abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205672282
Flikker toch op joh.

Ze hebben dus van Noordwijk een rookvrij strand gemaakt omdat er zogenaamd veel filters liggen en mensen daar hun peuken weggooien. Echter, als jij het filmpje bekijkt gaat het toch over totaal wat anders. Dan zie jij een stel linkse varkens die niet snappen wat ‘leven en laten leven’ betekend.

Weer een strand waar ik dus niet meer heen ga. Hypocriete teringhonten.

https://www.rookvrij.nl/v(...)rij-strand-noordwijk

Klacht: jij mag ook helemaal niks meer hé :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Plompzakker op 18-08-2022 08:13:56 ]
pi_205672309
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
U MAD?
pi_205672317
Winnende partij bij de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in de gemeente Noordwijk: VVD met 3.302 stemmen.
Noordwijk is VVD, jammer voor je.

https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-noordwijk/
  donderdag 18 augustus 2022 @ 08:12:16 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205672334
Gewoon in je auto op de parkeerplaats roken en dan de asbak legen in de zee, dan doe je wat ze willen maar heeft het een averechts effect. Kom in VERZET - DIT IS NEDERLAND.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_205672336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 08:13:16 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205672338
Roken :')
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205672339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:12 schreef Pendule het volgende:

[..]
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
Welnee, ze doen het best goed.
pi_205672343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
Ben in helemaal met je eens. Ik zal wel een zakasbak voor hun meenemen. Dan is hun argument dat ik de boel vervuil met filters gelijk ontkracht.
pi_205672347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Welnee, ze doen het best goed.
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt :')
pi_205672353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:15 schreef Pendule het volgende:

[..]
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt :')
Ik was sarcastisch en cynisch, niet ironisch.
pi_205672361
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.

Ik ben 0,0% tokkie. Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 08:20:05 #12
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205672378
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD :')
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205672392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD :')
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Ik wist niet dat ik opeens toeslagen kreeg. Wat fijn dat iemand dat beter weet als ikzelf. De VDD is gewoon een varkenspartij. Mensen allemaal dingen beloven die zij niet gaan doen.
pi_205672394
pi_205672399
Pendule _O_

Sigaretjes roken _O_

Vrijheid _O_

Linkse mensen _O_

Niet zonder je sigaretjes kunnen :N

Peuken tussen het zand :N

Maar bovenal,

Pendule _O_
-nee-
pi_205673416
Ik zal niet zeggen dat ik graag rokers om mij heen heb of in de rooklucht lig, maar in de buitenlucht roken zou wat mij betreft gewoon moeten kunnen.

Hoe kijk je tegen rookvrije verenigingen aan dan?
pi_205673421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.
Rokers zijn allemaal tokkie's.
pi_205673459
Nederlandse overheid:

Nederlandse jeugd:
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:22:49 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205673474
TS gebruikt kankerstokjes en gooit het modden op straat weg :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:23:39 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205673486
Ging je voorheen wel naar dat strand dan?
pi_205673820
Wacht, niet roken is nu ook al "links"? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205673864
Per sé 90+ willen worden om weg te kwijnen in een dure aanleunwoning :')
Ik krijg liever volgend jaar longkanker ofzo.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205674182
Roken: prima. Roken op het strand of waar dan ook: prima.
Sigaretten weggooien: NEE
Neem maar iets mee om je peukjes in te gooien..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205674271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.

quote:
Sigarettenpeuken bevatten onder meer arsenicum (rattenvergif), aceton, benzeen, ammoniak en lood. Dat maakt ze gevaarlijk voor vissen, wanneer peuken in het water belanden (bijvoorbeeld aan zee of via het riool als je ze op straat gooit). Ze zijn ook gevaarlijk voor kinderen of dieren die ervan eten. Ter illustratie: als je een sigarettenpeuk in een bak water met vissen gooit, sterft de helft ervan binnen de 96 uur. (Don’t try this at home.) Weggegooide peuken zijn ook slecht voor de ontwikkeling van planten.

Waarvan worden sigarettenfilters gemaakt?
De meeste rokers gaan ervan uit dat sigarettenpeuken bestaan uit papier en/of katoen. De waarheid is dat sigarettenfilters gemaakt zijn van celluloseacetaat, een kunststof en dus een soort van (bio)plastic.

Zijn sigarettenfilters bio-afbreekbaar?
Nee, net als andere vormen van plastic vergaan sigarettenfilters niet, maar vallen ze uiteindelijk in kleine stukjes uiteen. Dit proces kan tot tien jaar duren. Ondertussen blijven ze giftige stoffen in het milieu lekken. De plastic deeltjes zijn schadelijk voor dieren en mensen.
Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op. Er roken steeds minder mensen, en rokers sterven gemiddeld tien jaar eerder. Dus over een eeuw rookt er bijna niemand meer in de westerse wereld.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205674292
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:38 schreef knoopie het volgende:

[..]
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.
[..]

Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?
pi_205674706
quote:
Precies dit. Niets mis met lekker paffen, maar ik gooi wel netjes de filters in de vuilnisbak nadat ik hem heb gedoofd. Eerlijkheidshalve gooide ik het vroegâh wel gewoon op de grond, omdat ik dacht dat het biologisch afbreekbaar was en ik het iedereen zag doen (slecht excuus ja, maar ik dacht er gewoon niet bij na) ;( ach ja, je bent nooit te oud om te leren.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_205675031
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:14 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Precies dit. Niets mis met lekker paffen, maar ik gooi wel netjes de filters in de vuilnisbak nadat ik hem heb gedoofd. Eerlijkheidshalve gooide ik het vroegâh wel gewoon op de grond, omdat ik dacht dat het biologisch afbreekbaar was en ik het iedereen zag doen (slecht excuus ja, maar ik dacht er gewoon niet bij na) ;( ach ja, je bent nooit te oud om te leren.
Ja zo hoort het :) . Zoveel mogelijkheden! Neem een flesje mee, half gevuld met water en je sigarettenpeukjes zijn veilig gedoofd plus makkelijk te vervoeren naar een vuilbak. Of neem alufolie mee waar je m in kan opfrommelen.
En dan gaat het niet eens alleen om stranden en vervuiling maar kijk maar eens hoeveel mensen een brandende sigaret uit de auto gooien terwijl ze langs super droge bermen of natuurzones rijden. Ik wil niet weten hoeveel branden er zijn ontstaan door een stomme sigaret die niet uit was.

Tja.. wat je niet weet, weet je niet he. Iedereen gooide vroeger alles weg op straat. Het gaat er om dat je het nu wel weet en je je daar hebt aangepast O+
pi_205675092
de anti-rook mafia is toch echt niet per se links.
pi_205677228
quote:
Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
Ik ben niet dik.

Roken is gewoon goor. Van mij mag verboden worden dat er buiten gerookt wordt. Ga gewoon lekker je eigen huis vervuilen in plaats van rook over een terras heen te blazen.

En dan helemaal van die lui die laat op de avond buiten rokend het mijn slaapkamer in laten waaien en gelijk ook even moeten schreeuwen en met bierflessen rammelen. Als het dan toch niet goor is waarom gaan die lui niet gewoon in hun eigen huis roken? Het stinkt toch niet?

Stelletje Tokkies.
  Redactie Frontpage donderdag 18 augustus 2022 @ 17:52:02 #30
38148 crew  Innisdemon
pi_205677710
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Winnende partij bij de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in de gemeente Noordwijk: VVD met 3.302 stemmen.

https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-noordwijk/
VVD 5 zetels (18,5%)

Noordwijk is dus 18,5% VVD. jammer voor je.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:30:41 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205679295
Om het vol te houden om op je bedje te liggen zonnen moet je sowieso jonko roken
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2022 @ 20:44:13 #32
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205679486
Waarom roken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:45:50 #33
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205679512
quote:
Sowieso dit. Mensen die vuilnis op straat of in de natuur gooien. Ik weet oprecht niet goed waarom ik dan meteen pissig ben. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205681887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik ben niet dik.

Roken is gewoon goor. Van mij mag verboden worden dat er buiten gerookt wordt. Ga gewoon lekker je eigen huis vervuilen in plaats van rook over een terras heen te blazen.

En dan helemaal van die lui die laat op de avond buiten rokend het mijn slaapkamer in laten waaien en gelijk ook even moeten schreeuwen en met bierflessen rammelen. Als het dan toch niet goor is waarom gaan die lui niet gewoon in hun eigen huis roken? Het stinkt toch niet?

Stelletje Tokkies.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze naar buiten lopen, wel roken, maar niet in je huis roken. Rook dan gewoon niet. :')

Ik zei nergens dat jij dik was, enkel dat ik een afkeer heb voor dikke mensen. Ze bevuilen je gezichtsveld met hun gedrochtelijk voorkomen en vette stinkzooi in de trein, maar ik tolereer het allemaal omdat ik vind dat wij elkaar in waarde moeten laten. Leven en laten leven.
pi_205683135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:54 schreef Pendule het volgende:
Leven en laten leven.
Leven en laten leven dus. Volgens mij is het roken in de buurt van een ander nou juist levensbedreigend. Dus als je mij wilt laten leven moet je juist niet roken in mijn omgeving.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:01 #36
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205683253
Hitler had trouwens het rookverbod geintroduceerd
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:12:44 #37
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205683551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef corehype het volgende:
Hitler had trouwens het rookverbod geintroduceerd
Ik twijfel.

Impliceer je nu dat TS een NSDAP aanhanger is of wil je zelf met deze post iets duidelijk maken over je mening over deze partij die je niet goed verwoord krijgt?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205683659
rechts is links en ook links is links.
groot-kapitaal is links, de media is links, alle vrouwen zijn links,

Alles is motherfukking links.

rechts is helemaal niks, een klein jankerig groepje incels dat zit te huilen dat 'niemand zich om hen bekommert' en dat ze 'omgevolkt' worden, en zij uitsterven... en vermoedelijk klopt dat, dat heet 'Survival of the Fittest'... en natuurlijk, ook Darwin is links.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:53:28 #39
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205683887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef RM-rf het volgende:

rechts is helemaal niks, een klein jankerig groepje incels dat zit te huilen dat 'niemand zich om hen bekommert' en dat ze 'omgevolkt' worden, en zij uitsterven... en vermoedelijk klopt dat, dat heet 'Survival of the Fittest'... en natuurlijk, ook Darwin is links.
Ja ik dacht dat ik de enige was die het opmerkte :')

Comments zijn altijd in de trant van hurr durr left bad
pi_205683979
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Leven en laten leven dus. Volgens mij is het roken in de buurt van een ander nou juist levensbedreigend. Dus als je mij wilt laten leven moet je juist niet roken in mijn omgeving.
Eigenlijk bedoel ik daar mee dat wij elkaar als lucht zien, jij doet iets en het boeit mij niet en ik doe iets en dat boeit jou niet. Dus onszelf niet bezig houden met wat een ander aan het doen is.

Als je geen fijnstof wilt inademen moet je ook geen snelweg/auto rijden. Zelfde effect. Hoog in de bergen in t oosten zit je dan als gegoten.
pi_205684019
quote:

Rechts is zelfredzaamheid. Jullie zijn jullie eigen land aan het slopen met wat er allemaal binnen wordt gehaald. Het grappige is dat ik dus meer rechten heb dan jullie alleen maar omdat ik uit een ander landje kom.

Jullie zijn totaal niet goed voor jullie eigen volk en dat komt in mijn optiek helemaal door de linkse gedachtegoedden hiero. Zelfdestructie dit land. Terwijl Nederland eigenlijk best een mooi land is en was.
pi_205684035
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:02 schreef Pendule het volgende:
Flikker toch op joh.

Ze hebben dus van Noordwijk een rookvrij strand gemaakt omdat er zogenaamd veel filters liggen en mensen daar hun peuken weggooien. Echter, als jij het filmpje bekijkt gaat het toch over totaal wat anders. Dan zie jij een stel linkse varkens die niet snappen wat ‘leven en laten leven’ betekend.

Dacht dat jij meer van de pijpen was.
pi_205684051
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Geen paar uurtjes zonder zo'n kankerstok kunnen ook. Genetisch afval.
pi_205684115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Geen paar uurtjes zonder zo'n kankerstok kunnen ook. Genetisch afval.
Zullen wij dan ook tegen dikzakken gaan zeggen dat zij best een paar daagjes zonder eten kunnen? Want dat kan namelijk ook, zodra ze niet meer eten gaat hun lichaam het vet verbranden.
pi_205684122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dacht dat jij meer van de pijpen was.
De pijpen?
pi_205684155
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Pendule het volgende:

[..]
Zullen wij dan ook tegen dikzakken gaan zeggen dat zij best een paar daagjes zonder eten kunnen? Want dat kan namelijk ook, zodra ze niet meer eten gaat hun lichaam het vet verbranden.
Moet jij weten, ik ben niet dik.
pi_205684218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?
Wel asbest
pi_205684230
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
En niet je peukresten overal maar van je afgooien blijkbaar ook. _O-
pi_205684246
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
Vermoeiend wel ja die mensen die volledig aan de haal gaan met politieke termen en allerlei non-politieke levenskeuzes linken aan links of rechts
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205684273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En niet je peukresten overal maar van je afgooien blijkbaar ook. _O-
Ja, dan ben je immers aan het "deugen" en dat moeten we kennelijk niet willen met z'n allen.
pi_205684290
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, dan ben je immers aan het "deugen" en dat moeten we kennelijk niet willen met z'n allen.
Maar is je leefomgeving tot vuilnisbelt bombarderen niet een soort van de gehekelde 'weg met ons' mentaliteit?
pi_205684329
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:35 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Maar is je leefomgeving tot vuilnisbelt bombarderen niet een soort van de gehekelde 'weg met ons' mentaliteit?
Ze maken zich liever druk om peuken, dan om mensen die hier niet horen en de boel verstieren.
pi_205684353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:40 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ze maken zich liever druk om peuken, dan om mensen die hier niet horen en de boel verstieren.
Topic beginnend met roken, na 1 pagina omtoverend tot immigrantentopic. Classic Pendule
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205684425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Topic beginnend met roken, na 1 pagina omtoverend tot immigrantentopic. Classic Pendule
Oh ja dit is is die giftige haathomo die zijn stokpaardjes altijd heel agressief berijdt.
pi_205684430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh ja dit is is die giftige haathomo die zijn stokpaardjes altijd heel agressief berijdt.
Klopt.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:21:22 #56
65846 Bocaj
47th President.
pi_205684687
En dan schreeuwt er een kind in die reclame: "Wen er maar aan!":')
Alsof het allemaal een 'done deal' is...
pi_205684744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef Bocaj het volgende:
En dan schreeuwt er een kind in die reclame: "Wen er maar aan!":')
Alsof het allemaal een 'done deal' is...
Zal dat kind is even lekker de rook in de bek uitblazen.

Wacht maar, over 10 jaar roken zij zelf, omdat ze de wereld niet meer aankunnen :') sneeuwvlokjes.
pi_205684779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:27 schreef Pendule het volgende:

[..]
Zal dat kind is even lekker de rook in de bek uitblazen.
Nee, je bent echt geen tokkie inderdaad
pi_205684852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, je bent echt geen tokkie inderdaad
Actie reactie eerder.

‘Wen er maar aan’ is een actie, waarop mijn reactie de rook zal zijn. Heeft niks met tokkie’s te maken. Het moment dat mensen zich gaan bemoeien met wat ik doe of laat, dan maak je het vervelend voor jezelf. Als jij mij gewoon met rust laat is er niks aan de hand.
pi_205685108
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef Pendule het volgende:

[..]
Eigenlijk bedoel ik daar mee dat wij elkaar als lucht zien, jij doet iets en het boeit mij niet en ik doe iets en dat boeit jou niet. Dus onszelf niet bezig houden met wat een ander aan het doen is.
Iedereen heeft recht op zijn/haar pleziertje maar als je daar anderen mee tot overlast bent dan houdt dat een beetje op lijkt mij. Ja, ik wil graag lucht zien en dat zonder een blauwe of grijze walm er door heen. Als jij graag wel die walm inademt dan doe je dat maar gewoon in je eigen huis met je ramen dicht en niet ergens 'buiten' waar heel veel mensen er last van hebben.
quote:
Als je geen fijnstof wilt inademen moet je ook geen snelweg/auto rijden. Zelfde effect. Hoog in de bergen in t oosten zit je dan als gegoten.
Ik ben inderdaad ergens gaan wonen dat ik niet te dicht aan wegen zit. Daarnaast is er voor verkeer ook regulering dat er minder fijnstof en oliedampen voorbij komen. b.v. tachtig rijden op stadssnelwegen.

Je noemt het leven en laten leven maar eigenlijk wil je alleen dat jij niet lastig gevallen wordt. Je zegt zelf al dat een ander jouw niet boeit. Dat is toch iets anders dan leven en laten leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door qajariaq op 19-08-2022 13:02:26 ]
pi_205685344
Terechte klacht. Alles maar willen verbieden, altijd maar willen betuttelen. Je mag nergens meer van genieten. Dit land gaat nog ten onder aan de linkse deugkliek :r
pi_205686208
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:06 schreef Pendule het volgende:
Rechts is zelfredzaamheid.
:D als dat zelfredzaamheid zou zijn, waarom is juist die groep het meest aan het janken dat ze zo benadeeld worden en het niet redden of dat ze 'niks mogen'?

Sorry, maar dat soort huilertjes zijn heel veel, maar juist kennelijk niet in staat ook maar een beetje zichzelf te redden of voor zichzelf te zorgen :D
Wandelende slachtofferrolletjes.

zelfs een dagje aan het strand lukt hen kennelijk al niet zonder enorm in de stresss te geraken, en te verzuchten dat 'Putin hen moet komen redden' ... (althans, deze figuur in GC / Rusland aan de macht baseerde ook zijn mening over de Nederlandse maatschappij op 'een dagje naar het strand')

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 19-08-2022 15:29:08 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205686239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 15:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]
:D als dat zelfredzaamheid zou zijn, waarom is juist die groep het meest aan het janken dat ze zo benadeeld worden en het niet redden of dat ze 'niks mogen'?

Sorry, maar dat soort huilertjes zijn heel veel, maar juist kennelijk niet in staat ook maar een beetje zichzelf te redden of voor zichzelf te zorgen :D
Wandelende slachtofferrolletjes.

zelfs een dagje aan het strand lukt hen kennelijk al niet zonder enorm in de stresss te geraken, en te verzuchten dat 'Putin hen moet komen redden' ... (althans, deze figuur in GC / Rusland aan de macht baseerde ook zijn mening over de Nederlandse maatschappij op 'een dagje naar het strand')
Nee, als we doen wat we willen krijg je weer een vingertje van dat mag niet. We willen wel zelfredzaam zijn maar dat mag dus niet. Want je wordt tegen gewerkt.
pi_205686485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 15:31 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee, als we doen wat we willen krijg je weer een vingertje van dat mag niet. We willen wel zelfredzaam zijn maar dat mag dus niet. Want je wordt tegen gewerkt.
Boehoe..
ik wil wel zelfredzaam zijn, maar dat mag ik niet.. Van wie, van je mama?

Nounou, jij weet wel wat 'zelfredzaamheid' is en straalt het helemaal uit :D

Je post bewijst exact mijn punt over dat 'slachtoffergedrag' dat diametraal tegen een idee van 'zelfredzaam zijn' staat.
Altijd anderen de schuld geven van je eigen falen.

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 19-08-2022 16:20:08 ]
pi_205686490
Sowieso roken. :') Smerige zooi.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205686868
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Boehoe..
ik wil wel zelfredzaam zijn, maar dat mag ik niet.. Van wie, van je mama?

Nounou, jij weet wel wat 'zelfredzaamheid' is en straalt het helemaal uit :D

Je post bewijst exact mijn punt over dat 'slachtoffergedrag' dat diametraal tegen een idee van 'zelfredzaam zijn' staat.
Altijd anderen de schuld geven van je eigen falen.
Dat ze niet willen dat ik niet rook op het strand heeft niks met falen te maken. En sinds ik weet dat die borden geen juridische betekenis hebben, ga ik er lekker schijt aan hebben. Dat is zelfredzaamheid.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:09:22 #67
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_205686933
De ene vind het lekker en de ander smerig, prima toch? Mensen die tegen anderen zeggen dat ze moeten stoppen is hetzelfde als wanneer ik iemand probeer over te halen om daadwerkelijk te gaan roken. Leef en laat leven. Als ik niet sterf aan kanker door sigaretten, dan wel door 100 andere dingen die je dagelijks sowieso inademt zodra je een stap naar buiten doet. Kanker heeft iedereen, alleen niet ''geactiveerd', je krijgt het of je krijgt het niet. Pendule en ik gaan straks sowieso ff op het strand kettingroken.
pi_205688414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:09 schreef Slavski het volgende:
Mensen die tegen anderen zeggen dat ze moeten stoppen is hetzelfde als wanneer ik iemand probeer over te halen om daadwerkelijk te gaan roken.
Het gaat er ook niet om dat je moet stoppen, er wordt je vriendelijk doch zeer dringend verzocht geen overlast en ongezonde atmosfeer voor anderen te veroorzaken. Verder mag je roken wat je wilt maar dan graag wel in je eigen huis graag.
quote:
Leef en laat leven.
Ja, inderdaad wil ik niet dood gaan doordat jij aan jouw verslaving in mijn buurt blijft toegeven. Laat mij in gezondheid leven. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk zolang je er geen overlast mee veroorzaakt.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:04:24 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205688482
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terwijl dat volk vaak van het slag is dat roept dat mensen 'normaal' moeten doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:49:58 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205692955
quote:

_O_
Ondergewaardeerde post.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:05:41 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205693062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Het gaat er ook niet om dat je moet stoppen, er wordt je vriendelijk doch zeer dringend verzocht geen overlast en ongezonde atmosfeer voor anderen te veroorzaken. Verder mag je roken wat je wilt maar dan graag wel in je eigen huis graag.
[..]
Ja, inderdaad wil ik niet dood gaan doordat jij aan jouw verslaving in mijn buurt blijft toegeven. Laat mij in gezondheid leven. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk zolang je er geen overlast mee veroorzaakt.
Dat niet alleen, dat hele "rookvrije generatie" gaat om de generatie die nu op school zit.
Dat het niet zulke meelopers worden als de generaties voor hen, die gingen roken omdat het "stoer" was.
Daar gaat ook dat "Wen er maar aan" over.

Maar goed, altijd weer tere zieltjes die denken dat het over hen gaat en hen wat afgenomen wordt, boehoe...
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_205695490
Als ik met kanker zou schelden dan had ik deze ts echt ene ongelooflijke kankernerd genoemd.

Maar goed, ik ben gelukkig niet zo’n tokkie als deze ts.
pi_205701241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:30 schreef Raw85 het volgende:
Als ik met kanker zou schelden dan had ik deze ts echt ene ongelooflijke kankernerd genoemd.

Maar goed, ik ben gelukkig niet zo’n tokkie als deze ts.
Blijkbaar ben je dat wel, want je vindt het dus wel nodig om ermee te schelden. Je kan niet een voorstelling maken van wat je zou zeggen als je het al gewoon zegt.

Tering debiel.
pi_205701891
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:36 schreef Pendule het volgende:

[..]
Actie reactie eerder.

‘Wen er maar aan’ is een actie, waarop mijn reactie de rook zal zijn. Heeft niks met tokkie’s te maken. Het moment dat mensen zich gaan bemoeien met wat ik doe of laat, dan maak je het vervelend voor jezelf. Als jij mij gewoon met rust laat is er niks aan de hand.
Je maakt het uiteindelijk vervelend voor jezelf, aangezien je niet boven de wet staat en je daarnaar moet aanpassen zoals iedere burger.

Als een lawine de weg geblokkeerd heeft, heeft het geen zin om woest tegen de stenen aan te trappen. Je komt alleen verder als je eromheen probeert te lopen.
pi_205701898
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Je maakt het uiteindelijk vervelend voor jezelf, aangezien je niet boven de wet staat en je daarnaar moet aanpassen zoals iedere burger.

Als een lawine de weg geblokkeerd heeft, heeft het geen zin om woest tegen de stenen aan te trappen. Je komt alleen verder als je eromheen probeert te lopen.
Aan de wet houd ik mij ook zeker, maar er is een grens. En die grens ligt bij dingen die niet strafbaar zijn. Dat er een nietszeggend bord staat, betekend niet dat ik mij er aan ga houden.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:19:48 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_205701916
Ts probeert zich koortsachtig te verdedigen tegen weer een sterk staaltje backfire
pi_205701930
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:19 schreef Fok-it het volgende:
Ts probeert zich koortsachtig te verdedigen tegen weer een sterk staaltje backfire
Nee hoor, want ik sta gewoon in mijn recht als ik een peuk opsteek op t strand. Ik hoef eigenlijk dus niks te verdedigen want het mag gewoon :)

Gelukkig dat die borden geen juridische betekenis hebben. We willen toch geen politiestaat waar jij niks meer mag gaan creëren? ;)

Ja, ik snap dat linksen zo’n communistisch bolwerk willen bewerkstelligen, maar dan komen zij bedrogen uit.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:27:25 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_205701947
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:23 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee hoor, want ik sta gewoon in mijn recht als ik een peuk opsteek op t strand. Ik hoef eigenlijk dus niks te verdedigen want het mag gewoon :)
Klopt. Maar niet op een rookvrij strand.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:28:04 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_205701949
Ah knulletje kan alleen weer in links rechts termen uit zijn woorden komen. Je bent echt al heel lang af
pi_205702069
Zijn er meer topics van deze mafklappert? Op zich wel een vermakelijke ts
pi_205702118
quote:

[..]

Ik ben 0,0% tokkie. Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
Wat als je dik bent en rookt, zijn daar ook speciale stranden voor? Ik vraag dit voor een vriendin.
pi_205702142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]
[..]
Denk dat de kans nog groter is dat jij door een auto wordt aangereden als je oversteekt dan dat je doodgaat aan iemands sigarettenrook in de buitenlucht Sjors, maar dat terzijde.

Als je niet wilt sterven ergens aan kan je maar beter helemaal stoppen met leven, want dat is namelijk de grootste risicofactor om dood te gaan.
pi_205702150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:16 schreef Pendule het volgende:

[..]
De pijpen?

Wat dacht jij dan viespeuk?
  zondag 21 augustus 2022 @ 11:05:01 #85
319979 Fok-it
All is well
pi_205702191
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:47 schreef Raw85 het volgende:
Zijn er meer topics van deze mafklappert? Op zich wel een vermakelijke ts
KLB / Mensen die ‘hoesten’ als ze je zien roken

KLB / Linkse

KLB / Dit mag dan weer wel hé

KLB / Tyfusland

Veel plezier
pi_205702848
quote:
Hahaha

Deze klassieker:
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:30 schreef Pendule het volgende:

[..]
Valt wel mee hoe dom ik ben. Ben denk ik intelligenter als dat jij je voordoet.
_O_
pi_205703426
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt. Maar niet op een rookvrij strand.
Jawel, want die borden zijn niet wettelijk geldig.
pi_205703455
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:40 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hahaha

Deze klassieker:
[..]
_O_
Intelligenter als jij :')
pi_205703605
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Denk dat de kans nog groter is dat jij door een auto wordt aangereden als je oversteekt dan dat je doodgaat aan iemands sigarettenrook in de buitenlucht Sjors, maar dat terzijde.
https://www.rokeninfo.nl/(...)/gezondheidseffecten

In het verkeer gaan er 600 per jaar dood van de bijna 18 miljoen en dan had jij het alleen over oversteken.

Je had ook zelf even kunnen googlen voor je domme dingen gaat roepen.
pi_205732534
Leven en laten leven. Als iedereen dat nou eens deed.
pi_205732600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:20 schreef Funzel het volgende:
Leven en laten leven. Als iedereen dat nou eens deed.
Maar kennelijk zien verschillende partijen daar een andere invulling in.

Een roker vind dat ie moet kunnen roken maar als ik in die walm zit heb ik geen (prettig) leven meer.
pi_205732661
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:29 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Een roker vind dat ie moet kunnen roken maar als ik in die walm zit heb ik geen (prettig) leven meer.
Ik vind dat mensen zich dan niet zo moeten aanstellen als het in de buitenlucht is, MITS diegene dan niet de een na de ander aansteekt. Ik kan me zelf bijvoorbeeld enorm ergeren aan drukke of luidruchtige kinderen vlak naast mij, maarja dat laat ik ook maar gaan. Dat is een beetje mijn punt zeg maar, is niet bedoeld als een aanval ofzo verder deze post.
pi_205732739
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:34 schreef Funzel het volgende:

[..]
Ik vind dat mensen zich dan niet zo moeten aanstellen als het in de buitenlucht is, MITS diegene dan niet de een na de ander aansteekt. Ik kan me zelf bijvoorbeeld enorm ergeren aan drukke of luidruchtige kinderen vlak naast mij, maarja dat laat ik ook maar gaan. Dat is een beetje mijn punt zeg maar, is niet bedoeld als een aanval ofzo verder deze post.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat jou recht op een peukje belangrijker is dan mijn recht op frisse lucht.

Deze zomer op een sport evenement moesten we iets te dicht op elkaar kamperen. Ik vond het echt niet fijn dat op twee meter van mijn hoofd om elf uur in de avond nog ff gerookt moest worden terwijl ik poogde te slapen. Geen commentaar gegeven maar niet erg blij met die situatie.

Of te wel dat leven en laten leven van je betekend dus eigenlijk dat jij je peuk buiten mag opsteken en ik maar mijn bek moet houden omdat het buiten is. Doe dan niet zo schijnheilig met je leven en laten leven.
pi_205732757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:44 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat jou recht op een peukje belangrijker is dan mijn recht op frisse lucht.

Deze zomer op een sport evenement moesten we iets te dicht op elkaar kamperen. Ik vond het echt niet fijn dat op twee meter van mijn hoofd om elf uur in de avond nog ff gerookt moest worden terwijl ik poogde te slapen. Geen commentaar gegeven maar niet erg blij met die situatie.

Of te wel dat leven en laten leven van je betekend dus eigenlijk dat jij je peuk buiten mag opsteken en ik maar mijn bek moet houden omdat het buiten is. Doe dan niet zo schijnheilig met je leven en laten leven.
Ik rook zelf niet meer.
pi_205732824
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:48 schreef Funzel het volgende:

[..]
Ik rook zelf niet meer.
En ik heb geen kleine kinderen.
pi_205733283
Volgende keer beter een dikke jonko smoken TS, wellicht ben je dan minder zurig om rekening te moeten houden met de wensen van je directe omgeving.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 24-08-2022 17:49:06 ]
pi_205738882
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:48 schreef Erasmus het volgende:
Volgende keer beter een dikke jonko smoken TS, wellicht ben je dan minder zurig om rekening te moeten houden met de wensen van je directe omgeving.
Ik heb ook zoveel wensen… worden ook niet ingewilligd.
pi_205738888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:29 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als er een dikzak naast mij komt zitten op het terras heb ik het ook even niet prettig meer, maar dat gedoog ik ook. Het komt van twee kanten.
pi_205738922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:37 schreef Pendule het volgende:

[..]
Als er een dikzak naast mij komt zitten op het terras heb ik het ook even niet prettig meer, maar dat gedoog ik ook. Het komt van twee kanten.
Die dikzak geeft je geen kanker
pi_205738932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die dikzak geeft je geen kanker
Roken ook niet altijd, van dikzakken wordt ik boos. Lelijke vadsigen lijven in mijn gezichtsveld en maar vreten in plaats van afvallen.
pi_205739237
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:44 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Jeetje aanstellen is ook een vak hoor.

Als iemand op 2 meter afstand van jou gaat roken zal je het wellicht net kunnen ruiken.
Maar je krijgt daar echt niet gelijk kanker van hoor.

Zelf rook ik ook en ik probeer altijd rekening te houden met mijn omgeving.

Maar als ik op een strand lig ga ik mij echt niks aantrekken van een niet wettelijk bordje. Roken in de buitenlucht is gewoon toegestaan namelijk.

Natuurlijk doe ik wel mijn peuken in een blikje en vervolgens in de afvalbak.
En ik probeer altijd een plekje te vinden die zoveel mogelijk bij anderen vandaan is.

In het zwembad die rookvrij is bijvoorbeeld dan weer wel omdat dit andermans bedrijf is.

Ik wil best rekening houden met mensen maar als mensen gaan overdrijven ga ik daar niet in mee.
pi_205739644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Dit inderdaad ja, kan me er wel druk over gaan maken, maar beste is om dit soort onzin gewoon te negeren.
Die zg "last" van roken in de buitenlucht zit tussen de oren. tenzij je pal naast iemand staat en de rook in zijn gezicht blaast maar anders is het gewoon azijnpisserij.
pi_205740713
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:36 schreef Redbullkid het volgende:

Als iemand op 2 meter afstand van jou gaat roken zal je het wellicht net kunnen ruiken.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:21 schreef LanaMyst het volgende:
Die zg "last" van roken in de buitenlucht zit tussen de oren. tenzij je pal naast iemand staat en de rook in zijn gezicht blaast
Kan je nagaan hoe erg roken je reukvermogen aantast.

Jij kunt niet voor iemand bepalen of er last van is. Je kunt het aanstellerij vinden maar dat zegt meer iets over jou.

Hoeveel aanstellerij is het dat je overal maar moet kunnen roken?
pi_205741137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:06 schreef qajariaq het volgende:

[..]
[..]

Jij kunt niet voor iemand bepalen of er last van is. Je kunt het aanstellerij vinden maar dat zegt meer iets over jou.

Omdat die "last" slechts gebaseerd is op het zien van iemand die rookt, blijkbaar triggert dat iets bij sommige mensen. Buiten is rook al zo snel diffuus dat men er onmogelijk last van kan hebben. Helemaal als er een beetje wind staat.

In het allerergste geval ruik je even een fractie van een seconde wat rooklucht.

Het enige waar men over zou kunnen vallen is dat mensen die peuken van zich af gooien. Maar dat is eenvoudig op te lossen door een klein asbakje op zak te hebben.
pi_205741425
quote:

[..]
[..]

Kan toch niet overal?

Binnen bijvoorbeeld niet en dat is prima.

De rokers zijn het terras op gejaagd. En nu klagen dat er rokers op het terras zitten.

Ik heb zelf altijd last ervan dat andere mensen hun kinderen niet opvoeden. Maar daar klaag ik ook niet over.

In de buitenlucht is het toegestaan om te roken en dat zal ik dus ook gewoon doen.

Wel probeer ik rekening te houden met mijn omgeving zoals ik al zei.

Echter het rokertje pesten trek ik mij niks van aan. Het is zeuren om het zeuren geworden en daar ga ik niet in mee.
pi_205741514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:11 schreef Redbullkid het volgende:
De rokers zijn het terras op gejaagd. En nu klagen dat er rokers op het terras zitten.

En die doen dat vast omdat ze het niet ruiken?
pi_205741623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En die doen dat vast omdat ze het niet ruiken?
Omdat ze zich aanstellen.
pi_205741635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:28 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Rokers vooral ja door zich de rol van calimero tot zich te nemen en rare irrelevante vergelijkingen te maken met dikke mensen.
pi_205741647
quote:

[..]
En zijn we dus weer terug bij af. Rokers pleiten voor leven en laten leven maar vinden dat de rest van de wereld zich aanstelt.
pi_205742238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En zijn we dus weer terug bij af. Rokers pleiten voor leven en laten leven maar vinden dat de rest van de wereld zich aanstelt.
Wat een onzin.
Gewoon niet zo zeuren.

Als je van niemand last wil hebben blijf je maar lekker binnen. Wat mooi is, want binnen mag er niet gerookt worden :)
pi_205742667
quote:

Als je rookt is dit dus ook precies de bedoeling :+
Brave jongen dat je zo goed naar ons linkse rakkers luistert :P
hardcoholic
pi_205743300
AS ZE AAN ME SHAG KOMME, KOMME ZE AN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!
Eens kijken
pi_205743429
quote:

[..]
[..]

Moet je een tissue?
pi_205748106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:22 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Als je rookt is dit dus ook precies de bedoeling :+
Brave jongen dat je zo goed naar ons linkse rakkers luistert :P

Nee, sinds ik weet dat ik schijt aan dat bord kan hebben ga ik lekker naar dat strand om een ‘peaky blindertje’ te plegen. :)
pi_205749258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:50 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee, sinds ik weet dat ik schijt aan dat bord kan hebben ga ik lekker naar dat strand om een ‘peaky blindertje’ te plegen. :)
Jij gaat heul niet naar het strand, je komt waarschijnlijk nooit van je zolderkamer af
hardcoholic
pi_205749309
quote:

[..]
Ik vind dat zo hoor hč, als op een terras zit te eten en je zit in de vieze rooklucht. Ik heb daar echt last van.
pi_205749387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:11 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Jij gaat heul niet naar het strand, je komt waarschijnlijk nooit van je zolderkamer af
Gelukkig heb ik momenteel geen zolder meer en toen ik die wel had kwam ik er nooit. En dat komt niet omdat ik moeilijk loop.
pi_205749400
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Ik vind dat zo hoor hč, als op een terras zit te eten en je zit in de vieze rooklucht. Ik heb daar echt last van.
Ik heb misschien wel last van jouw eetgeluiden. Ga je nu ook elke automobilist tegenhouden in je straat? ‘IK HEB LAST VAN JOUW UITLAATGASSEN IK VERBIED U OM AUTO TE RIJDEN LANGS MIJN HUIS!!!! Want dan krijg ik kanker.’

Want zo werkt het namelijk ook echt. Alles wat slecht is word je direct ziek van..

Mannen in dit land zijn net wijven. Zij kunnen niks hebben. Sommige vrouwen zijn nog mannelijker dan deze mislukte alfamannetjes.

Zo vervelend als mensen overal maar over aan jou kop gaan zitten zeiken. Soms zou ik iemand al een klap voor zijn smoel willen geven op het moment dat ze de eerste letter laten vallen.
pi_205749428
Al die aanstellerige schoorstenen met hun gejank hier :D _O-
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:59:01 #120
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205749549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:40 schreef Pendule het volgende:

[..]

Mannen in dit land zijn net wijven. Zij kunnen niks hebben. Sommige vrouwen zijn nog mannelijker dan deze mislukte alfamannetjes.
Ff dimmen over Nederland, snotneus. Dit is een land om TROTS op te zijn. En als het je niet bevalt dan is er een hele makkelijke oplossing.
pi_205749653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:37 schreef Pendule het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik momenteel geen zolder meer en toen ik die wel had kwam ik er nooit. En dat komt niet omdat ik moeilijk loop.
Ik zal je introduceren aan mijn linksgedragen rakker, dan loop je pas moeilijk.
pi_205750118
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:59 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ff dimmen over Nederland, snotneus. Dit is een land om TROTS op te zijn. En als het je niet bevalt dan is er een hele makkelijke oplossing.
Ik heb het niet over het land, ik heb het over mannen in dit land. Lezen vader Abraham. Als jij iemand wilt pakken over klagen op dit land moet jij in een ander op dit moment actief topic gaan zitten.
pi_205750125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 09:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik zal je introduceren aan mijn linksgedragen rakker, dan loop je pas moeilijk.
De enige grote piemels in dit land zijn in Friesland. Maak jou geen illusie.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:17:00 #124
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205750141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:13 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik heb het niet over het land, ik heb het over mannen in dit land. Lezen vader Abraham. Als jij iemand wilt pakken over klagen op dit land moet jij in een ander op dit moment actief topic gaan zitten.
In welk land denk jij dat die mannen in dit land wonen? Beetje nadenken jochie.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:20:38 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_205750165
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:14 schreef Pendule het volgende:

[..]
Zijn mond vol over migranten en zelf zo abominabel slecht Nederlands spreken. Och och och
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:22:57 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205750198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zijn mond vol over migranten en zelf zo abominabel slecht Nederlands spreken. Och och och
Duidelijk uitgerookt. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205750208
quote:

[..]
TS is nota bene zelf een allochtoon uit een voormalig Sovjetstaat lol
pi_205750238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:17 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
In welk land denk jij dat die mannen in dit land wonen? Beetje nadenken jochie.
De enige echte kerels die ik heb gezien zijn de boeren. De rest (ik neem aan dat jij geen boer bent), laat zich naaien door hun eigen overheid. _O-
pi_205750274
quote:

[..]
Ik heb gewoon een beroepsdiploma met op de cijferlijst een 9 voor Nederlands.

Tegen mij durf jij het wel te zeggen, maar zeg dat maar eens tegen de kleinzoon van een gastarbeider. Hier geboren en opgegroeid en nog steeds de taal niet beheersen. Hoe zou dat nou kunnen.

Ik vraag mij echt gewoon af hoe zoiets kan. Ik woon hier net ÉÉN decennium beste man.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:32:11 #130
319979 Fok-it
All is well
pi_205750290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:26 schreef Pendule het volgende:

[..]
De enige echte kerels die ik heb gezien zijn de boeren. De rest (ik neem aan dat jij geen boer bent), laat zich naaien door hun eigen overheid. _O-
Ennn natuurlijk pro boer anti overheid checkkk

Jullie lijken gewoon echt mutanten van elkaar. Allemaal precies hetzelfde gelul. Termen als alfa mannen en beta cucks komen alweer tevoorschijn.
pi_205750296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:23 schreef Erasmus het volgende:

[..]
TS is nota bene zelf een allochtoon uit een voormalig Sovjetstaat lol
Maar ik werk wel en betaal gewoon belasting. Het was bij ons niet dat er opeens geld was en een gratis inrichting toen wij hier kwamen hoor. En dat maakt ook geen flikker uit. Wij hadden eten, drinken en een slaapplek. Daar waren wij heel content mee.
pi_205750304
quote:

[..]
O ja, dat waren toch die zeer stoere mannetjes die zich achter hun trekkers verschuilen?
pi_205750307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ennn natuurlijk pro boer anti overheid checkkk

Jullie lijken gewoon echt mutanten van elkaar. Allemaal precies hetzelfde gelul. Termen als alfa mannen en beta cucks komen alweer tevoorschijn.
Van elkaar? Wie is de andere dan? Kan jij dit nader verklaren?
pi_205750317
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:32 schreef Pendule het volgende:

[..]
Maar ik werk wel en betaal gewoon belasting. Het was bij ons niet dat er opeens geld was en een gratis inrichting toen wij hier kwamen hoor. En dat maakt ook geen flikker uit. Wij hadden eten, drinken en een slaapplek. Daar waren wij heel content mee.
Waarvan akte.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:35:15 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_205750323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:30 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik heb gewoon een beroepsdiploma met op de cijferlijst een 9 voor Nederlands.

Tegen mij durf jij het wel te zeggen, maar zeg dat maar eens tegen de kleinzoon van een gastarbeider. Hier geboren en opgegroeid en nog steeds de taal niet beheersen. Hoe zou dat nou kunnen.

Ik vraag mij echt gewoon af hoe zoiets kan. Ik woon hier net ÉÉN decennium beste man.
Als je hier al 10 jaar woont en je bent nog jong ben je net zo'n debiel als elke andere willekeurige jongere allochtoon die het niet voor elkaar krijgt of vertikt Nederlands te leren. Snap de projectie niet helemaal. One of them, one of them
pi_205750341
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
O ja, dat waren toch die zeer stoere mannetjes die zich achter hun trekkers verschuilen?
Jij kan zeggen wat jij wilt, maar ze komen tenminste wel op voor waar zij achter staan en daar walst de overheid, die nota bene zogenaamd ‘voor het volk’ is, zo overheen.

Zoals ik al zei alles wordt hier geslikt. Allemaal buigen voor big brother.

Laat dat nou net een van de redenen zijn waar ik voor ben weggegaan.
pi_205750360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als je hier al 10 jaar woont en je bent nog jong ben je net zo'n debiel als elke andere willekeurige jongere allochtoon die het niet voor elkaar krijgt of vertikt Nederlands te leren. Snap de projectie niet helemaal. One of them, one of them
Kom nou eens met een concreet punt. Waar schrijf ik slecht Nederlands volgens jou?
pi_205750370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:36 schreef Pendule het volgende:

[..]
Jij kan zeggen wat jij wilt, maar ze komen tenminste wel op voor waar zij achter staan en daar walst de overheid, die nota bene zogenaamd ‘voor het volk’ is, zo overheen.

Zoals ik al zei alles wordt hier geslikt. Allemaal buigen voor big brother.

Laat dat nou net een van de redenen zijn waar ik voor ben weggegaan.
Het zijn gewoon bedrijven die boel flink aan het vervuilen zijn. Dat er toevallig mensen zijn die een romantisch beeld hebben bji boeren doet daar niets aan af.
pi_205750378
Zullen we hierna gewoon weer ontopic gaan? Voor deze dicussies hebben we immers het klaagtopic ‘Nederland’.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:40:35 #140
319979 Fok-it
All is well
pi_205750394
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef Pendule het volgende:

[..]
Kom nou eens met een concreet punt. Waar schrijf ik slecht Nederlands volgens jou?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:30 schreef Pendule het volgende:

[..]
Valt wel mee hoe dom ik ben. Ben denk ik intelligenter als dat jij je voordoet.
In elk topic, al jarenlang, en grappig genoeg altijd topics waar je zelf kankert over buitenlanders _O_
pi_205750411
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het zijn gewoon bedrijven die boel flink aan het vervuilen zijn. Dat er toevallig mensen zijn die een romantisch beeld hebben bji boeren doet daar niets aan af.
Prima, begin maar alvast met het aanleggen van jouw eigen groente tuintje. Eventjes kijken in hoeverre jij dat gaat volhouden.

En dat de helft van de in Nederland geproduceerde goederen door boeren, wordt geëxporteerd maakt helemaal niks uit. Het gaat om het idee dat hardwerkende mensen worden gestraft omdat zij doen waarvoor zij zijn opgeleidt / zij hun passie in hebben kunnen vinden.
pi_205750419
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:42 schreef Pendule het volgende:

[..]
Prima, begin maar alvast met het aanleggen van jouw eigen groente tuintje. Eventjes kijken in hoeverre jij dat gaat volhouden.

En dat de helft van de in Nederland geproduceerde goederen door boeren, wordt geëxporteerd maakt helemaal niks uit. Het gaat om het idee dat hardwerkende mensen worden gestraft omdat zij doen waarvoor zij zijn opgeleidt / zij hun passie in hebben kunnen vinden.
Misschien heb je gemist dat het om intensieve veehouderij gaat? Maar ik begrijp dus dat jij zonder problemen 40 varkens op je balkon houdt?
pi_205750427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
[..]
In elk topic, al jarenlang, en grappig genoeg altijd topics waar je zelf kankert over buitenlanders _O_
Klopt, waarom kan ik wel gewoon goed integreren en kunnen (ze willen niet) zij dat niet? Waarom moeten zij altijd overlast veroorzaken bij de gevestigde orde, de Nederlanders?

Dat is het punt wat ik al jaren probeer te maken.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:44:55 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_205750434
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:42 schreef Pendule het volgende:

[..]
Niet relevant. Niemand claimt namelijk 0 boeren over te willen houden. Dat wordt door ophitsers alleen gebruikt om de polariserende stemming erin te houden
pi_205750461
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Misschien heb je gemist dat het om intensieve veehouderij gaat? Maar ik begrijp dus dat jij zonder problemen 40 varkens op je balkon houdt?
Want ik ben nu opeens een boer? Juist om te voorkomen dat ik zelf voedsel zal moeten gaan produceren, ben ik blij met het bestaan van de boeren. Zij zorgen ervoor dat ik elke avond eten op tafel heb staan. Jij daarintegen zou dus graag zelfvoorzienend willen zijn als ik het zo hoor.

Je argument over het balkon slaat kant noch wal, een boer heeft een hele grote loods waar die varkens mooi in passen en ook een lekker modderpoeltje buiten waarin zij lekker kunnen rollen.
pi_205750474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Niet relevant. Niemand claimt namelijk 0 boeren over te willen houden. Dat wordt door ophitsers alleen gebruikt om de polariserende stemming erin te houden
Waarom zouden het er minder moeten zijn dan? Je zou juist verwachten dat er zelfs meer bij moeten komen vanwege de asielstroom.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:48:39 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_205750479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:47 schreef Pendule het volgende:

[..]
Jij daarintegen zou dus graag zelfvoorzienend willen zijn als ik het zo hoor.
Daarentegen*
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:50:47 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_205750502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:48 schreef Pendule het volgende:

[..]
Waarom zouden het er minder moeten zijn dan? Je zou juist verwachten dat er zelfs meer bij moeten komen vanwege de asielstroom.
Haha. Dat weet jij heus wel. Maar ik vermoed, heel klein vermoeden hoor, dat je de reden daarvan niet serieus neemt. Dus ook die kan je afstrepen van de lijst.
pi_205750528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Daarentegen*
Kom op :') ik ken het woord en de betekenis ervan tenminste! _O- volgensmij zijn er bepaalde mensen die hier al heel lang wonen die niet eens weten wanneer je de/het gebruikt. Of wanneer er een T achter de D komt. Misschien kunnen wij beter die mensen een goed Nederlands gaan leren. De tekstfoutjes die ik maak zijn daarbij een druppel water in een zwembad.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:54:05 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_205750546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:53 schreef Pendule het volgende:

[..]
Kom op :') ik ken het woord en de betekenis ervan tenminste! _O- volgensmij zijn er bepaalde mensen die hier al heel lang wonen die niet eens weten wanneer je de/het gebruikt. Of wanneer er een T achter de D komt. Misschien kunnen wij beter die mensen een goed Nederlands gaan leren. De tekstfoutjes die ik maak zijn daarbij een druppel water in een zwembad.
Zeker. Maar jij mag ze best weleens teruggekaatst krijgen
pi_205750582
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Haha. Dat weet jij heus wel. Maar ik vermoed, heel klein vermoeden hoor, dat je de reden daarvan niet serieus neemt. Dus ook die kan je afstrepen van de lijst.
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. Laat jij je auto maar staan vandaag en niet op de elektrische fiets want de grondstoffen voor de accu’s worden uit kobaltmijnen gehaald door kleine kinderhandjes. Dat veroorzaakt ook stikstof.

En je neemt zeker ook niet het vliegtuig op vakantie? Want die verbranden tonnen brandstof en dus stikstof.

De stikstof-discussie is gewoon een kansloze discussie omdat er gewoon ččn sector voor verantwoordelijk wordt gehouden.
pi_205750609
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zeker. Maar jij mag ze best weleens teruggekaatst krijgen
Als jij je daar fijn bij voelt. Ik heb het tenminste geleerd. En dat binnen een tijdspanne van 7 jaar.

Laten wij het nu maar gaan leren aan die zogenaamde ‘Nederlanders’ die helemaal niks verkeerd doen, hun handje niet ophouden en totaal goed geīntegreerd zijn.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:00:10 #153
319979 Fok-it
All is well
pi_205750624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:56 schreef Pendule het volgende:

[..]
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. .
60 procent. Niet alleen dus nee, wel de sector met de grootste uitstoot. En ook niet zo gek. Zo krankzinnig veel boeren op zo'n klein oppervlakte als Nederland. Dus dat daar flink de schaar in gaat is niet meer dan logisch.
pi_205750655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
60 procent. Niet alleen dus nee, wel de sector met de grootste uitstoot. En ook niet zo gek. Zo krankzinnig veel boeren op zo'n klein oppervlakte als Nederland. Dus dat daar flink de schaar in gaat is niet meer dan logisch.
Ik snap dat niet helemaal. Als wij nu alle voertuigen in Nederland bij elkaar gaan zetten qua uitstoot, (dus ook vliegtuigen) dan is de uitstoot van stikstof nog
Steeds hoger bij de boeren? Het lijkt mij niet dat dat een realistische verhouding is.
pi_205750657
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:53 schreef Pendule het volgende:

[..]
Jij zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor pik, niet zo schijnheilig janken nu

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 26-08-2022 11:03:38 ]
pi_205750697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:03 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Jij zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor pik, niet zo schijnheilig janken nu
Nee, waarom zou ik iemand gaan verbeteren om een klein taalfoutje?

Ik vind alleen wel dat het raar is dat er hier mensen wonen die hier zijn geboren en opgegroeid, die nog slechter Nederlands spreken, als dat ik dat spreek. En daar zeggen mensen dan niks tegen.

Nee natuurlijk doen zij dat niet. Je zou maar uitgemaakt worden voor racist en keihard worden geannuleerd. Neen dat kan niet, dan ben je natuurlijk niet woke meer.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:07:52 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_205750710
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:56 schreef Pendule het volgende:

[..]
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. Laat jij je auto maar staan vandaag en niet op de elektrische fiets want de grondstoffen voor de accu’s worden uit kobaltmijnen gehaald door kleine kinderhandjes. Dat veroorzaakt ook stikstof.

En je neemt zeker ook niet het vliegtuig op vakantie? Want die verbranden tonnen brandstof en dus stikstof.

De stikstof-discussie is gewoon een kansloze discussie omdat er gewoon ččn sector voor verantwoordelijk wordt gehouden.
Daarbij gaan Schiphol of een Tata steel ook gewoon aangepakt worden hoor.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:08:53 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_205750722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:06 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee, waarom zou ik iemand gaan verbeteren om een klein taalfoutje?

Ik vind alleen wel dat het raar is dat er hier mensen wonen die hier zijn geboren en opgegroeid, die nog slechter Nederlands spreken, als dat ik dat spreek. En daar zeggen mensen dan niks tegen.

Nee natuurlijk doen zij dat niet. Je zou maar uitgemaakt worden voor racist en keihard worden geannuleerd. Neen dat kan niet, dan ben je natuurlijk niet woke meer.
Waarom zou ik een totaal willekeurig persoon aanspreken op zijn of haar taalfouten.
pi_205750754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, niet de bedrijven aanpakken. De mensen aanpakken die gebruik maken van die bedrijven.

Typisch weer.

Handel werkt zo: klant zoekt aanbod, bedrijf verzorgd aanbod en klant neemt af.

Altijd maar die grote bedrijven de schuld geven. Die bedrijven zijn zo groot geworden door de consument.
pi_205750782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom zou ik een totaal willekeurig persoon aanspreken op zijn of haar taalfouten.
Niet jij als individu, maar de overheid of een orgaan. Een bepaald taalniveau eisen om hier te mogen wonen. Misschien dat wij beter eerst dat soort problemen kunnen gaan oplossen in plaats van of je wel of niet op een terrasje mag roken.

Prioriteiten stellen is moeilijk voor onze overheid.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:14:09 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_205750793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:11 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee, niet de bedrijven aanpakken. De mensen aanpakken die gebruik maken van die bedrijven.

Typisch weer.

Handel werkt zo: klant zoekt aanbod, bedrijf verzorgd aanbod en klant neemt af.

Altijd maar die grote bedrijven de schuld geven. Die bedrijven zijn zo groot geworden door de consument.
:') dus ipv het vliegtuig te verduurzamen moet je de passagier gaan aanpakken? Want door de passagier aanpakken stoot het vliegtuig minder uit ofzo?

Man, man :') wat is dit voor downieretoriek
pi_205750821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]
:') dus ipv het vliegtuig te verduurzamen moet je de passagier gaan aanpakken? Want door de passagier aanpakken stoot het vliegtuig minder uit ofzo?

Man, man :') wat is dit voor downieretoriek
Heb je gemerkt dat tijdens de Corona, de lucht veel blauwer was en er schoner uitzag?

Waardoor zou dat nou komen… ohja er vlogen amper vliegtuigen!!!

Gewoon zorgen dat er minder mensen vliegen. Ik vlieg nooit. In de eerste plaats zou ik niet in zo’n vliegende doodskist willen zitten, ik ben als de dood om in zo’n ding te stappen. Ten tweede kan ik prima vakantie houden in ons mooie Nederland. De natuur is hier mooi genoeg.

Kijk al ččn passagier minder. Nog een aantal passagiertjes en er hoeft weer een vliegtuig minder de lucht in.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:19:51 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_205750830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:18 schreef Pendule het volgende:

[..]
Heb je gemerkt dat tijdens de Corona, de lucht veel blauwer was en er schoner uitzag?

Waardoor zou dat nou komen… ohja er vlogen amper vliegtuigen!!!

Gewoon zorgen dat er minder mensen vliegen. Ik vlieg nooit. In de eerste plaats zou ik niet in zo’n vliegende doodskist willen zitten, ik ben als de dood om in zo’n ding te stappen. Ten tweede kan ik prima vakantie houden in ons mooie Nederland. De natuur is hier mooi genoeg.

Kijk al ččn passagier minder. Nog een aantal passagiertjes en er hoeft weer een vliegtuig minder de lucht in.
Klopt. Vliegen mag zeker minder. Maar dat heeft niks te maken met jouw stellingname
pi_205750873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt. Vliegen mag zeker minder. Maar dat heeft niks te maken met jouw stellingname
Zeker wel, doordat er minder gevlogen wordt, wordt er ook minder uitgestoten. Zo simpel is het.

Het gaat mij vooral om de hypocrisie van veel mensen. Lekker de boeren naaien, maar wel zelf zoveel mogelijk co2 uitstoten.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:49:48 #165
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205751108
quote:

[..]
Dan was jij zeker niet op de JA21 woke conferentie..
pi_205751138
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:14 schreef Pendule het volgende:

[..]
Groot? Ik ram hard vriend...
pi_205752576
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Pendule het volgende:
Klopt, waarom kan ik wel gewoon goed integreren
Je gedrag op Fok is behoorlijk onaangepast. Je zit op een redelijk taalniveau inderdaad (nog geen 'near native') maar voor de rest vind ik je niet erg geīntegreerd eigenlijk.
pi_205754079
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 08:40 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik heb misschien wel last van jouw eetgeluiden. Ga je nu ook elke automobilist tegenhouden in je straat? ‘IK HEB LAST VAN JOUW UITLAATGASSEN IK VERBIED U OM AUTO TE RIJDEN LANGS MIJN HUIS!!!! Want dan krijg ik kanker.’

Want zo werkt het namelijk ook echt. Alles wat slecht is word je direct ziek van..

Zo vervelend als mensen overal maar over aan jou kop gaan zitten zeiken. Soms zou ik iemand al een klap voor zijn smoel willen geven op het moment dat ze de eerste letter laten vallen.
Rooktokkie gespot :D

Ik ben niet bang om er ziek van te worden ofzo, maar vind het gewoon intens smerig als er zo’n stinkende nicotinejunk naast me zit te paffen.

Sowieso, roken is echt het ultieme meelopersgedrag. Niemand die er mee begint omdat het lekker is.
pi_205754106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:35 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Je gedrag op Fok is behoorlijk onaangepast. Je zit op een redelijk taalniveau inderdaad (nog geen 'near native') maar voor de rest vind ik je niet erg geīntegreerd eigenlijk.
Want er is een bepaalde manier waarop iemand hoort te reageren.

Dat ik geen blad voor mijn mond neem heeft niks met onaangepast te maken. Ik zal gewoon zeggen wat ik denk. Of jij dat leuk vindt of niet.

En jij kan van achter een beeldscherm zien wat ik eet, waar ik heen ga en wat ik doe.

Jij kan niet zomaar een conclusie trekken uit deze summiere informatie.
pi_205754120
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:47 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om er ziek van te worden ofzo, maar vind het gewoon intens smerig als er zo’n stinkende nicotinejunk naast me zit te paffen.

Sowieso, roken is echt het ultieme meelopersgedrag. Niemand die er mee begint omdat het lekker is.
Ik zit ook wel eens naast dikke mensen en dat vind ik ook intens smerig. Maar goed, daar kan ik niks aan veranderen.
pi_205754129
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:50 schreef Pendule het volgende:

[..]
Want er is een bepaalde manier waarop iemand hoort te reageren.

Dat ik geen blad voor mijn mond neem heeft niks met onaangepast te maken. Ik zal gewoon zeggen wat ik denk. Of jij dat leuk vindt of niet.
Dat je je mening geeft is alleen maar aan te prijzen. Maar die mening zelf (gebrek aan empathie plus dat eeuwige: maar hullie) en de manier waarop je die kenbaar maakt des te meer.
pi_205754162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat je je mening geeft is alleen maar aan te prijzen. Maar die mening zelf (gebrek aan empathie plus dat eeuwige: maar hullie) en de manier waarop je die kenbaar maakt des te meer.
Kan jij uitleggen waarom er empathie in een mening moet zitten? Ik maak mijn mening kenbaar en denk wel vijf maal na voordat ik daaruit ben. Mijn mening is hard en moeilijk te veranderen.

En ik huil niet, ik maak kenbaar dat iets tever gaat. Er zijn belangrijkere problemen in dit land dan een paar zeurende mensen. Die huilen pas. Wel lekker barbequen, maar oh way als er gerookt wordt.
pi_205754581
Alleen mensen met een mentale beperking roken.
pi_205755021
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Alleen mensen met een mentale beperking roken.
Dus Einstein had een mentale beperking?
pi_205755192
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:19 schreef Pendule het volgende:

[..]
Als je dat vertaald in egoīstisch en weinig begrip voor de omgeving dan ja.
pi_205755243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:37 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Als je dat vertaald in egoīstisch en weinig begrip voor de omgeving dan ja.
Omgeving heeft ook geen begrip terug. Waarom zou jij een ander willen pleasen als een ander dat ook niet terug doet.

Dat zijn de gevaarlijkste. Voor je neus lief en behulpzaam doen, maar als je niet kijkt steken ze een mes in je rug. Net een soort gereformeerden eigenlijk.
pi_205755253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:45 schreef Pendule het volgende:

[..]
Omgeving heeft ook geen begrip terug. Waarom zou jij een ander willen pleasen als een ander dat ook niet terug doet.

Dat zijn de gevaarlijkste. Voor je neus lief en behulpzaam doen, maar als je niet kijkt steken ze een mes in je rug. sjekkie in de fik. Net een soort gereformeerden eigenlijk.
pi_205757858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:19 schreef Pendule het volgende:

[..]
Einstein is al een tijdje dood. Niet-rokers zullen begrijpen dat ik het had over mensen die met de huidige kennis over roken nog roken.
pi_205759545
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Einstein is al een tijdje dood. Niet-rokers zullen begrijpen dat ik het had over mensen die met de huidige kennis over roken nog roken.
Die kennis was er toen ook al, mensen deden er alleen niet zoveel mee. Het verband tussen roken en gezondheidsschade is al sinds de jaren 30 algemene kennis. Het heeft daar ook niks mee te maken. Het gaat om wat de grote groep doet.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:12:41 #180
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_205759574
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:47 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Jij praat alsof je ervaring hebt. Ooit gerookt?
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:15:31 #181
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_205759604
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Die brengen eenmaal veel geld op voor de schatkist, en wij weten allemaal inmiddels dat geld belangrijker is dat een mensenleven. Kijk hoeveel mensen al kanker hebben gekregen die in de buurt wonen van de fabriek en niemand die het boeit. Die stoten wel meer uit dan alleen stikstof.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 00:45:00 #182
224960 highender
Travellin' Light
pi_205760410
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Theo van Gogh, Remco Campert, Christopher Hitchens om een drietal ´mentaal beperkten´ te noemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
After he was diagnosed with esophageal cancer, his mellifluous voice now wheezy and cracked, Hitchens explained to an interviewer that, despite his illness, he still found it easy to index smoking’s small virtues: “It stopped me being bored, stopped other people being boring, to some extent. It would keep me awake. It would make me want the evening to go on longer, to prolong the conversation, to enhance the moment. If I was asked, would I do it again, the answer is probably yes.”

bron
Maar beter gewoon stoppen met die associatie drogreden, komt nogal dom over.
pi_205770373
POLL
pi_205771786
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 02:30 schreef Raw85 het volgende:
[poll=4356]
Je bent stinkende homo vergeten :s)
pi_205779137
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 23:12 schreef Slavski het volgende:

[..]
Jij praat alsof je ervaring hebt. Ooit gerookt?
Nooit.
pi_205779140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:52 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik zit ook wel eens naast dikke mensen en dat vind ik ook intens smerig. Maar goed, daar kan ik niks aan veranderen.
Je stinkt.
  zondag 28 augustus 2022 @ 20:25:06 #187
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_205779289
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:05 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Nooit.
Je hebt wel sterke meningen voor iemand die nog nooit heeft gerookt en niet weet hoe het is.
pi_205779496
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:06 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Je stinkt.
Cadi sheni.
pi_205780746
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:25 schreef Slavski het volgende:

[..]
Je hebt wel sterke meningen voor iemand die nog nooit heeft gerookt en niet weet hoe het is.
Eén keer een hijsje geprobeerd. Dat bevestigde alleen maar wat ik al wist; het is fucking hoor en het stinkt. Waarom zou je er ooit mee beginnen?
pi_205780972
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Eén keer een hijsje geprobeerd. Dat bevestigde alleen maar wat ik al wist; het is fucking hoor en het stinkt. Waarom zou je er ooit mee beginnen?
Vis stinkt ook, waarom zou je het eten!!!? Lekker kanker krijgen van microplastic!! Oh nee!!!!

Lekker met onszelf bezig houden en elkaar geen dingen gaan zitten verbieden omdat jij of een ander daar wat van moet vinden.
pi_205780987
Misschien moeten we maar weer segregatie gaan toepassen. Soort bij soort in wijken en dan die wijken van elkaar afsluiten. Blijkbaar moet iedereen zich bezig houden met wat een ander doet.

En dat ook nog onder hypocriete voorwenselen. Iets over roken te zeggen hebben, maar wel auto rijden en fijnstof inademen op de snelweg.
pi_205781965
@Pendule

Stop is met dat kinderachtige wild om je heen slaan om maar gelijk te halen. Wordt is volwassen.
pi_205782110
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 09:17 schreef qajariaq het volgende:
@:Pendule

Stop is met dat kinderachtige wild om je heen slaan om maar gelijk te halen. Wordt is volwassen.
holy shit :')
pi_205783302
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Tommeke het volgende:

[..]
omdat het cool is. en een groepsactiviteit.
pi_205785034
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:58 schreef Pendule het volgende:

[..]
Vis stinkt ook, waarom zou je het eten!!!? Lekker kanker krijgen van microplastic!! Oh nee!!!!

Lekker met onszelf bezig houden en elkaar geen dingen gaan zitten verbieden omdat jij of een ander daar wat van moet vinden.
Je stinkt.
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:17:26 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205785081
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 00:02 schreef Pendule het volgende:
Misschien moeten we maar weer segregatie gaan toepassen. Soort bij soort in wijken en dan die wijken van elkaar afsluiten. Blijkbaar moet iedereen zich bezig houden met wat een ander doet.

En dat ook nog onder hypocriete voorwenselen. Iets over roken te zeggen hebben, maar wel auto rijden en fijnstof inademen op de snelweg.
Zo te lezen doen ze dat op het strand van Noordwijk al en hoor je niet bij het soort dat daar wel gewenst is.

Ergo: je hele topic is geneuzel over iets waar je zelf voorstander van bent.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_205786305
En we sluiten dit topic af met als conclusie dat iedereen gewoon zijn muil moet houden over wat een ander doet.

Wij willen geen politiestaat worden. Volgensmij zijn heel veel mensen het daarmee eens. Anders moeten zij gaan verhuizen naar Afghanistan, waar anderen lekker voor jou bepalen wat jij wel en niet mag doen.
pi_205788212
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
En we sluiten dit topic af met als conclusie dat iedereen gewoon zijn muil moet houden over wat een ander doet.

Wij willen geen politiestaat worden. Volgensmij zijn heel veel mensen het daarmee eens. Anders moeten zij gaan verhuizen naar Afghanistan, waar anderen lekker voor jou bepalen wat jij wel en niet mag doen.
Nou, in Afghanistan mag je waarschijnlijk roken wat je wilt.

Het bepalen wat je wel en niet mag doen we hier met zn allen. Soms moet er een keus gemaakt worden en dan doet een meerderheid dat. Dit keer hoor jij kennelijk niet bij die meerderheid en heb je kenbaar nogal wat moeite om je aan te passen. Zo is het leven knul, wen er maar aan. Je mag ook verhuizen naar Afghanistan, maar afgezien van regels over roken kon je daar nog wel eens met nog wat meer regels te maken krijgen.
pi_205788665
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nou, in Afghanistan mag je waarschijnlijk roken wat je wilt.

Het bepalen wat je wel en niet mag doen we hier met zn allen. Soms moet er een keus gemaakt worden en dan doet een meerderheid dat. Dit keer hoor jij kennelijk niet bij die meerderheid en heb je kenbaar nogal wat moeite om je aan te passen. Zo is het leven knul, wen er maar aan. Je mag ook verhuizen naar Afghanistan, maar afgezien van regels over roken kon je daar nog wel eens met nog wat meer regels te maken krijgen.
Volgensmij halen bepaalde personen hier, juist graag dat soort regels hier naar toe. Ik noem maar een D66.

Het gaat mij erom dat er steeds meer regeltjes bij komen, net als bij politiestaten. Wij gaan ook die kant op, let maar op. De Corona-regels waren een proef om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.
pi_205788882
Ik heb mijn hele leven die smerigheid van rokers gepikt. En nu zeggen ze bemoei je met je eigen zaken. Rokers zitten toch wel in de top tien meest asociale teringlijers die er maar bestaan. En met al die talloze gekleurde immigranten wordt dit er niet beter op. Die zwarte mannen en berbers zijn geboren om te roken man. Komen hier lekker de hele dag tabak en hasisj roken. En leven van de staat. Kutte zegt nog 'we hebben ze nodig als werkvee'. Geloof je het zelf Mark Knudde?
pi_205795814
quote:

Als jouw buren besluiten op een vuilstort in hun tuin te beginnen ga jij waarschijnlijk ook niet je muil houden, of toch wel aangezien jij jou bent.
2.
pi_205797377
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:13 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Als jouw buren besluiten op een vuilstort in hun tuin te beginnen ga jij waarschijnlijk ook niet je muil houden, of toch wel aangezien jij jou bent.
Is toch niet mijn probleem? Het is toch hun tuin. Mijn onder buurman is een junk en heeft allemaal vuilniszakken in zijn tuintje staan. Is echt niet mijn probleem.
pi_205797657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef Pendule het volgende:

[..]
Is toch niet mijn probleem? Het is toch hun tuin. Mijn onder buurman is een junk en heeft allemaal vuilniszakken in zijn tuintje staan. Is echt niet mijn probleem.
Stinkt het of niet?
2.
pi_205797672
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef Pendule het volgende:

[..]
:')

Ben je zo dom of doe je alsof?
pi_205797681
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 09:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]
holy shit :')
Wie is Wordt? Moet een persoon zijn, want niemand is zo dom toch?
pi_205798006
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:04 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Stinkt het of niet?
Ja, maar dan doe ik gewoon het raam/balkondeur dicht. Ik zet het raam in de keuken wel open.
pi_205798015
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee jij bent pas incapabel, in het geval dat jij je gaat storen aan een ander zijn leef-omgeving. De enige die jij daarmee hebt is jezelf. Want diegene zelf stoort zich daar niet aan, alleen jij.
pi_205798048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:57 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee jij bent pas incapabel, in het geval dat jij je gaat storen aan een ander zijn leef-omgeving. De enige die jij daarmee hebt is jezelf. Want diegene zelf stoort zich daar niet aan, alleen jij.
Mooi toch
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205798148
quote:
Vooral rooktokkies met hun stinkmuilen :r
pi_205798159
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:35 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Mensen die
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205798174
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:35 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Beter dan de zeiklucht uit de muilen van de oeverloos zeikende niet-rokers :r
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_205798178
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:47 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Roker :{w
pi_205798181
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Roker :{w
*; :* :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_205798188
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:54 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
*; :* :P
Mis het weleens, samen met een biertje. :D Vies mens :6
pi_205798196
quote:
Flikker toch op joh.

Als je dat strand gaat omscheppen zul je er miljoenen vinden.
pi_205798201
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 01:03 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Als je dat strand gaat omscheppen zul je er miljoenen vinden.
Peuken?
pi_205798202
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Peuken?
Ja.
pi_205798204
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 01:06 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ja.
Wauw
pi_205798222
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wauw
Ligt eraan hoe groot t strand is maar al meer dan 30 jaar kom je ze vrij laag in het zand tegen, waar kinderen dus spelen/graven. Echt ranzig.
pi_205798336
quote:

[..]
Als jouw leefomgeving mijn leefomgeving aantast, dan sure as shit dat ik er wat aan doe.

In het geval van je buurman, lekker zo'n ratten, muizen en kakkerlakken lokker :')
pi_205798337
quote:

[..]
Vuile stinktokkie gespot.
pi_205798344
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 05:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Als jouw leefomgeving mijn leefomgeving aantast, dan sure as shit dat ik er wat aan doe.

In het geval van je buurman, lekker zo'n ratten, muizen en kakkerlakken lokker :')
Maar de buitenruimte / buitenlucht is niet van jouw. Ik betaal belasting (net als jij hopelijk,) om daar te kunnen lopen. Het is dus niet zo dat jij bepaalt wat daar wel en niet gebeurd. Ik vind dat mensen die niet elke auto-mobilist aanhouden omdat zij fijnstof in hun muil gedrukt krijgen, maar wel rokers gaan zitten aanvallen omdat zij een beetje rook binnen krijgen ongeloofwaardig. Want als het uitlaatgas is dan mag het opeens wel :')

En die buurman, die gaat vanzelf wel een keer de pijp uit. Bij mij komen die beesten niet; ik ontsmet de boel direct zodra ik dat merk.
pi_205798846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 05:32 schreef Pendule het volgende:
Maar de buitenruimte / buitenlucht is niet van jouw. Ik betaal belasting (net als jij hopelijk,) om daar te kunnen lopen. Het is dus niet zo dat jij bepaalt wat daar wel en niet gebeurd.
Ik hoef geen belasting te betalen om buiten te mogen lopen hoor.
Buiten dat moet je die zin eens zelf lezen en tot je door laten dringen wat je daar eigenlijk zegt. Betrek dat dan ook even op je zelf!
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:41:22 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205799192
De gemeente Noordwijk bepaalt wel wat daar op het strand gebeurt...
Wullie bin KOEL Š Soneal
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:46:05 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205799249
quote:

[..]
Gelukkig maakt het jou niet uit dat je niet op je balkon kunt zitten door de stinkende vuilniszakken van je benedenbuurman.

Wel jammer voor je, want op je balkon mag je nog wel roken, in tegenstelling tot het strand van Noordwijk.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:39:14 #226
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205799733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik gok het eerste :o
Leuke vuilnis tuin voor ratten :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:40:49 #227
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205799758
quote:

[..]
Daar word ik ook wel moe van.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2022 @ 11:12:08 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205800016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:21 schreef nils_22 het volgende:
Nederlandse overheid:
[ afbeelding ]

Nederlandse jeugd:
het echte probleem hier is Donnie. Dat kun je toch ook geen muziek meer noemen, met die hoerige auto-tune.
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2022 @ 11:15:09 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205800034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:41 schreef Leandra het volgende:
De gemeente Noordwijk bepaalt wel wat daar op het strand gebeurt...
Lijkt me dat er wel wat wetgeving aan ten grondslag mag liggen.
pi_205800221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 08:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik hoef geen belasting te betalen om buiten te mogen lopen hoor.
Buiten dat moet je die zin eens zelf lezen en tot je door laten dringen wat je daar eigenlijk zegt. Betrek dat dan ook even op je zelf!
Volgensmij kosten die stoeptegels toch echt belastinggeld. Of loop jij liever in het gras/zand?
pi_205800260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gelukkig maakt het jou niet uit dat je niet op je balkon kunt zitten door de stinkende vuilniszakken van je benedenbuurman.

Wel jammer voor je, want op je balkon mag je nog wel roken, in tegenstelling tot het strand van Noordwijk.
Er staat nergens bij het strand noordwijk dat er niet gerookt mag worden. Het enige wat er staat is een ‘rookvrij terrein’ bord. Deze borden kunnen niet gehandhaafd worden, omdat het geen juridische betekenis heeft. Los van die leuke kleurtjes heeft het bord 0,0 toegevoegde waarde.

En roken op t balkon? :') Denk jij dat ik echt in de ijzige kou op mijn balkon ga zitten? _O- Mij heb je dan niet gezien, ik zet wel een raam open.
pi_205801852
Peuken op het strand gooien is natuurlijk not done. Drink eerst je blikje lauwwarme de Klok op, en gooi je peuken daar lekker in.

Verder vraag ik me af hoe hoog de boete is voor het roken op het strand. Komt er dan een BOA op zijn teenslippertjes door het zand gesjokt met een bon? Staat dit in de APV van de gemeente?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205802516
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:47 schreef sirdanilot het volgende:
Staat dit in de APV van de gemeente?
Dat is het punt. Als Noorwijk het in de APV heeft staan dan mag je er al niet meer roken. Die borden zijn dan slechts ter herinneringen hoeven dus geen juridische status te hebben. Dat zelfde verhaal gaat ook op voor activiteitenstranden en honden uitlaat stranden.
pi_205816538
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat is het punt. Als Noorwijk het in de APV heeft staan dan mag je er al niet meer roken. Die borden zijn dan slechts ter herinneringen hoeven dus geen juridische status te hebben. Dat zelfde verhaal gaat ook op voor activiteitenstranden en honden uitlaat stranden.
Gemeentes met eigen verordening zijn net een soort nazi’s. Ik heb in een gemeente gewoond die amper dat soort fratsen had. Heerlijk. Maar even serieus. Kan de overheid zoiets niet terugfluiten? Ik vind het allemaal wel heel ver gaan. Dronken ouders op het schoolplein kan ook allemaal nog, maar roken op een strand hell no. Ik zet wel een tentje neer. Ga ik lekker daar ik roken. Ben ik alsnog in mijn eigendom en kan ik doen wat ik wil. Dat de rook dan naar buiten vliegt is niet mijn probleem.
pi_205818939
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:27 schreef Pendule het volgende:

[..]
Gemeentes met eigen verordening zijn net een soort nazi’s. Ik heb in een gemeente gewoond die amper dat soort fratsen had. Heerlijk. Maar even serieus. Kan de overheid zoiets niet terugfluiten? Ik vind het allemaal wel heel ver gaan. Dronken ouders op het schoolplein kan ook allemaal nog, maar roken op een strand hell no. Ik zet wel een tentje neer. Ga ik lekker daar ik roken. Ben ik alsnog in mijn eigendom en kan ik doen wat ik wil. Dat de rook dan naar buiten vliegt is niet mijn probleem.
Misschien moet je nog een topic openen in ONZ over deze grote, levensbeinvloedende issues, wellicht leest Rutte mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')