in jogging broek te kort T-shirt en badslippers, liefst met sokken. Maar dat vinden vrouwen dus sexy blijkbaar.
Bahquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef Sodemieters het volgende:
TS is gefotografeerd toen-ie lekker z'n boodschapjes deed.
[ afbeelding ]
Geweldig idee!quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom is hier trouwens geen KPD topic van? Vind ik nog vele malen leuker en subtieler om te zien dan al die loshangende naakte schwanzen.
Shit net al mijn broeken weggedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee hoor.. zeker die slippers met sokken niet en een te kort t-shirt trekt ook op niet veel.
Het gaat hier over de aftekening die je kan zien in zo een broek (in een jeans ofzo toch vaak een pak minder).
Niet iedereen geilt daar op hoor... dus het is geen rampquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:20 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Shit net al mijn broeken weggedaan.
Klopt is helemaal correct Nico.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:12 schreef Nico987 het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral verbaasd over de vrouwen die aangeven dat ze een jogging broek aantrekkelijk vinden.
Ik zie zo vaak vrouwen die hun best doen om er leuk uit te zien leuk jurkje, haren gestijlt, make upje er op met zo'n gozer in jogging broek te kort T-shirt en badslippers, liefst met sokken. Maar dat vinden vrouwen dus sexy blijkbaar.
Je hebt dat volk, maar je hebt ook venten die er gewoon lekker en fleece uitzien in zo´n trinna. De ´nette en welopgevoede ´ trinna groep is dat, dat zijn de beste. Die zetten ook sushi, schaaltjes kwaliteitsborrelhapjes neer en doen cola in een glas voor je als je Netflix & chillt, ipv dat er een blik Schultenbrau op tafel komt met een bak Kraak Naturel chips.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:48 schreef Molo het volgende:
Van dat ADO Den Haag vorkheftruckvolk wat er zo bijloopt
Ik ben helemaal niet zo gek op joggingbroeken, laat staan met sokken in bad slippers eronder.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:12 schreef Nico987 het volgende:
Ik snap hier de helft niet vanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je hebt dat volk, maar je hebt ook venten die er gewoon lekker en fleece uitzien in zo´n trinna. De ´nette en welopgevoede ´ trinna groep is dat, dat zijn de beste. Die zetten ook sushi, schaaltjes kwaliteitsborrelhapjes neer en doen cola in een glas voor je als je Netflix & chillt, ipv dat er een blik Schultenbrau op tafel komt met een bak Kraak Naturel chips.
Geld?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar wat er in die broek zit kan mijn aandacht wel even trekken zeg maar.
Dat kan ik zelf wel regelen in voldoende mate.quote:
Zozo, dat zijn nogal wat wensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel regelen in voldoende mate.
Een goed gevulde broek en dan ook nog eens een staande ovatie van de heer in kwestie krijgen interesseert me meer.
Droom groot is me altijd verteld…quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zozo, dat zijn nogal wat wensen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Droom groot is me altijd verteld…
Als je langs loopt hoop je erop een grote erectie te zien in een broekje?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel regelen in voldoende mate.
Een goed gevulde broek en dan ook nog eens een staande ovatie van de heer in kwestie krijgen interesseert me meer.
Mij ook, daarom nooit lager dan cup H.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Droom groot is me altijd verteld…
Liever in mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je langs loopt hoop je erop een grote erectie te zien in een broekje?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus alle onderbroeken in de was. Moest even boodschappen halen. Gauw lichtgrijze trainingsbroek aangedaan waarbij een aftekening pisvlek te zien was. Afijn in de supermarkt zie ik dus enkele dames gluren.
Die kwaliteit kom je niet meer tegen maar vroeger had je spijkerbroeken die zo lang meegingen dat je een individueel slijtpatroon kreeg. Dan kon je ook aan de slijtplek zien dat ik linksdragend ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |