Kijk eens boven je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Eefje de Visser hooligans als @:hhh38 @:el-stinho en @:mani89 dan?
Zo goed dat Sam er niet over raaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Dannie verreweg de beste lead out is. Ik neem althans aan dat dit de reden is.
Wat is er?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veruit de meeste sprintzeges in een grote ronde van dit deelnemersveldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:08 schreef eentwee het volgende:
Volgens de Emil van Denemarken is Sem Bennett de favoriet voor vandaag. Heb ik iets gemist?
Eefje altijd +1, maar ik heb inmiddels wel het idee dat deze tour weinig nieuws meer voor me in petto heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heiligschennis!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Buren zit op VTM2 tegenwoordig
Oh ja eens, na deze keer vind ik het ook wel welletjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eefje altijd +1, maar ik heb inmiddels wel het idee dat deze tour weinig nieuws meer voor me in petto heeft.
Is dit een stukje tekst wat hij half-melodieus aan het voorlezen is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft toch een deel van de route van gisteren bezongen, dus geheel terecht om hem te noemen
Nee, dit is Spinvis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit een stukje tekst wat hij half-melodieus aan het voorlezen is?
Dit kun je met de beste wil van de wereld geen zingen noemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft toch een deel van de route van gisteren bezongen, dus geheel terecht om hem te noemen
Oh ja, wielrennen. HUP VUELTA A ESPANA WIELRENNEN HUP HUPquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat hij al struikelt over de eerstequote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke etappe een eigen reeks, het moet niet gekker wordenAnyway, hier ben ik dan
Dat is toch altijd zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke etappe een eigen reeks, het moet niet gekker wordenAnyway, hier ben ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |