Geil!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ach al hij er blij mee is![]()
touwtje erdoor en trekken maar
Ja, afgelopen weken heb ik gewoon binnen gezeten met dat warme weer. Mooi weer is ook een persoonlijk dingetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zat lui die hier op dit forum hetzelfde doen
Op naar het volgende programmaquote:
Sommige mensen zijn gewoon oprecht actief. Al is dat voor luie mensen niet voor te stellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:20 schreef PirE het volgende:
Ik erger me ook kapot aan uitslovers zoals Menno die altijd aan staan.
Ja, ze valt hem wel erg persoonlijk aan, ook al heeft ze misschien wel gelijk en ze voelt zichzelf heel snel aangevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef tja77 het volgende:
Natasja is wel een bijzonder zuur wijf.
Ja, maar Jan is wel echt een droplul.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef tja77 het volgende:
Natasja is wel een bijzonder zuur wijf.
Jan is gewoon nutteloos en kansloos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:20 schreef PirE het volgende:
Ik erger me ook kapot aan uitslovers zoals Menno die altijd aan staan.
Hij is intovert, maar zij heeft het empathisch vermogen van een hark.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze valt hem wel erg persoonlijk aan, ook al heeft ze misschien wel gelijk en ze voelt zichzelf heel snel aangevallen.
Ja, echt een gouden combinatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is intovert, maar zij heeft het empathisch vermogen van een hark.
Snijvlak IT en Bedrijfsprocessen.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snijvlak IT en Bedrijfsprocessen.
Klopt, maar zij interpreteert dingen wel heel raar. Hij is introvert en zegt dat hij zich niet prettig voelt als er de hele familie bij zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, maar Jan is wel echt een droplul.
En Pip !quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:26 schreef just me het volgende:
Romantisch etentje met Richard's vriendin erbij
Pip eet "gewoon" lekker meequote:
Huuuuuuquote:
Net zo'n volgeling als HarmJan in Oostenrijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Net zo'n volgeling als HarmJan in Oostenrijk.
Ja eens.. als je een eckte eckte introvert bent dan is het laatste wat je wil, in de spotlight staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef PirE het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat iemand die zo introvert is als Jan toch aan al die programma's meedoet.
Misschien dat hij het oprecht wilde proberen omdat hij Natasja leuk vond. Maar je komt als introvert persoon tussen een gesettelde groep, en dan voel je je al snel het 5e wiel aan de wagen. Dan gaat Natasja ook nog lopen pushen (begrijpelijk vanuit haar kant) maar je kunt als introvert persoon niet zomaar een knop omzetten. En dan gaat het van kwaad naar erger, wordt Jan recalcitrant en gaat zich afzetten tegen de rest, en gaat Natasja lekker bot doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef PirE het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat iemand die zo introvert is als Jan toch aan al die programma's meedoet.
Menno heeft een eigen mening, maar zal veel voor haar willen doen. HarmJan heeft amper een eigen mening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Net zo'n volgeling als HarmJan in Oostenrijk.
Een beetje verliefd!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh huh.. Nog een date voor Martijn
Kampvuur 2.0 waar Martijn Fenna dumpt omdat hij helemaal verliefd is geworden na de 1e knuffel met zijn nieuwe date. "Het voelde gelijk zo goed en vertrouwd" volgens een huilende Martijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh huh.. Nog een date voor Martijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Kampvuur 2.0 waar Martijn Fenna dumpt omdat hij helemaal verliefd is geworden na de 1e knuffel met zijn nieuwe date. "Het voelde gelijk zo goed en vertrouwd" volgens een huilende Martijn.
Moeders zag ook gelijk dat dit de juiste is en niet Fenna waar ze altijd al een vreemd gevoel bij had en vader baalt nog steeds dat Simone weg is.
Beide mannen heb ik weinig mee, geen uitgesproken mening, lekker makkelijk en meegaand, dienstbaar richting het onderdanige. De ander naar de mond praten zodat er maar geen enge discussie of meningsverschil ontstaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Menno heeft een eigen mening, maar zal veel voor haar willen doen. HarmJan heeft amper een eigen mening.
Simonequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Kampvuur 2.0 waar Martijn Fenna dumpt omdat hij helemaal verliefd is geworden na de 1e knuffel met zijn nieuwe date. "Het voelde gelijk zo goed en vertrouwd" volgens een huilende Martijn.
Moeders zag ook gelijk dat dit de juiste is en niet Fenna waar ze altijd al een vreemd gevoel bij had en vader baalt nog steeds dat Simone weg is.
Hier trek ik een zak chips voor open….quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Niets mis met Hans Frankrijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij liever dat dan die boer in Frankrijk die eerst een uur met rust gelaten moet worden.
Op eieren lopen voor een man.
Nou, inderdaad. Liever iemand die je 's ochtends een uur met rust moet laten dan een stuiterbal. Ik vind het aan Menno wel sympathiek dat hij zijn eigen manier van leven niet aan anderen opdringt, maar je kunt je afvragen of het op de lange termijn goed gaat met een partner die veel minder energiek en actief is (en vaker een fles wijn opentrekt).quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 02:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Niets mis met Hans Frankrijk.
Inderdaad, het is een raadsel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef PirE het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/436898868476517/quote:Yes, ik ben naar huis!
Als ik de beelden zie dan snap ik de haat richting mij best wel, en ik snap ook dat veel mensen mij niet zullen geloven, maar toch..mag ik ook even...waarom denken jullie dat mijn interviews vanaf dag 1 niet kloppen met de beelden?
Dit is mijn verhaal in een notendop
Dag 0 - aangekomen rond 16.30-17.00
Dag 1 - vrienden en Familie aanwezig, Supermarkt, Lunch bij de Chinees.
Dag 2 - Natasja trok zich de hele dag terug, bordspelletje
Dag 3 - Hamburgergate
Dag 4 - De hele dag op Natasja zitten wachten die "even een pakje ging halen" zodat ik naar huis kon.
Al die dagen was Natasja poeslief, geen enkel punt van kritiek van haar gehoord, leuke gesprekken gehad met en zonder camera, vanaf dag 1 geprobeerd om samen op stap te gaan maar dat werd aan alle kanten tegen gehouden.
Dat Natasja op tv ineens in interviews kritiek heeft vanaf dag 1, daar breek mijn klomp nou van...maar ok, de beelden zijn er mooi op maat bij gesneden om te kloppen bij haar commentaar..daarom snap ik die haat ook..ik zou het zelf bijna geloven.
En ja, ik heb op dag 2 en 3 flink wat werk verzet, en dat is gefilmd, maar duidelijk niet uitgezonden. Past ook niet bij de suggestie dat ik niks zou doen steeds.
Mooie televisie toch, en ik hoop oprecht dat Menno en Natasja elkaar gevonden hebben.
Jullie hebben gelijk, dat laatste stukje was niet aardig en heb ik weggehaald.
NB. ik krijg nu best wat vriendschapsverzoeken binnen, maar ik heb privézaken op mijn facebook staan, kinderen, familie, dus accepteer geen verzoeken van mensen die ik niet ken.
En toch zou hier best een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:59 schreef Drumgitaarpianist het volgende:
[..]
Nou Jan we hebben allemaal kunnen zien dat je een enorme lamzak bent.
Maar hij was toch in die andere twee datingshows waarin hij zat, ook al zo'n passieve leeghoofd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En toch zou hier best een kern van waarheid in kunnen zitten.
Genoeg mensen die dit op FB ook aanhalen, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar hij was toch in die andere twee datingshows waarin hij zat, ook al zo'n passieve leeghoofd?
Het sluit het ander niet uit toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar hij was toch in die andere twee datingshows waarin hij zat, ook al zo'n passieve leeghoofd?
Zoals ik eerder al aangaf: dat is mijn indruk van hem in real life ook, maar ik ben geen goede kennis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dit op FB ook aanhalen, ja.
Knippen zeker, maar het blijft een dooie, imo.
Kan ergens begrijpen dat als zij vindt dat ze t duidleijkheeft gemaakt en hij er niets mee doet ze er klaar mee is en dit duidleijk wil maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Linksom of rechtsom is het een beetje raar om een man die je een paar dagen kent helemaal af te fakkelen omdat je niet bij elkaar past
Kumbayaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Alleen heeft hij niet het intellect van een verstrooide professor en zit hij de godganse tijd op z'n telefoon suffe spelletjes te spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:53 schreef jaha het volgende:
Jan heeft gewoon een totaal ander energieniveau. Wat hij hard werken vind heeft Menno in 3 tellen opgelost. Hij komt het beste tot zijn recht in een relatie waarbij de vrouw het prima vindt dat hij de rol van verstrooide professor heeft.
Ik erger mij rot aan dit soort commentaar. Dat je die vent belachelijk maakt om zijn tepelpiercings, snap ik nog wel een beetje. Maar waarom hem een indo of zelfs een pinda noemen? Wat the fuck is dit? Schrijven hier alleen witte kale mannen mee op dit forum? En nee, ben niet perse voor de cancelcultuur of ander gezeik, maar het ergert mij wel. Die Menno vind ik een doorgeslagen positief energierijke man. Of misschien ligt dat juist wel aan zijn.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Menno wil alles maar doen met die eeuwige indo glimlach van hem, maar ze gaat hem keihard de bons geven straks, let maar op.
Fijn dat jij dat vind, ik noem iemand zoals ik hem noem op dat moment van schrijven, zo simpel is dat. Ik ga mijn woorden echt niet op een weegschaal leggen of alle tere zieltjes en ander deugmensjes hier wel tegen kunnen....zouden meer mensen moeten doen. Maar dat geheel terzijde...quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik erger mij rot aan dit soort commentaar. Dat je die vent belachelijk maakt om zijn tepelpiercings, snap ik nog wel een beetje. Maar waarom hem een indo of zelfs een pinda noemen? Wat the fuck is dit? Schrijven hier alleen witte kale mannen mee op dit forum? En nee, ben niet perse voor de cancelcultuur of ander gezeik, maar het ergert mij wel. Die Menno vind ik een doorgeslagen positief energierijke man. Of misschien ligt dat juist wel aan zijn.....
Jesusmina!
Mensch erger je niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik erger mij rot aan dit soort commentaar. Dat je die vent belachelijk maakt om zijn tepelpiercings, snap ik nog wel een beetje. Maar waarom hem een indo of zelfs een pinda noemen? Wat the fuck is dit? Schrijven hier alleen witte kale mannen mee op dit forum? En nee, ben niet perse voor de cancelcultuur of ander gezeik, maar het ergert mij wel. Die Menno vind ik een doorgeslagen positief energierijke man. Of misschien ligt dat juist wel aan zijn.....
Jesusmina!
Leg alleen "vind" in je eerste zin wel ff op een weegschaaltjequote:Op zondag 21 augustus 2022 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind, ik noem iemand zoals ik hem noem op dat moment van schrijven, zo simpel is dat. Ik ga mijn woorden echt niet op een weegschaal leggen of alle tere zieltjes en ander deugmensjes hier wel tegen kunnen....zouden meer mensen moeten doen. Maar dat geheel terzijde...
Ja hoor, ik doe dat ook. Ik noem soms iemand een boer, dat betekent te dom voor woorden. Helaas vinden de boeren dat niet zo leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind, ik noem iemand zoals ik hem noem op dat moment van schrijven, zo simpel is dat. Ik ga mijn woorden echt niet op een weegschaal leggen of alle tere zieltjes en ander deugmensjes hier wel tegen kunnen....zouden meer mensen moeten doen. Maar dat geheel terzijde...
quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leg alleen "vind" in je eerste zin wel ff op een weegschaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |