Geil!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ach al hij er blij mee is![]()
touwtje erdoor en trekken maar
Ja, afgelopen weken heb ik gewoon binnen gezeten met dat warme weer. Mooi weer is ook een persoonlijk dingetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zat lui die hier op dit forum hetzelfde doen
Op naar het volgende programmaquote:
Sommige mensen zijn gewoon oprecht actief. Al is dat voor luie mensen niet voor te stellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:20 schreef PirE het volgende:
Ik erger me ook kapot aan uitslovers zoals Menno die altijd aan staan.
Ja, ze valt hem wel erg persoonlijk aan, ook al heeft ze misschien wel gelijk en ze voelt zichzelf heel snel aangevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef tja77 het volgende:
Natasja is wel een bijzonder zuur wijf.
Ja, maar Jan is wel echt een droplul.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef tja77 het volgende:
Natasja is wel een bijzonder zuur wijf.
Jan is gewoon nutteloos en kansloos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:20 schreef PirE het volgende:
Ik erger me ook kapot aan uitslovers zoals Menno die altijd aan staan.
Hij is intovert, maar zij heeft het empathisch vermogen van een hark.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze valt hem wel erg persoonlijk aan, ook al heeft ze misschien wel gelijk en ze voelt zichzelf heel snel aangevallen.
Ja, echt een gouden combinatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is intovert, maar zij heeft het empathisch vermogen van een hark.
Snijvlak IT en Bedrijfsprocessen.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snijvlak IT en Bedrijfsprocessen.
Klopt, maar zij interpreteert dingen wel heel raar. Hij is introvert en zegt dat hij zich niet prettig voelt als er de hele familie bij zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, maar Jan is wel echt een droplul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |