SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teen Mom 2 sterren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teen Mom 3 sterren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je OP doet het niet echt meer.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb alleen een nieuw deel geopend omdat ik de laatste post had.quote:
Ik kan wel eens kijken of ik hem kan updaten, alleen heb ik dat nog nooit gedaan![]()
![]()
Ashley (van Bar met de wenkbrauwtattoos) is in verwachting. En het schijnt dat zij en Brianna en hun eigen moeders (Roxanne en Tea) knallende ruzie gehad met elkaar en naar huis gestuurd zijn tijdens opnames van een TM Reunion special.![]()
Kick!
Ik ben het weer gaan kijken het is nu Teen Mom: The Next Chapter.
Het boeit me inmiddels weer een beetje. Wat hebben de dames veel meegemaakt.
Cheyenne met haar vriend beschoten met Ryder op de achterbank13 kogels!!!!!
Die vieze vuile dikke vestdrager die James zomaar even naar een andere staat verhuisd.
De vriend van Jade is blijkbaar afgekickt en is nu echt een steun voor haar en Kloe.
Brianna die blijkbaar een rechtszaak won die Kailyn tegen haar had aangespannen![]()
Brianna die nu een eigen woning heeft zonder haar moeder en zus.
Louis laat het nog altijd afweten.
Leah, mwehhhh
Ashley en Bar heb ik niks mee.
Maci, tsjaaaaa. Laat je kinderen eens naar de kapper gaan![]()
Cate en Tyler doen het gewoon goed gezien hun achtergrond.
(mascara-klodder hier)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 23:26:19 ]![]()
Het is nog niet op MTV toch?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Kick!
Ik ben het weer gaan kijken het is nu Teen Mom: The Next Chapter.
Knip![]()
Geen idee, ik kijk nooit tv. Heb ook geen tvquote:
Moet wel even terugkomen op Ash en Bar, die doen het eigenlijk ook best goed. Bar afgekickt, Ash terug naar school. Hopelijk houden ze het vol.
Oh en hun kindje is echt een snoepje hoor
De baby van Cate en Tyler is om op te vreten![]()
![]()
Mooi trouwens dat Leah en Jaylan alweer uit elkaar zijn en zij van hem een NDA moest tekenen over de reden waarom. Hij is gewoon gay, anders vreet ik m'n schoen op.![]()
In verband met de herindeling van het forum en omdat deze topics beter in het subforum tv passen, verhuizen de topics van de soaps en real life soaps naar het subforum TV.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vond het maar een creep die gast van Leah netals die van Brianna....rillllquote:Op maandag 28 november 2022 18:39 schreef Donna het volgende:
Kailyn promoot trouwens alleen nog maar seks speeltjes.
Ohhh en wat had ik te doen met Amber, Gary,Kristina en de kinderen.
Andrew, die vieze vuile bolle vestdrager heeft heel de tijd tot aan de uitspraak van de rechter in Ambers huis gewoond,die vuile uitzuiger.
Toen hij weg was gingen ze dat huis in. Totaal vervuild, overal pis etc. En daar heeft hij dus in geleefd met baby James![]()
Leah die dus ook heeft gezien hoe haar broertje in die smerige bende heeft gewoond. Te verdrietig.
Weet jij waar die rechtzaak van Kailyn tegen Brianna overging? Volgens mij moest Kail een behoorlijk bedrag aan Bri betalen![]()
![]()
Kailyn schijnt afgelopen november opnieuw een jongetje gekregen te hebben, aldus Chris Lopez. De vader van koters 3 en 4.
Hij is niet de vader van kind 5 trouwens.![]()
Ryan (de ex van Macy) s helemaal doorgedraaid. Blijft een foto met semi zichtbare borsten van z’n vrouw Mackenzie op instagram posten. Met de meest lelijke dingen als bijschrift. hij beschuldigd haar van vreemd gaan. Instagram verwijderd de post steeds.![]()
Na alles heb ik Mackenzie echt nooit nooit nooit gesnapt. Wat was dat dan? Alles voor de fame ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:34 schreef Hilzillah het volgende:
Ryan (de ex van Macy) s helemaal doorgedraaid. Blijft een foto met semi zichtbare borsten van z’n vrouw Mackenzie op instagram posten. Met de meest lelijke dingen als bijschrift. hij beschuldigd haar van vreemd gaan. Instagram verwijderd de post steeds.![]()
Ik zocht even op Mackenzie en Ryan en ik herken haar gewoon nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Na alles heb ik Mackenzie echt nooit nooit nooit gesnapt. Wat was dat dan? Alles voor de fame ofzo?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:34 schreef Hilzillah het volgende:
Ryan (de ex van Macy) s helemaal doorgedraaid. Blijft een foto met semi zichtbare borsten van z’n vrouw Mackenzie op instagram posten. Met de meest lelijke dingen als bijschrift. hij beschuldigd haar van vreemd gaan. Instagram verwijderd de post steeds.
Gelukkig hebben we de screenshots nog![]()
![]()
Ryan is een verslaafde gek. Geen wonder dat hij zich ook tegen zijn vrouw keert. Het was ook totaal onbegrijpelijk dat zij wat met hem wilde.
Wat verwacht je van zo’n man/relatie?![]()
![]()
Ik vind het anders behoorlijk triest dat hij zijn leven met Mackenzie vergelijkt met een stinkende prullenbakquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh hij heeft eindelijk z’n bio aangepast 😂
Hij werd compleet afgemaakt in de reacties![]()
![]()
https://www.rtlboulevard.(...)r-lastigvallen-vrouw
Ryan is dit weekend gearresteerd omdat hij zijn vrouw lastig viel ondanks contactverbod. Ondertussen weer vrij want zijn ouders hebben hem weer vrij gekocht. Beter hadden ze hem lekker in zijn cel laten zitten. Dit werkt toch niet zo.![]()
Uitgebreid artikel inclusief nieuwe mugshot
https://www.theashleysrea(...)chilling-transcript/_!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2023 18:47:08 ]![]()
Het zal je kind maar wezen.
Ik denk dat een drugsverslaafd kind mijn grootste nachtmerrie is voor later.![]()
Heb afgelopen seizoen weereens gevolgd: Family Reunion.
Dat was eigenlijk best leuk.
Maar wat een drama.
Bij de reünie was het helemaal erg: Ryan jankend op de bank met Coach B dat hij graag weer een relatie met Bentley wil.
En dus wetend wat hij vorige week allemaal heeft geflikt![]()
![]()
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal je kind maar wezen.
Ik denk dat een drugsverslaafd kind mijn grootste nachtmerrie is voor later.![]()
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.![]()
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Met dit gedrag is hij gewoon niet geholpen. Ze houden zo het probleem in stand. Compleet je (hulp) handen er vanaf trekken, rock bottom gaan en dan eruit krabbelen.![]()
Mackenzie heeft de scheiding aangevraagd en Ryan zit weer vast omdat hij het contactverbod afgelopen week 2x overschreden heeft door haar te appen.![]()
Heeft natuurlijk Maci weer gesproken. Triggered!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hèquote:Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft natuurlijk Maci weer gesproken. Triggered!![]()
![]()
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem isquote:Op zondag 9 april 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat over zijn aankomende ex-vrouw, hè
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ah zoquote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is![]()
Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet![]()
![]()
Echt 0 sympathie over voor die 2. Wie heeft hem uitgebaild denk je nadat hij zijn vrouw heeft aangevallen, hun huis heeft getrashd en Mack met de dood heeft bedreigd?quote:Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid zietI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
En nu is hij uit zn draaiende, stilstaande auto geplukt, buiten westen, met fentanyl in de auto
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op maandag 10 april 2023 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu is hij uit zn draaiende, stilstaande auto geplukt, buiten westen, met fentanyl in de autoRyan
![]()
Ik las ook dat Jenellle de voogdij heeft gekregen over haar zoon Jace. Ze is ook blij dat hij nu eindelijk een vaderfiguur in zijn leven heeft voor mannenpraat. Nou wat heeft hij aan David dan een goede zeg.![]()
https://www.intouchweekly(...)yan-prison-sentence/
In de link een filmpje van het huis wat Ryan heeft verbouwd
Nu vond ik Mac altijd een domme doos maar heb nu wel een beetje medelijden met haar. Je zal je huis maar zo aantreffen
Ryan zit in ieder geval in het gevang voor bijna een jaar.
Opgeruimd staat netjes, zullen we maar zeggen.![]()
Oh wow:
https://www.the-sun.com/e(...)bookout-walls-house/
Hopelijk laat hij Mac met rust als hij weer vrijkomt maar ik betwijfel het. Wat een ziek persoon zeg.![]()
Volgens Farah haar Insta is ze nu in Amsterdam.
Ik besloot haar instastories even af te kijken en bij het 11e of 12e streepje zie je dat Farah haast haar gezicht niet meer kan bewegen door de fillers. Het is echt heel erg.![]()
![]()
Ik zag toevallig laatst een stukje van haar ‘16 pregnant’ aflevering en ze had echt wel een leuk snoetje toen! Een kut karakter, maar wel een lief koppie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Farah haar Insta is ze nu in Amsterdam.
Ik besloot haar instastories even af te kijken en bij het 11e of 12e streepje zie je dat Farah haast haar gezicht niet meer kan bewegen door de fillers. Het is echt heel erg.
[ Bericht 8% gewijzigd door MadMaster op 12-06-2023 18:04:58 (Halve quote gefixed) ]![]()
Helemaal eens en nee je bent niet hard. Het is toch ongelofelijk wat die kerel zijn ouders ook allemaal aandoet. Geen ene flikker doet hij voor zijn zoon als hij bij hun is. De ouders zorgen voor het kind en die Ryan is er nooit. Volgens mij doet hij nog steeds geen ene donder ook al heeft hij een nieuwe vrouw en 2 kinderen. Ik begrijp ook dat geduld niet van die ouders, bij mij zou het ook een keer stoppen hoor. Alleen jammer dat je als opa en oma je kleinkind dan nooit meer kunt zien en ik denk dat ze daarom maar volhouden met die draak van een luiaard Ryan.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die ouders maar volhouden met hun hulp, steunen en goedpraten. Natuurlijk, het blijft hun kind, maar het houdt toch een keer op? Of ben ik nu te hard?.
Die nieuwe bijna ex vrouw is trouwens niet veel wijzer, die had dit allemaal kunnen weten en dan toch 2 kinderen krijgen met hem.![]()
![]()
Dat vond ik ook zo´n vreselijke opmerking. Maci, die werkelijk alles heeft geprobeerd om het contact tussen Ryan en zijn zoon te behouden, zó gigantisch af te gaan vallen en vooral hun eigen zoon te blijven afschermen voor de waarheid.quote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eeh, i know? Ik refereer aan Ryan en zijn enabelende ouders die bij een reunion oid met droge ogen beweerden dat ryan al 300 jaar aan de heroine zit omdat Maci een trigger voor hem is![]()
Ze lijken gewoon bang voor hem te zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik vind het altijd zo lastig, wetende dat Jen en Larry hem faciliteren maar dat je tevens ook zo duidelijk hun pijn, verdriet en radeloosheid ziet![]()
Ik vind het uitermate verwonderlijk dat Mac beweert pas 1 dag ná haar huwelijk er achter te zijn gekomen dat Ryan drugs gebruikte. En tóch neem je 2 kinderen van zo´n vent? Hoe dom kun je zijn, hij gebruikte al toen hij met Macy was. Maar alles wat Macy haar vertelde werd afgedaan als jaloezie, dus boontje komt om zijn loontje. Hoe lullig ook voor haar, het is allemaal dramatischer voor de kinderen en daar is zij medeverantwoordelijk voor. Die gast is nooit normaal geweest en 1 jaar in de cel maakt het er niet beter op. God behoede als die gast weer op vrije voeten komt.quote:Op zondag 30 april 2023 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wow:
https://www.the-sun.com/e(...)bookout-walls-house/
Hopelijk laat hij Mac met rust als hij weer vrijkomt maar ik betwijfel het. Wat een ziek persoon zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |