Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:02 schreef Maanvis het volgende:
Je had de kans om een DTS topique te maken
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.
Meh. Dan proef ik er niks van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?
je kunt altijd caffeinekaugom kauwenquote:
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
Weer een festival de nek omgedraaid,zo jammer dit.![]()
[ afbeelding ]
Ze is ook zo vrolijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Roxanne knetemann is gvd echt een vrouw die wat los maakt bij me,
Het bos is ook net weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komen
het bos in uden is er nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bos is ook net weg.
[ afbeelding ]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:40 schreef Maanvis het volgende:
en nu zeggen ze 'ja maar wij hebben toch ook een talent ontdekt'
waareop heleen hendriks zegt 'ja maar die zit hier'
[ afbeelding ]
Ja roxanne ze hebben het over jou
jammer dat ze aseksueel is, ik zou d'r wel een relatie met iemand zoals mij gunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "
Zij;" Nee,ik ben van mezelf."
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooitquote:
Heleen van Royen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooit
Nee, die andere heleen, hendriksen of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |