Volgende week begint de herfst ook alquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt wel herfst hier met al die bladeren op de grond.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week begint de herfst ook al
Als men dat nu ook nog even tegen het weer vertelt zou het top zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week begint de herfst ook al
quote:
quote:Voor de weerkundigen begint de herfst op 1 september. Rond 21 september begint de astronomische herfst. Rond 23 september staat de zon precies boven de evenaar waardoor dag en nacht overal op aarde even lang duren.
Dus er is een verschil tussen astronomische herfst en het moment dat de zon boven de evenaar staat? Dat wist ik niet. Ik moet bijgeschoold worden.quote:
je bent zelf een berg geel blad en droogquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben een zomerliefhebber pur sang, maar ik kan er niet meer van genieten. Ik zie elke dag de stand van de rijn, Waal en IJssel. Ik rijd door bergen gele bladeren vanwege de droogte..
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je bent zelf een berg geel blad en droog
Ik heb het even uitgezocht. Ik ben verdorie amateur-astronoom, maar nu begon ik ook te twijfelen. Het is gewoon niet waar wat in die quote staat. De astronomische herfst begint op het tijdstip dat de zon door het herfstpunt gaat, dan staat hij recht boven de evenaar. De astronomische herfst begint helemaal niet op 21 september.quote:
nee, hoor. De hele komende week nog. Ik zie 2 iets mindere dagen van 22, wat overigens ook nog wel prima is, maar verder tot volgend weekend 25/26, dus ook gewoon warm.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
(Waarschijnlijk) laatste echt warme dag van deze zomer. Ik moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben inmiddels. Had gister 29 graden op de thermostaat in mijn home-gym. Toch nog een workout eruit weten te persen![]()
Gewoon ventilator op standje vol en die op je richten terwijl je bezig bent. Ging prima.
Denk dat ik 21 graden straks echt gewoon als heel fris ga ervaren![]()
Nou dat had ik dus jaren geleden toen het ook heel lang zo heet was. Uiteindelijk werden de temps weer normaal naar 20 graden en man had het gewoon serieus koud buiten hahaha terwijl het juist dan heerlijk is buitenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
(Waarschijnlijk) laatste echt warme dag van deze zomer. Ik moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben inmiddels. Had gister 29 graden op de thermostaat in mijn home-gym. Toch nog een workout eruit weten te persen![]()
Gewoon ventilator op standje vol en die op je richten terwijl je bezig bent. Ging prima.
Denk dat ik 21 graden straks echt gewoon als heel fris ga ervaren![]()
Weinig last van gehad afgelopen nacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe wil je afgelopen nacht noemen dan
Dan zal het nu ook wel meevallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weinig last van gehad afgelopen nacht eerlijk gezegd.
Laat maar komen die 30+'er in september. Weet nog dat 2018(?) even doodleuk nog een extra staartje kreegquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 30+'er van 2022. Het was een fijne zomer.
Hier in Noord-oost Twente is het vooral erg droog aan het worden. De laatste fikse regenbuien van deze maand zijn allemaal aan ons voorbij gegaan. Bizar om te zien hoe laag het water staat in sommige meren en plassen. Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo laag gezien heb op bepaalde plaatsenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat maar komen die 30+'er in september. Weet nog dat 2018(?) even doodleuk nog een extra staartje kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |