Ik weet dat je op de Veluwe woont, maar dat wil niet zeggen dat je ook zulke achterlijke dingen hoeft te posten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Ach, met boeren die langs de kant staan te toeteren is verder ook niet zoveel mis natuurlijk. Het wordt allemaal pas echt irritant als die opgefokte ER-lui de boel daadwerkelijk gaan blokkeren.
Wat is daar nou weer mis mee dan? Boeren die dingen blokkeren zijn walgelijk irritant en mogen van de weg geveegd worden, maar als ze met een trekker langs de kant staan te toeteren...nou en?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet dat je op de Veluwe woont, maar dat wil niet zeggen dat je ook zulke achterlijke dingen hoeft te posten.
Ik denk dat R_R er vooral op doelt dat er wel een klein verschilletje is in de reden dat de boeren of ER protesteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee dan? Boeren die dingen blokkeren zijn walgelijk irritant en mogen van de weg geveegd worden, maar als ze met een trekker langs de kant staan te toeteren...nou en?
En ja, ik ben anti-boer.
Tuurlijk, dat spreekt voor zich. Maar elk protest waarbij de weg daadwerkelijk wordt geblokkeerd mag opbokken. Ga lekker met vlaggen en toeters en dingen ergens staan waar je wel gezien wordt, maar niet voor verstoring zorgt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat R_R er vooral op doelt dat er wel een klein verschilletje is in de reden dat de boeren of ER protesteren.
Dit viel me ook op aan de route, dit is geen openbare weg namelijk. De landingsbaan waar ze overheen fietsen is altijd gesloten vanaf 15 maart tot 15 augustus ivm het broedseizoen. Nu net weer open dus.quote:Voorbij de tussensprint komen we flink wat bochten tegen, terwijl we dwars over Camp New Amsterdam (huh?) fietsen.
Door ergens te staan zorgen ze al voor verstoring, aandachtsgeile terrorboeren die ‘strijden’ voor een gezondheidsbedreigende, subsidieslurpende en ten dode opgeschreven sector vergallen m’n levensvreugde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat spreekt voor zich. Maar elk protest waarbij de weg daadwerkelijk wordt geblokkeerd mag opbokken. Ga lekker met vlaggen en toeters en dingen ergens staan waar je wel gezien wordt, maar niet voor verstoring zorgt.
Ik heb die laatste 3km echt ontelbare keren gefietst. Met wind tegen of regen echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit viel me ook op aan de route, dit is geen openbare weg namelijk. De landingsbaan waar ze overheen fietsen is altijd gesloten vanaf 15 maart tot 15 augustus ivm het broedseizoen. Nu net weer open dus.
Overigens staat dat bord op de Amerongse berg verkeerdomJe ziet het staan als je vanaf de noordkant boven komt, maar de koers komt van de zuidkant.
Wel leuk deze route, veel voor mij bekende wegen. Over mijn trainingswegen, door het dorp waar ik opgroeide, finish naast de uni waar ik studeerde.
Rendac.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
Ik zou het wel aardig en des te transparant vinden als we 'de boeren' vanaf nu gewoon bij naam noemen. Dus Vion, De Heus enzo.
Dus als er protesten zijn, zijn het protesten van Vion, De Heus, -vul maar een bio industrieel in- en niet langer boerenprotesten.
Dat idee. Bedankt alvast
Het kan nog altijd erger dan bovenstaande geneuzel waar Wim het over heeft...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken mijn prioriteiten: Eerst Eefje de Visser op Lowlands terugkijken en daarna is het pas tijd voor koers.
Leg uit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger dan bovenstaande geneuzel waar Wim het over heeft...
Spinvis is nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger dan bovenstaande geneuzel waar Wim het over heeft...
Is dat een hordenloopster ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken mijn prioriteiten: Eerst Eefje de Visser op Lowlands terugkijken en daarna is het pas tijd voor koers.
Dat Dannie verreweg de beste lead out is. Ik neem althans aan dat dit de reden is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:08 schreef eentwee het volgende:
Volgens de Emil van Denemarken is Sem Bennett de favoriet voor vandaag. Heb ik iets gemist?
Wie is Emil van Denemarken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:08 schreef eentwee het volgende:
Volgens de Emil van Denemarken is Sem Bennett de favoriet voor vandaag. Heb ik iets gemist?
Dat vond ik ook opvallendquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:08 schreef eentwee het volgende:
Kijk eens boven je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Eefje de Visser hooligans als @:hhh38 @:el-stinho en @:mani89 dan?
Zo goed dat Sam er niet over raaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Dannie verreweg de beste lead out is. Ik neem althans aan dat dit de reden is.
Wat is er?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veruit de meeste sprintzeges in een grote ronde van dit deelnemersveldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:08 schreef eentwee het volgende:
Eefje altijd +1, maar ik heb inmiddels wel het idee dat deze tour weinig nieuws meer voor me in petto heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heiligschennis!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Buren zit op VTM2 tegenwoordig
Oh ja eens, na deze keer vind ik het ook wel welletjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eefje altijd +1, maar ik heb inmiddels wel het idee dat deze tour weinig nieuws meer voor me in petto heeft.
Is dit een stukje tekst wat hij half-melodieus aan het voorlezen is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft toch een deel van de route van gisteren bezongen, dus geheel terecht om hem te noemen
Nee, dit is Spinvis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit een stukje tekst wat hij half-melodieus aan het voorlezen is?
Dit kun je met de beste wil van de wereld geen zingen noemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft toch een deel van de route van gisteren bezongen, dus geheel terecht om hem te noemen
Oh ja, wielrennen. HUP VUELTA A ESPANA WIELRENNEN HUP HUPquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat hij al struikelt over de eerstequote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke etappe een eigen reeks, het moet niet gekker wordenAnyway, hier ben ik dan
Dat is toch altijd zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke etappe een eigen reeks, het moet niet gekker wordenAnyway, hier ben ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |