abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205672499

Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Op 2 maart 2018 begint de nieuwe serie Young + Pregnant in Amerika, dit is de opvolger van 16 & Pregnant. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen zes uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het achtste seizoen uitgezonden. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:04:08 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205675188
Je OP doet het niet echt meer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_205676167
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
Je OP doet het niet echt meer.
Ik heb alleen een nieuw deel geopend omdat ik de laatste post had.

Ik kan wel eens kijken of ik hem kan updaten, alleen heb ik dat nog nooit gedaan :@
pi_205828996
Ashley (van Bar met de wenkbrauwtattoos) is in verwachting. En het schijnt dat zij en Brianna en hun eigen moeders (Roxanne en Tea) knallende ruzie gehad met elkaar en naar huis gestuurd zijn tijdens opnames van een TM Reunion special.
pi_206527828
Kick!

Ik ben het weer gaan kijken het is nu Teen Mom: The Next Chapter.

Het boeit me inmiddels weer een beetje. Wat hebben de dames veel meegemaakt.

Cheyenne met haar vriend beschoten met Ryder op de achterbank :X 13 kogels!!!!!

Die vieze vuile dikke vestdrager die James zomaar even naar een andere staat verhuisd.

De vriend van Jade is blijkbaar afgekickt en is nu echt een steun voor haar en Kloe.

Brianna die blijkbaar een rechtszaak won die Kailyn tegen haar had aangespannen :o
Brianna die nu een eigen woning heeft zonder haar moeder en zus.
Louis laat het nog altijd afweten.

Leah, mwehhhh

Ashley en Bar heb ik niks mee.

Maci, tsjaaaaa. Laat je kinderen eens naar de kapper gaan :')

Cate en Tyler doen het gewoon goed gezien hun achtergrond.

(mascara-klodder hier)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 23:26:19 ]
pi_206577659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Kick!

Ik ben het weer gaan kijken het is nu Teen Mom: The Next Chapter.

Knip
Het is nog niet op MTV toch?
pi_206577734
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:47 schreef Hilzillah het volgende:

[..]
Het is nog niet op MTV toch?
Geen idee, ik kijk nooit tv. Heb ook geen tv :+

Moet wel even terugkomen op Ash en Bar, die doen het eigenlijk ook best goed. Bar afgekickt, Ash terug naar school. Hopelijk houden ze het vol.
Oh en hun kindje is echt een snoepje hoor O+

De baby van Cate en Tyler is om op te vreten O+
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 16:19:43 #8
382129 crew  Donna
pi_206578217
Mooi trouwens dat Leah en Jaylan alweer uit elkaar zijn en zij van hem een NDA moest tekenen over de reden waarom. Hij is gewoon gay, anders vreet ik m'n schoen op.
pi_206785277
In verband met de herindeling van het forum en omdat deze topics beter in het subforum tv passen, verhuizen de topics van de soaps en real life soaps naar het subforum TV.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 18:39:34 #10
382129 crew  Donna
pi_206858044
Kailyn promoot trouwens alleen nog maar seks speeltjes.
pi_206860054
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:39 schreef Donna het volgende:
Kailyn promoot trouwens alleen nog maar seks speeltjes.
Vond het maar een creep die gast van Leah netals die van Brianna....rillll

Ohhh en wat had ik te doen met Amber, Gary,Kristina en de kinderen.
Andrew, die vieze vuile bolle vestdrager heeft heel de tijd tot aan de uitspraak van de rechter in Ambers huis gewoond,die vuile uitzuiger.

Toen hij weg was gingen ze dat huis in. Totaal vervuild, overal pis etc. En daar heeft hij dus in geleefd met baby James :X

Leah die dus ook heeft gezien hoe haar broertje in die smerige bende heeft gewoond. Te verdrietig.

Weet jij waar die rechtzaak van Kailyn tegen Brianna overging? Volgens mij moest Kail een behoorlijk bedrag aan Bri betalen :D
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 08:26:45 #12
382129 crew  Donna
pi_207918020
Kailyn schijnt afgelopen november opnieuw een jongetje gekregen te hebben, aldus Chris Lopez. De vader van koters 3 en 4.
Hij is niet de vader van kind 5 trouwens.
pi_207931386
Ryan (de ex van Macy) s helemaal doorgedraaid. Blijft een foto met semi zichtbare borsten van z’n vrouw Mackenzie op instagram posten. Met de meest lelijke dingen als bijschrift. hij beschuldigd haar van vreemd gaan. Instagram verwijderd de post steeds.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 07:37:37 #14
382129 crew  Donna
pi_207931396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:34 schreef Hilzillah het volgende:
Ryan (de ex van Macy) s helemaal doorgedraaid. Blijft een foto met semi zichtbare borsten van z’n vrouw Mackenzie op instagram posten. Met de meest lelijke dingen als bijschrift. hij beschuldigd haar van vreemd gaan. Instagram verwijderd de post steeds.
Na alles heb ik Mackenzie echt nooit nooit nooit gesnapt. Wat was dat dan? Alles voor de fame ofzo?
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 11:09:16 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207933736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Na alles heb ik Mackenzie echt nooit nooit nooit gesnapt. Wat was dat dan? Alles voor de fame ofzo?
Ik zocht even op Mackenzie en Ryan en ik herken haar gewoon niet :o

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_207937838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:34 schreef Hilzillah het volgende:

Gelukkig hebben we de screenshots nog :+
pi_207938071
Ryan is een verslaafde gek. Geen wonder dat hij zich ook tegen zijn vrouw keert. Het was ook totaal onbegrijpelijk dat zij wat met hem wilde.
Wat verwacht je van zo’n man/relatie? :?
pi_207938535
:o
Omg :')
pi_207945670
quote:
Oh hij heeft eindelijk z’n bio aangepast 😂
Hij werd compleet afgemaakt in de reacties
pi_207945764
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 08:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]
Oh hij heeft eindelijk z’n bio aangepast 😂
Hij werd compleet afgemaakt in de reacties
Ik vind het anders behoorlijk triest dat hij zijn leven met Mackenzie vergelijkt met een stinkende prullenbak :X
pi_207979509
https://www.rtlboulevard.(...)r-lastigvallen-vrouw

Ryan is dit weekend gearresteerd omdat hij zijn vrouw lastig viel ondanks contactverbod. Ondertussen weer vrij want zijn ouders hebben hem weer vrij gekocht. Beter hadden ze hem lekker in zijn cel laten zitten. Dit werkt toch niet zo.
  maandag 13 februari 2023 @ 13:10:56 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207980031
Mijn god, 26 jaar, 3 kinderen van 2 vaders en voor de tweede keer in scheiding liggen.... die Mackenzie past ook helemaal in het programma.
Dat maakt Ryan uiteraard niet minder een vreselijke zak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207988597

Ik moet al jarenlang vreselijk lachen om Ryan zijn mugshot :@

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2023 22:52:56 ]
pi_207996308
Uitgebreid artikel inclusief nieuwe mugshot :')
https://www.theashleysrea(...)chilling-transcript/

:')_!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2023 18:47:08 ]
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 19:07:09 #25
382129 crew  Donna
pi_207997091
Treurige kop
pi_208001773
Het zal je kind maar wezen.

Ik denk dat een drugsverslaafd kind mijn grootste nachtmerrie is voor later.
pi_208157310
Heb afgelopen seizoen weereens gevolgd: Family Reunion.

Dat was eigenlijk best leuk.
Maar wat een drama.

Bij de reünie was het helemaal erg: Ryan jankend op de bank met Coach B dat hij graag weer een relatie met Bentley wil.

En dus wetend wat hij vorige week allemaal heeft geflikt :X
pi_208157539
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal je kind maar wezen.

Ik denk dat een drugsverslaafd kind mijn grootste nachtmerrie is voor later.
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.
pi_208184608
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.
pi_208185292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.
Helemaal eens.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 09:32:28 #31
382129 crew  Donna
pi_208215305
Mackenzie heeft de scheiding aangevraagd en Ryan zit weer vast omdat hij het contactverbod afgelopen week 2x overschreden heeft door haar te appen.
  zondag 9 april 2023 @ 11:51:04 #32
16715 Mylene
*schatje*
pi_208713425
Heeft natuurlijk Maci weer gesproken. Triggered!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208714131
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft natuurlijk Maci weer gesproken. Triggered!
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hè ;)
pi_208714256
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hè ;)
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208714398
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is :')
Ah zo :D

Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet -O-
pi_208714419
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet -O-
Echt 0 sympathie over voor die 2. Wie heeft hem uitgebaild denk je nadat hij zijn vrouw heeft aangevallen, hun huis heeft getrashd en Mack met de dood heeft bedreigd?
pi_208731102
En nu is hij uit zn draaiende, stilstaande auto geplukt, buiten westen, met fentanyl in de auto O+
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 21:20:50 #39
382129 crew  Donna
pi_208731466
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu is hij uit zn draaiende, stilstaande auto geplukt, buiten westen, met fentanyl in de auto O+
:W Ryan
pi_208733669
Ik las ook dat Jenellle de voogdij heeft gekregen over haar zoon Jace. Ze is ook blij dat hij nu eindelijk een vaderfiguur in zijn leven heeft voor mannenpraat. Nou wat heeft hij aan David dan een goede zeg.
pi_208959423
https://www.intouchweekly(...)yan-prison-sentence/

In de link een filmpje van het huis wat Ryan heeft verbouwd :X

Nu vond ik Mac altijd een domme doos maar heb nu wel een beetje medelijden met haar. Je zal je huis maar zo aantreffen -O-

Ryan zit in ieder geval in het gevang voor bijna een jaar.
Opgeruimd staat netjes, zullen we maar zeggen.
pi_208959842
Oh wow:
https://www.the-sun.com/e(...)bookout-walls-house/

Hopelijk laat hij Mac met rust als hij weer vrijkomt maar ik betwijfel het. Wat een ziek persoon zeg.
pi_209338666
Volgens Farah haar Insta is ze nu in Amsterdam.

Ik besloot haar instastories even af te kijken en bij het 11e of 12e streepje zie je dat Farah haast haar gezicht niet meer kan bewegen door de fillers. Het is echt heel erg. :{
  zondag 11 juni 2023 @ 23:33:00 #44
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_209483154
quote:
Op dinsdag 30 mei 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Farah haar Insta is ze nu in Amsterdam.

Ik besloot haar instastories even af te kijken en bij het 11e of 12e streepje zie je dat Farah haast haar gezicht niet meer kan bewegen door de fillers. Het is echt heel erg. :{
Ik zag toevallig laatst een stukje van haar ‘16 pregnant’ aflevering en ze had echt wel een leuk snoetje toen! Een kut karakter, maar wel een lief koppie.

[ Bericht 8% gewijzigd door MadMaster op 12-06-2023 18:04:58 (Halve quote gefixed) ]
  Moderator dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:17:44 #45
382129 crew  Donna
pi_210469374
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit

pi_210473137
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Helemaal eens en nee je bent niet hard. Het is toch ongelofelijk wat die kerel zijn ouders ook allemaal aandoet. Geen ene flikker doet hij voor zijn zoon als hij bij hun is. De ouders zorgen voor het kind en die Ryan is er nooit. Volgens mij doet hij nog steeds geen ene donder ook al heeft hij een nieuwe vrouw en 2 kinderen. Ik begrijp ook dat geduld niet van die ouders, bij mij zou het ook een keer stoppen hoor. Alleen jammer dat je als opa en oma je kleinkind dan nooit meer kunt zien en ik denk dat ze daarom maar volhouden met die draak van een luiaard Ryan.
Die nieuwe bijna ex vrouw is trouwens niet veel wijzer, die had dit allemaal kunnen weten en dan toch 2 kinderen krijgen met hem. 8)7
pi_210473182
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat vond ik ook zo´n vreselijke opmerking. Maci, die werkelijk alles heeft geprobeerd om het contact tussen Ryan en zijn zoon te behouden, zó gigantisch af te gaan vallen en vooral hun eigen zoon te blijven afschermen voor de waarheid.
pi_210473189
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze lijken gewoon bang voor hem te zijn.
pi_210473634
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wow:
https://www.the-sun.com/e(...)bookout-walls-house/

Hopelijk laat hij Mac met rust als hij weer vrijkomt maar ik betwijfel het. Wat een ziek persoon zeg.
Ik vind het uitermate verwonderlijk dat Mac beweert pas 1 dag ná haar huwelijk er achter te zijn gekomen dat Ryan drugs gebruikte. En tóch neem je 2 kinderen van zo´n vent? Hoe dom kun je zijn, hij gebruikte al toen hij met Macy was. Maar alles wat Macy haar vertelde werd afgedaan als jaloezie, dus boontje komt om zijn loontje. Hoe lullig ook voor haar, het is allemaal dramatischer voor de kinderen en daar is zij medeverantwoordelijk voor. Die gast is nooit normaal geweest en 1 jaar in de cel maakt het er niet beter op. God behoede als die gast weer op vrije voeten komt. :(
pi_210474334
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2023 12:57:18 ]
pi_210474385
Inmiddels zijn we even wat verder ook nog en ik zag op FB een foto van Larry, Bentley, Taylor en Ryan die samen aan het golfen zijn.

Hoe dan????
pi_210474421
Ik moet ook even verder teruglezen want Donna had het al gepost die foto :+
pi_210507437
Blijkbaar is het ook weer begonnen met afl 18, ben nu bij 23.

Heftige shit! Er wordt ook gefilmd met/over Ryan de periode dat hij het huis trashte.

Veel ook van Corey, ex van Cheyenne. Hij en zijn vrouw hebben hun 2 kindje en baby Maya moest een hartoperatie.
Had ook echt zo met ze te doen.

Cate en Tyler hebben een nieuw huis gekocht. Fijn dat ze uit hun trailertrashleven zijn gekomen!

Ashley :r

Tot nu toe doet Devoin van Brianna het goed na zijn rehab en proberen ze daadwerkelijk co-ouders te zijn.

Jade en Sean O+
Wat heb ik toch met Jade te doen met dat achterlijke wijf als moeder.
Sean is sinds hij nuchter is een totaal andere man geworden. Hopelijk houdt hij dit vol.

Leah heb ik nog steeds niks mee :+
pi_210507443
Ohh en ik heb hierna nog 3 afleveringen te gaan. Zo eerst maar even naar de winkel nieuwe koekjes halen voor bij de thee :9
pi_210548330
MacKenzy gescheiden van junk Ryan en een nieuwe liefde, die ze na de vrijlating van Ryan zomaar weer heeft laten vallen heb ik net gelezen. Onbegrijpelijk dat die meid nog steeds niets heeft geleerd. 8)7 Die 2 verdienen elkaar en heb medelijden met hun kids. :'(

Gelukkig gaat het tussen Jade en Sean nu stukken beter. Jammer dat Jade haar contact met die gestoorde moeder van d´r nog steeds in stand houdt. Die brengt alleen maar ellende.
  Moderator woensdag 6 september 2023 @ 15:43:17 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210550230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijkbaar is het ook weer begonnen met afl 18, ben nu bij 23.

Heftige shit! Er wordt ook gefilmd met/over Ryan de periode dat hij het huis trashte.

Veel ook van Corey, ex van Cheyenne. Hij en zijn vrouw hebben hun 2 kindje en baby Maya moest een hartoperatie.
Had ook echt zo met ze te doen.

Cate en Tyler hebben een nieuw huis gekocht. Fijn dat ze uit hun trailertrashleven zijn gekomen!

Ashley :r

Tot nu toe doet Devoin van Brianna het goed na zijn rehab en proberen ze daadwerkelijk co-ouders te zijn.

Jade en Sean O+
Wat heb ik toch met Jade te doen met dat achterlijke wijf als moeder.
Sean is sinds hij nuchter is een totaal andere man geworden. Hopelijk houdt hij dit vol.

Leah heb ik nog steeds niks mee :+
Ik vind die vrouw zo belachelijk mooi O+ :@ Ken haar uit de spelshow Are You the One :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210550321
Is Devoin niet recentelijk uit huis gezet omdat hij zn huurgeld had vergokt? Of haal ik nu vaders door elkaar?

Ik kijk die stukken van die nieuwe moeders nooit. Ik "kijk" via het twitter account van Wayward Daughter (aanrader!) en skip de moeders die me niet boeien. Ik kijk alleen de clips van de moeders/koppels die er van het begin zitten. Jade, cheyenne, brianna, ashley kan ik zo makkelijk skippen.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 08:19:01 #58
382129 crew  Donna
pi_210575920
Jongens een plaatje plakken lukt niet, maar Kailyn zou zwanger zijn van een tweeling;

https://www.google.com/am(...)regnancy-rumors/amp/

Een paar dagen of weken geleden droeg ze een 'mom of 7' armbandje en nu is ze gespot. Nou ga maar kijken in het artikel.
pi_210577653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 08:19 schreef Donna het volgende:
Jongens een plaatje plakken lukt niet, maar Kailyn zou zwanger zijn van een tweeling;

Een paar dagen of weken geleden droeg ze een 'mom of 7' armbandje en nu is ze gespot. Nou ga maar kijken in het artikel.
Ze houdt maar niet op met kinderen uitpoepen. Ze is een erg goede moeder maar of het voor de kids nou zo leuk is een part-time vader te hebben vraag ik mij af. Geen idee waarom ze zich steeds opnieuw weer laat bezwangeren door losers die er toch niet voor de kinderen zullen zijn.
pi_210577772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:43 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind die vrouw zo belachelijk mooi O+ :@ Ken haar uit de spelshow Are You the One :D
Heel dat gezin en hoe ze met elkaar omgaan vind ik een genot om naar te kijken O+
pi_210577790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heel dat gezin en hoe ze met elkaar omgaan vind ik een genot om naar te kijken O+
Met alle respect vooral voor de moeder! _O_
pi_210577869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:12 schreef Chea49 het volgende:
MacKenzy gescheiden van junk Ryan en een nieuwe liefde, die ze na de vrijlating van Ryan zomaar weer heeft laten vallen heb ik net gelezen. Onbegrijpelijk dat die meid nog steeds niets heeft geleerd. 8)7 Die 2 verdienen elkaar en heb medelijden met hun kids. :'(

Gelukkig gaat het tussen Jade en Sean nu stukken beter. Jammer dat Jade haar contact met die gestoorde moeder van d´r nog steeds in stand houdt. Die brengt alleen maar ellende.
Vond het ook mooi om te zien dat Sean er nu echt voor Jade is. Eindelijk! Hopelijk krijgt hij geen terugval.

Vond eerst niks aan haar maar op een gegeven moment had ik zo met haar te doen door die achterlijke ouders en Sean waar ze mee te stellen had/heeft.

Zonder die ouders in beeld zou hun leven er zoveel rustiger uitzien.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 12:21:08 #63
382129 crew  Donna
pi_210578199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze houdt maar niet op met kinderen uitpoepen. Ze is een erg goede moeder maar of het voor de kids nou zo leuk is een part-time vader te hebben vraag ik mij af. Geen idee waarom ze zich steeds opnieuw weer laat bezwangeren door losers die er toch niet voor de kinderen zullen zijn.
Ze is nu al een tijdje samen met deze gozer. Hij wil niet in the picture.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 14:11:49 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210579505
quote:

10 maanden geleden bevallen en nu alweer flink zwanger van een tweeling? Dat wordt een Ierse drieling zo :')

Ik snap niet hoe dit soort mensen steeds met elke nieuwe relatie meteen zwanger wordt, alsof het een accessoire is. Dit dan de vierde baby daddy?!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 september 2023 @ 15:54:33 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210580623
quote:

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210821006
Jace is schijnbaar in elkaar getimmerd door UBT en dit is gefilmd op iemands ring camera. Verwachting is dat hij opgepakt gaat worden.

Hoe het met Jace is is onduidelijk... Al schijnt hij na de mishandeling zelf nog van huis weggelopen te zijn, mogelijk naar Barbara.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:05:22 #67
382129 crew  Donna
pi_210821020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jace is schijnbaar in elkaar getimmerd door UBT en dit is gefilmd op iemands ring camera. Verwachting is dat hij opgepakt gaat worden.

Hoe het met Jace is is onduidelijk... Al schijnt hij na de mishandeling zelf nog van huis weggelopen te zijn, mogelijk naar Barbara.
Ja hij is al een paar keer weggelopen in de afgelopen maanden. De vorige keer werd er ook al gezegd dat het wss aan David lag. Ben benieuwd hoe dit verder gaat,
pi_210821025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja hij is al een paar keer weggelopen in de afgelopen maanden. De vorige keer werd er ook al gezegd dat het wss aan David lag. Ben benieuwd hoe dit verder gaat,
Cruciaal verschil kan wel zijn dat het nu gefilmd is. Hoop echt dat er een keer consequenties volgen voor die 2.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:10:57 #69
382129 crew  Donna
pi_210821055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Cruciaal verschil kan wel zijn dat het nu gefilmd is. Hoop echt dat er een keer consequenties volgen voor die 2.
:Y :Y
pi_210824370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat is UBT?
pi_210824420
pi_210824423
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-10-2023 18:19:35 ]
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:29:35 #74
403520 Sway-
La vie est belle
pi_210825841
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar maar.. why :?
pi_210841782
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze is nu al een tijdje samen met deze gozer. Hij wil niet in the picture.
Ze is met niemand samen volgens mij maar werkt zich uit de naad om de kinderen hun vader te laten zien. Die ene keer dat die gozer van het laatste kind in beeld kwam was in de auto bij haar en hij een dikke vinger uitstak naar de kijkers. Agressieve gozer en loser 1ste klas. En dan nu wéér zwanger van weet ik veel wie?

Zo ook de moeder van Jace, die ook alleen maar interesse heeft in foute kerels. Nu ze haar zoon dan na zoveel jaren terug heeft blijkt hij zwaar verwaarloosd te worden door beiden. Hij is al diverse keren weggelopen van huis en vertelde de politie dat hij geslagen wordt. Zó te doen met dat jochie die door oma werd opgevoed omdat zijn moeder het te druk had met kerels en drugs. :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door Chea49 op 05-10-2023 11:49:24 ]
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 11:31:04 #76
382129 crew  Donna
pi_210841790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze is met niemand samen volgens mij maar werkt zich uit de naad om de kinderen hun vader te laten zien. Die ene keer dat die gozer van het laatste kind in beeld kwam was in de auto bij haar en hij een dikke vinger uitstak naar de kijkers. Agressieve gozer en loser 1ste klas. En dan nu wéér zwanger van weet ik veel wie?

Zo ook de moeder van Jake, dei ook alleen maar interesse heeft in foute kerels. Nu ze haar zoon dan na zoveeel jaren terug heeft blijkt hij zwaar verwaarloosd te worden door beiden. Hij is al diverse keren weggelopen van huis en vertelde de politie dat hij geslagen wordt. Zó te doen met dat jochie die door oma werd opgevoed omdat zijn moeder het te druk had met kerels en drugs. :'(
Ze is al een behoorlijke tijd samen met Ellijah Scott.

Chris, de vader van Lux en Creed, is inderdaad nogal een vreemde vogel.
pi_210841796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:11 schreef MaJo het volgende:

[..]
10 maanden geleden bevallen en nu alweer flink zwanger van een tweeling? Dat wordt een Ierse drieling zo :')

Ik snap niet hoe dit soort mensen steeds met elke nieuwe relatie meteen zwanger wordt, alsof het een accessoire is. Dit dan de vierde baby daddy?!
Je zou toch denken dat er genoeg in de handel is om een zwangerschap te voorkomen. Gewoon de pil nemen want die kerels die zij altijd uitzoekt willen geen bescherming dragen. Ongelofelijk gewoon. 8)7
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 11:33:14 #78
382129 crew  Donna
pi_210841807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat er genoeg in de handel is om een zwangerschap te voorkomen. Gewoon de pil nemen want die kerels die zij altijd uitzoekt willen geen bescherming dragen. Ongelofelijk gewoon. 8)7
Ze raakt echt niet per ongeluk zwanger hoor. :X
pi_210903786
Ik ben lichtelijk in paniek. Iemand die weet waar ik de laatste 2 afleveringen (31&32) kan vinden?
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 08:47:59 #80
382129 crew  Donna
pi_210922544
Jenelle is Jace gisteren weer kwijtgeraakt aan Barbara. De rechter heeft geoordeeld dat Barb weer voor hem mag/moet zorgen.
pi_210922749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:47 schreef Donna het volgende:
Jenelle is Jace gisteren weer kwijtgeraakt aan Barbara. De rechter heeft geoordeeld dat Barb weer voor hem mag/moet zorgen.
Dat is goed nieuws, die jongen had het beter bij haar. Alleen spijtig dat die moeder op haar leeftijd de ellende van haar dochter op mag gaan ruimen. Nu krijg je weer al die ellende van bezoekregelingen die niet worden nagekomen etc. Maar alsnog opgelucht, die jongen kent alleen maar een leven vol spanningen.
pi_210922847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben lichtelijk in paniek. Iemand die weet waar ik de laatste 2 afleveringen (31&32) kan vinden?
Ik kijk altijd via MTV en weet niet waar je het terug kunt zien. In ieder geval niet via internet heb ik gemerkt. Misschien dat je het via uitzending gemist kunt proberen?
pi_210937961
Heb ze net eindelijk binnen kunnen hengelen inc aflevering 33+34 *O*

Dus lekker aan het bingen nu met een pot thee en een zak taai taai :9
  Moderator vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:49:11 #84
382129 crew  Donna
pi_210938568
Kailyn heeft zojuist bevestigd dat er idd een 5de zoontje is; Rio
pi_210938637
Die was een beetje verontrust dat alle ogen nu op The Swamp gericht zijn :')
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:36:15 #86
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210939673
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 15:49 schreef Donna het volgende:
Jezus :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:38:02 #87
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210939687
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wow :') :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:14:02 #88
403520 Sway-
La vie est belle
pi_210945732
quote:
Ik denk dat die pas stopt na een meid.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2023 @ 00:06:58 #89
382129 crew  Donna
pi_210946195
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Sway- het volgende:

[..]
Ik denk dat die pas stopt na een meid.
Ze schijnt zwanger te zijn van een tweeling meisje/jongen, dus wie weet.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:33:39 #90
403520 Sway-
La vie est belle
pi_210953596
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 00:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh men :{
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:26:36 #91
382129 crew  Donna
pi_211104346
Kailyn heeft zojuist bevestigd dat zij inderdaad zwanger is van een tweeling.

pi_211110278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ze net eindelijk binnen kunnen hengelen inc aflevering 33+34 *O*

Dus lekker aan het bingen nu met een pot thee en een zak taai taai :9
Mooi, dan ben je in ieder geval weer helemaal bij. ^O^
pi_211110282
quote:
Wist ik ook helemaal niet, inclusief de aankomende tweeling heeft zij dan 7 kids! :D
  vrijdag 10 november 2023 @ 22:58:06 #94
403520 Sway-
La vie est belle
pi_211258457
quote:

[..]
Zag het vandaag voorbij komen op haar profiel, jongen/meisje idd. Vind ik ergens zielig voor die jongen want alles draait nu om het meisje.
  zaterdag 11 november 2023 @ 12:15:18 #95
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211261445
quote:

[..]
Ik lees net dat het twee jongetjes zijn :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 12:44:11 #96
382129 crew  Donna
pi_211261725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 12:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik lees net dat het twee jongetjes zijn :?
Nee het zijn een jongetje en een meisje. De gender reveal staat sinds gisteren compleet op haar Insta.
  zaterdag 11 november 2023 @ 13:30:15 #97
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211262108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 12:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee het zijn een jongetje en een meisje. De gender reveal staat sinds gisteren compleet op haar Insta.
Ah .. over reveal heb ik idd gelezen, maar goed 7 kinderen ..bizar :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211270184
Jenelle´s kids schamen zich voor hun moeder die zich schaars gekleed op OnlyFans vertoont. Ze worden gepest en willen het liefst alleen maar binnen blijven. Vooral Jace is weer het slachtoffer van pesterijen. Dacht wel dat die vent van haar haar zou gaan gebruiken in de seksindustrie. Het is gewoon een pooier en zo ziet hij er ook uit. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 12-11-2023 11:25:27 ]
pi_211270253
Gelukkig zijn ze nu van school gehaald voor home schooling *O*

Running theory is dat dat is zodat CPS de 2 jongste niet kan onderscheppen op school, vanwege de aanklacht die er ligt voor de mishandeling van Jace... :|
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 november 2023 @ 11:15:42 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211270350
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig zijn ze nu van school gehaald voor home schooling *O*

Running theory is dat dat is zodat CPS de 2 jongste niet kan onderscheppen op school, vanwege de aanklacht die er ligt voor de mishandeling van Jace... :|
Wat een trieste bedoening. Heb een tijdje niets meegekregen van Jenelle, maar dit klinkt weer vreselijk. Ze is wel van die bebaarde redneck af, toch?

Edit: never mind. Nog steeds dezelfde redneck dus.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211270352
quote:
17s.gif Op zondag 12 november 2023 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat een trieste bedoening. Heb een tijdje niets meegekregen van Janelle, maar dit klinkt weer vreselijk. Ze is wel van die bebaarde redneck af, toch?
:N
pi_211270360
Nee joh, ze is nog enthousiaster met hem zelfs, nu hij aangeklaagd wordt.
pi_211270429
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee joh, ze is nog enthousiaster met hem zelfs, nu hij aangeklaagd wordt.
Dat mens krijgt er kennelijk een kick van steeds opnieuw weer voor de foute mannen te gaan, geen rekening houdend met haar kids. En ook in dit geval weer de kinderen van de rekening. Inderdaad erg triest. :'(
  maandag 1 januari 2024 @ 11:02:31 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211877420
Oh mên, ik zap net langs en zie Ryan's vader beweren dat Maci een van de triggers voor Ryan's drugsgebruik zou zijn, onvoorstelbaar dat die mensen de schuld nog steeds overal behalve bij Ryan leggen :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211877750
En die uitzending is volgens mij een flink aantal incidenten geleden...

Recent heeft een rechter hem vast gezet in afwachting van zn zitting... verrassing, de dag voor kerst mocht hij toch naar huis :')
pi_212014376
Arme Jace -O-
pi_212014543
Wanneer wordt het volgens Jenelle eens tijd om deze gek te verlaten?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 16:32:41 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_212703906
Of doen alsof omdat Jace anders niet in het moeras mag wonen van de kinderbescherming...
  donderdag 11 april 2024 @ 11:01:41 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213167918
Ik zit langs te zappen en geen nieuws (oude aflevering want Amber is nog met Andrew), maar ik vraag me wel het volgende af:
Die gesprekjes die ze onderling hebben, in dit geval Gary en zijn vrouw, maar Tyler en Catelynn ook, die zijn denk ik heel goed voor hun relatie, want ik vraag me af of ze zonder camera wel zulke gesprekken hebben, over hun kinderen, relatie en wat er verder speelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213168907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zit langs te zappen en geen nieuws (oude aflevering want Amber is nog met Andrew), maar ik vraag me wel het volgende af:
Die gesprekjes die ze onderling hebben, in dit geval Gary en zijn vrouw, maar Tyler en Catelynn ook, die zijn denk ik heel goed voor hun relatie, want ik vraag me af of ze zonder camera wel zulke gesprekken hebben, over hun kinderen, relatie en wat er verder speelt.
Serieus, ik zet net de laatste aflevering op :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2024 12:54:04 ]
pi_213168912
Toevallig kwam het vorige week ter sprake en klopt idd wat je zegt.
  donderdag 11 april 2024 @ 14:21:29 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213169795
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Toevallig kwam het vorige week ter sprake en klopt idd wat je zegt.
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.
Sterker nog: ik denk dat de meeste stellen niet zulke gesprekken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213879969
De nieuwe verloofde van Amber die ook Gary heet is ‘missing’ ! 😶😶

Ik dacht is een grap maar blijkbaar is het ‘all over the news’.

https://www.instagram.com/p/C8Fs1EDvXXD/?igsh=MXR1NjBtenhoaWZh
pi_214354329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.
Sterker nog: ik denk dat de meeste stellen niet zulke gesprekken hebben.
Even nog hierop terugkomen. Toen was het Family Reunion wat werd uitgezonden. Ook met (koppel)therapie-sessies erbij.
Het was mooi om te zien hoe open iedereen was maar ook toch behoorlijk volwassen geworden.
De meesten doen het gewoon erg goed.

MacKenzie zapte ik altijd door, kon me nooit boeien, maar nu was ze daar met haar nieuwe vriend, echt een leuke gast en vond nu Mac ook echt helemal leuk. Ze straalde en sprankelde helemaal. En hij adoreert haar gewoon O+
pi_214354590
Inmiddels net afl 7 van seizoen 2 van Teen Mom: The Next Chapter gekeken.

Rode draad is nu wel zo'n beetje dat iedereen zijn moeder (of vader) in rehab zit :')

Het grootste nieuws: Leah wil geadopteerd worden door Kristina :o Ze is helemaal klaar met Amber.
Op Leah haar verjaardag was Amber ook zo vreselijk tegen haar ;(

Bewondering voor Bri, ze is zich echt aan het losmaken van haar moeder. Die trouwens in rehab zit :')
Devoin kan ze ook niet echt op rekenen maar als hij er is dan is hij er ook wel echt voor allebei de meiden. Stella heeft Luis al meer als een jaar niet gehoord of gezien.

Jade en Sean komen er wel hopelijk.

Leah haar vader zit in rehab. Komt nog wat drama met Jeremy, de vader van haar jongste.

Macy en Taylor hobbelen gewoon door.

Cate en Tyler doen ook gewoon lekker hun ding. Cate heeft ook duidelijke grenzen aan haar moeder gegeven. Geloof dat die weer uit rehab is :')

Chey en haar man en Corey en Taylor ook dikke prima.

Mac en haar nieuwe vriend Kesh gaan voor een baby.

Zo! Zijn jullie weer op de hoogte :P
pi_214367377
Amber was helemaal niet vreselijk. Leah was gewoon een dick!

:')
pi_214422990
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amber was helemaal niet vreselijk. Leah was gewoon een dick!

:')
Echt he. Te pijnlijk was het. Arme Leah.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 09:06:56 #120
382129 crew  Donna
pi_216917293

Wat heeft Chelsea met haar gezicht gedaan????
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 07:04:46 #121
382129 crew  Donna
pi_217125887
Kail en Elijah waren op vakantie helemaal heppiedepeppie en nu is er een meisje op Tiktok die zegt dat ze vorig jaar, vlak na de geboorte van de tweeling, op cruise was en dat Elijah daar ook was en hij vreemd is gegaan met haar.
Inclusief foto en video materiaal.
God het zal toch niet WEER he.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:04:32 #122
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_217128779
Jezus alweer :{ , ik zou dit wel echt sneu vinden voor haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')