En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal je kind maar wezen.
Ik denk dat een drugsverslaafd kind mijn grootste nachtmerrie is voor later.
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hèquote:Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft natuurlijk Maci weer gesproken. Triggered!
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem isquote:Op zondag 9 april 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hè
Ah zoquote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is
Echt 0 sympathie over voor die 2. Wie heeft hem uitgebaild denk je nadat hij zijn vrouw heeft aangevallen, hun huis heeft getrashd en Mack met de dood heeft bedreigd?quote:Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet
quote:Op maandag 10 april 2023 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu is hij uit zn draaiende, stilstaande auto geplukt, buiten westen, met fentanyl in de auto
Ik zag toevallig laatst een stukje van haar ‘16 pregnant’ aflevering en ze had echt wel een leuk snoetje toen! Een kut karakter, maar wel een lief koppie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Farah haar Insta is ze nu in Amsterdam.
Ik besloot haar instastories even af te kijken en bij het 11e of 12e streepje zie je dat Farah haast haar gezicht niet meer kan bewegen door de fillers. Het is echt heel erg.
Helemaal eens en nee je bent niet hard. Het is toch ongelofelijk wat die kerel zijn ouders ook allemaal aandoet. Geen ene flikker doet hij voor zijn zoon als hij bij hun is. De ouders zorgen voor het kind en die Ryan is er nooit. Volgens mij doet hij nog steeds geen ene donder ook al heeft hij een nieuwe vrouw en 2 kinderen. Ik begrijp ook dat geduld niet van die ouders, bij mij zou het ook een keer stoppen hoor. Alleen jammer dat je als opa en oma je kleinkind dan nooit meer kunt zien en ik denk dat ze daarom maar volhouden met die draak van een luiaard Ryan.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.
Dat vond ik ook zo´n vreselijke opmerking. Maci, die werkelijk alles heeft geprobeerd om het contact tussen Ryan en zijn zoon te behouden, zó gigantisch af te gaan vallen en vooral hun eigen zoon te blijven afschermen voor de waarheid.quote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is
Ze lijken gewoon bang voor hem te zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet
Ik vind het uitermate verwonderlijk dat Mac beweert pas 1 dag ná haar huwelijk er achter te zijn gekomen dat Ryan drugs gebruikte. En tóch neem je 2 kinderen van zo´n vent? Hoe dom kun je zijn, hij gebruikte al toen hij met Macy was. Maar alles wat Macy haar vertelde werd afgedaan als jaloezie, dus boontje komt om zijn loontje. Hoe lullig ook voor haar, het is allemaal dramatischer voor de kinderen en daar is zij medeverantwoordelijk voor. Die gast is nooit normaal geweest en 1 jaar in de cel maakt het er niet beter op. God behoede als die gast weer op vrije voeten komt.quote:Op zondag 30 april 2023 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wow:
https://www.the-sun.com/e(...)bookout-walls-house/
Hopelijk laat hij Mac met rust als hij weer vrijkomt maar ik betwijfel het. Wat een ziek persoon zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |