Op Papendal hebben ze de sprong van Bob Beamon op de muur uitgetekend. Dat is ook een indrukwekkend gezicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je dat live ziet, is zo'n sprong echt indrukwekkend
Heb wel eens een wedstrijd op de baan gezien. Dat was niet dit niveau maar het ter plaatse zien maakt dat je veel beter door hebt hoe ver dat is (terwijl je dat ook op de bank eigenlijk wel weet).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het stadion bedoel je? Want CANVAS was wel live
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Lijkt mij heel mooi om dat in het stadion te zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb wel eens een wedstrijd op de baan gezien. Dat was niet dit niveau maar het ter plaatse zien maakt dat je veel beter door hebt hoe ver dat is (terwijl je dan ook op de bank eigenlijk wel weet).
Met polsstok heb ik dat ook heel erg. Dat is hoooog.
Lekker hip!quote:
Die zat net met dat weeralarm denk ik vastgeketend aan zo'n lichtmast, anders waait ze weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:45 schreef Remco het volgende:
Klosterhalfen leeft nog steeds op 1 sneetje brood per dag.
En als je een brood tegen haar aangooit krijg je het in sneetjes terug!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:45 schreef Remco het volgende:
Klosterhalfen leeft nog steeds op 1 sneetje brood per dag.
Helaas, baan 4, tussen Kambundji en DAS inquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver de 4e tijd. Hopelijk een buitenbaan voor haar in de finale.
Zou leuk zijn als ze wintquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klosterhalfen blijft elke keer weer verbazingwekkend.
Heb je niks anquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Koster nog best dicht bij de medailles.
Bij de gedachte op welke zender het is, terwijl ze aan het zappen is.quote:
In Amerika zenden ze die dingen alleen uit als er een Amerikaan aan meedoet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de gedachte op welke zender het is, terwijl ze aan het zappen is.
Had ze dat nou zelf ook aangegeven? Had vooral het het idee dat de commentatoren het er zelf van maakten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:22 schreef The_Undertone het volgende:
Viel wel mee met Suleks blessure
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
Nedasekau mocht als Wit-Rus niet meedoen zeker?
Kris Meertens had dat zogezegd van zijn Poolse collega gehoord, maar dat zal die minkukel wel fout begrepen hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had ze dat nou zelf ook aangegeven? Had vooral het het idee dat de commentatoren het er zelf van maakten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:39 schreef Redefine het volgende:
Konstanze probeerde nog voorbij Jeroen te lopen, maar helaas niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |