Hoeveel je die nog kunt laten droppen dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
Net thuis, binnen was het nog 26,5 graden. Benieuwd hoeveel ik daar nog af kan krijgen voor ik ga slapen
Exact! 2 graden is de tussenstand, maar als ik de ramen dicht doe gaat de temperatuur waarschijnlijk weer omhoogquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel je die nog kunt laten droppen dus.
Mweh, toch wel een te negatief stukje voor Sieneke. Ze was niet geweldig, maar ze deed hartstikke haar best tijdens het songfestival. Dat we niet doorgingen, lag niet aan haar en ik vind haar topquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:53 schreef Guanabana het volgende:
https://www.mediacourant.(...)neke-zoekt-diepgang/
Sieneke Peeters gooit het twaalf jaar na haar Songfestival-debacle over een andere boeg. De zangeres, bekend van het afschuwelijke liedje Sha-La-Lie, wil de diepgang in zichzelf gaan zoeken.
Ik denk niet dat we het met Loekz of Vinzzent heel veel beter gedaan zouden hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, toch wel een te negatief stukje voor Sieneke. Ze was niet geweldig, maar ze deed hartstikke haar best tijdens het songfestival. Dat we niet doorgingen, lag niet aan haar en ik vind haar top
Nee, dat denk ik ook niet. Vooral Loekz niet, met hun midden-oosterse invloeden in het liedje, want dan gaan ze op ons stemmenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het met Loekz of Vinzzent heel veel beter gedaan zouden hebben
Het zegt ook wel wat dat Sieneke vaak wordt aangehaald als voorbeeld van een flop, terwijl ze lang niet de enige flop was in die tijd. Maar haar inzending is blijkbaar wel memorabeler dan Hind, Edsilia en Joan Frankaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Vooral Loekz niet, met hun midden-oosterse invloeden in het liedje, want dan gaan ze op ons stemmen
De 3j's, ook uit die tijd, zijn laatste geworden in de semi. Treble wordt vaak gezien als de slechtste Nederlandse inzending van deze eeuw, maar ja, als het over Sieneke gaat, dan gaat het vaak ook over haar songfestivaldeelname. De 3j's hebben nog wat mooie hits gescoord, Treble is al uit elkaar en Hind en Edsilia zijn gevestigde namen. Over Joan Franka hoor je vaak wel: "Ow, dat was toch die indiaan?".quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat dat Sieneke vaak wordt aangehaald als voorbeeld van een flop, terwijl ze lang niet de enige flop was in die tijd. Maar haar inzending is blijkbaar wel memorabeler dan Hind, Edsilia en Joan Franka
Ik vrees wel een beetje voor, nu hij niet meer voor Rusland en Moldavië de inzendingen kan bedenken, dat hij ineens voor andere landen op zal duiken voor ESF 2023. Bulgarije zelf of zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Philipp Kirkorov komt schijnbaar nog steeds dat soort landen in met zijn Bulgaarse paspoort
o fuck that sucksquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Voor mij begon hij slecht. Ik draaide me on en gaapte tegelijk en toen heb ik iets vreselijk geblesseerd in mijn bovenrug/schouderblad. Het doet heel veel pijn, ik kan geen pijnvrije houding vinden. Lig al een uur klaarwakker.
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrektquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
o fuck that sucks
wellicht iets in je rug verrekt oid
Kan je helaas dagen mee zoet zijn om van d epijn af te komen, rug is mijn zwakke punt dus ik heb het geregeld
Jakkesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrekt![]()
Ik ken wel lage rugpijn en een pijnlijke monnikskapspier maar dit is nieuw.
Vanmiddag organiseer ik een bbq voor 10 man
Ik zit nu achter mijn bureau. Maar kan me totaal niet concentreren, iedere houding doet pijn. Liggen, staan of zitten maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jakkes![]()
Kon je opstaan? Of lig je nog?
hopen dat je assistentie hebt vanmiddagquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrekt![]()
Ik ken wel lage rugpijn en een pijnlijke monnikskapspier maar dit is nieuw.
Vanmiddag organiseer ik een bbq voor 10 man
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hopen dat je assistentie hebt vanmiddag
als ik weer eens door m'n rug ga (heb het op alle plekken gehad al) dan moet ik ook regelmatig rondlopen anders roest ik snel vast, dan kan ik helemaal niet meer opstaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel![]()
Vanochtend moet ik nog werken. Maar ik kan nog geen 5 minuten zittendus ik loop telkens maar rondjes.
Hopelijk neemt de pijn snel wat af. Aan mijn cocktail van pijnstillers zal het niet liggen
Ik merk idd dat als ik zit, ik heel snel stijf wordt en de pijn ook weer toeneemt. Lopen gaat beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik weer eens door m'n rug ga (heb het op alle plekken gehad al) dan moet ik ook regelmatig rondlopen anders roest ik snel vast, dan kan ik helemaal niet meer opstaan.
Mijn plannen zijn om als een oud wijf rond te lopen omdat ik weer eens iets aan mijn rug heb, maar daar wil je het niet over hebben en nu weet ik even niet wat ik verder moet zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik merk idd dat als ik zit, ik heel snel stijf wordt en de pijn ook weer toeneemt. Lopen gaat beter.
Voel me echt een oud wijf nu![]()
Laten we het over iets leuks hebbenWat zijn ieders plannen voor het weekend?
Ik doe de ramen 's nachts eigenlijk nooit dicht, of het moet echt heel hard regenen of heel koud zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Exact! 2 graden is de tussenstand, maar als ik de ramen dicht doe gaat de temperatuur waarschijnlijk weer omhoog
Die optredens waren niet alleen slecht, maar ook wel echt gênant. Die anderen faalden een stuk onopvallender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 02:20 schreef molloot200 het volgende:
Uit “die tijd” zijn Sieneke, Joan Franka en De Toppers naar mijn idee (in elk geval in mijn omgeving) wel de drie die het best onthouden worden en het meest geassocieerd worden met de Nederlandse rampjaren op het ESF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |