Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Noordwijk is VVD, jammer voor je.
Welnee, ze doen het best goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
Ben in helemaal met je eens. Ik zal wel een zakasbak voor hun meenemen. Dan is hun argument dat ik de boel vervuil met filters gelijk ontkracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegtquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Welnee, ze doen het best goed.
Ik was sarcastisch en cynisch, niet ironisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Roken![]()
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Ik wist niet dat ik opeens toeslagen kreeg. Wat fijn dat iemand dat beter weet als ikzelf. De VDD is gewoon een varkenspartij. Mensen allemaal dingen beloven die zij niet gaan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD![]()
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Rokers zijn allemaal tokkie's.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Roken: prima. Roken op het strand of waar dan ook: prima.
Sigaretten weggooien: NEE
Neem maar iets mee om je peukjes in te gooien..
Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op. Er roken steeds minder mensen, en rokers sterven gemiddeld tien jaar eerder. Dus over een eeuw rookt er bijna niemand meer in de westerse wereld.quote:Sigarettenpeuken bevatten onder meer arsenicum (rattenvergif), aceton, benzeen, ammoniak en lood. Dat maakt ze gevaarlijk voor vissen, wanneer peuken in het water belanden (bijvoorbeeld aan zee of via het riool als je ze op straat gooit). Ze zijn ook gevaarlijk voor kinderen of dieren die ervan eten. Ter illustratie: als je een sigarettenpeuk in een bak water met vissen gooit, sterft de helft ervan binnen de 96 uur. (Don’t try this at home.) Weggegooide peuken zijn ook slecht voor de ontwikkeling van planten.
Waarvan worden sigarettenfilters gemaakt?
De meeste rokers gaan ervan uit dat sigarettenpeuken bestaan uit papier en/of katoen. De waarheid is dat sigarettenfilters gemaakt zijn van celluloseacetaat, een kunststof en dus een soort van (bio)plastic.
Zijn sigarettenfilters bio-afbreekbaar?
Nee, net als andere vormen van plastic vergaan sigarettenfilters niet, maar vallen ze uiteindelijk in kleine stukjes uiteen. Dit proces kan tot tien jaar duren. Ondertussen blijven ze giftige stoffen in het milieu lekken. De plastic deeltjes zijn schadelijk voor dieren en mensen.
Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.
[..]
Precies dit. Niets mis met lekker paffen, maar ik gooi wel netjes de filters in de vuilnisbak nadat ik hem heb gedoofd. Eerlijkheidshalve gooide ik het vroegâh wel gewoon op de grond, omdat ik dacht dat het biologisch afbreekbaar was en ik het iedereen zag doen (slecht excuus ja, maar ik dacht er gewoon niet bij na)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ja zo hoort hetquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:14 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Precies dit. Niets mis met lekker paffen, maar ik gooi wel netjes de filters in de vuilnisbak nadat ik hem heb gedoofd. Eerlijkheidshalve gooide ik het vroegâh wel gewoon op de grond, omdat ik dacht dat het biologisch afbreekbaar was en ik het iedereen zag doen (slecht excuus ja, maar ik dacht er gewoon niet bij na)ach ja, je bent nooit te oud om te leren.
Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:
Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
VVD 5 zetels (18,5%)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Winnende partij bij de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in de gemeente Noordwijk: VVD met 3.302 stemmen.
Noordwijk is VVD, jammer voor je.
https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-noordwijk/
Sowieso dit. Mensen die vuilnis op straat of in de natuur gooien. Ik weet oprecht niet goed waarom ik dan meteen pissig ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze naar buiten lopen, wel roken, maar niet in je huis roken. Rook dan gewoon niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik ben niet dik.
Roken is gewoon goor. Van mij mag verboden worden dat er buiten gerookt wordt. Ga gewoon lekker je eigen huis vervuilen in plaats van rook over een terras heen te blazen.
En dan helemaal van die lui die laat op de avond buiten rokend het mijn slaapkamer in laten waaien en gelijk ook even moeten schreeuwen en met bierflessen rammelen. Als het dan toch niet goor is waarom gaan die lui niet gewoon in hun eigen huis roken? Het stinkt toch niet?
Stelletje Tokkies.
Leven en laten leven dus. Volgens mij is het roken in de buurt van een ander nou juist levensbedreigend. Dus als je mij wilt laten leven moet je juist niet roken in mijn omgeving.quote:
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef corehype het volgende:
Hitler had trouwens het rookverbod geintroduceerd
Ja ik dacht dat ik de enige was die het opmerktequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef RM-rf het volgende:
rechts is links en ook links is links.
groot-kapitaal is links, de media is links, alle vrouwen zijn links,
Alles is motherfukking links.
rechts is helemaal niks, een klein jankerig groepje incels dat zit te huilen dat 'niemand zich om hen bekommert' en dat ze 'omgevolkt' worden, en zij uitsterven... en vermoedelijk klopt dat, dat heet 'Survival of the Fittest'... en natuurlijk, ook Darwin is links.
Eigenlijk bedoel ik daar mee dat wij elkaar als lucht zien, jij doet iets en het boeit mij niet en ik doe iets en dat boeit jou niet. Dus onszelf niet bezig houden met wat een ander aan het doen is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Leven en laten leven dus. Volgens mij is het roken in de buurt van een ander nou juist levensbedreigend. Dus als je mij wilt laten leven moet je juist niet roken in mijn omgeving.
Rechts is zelfredzaamheid. Jullie zijn jullie eigen land aan het slopen met wat er allemaal binnen wordt gehaald. Het grappige is dat ik dus meer rechten heb dan jullie alleen maar omdat ik uit een ander landje kom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef RM-rf het volgende:
rechts is helemaal niks, een klein jankerig groepje incels dat zit te huilen dat 'niemand zich om hen bekommert' en dat ze 'omgevolkt' worden, en zij uitsterven... en vermoedelijk klopt dat, dat heet 'Survival of the Fittest'... en natuurlijk, ook Darwin is links.
Dacht dat jij meer van de pijpen was.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:02 schreef Pendule het volgende:
Flikker toch op joh.
Ze hebben dus van Noordwijk een rookvrij strand gemaakt omdat er zogenaamd veel filters liggen en mensen daar hun peuken weggooien. Echter, als jij het filmpje bekijkt gaat het toch over totaal wat anders. Dan zie jij een stel linkse varkens die niet snappen wat ‘leven en laten leven’ betekend.
Weer een strand waar ik dus niet meer heen ga. Hypocriete teringhonten.
https://www.rookvrij.nl/v(...)rij-strand-noordwijk
Klacht: jij mag ook helemaal niks meer hé
Geen paar uurtjes zonder zo'n kankerstok kunnen ook. Genetisch afval.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Roken![]()
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Zullen wij dan ook tegen dikzakken gaan zeggen dat zij best een paar daagjes zonder eten kunnen? Want dat kan namelijk ook, zodra ze niet meer eten gaat hun lichaam het vet verbranden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen paar uurtjes zonder zo'n kankerstok kunnen ook. Genetisch afval.
De pijpen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer van de pijpen was.
Moet jij weten, ik ben niet dik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook tegen dikzakken gaan zeggen dat zij best een paar daagjes zonder eten kunnen? Want dat kan namelijk ook, zodra ze niet meer eten gaat hun lichaam het vet verbranden.
Wel asbestquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?
En niet je peukresten overal maar van je afgooien blijkbaar ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
Wacht, niet roken is nu ook al "links"?
Vermoeiend wel ja die mensen die volledig aan de haal gaan met politieke termen en allerlei non-politieke levenskeuzes linken aan links of rechtsquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
Wacht, niet roken is nu ook al "links"?
Ja, dan ben je immers aan het "deugen" en dat moeten we kennelijk niet willen met z'n allen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En niet je peukresten overal maar van je afgooien blijkbaar ook.
Maar is je leefomgeving tot vuilnisbelt bombarderen niet een soort van de gehekelde 'weg met ons' mentaliteit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dan ben je immers aan het "deugen" en dat moeten we kennelijk niet willen met z'n allen.
Ze maken zich liever druk om peuken, dan om mensen die hier niet horen en de boel verstieren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar is je leefomgeving tot vuilnisbelt bombarderen niet een soort van de gehekelde 'weg met ons' mentaliteit?
Topic beginnend met roken, na 1 pagina omtoverend tot immigrantentopic. Classic Pendulequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ze maken zich liever druk om peuken, dan om mensen die hier niet horen en de boel verstieren.
Oh ja dit is is die giftige haathomo die zijn stokpaardjes altijd heel agressief berijdt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topic beginnend met roken, na 1 pagina omtoverend tot immigrantentopic. Classic Pendule
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja dit is is die giftige haathomo die zijn stokpaardjes altijd heel agressief berijdt.
Zal dat kind is even lekker de rook in de bek uitblazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef Bocaj het volgende:
En dan schreeuwt er een kind in die reclame: "Wen er maar aan!"
Alsof het allemaal een 'done deal' is...
Nee, je bent echt geen tokkie inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zal dat kind is even lekker de rook in de bek uitblazen.
Actie reactie eerder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je bent echt geen tokkie inderdaad
Iedereen heeft recht op zijn/haar pleziertje maar als je daar anderen mee tot overlast bent dan houdt dat een beetje op lijkt mij. Ja, ik wil graag lucht zien en dat zonder een blauwe of grijze walm er door heen. Als jij graag wel die walm inademt dan doe je dat maar gewoon in je eigen huis met je ramen dicht en niet ergens 'buiten' waar heel veel mensen er last van hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik daar mee dat wij elkaar als lucht zien, jij doet iets en het boeit mij niet en ik doe iets en dat boeit jou niet. Dus onszelf niet bezig houden met wat een ander aan het doen is.
Ik ben inderdaad ergens gaan wonen dat ik niet te dicht aan wegen zit. Daarnaast is er voor verkeer ook regulering dat er minder fijnstof en oliedampen voorbij komen. b.v. tachtig rijden op stadssnelwegen.quote:Als je geen fijnstof wilt inademen moet je ook geen snelweg/auto rijden. Zelfde effect. Hoog in de bergen in t oosten zit je dan als gegoten.
quote:
Nee, als we doen wat we willen krijg je weer een vingertje van dat mag niet. We willen wel zelfredzaam zijn maar dat mag dus niet. Want je wordt tegen gewerkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]als dat zelfredzaamheid zou zijn, waarom is juist die groep het meest aan het janken dat ze zo benadeeld worden en het niet redden of dat ze 'niks mogen'?
Sorry, maar dat soort huilertjes zijn heel veel, maar juist kennelijk niet in staat ook maar een beetje zichzelf te redden of voor zichzelf te zorgen
Wandelende slachtofferrolletjes.
zelfs een dagje aan het strand lukt hen kennelijk al niet zonder enorm in de stresss te geraken, en te verzuchten dat 'Putin hen moet komen redden' ... (althans, deze figuur in GC / Rusland aan de macht baseerde ook zijn mening over de Nederlandse maatschappij op 'een dagje naar het strand')
Boehoe..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, als we doen wat we willen krijg je weer een vingertje van dat mag niet. We willen wel zelfredzaam zijn maar dat mag dus niet. Want je wordt tegen gewerkt.
Dat ze niet willen dat ik niet rook op het strand heeft niks met falen te maken. En sinds ik weet dat die borden geen juridische betekenis hebben, ga ik er lekker schijt aan hebben. Dat is zelfredzaamheid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Boehoe..
ik wil wel zelfredzaam zijn, maar dat mag ik niet.. Van wie, van je mama?
Nounou, jij weet wel wat 'zelfredzaamheid' is en straalt het helemaal uit
Je post bewijst exact mijn punt over dat 'slachtoffergedrag' dat diametraal tegen een idee van 'zelfredzaam zijn' staat.
Altijd anderen de schuld geven van je eigen falen.
Het gaat er ook niet om dat je moet stoppen, er wordt je vriendelijk doch zeer dringend verzocht geen overlast en ongezonde atmosfeer voor anderen te veroorzaken. Verder mag je roken wat je wilt maar dan graag wel in je eigen huis graag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:09 schreef Slavski het volgende:
Mensen die tegen anderen zeggen dat ze moeten stoppen is hetzelfde als wanneer ik iemand probeer over te halen om daadwerkelijk te gaan roken.
Ja, inderdaad wil ik niet dood gaan doordat jij aan jouw verslaving in mijn buurt blijft toegeven. Laat mij in gezondheid leven. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk zolang je er geen overlast mee veroorzaakt.quote:Leef en laat leven.
Terwijl dat volk vaak van het slag is dat roept dat mensen 'normaal' moeten doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dan ben je immers aan het "deugen" en dat moeten we kennelijk niet willen met z'n allen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef RM-rf het volgende:
Dat niet alleen, dat hele "rookvrije generatie" gaat om de generatie die nu op school zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je moet stoppen, er wordt je vriendelijk doch zeer dringend verzocht geen overlast en ongezonde atmosfeer voor anderen te veroorzaken. Verder mag je roken wat je wilt maar dan graag wel in je eigen huis graag.
[..]
Ja, inderdaad wil ik niet dood gaan doordat jij aan jouw verslaving in mijn buurt blijft toegeven. Laat mij in gezondheid leven. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk zolang je er geen overlast mee veroorzaakt.
Blijkbaar ben je dat wel, want je vindt het dus wel nodig om ermee te schelden. Je kan niet een voorstelling maken van wat je zou zeggen als je het al gewoon zegt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:30 schreef Raw85 het volgende:
Als ik met kanker zou schelden dan had ik deze ts echt ene ongelooflijke kankernerd genoemd.
Maar goed, ik ben gelukkig niet zo’n tokkie als deze ts.
Je maakt het uiteindelijk vervelend voor jezelf, aangezien je niet boven de wet staat en je daarnaar moet aanpassen zoals iedere burger.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Actie reactie eerder.
‘Wen er maar aan’ is een actie, waarop mijn reactie de rook zal zijn. Heeft niks met tokkie’s te maken. Het moment dat mensen zich gaan bemoeien met wat ik doe of laat, dan maak je het vervelend voor jezelf. Als jij mij gewoon met rust laat is er niks aan de hand.
Aan de wet houd ik mij ook zeker, maar er is een grens. En die grens ligt bij dingen die niet strafbaar zijn. Dat er een nietszeggend bord staat, betekend niet dat ik mij er aan ga houden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je maakt het uiteindelijk vervelend voor jezelf, aangezien je niet boven de wet staat en je daarnaar moet aanpassen zoals iedere burger.
Als een lawine de weg geblokkeerd heeft, heeft het geen zin om woest tegen de stenen aan te trappen. Je komt alleen verder als je eromheen probeert te lopen.
Nee hoor, want ik sta gewoon in mijn recht als ik een peuk opsteek op t strand. Ik hoef eigenlijk dus niks te verdedigen want het mag gewoonquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:19 schreef Fok-it het volgende:
Ts probeert zich koortsachtig te verdedigen tegen weer een sterk staaltje backfire
Klopt. Maar niet op een rookvrij strand.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:23 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik sta gewoon in mijn recht als ik een peuk opsteek op t strand. Ik hoef eigenlijk dus niks te verdedigen want het mag gewoon
Wat als je dik bent en rookt, zijn daar ook speciale stranden voor? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.
Ik ben 0,0% tokkie. Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
Denk dat de kans nog groter is dat jij door een auto wordt aangereden als je oversteekt dan dat je doodgaat aan iemands sigarettenrook in de buitenlucht Sjors, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je moet stoppen, er wordt je vriendelijk doch zeer dringend verzocht geen overlast en ongezonde atmosfeer voor anderen te veroorzaken. Verder mag je roken wat je wilt maar dan graag wel in je eigen huis graag.
[..]
Ja, inderdaad wil ik niet dood gaan doordat jij aan jouw verslaving in mijn buurt blijft toegeven. Laat mij in gezondheid leven. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk zolang je er geen overlast mee veroorzaakt.
KLB / Mensen die ‘hoesten’ als ze je zien rokenquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:47 schreef Raw85 het volgende:
Zijn er meer topics van deze mafklappert? Op zich wel een vermakelijke ts
Hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KLB / Mensen die ‘hoesten’ als ze je zien roken
KLB / Linkse
KLB / Dit mag dan weer wel hé
KLB / Tyfusland
Veel plezier
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe dom ik ben. Ben denk ik intelligenter als dat jij je voordoet.
Jawel, want die borden zijn niet wettelijk geldig.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet op een rookvrij strand.
https://www.rokeninfo.nl/(...)/gezondheidseffectenquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Denk dat de kans nog groter is dat jij door een auto wordt aangereden als je oversteekt dan dat je doodgaat aan iemands sigarettenrook in de buitenlucht Sjors, maar dat terzijde.
Maar kennelijk zien verschillende partijen daar een andere invulling in.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:20 schreef Funzel het volgende:
Leven en laten leven. Als iedereen dat nou eens deed.
Ik vind dat mensen zich dan niet zo moeten aanstellen als het in de buitenlucht is, MITS diegene dan niet de een na de ander aansteekt. Ik kan me zelf bijvoorbeeld enorm ergeren aan drukke of luidruchtige kinderen vlak naast mij, maarja dat laat ik ook maar gaan. Dat is een beetje mijn punt zeg maar, is niet bedoeld als een aanval ofzo verder deze post.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar kennelijk zien verschillende partijen daar een andere invulling in.
Een roker vind dat ie moet kunnen roken maar als ik in die walm zit heb ik geen (prettig) leven meer.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat jou recht op een peukje belangrijker is dan mijn recht op frisse lucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zich dan niet zo moeten aanstellen als het in de buitenlucht is, MITS diegene dan niet de een na de ander aansteekt. Ik kan me zelf bijvoorbeeld enorm ergeren aan drukke of luidruchtige kinderen vlak naast mij, maarja dat laat ik ook maar gaan. Dat is een beetje mijn punt zeg maar, is niet bedoeld als een aanval ofzo verder deze post.
Ik rook zelf niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat jou recht op een peukje belangrijker is dan mijn recht op frisse lucht.
Deze zomer op een sport evenement moesten we iets te dicht op elkaar kamperen. Ik vond het echt niet fijn dat op twee meter van mijn hoofd om elf uur in de avond nog ff gerookt moest worden terwijl ik poogde te slapen. Geen commentaar gegeven maar niet erg blij met die situatie.
Of te wel dat leven en laten leven van je betekend dus eigenlijk dat jij je peuk buiten mag opsteken en ik maar mijn bek moet houden omdat het buiten is. Doe dan niet zo schijnheilig met je leven en laten leven.
Ik heb ook zoveel wensen… worden ook niet ingewilligd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:48 schreef Erasmus het volgende:
Volgende keer beter een dikke jonko smoken TS, wellicht ben je dan minder zurig om rekening te moeten houden met de wensen van je directe omgeving.
Als er een dikzak naast mij komt zitten op het terras heb ik het ook even niet prettig meer, maar dat gedoog ik ook. Het komt van twee kanten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar kennelijk zien verschillende partijen daar een andere invulling in.
Een roker vind dat ie moet kunnen roken maar als ik in die walm zit heb ik geen (prettig) leven meer.
Die dikzak geeft je geen kankerquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:37 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als er een dikzak naast mij komt zitten op het terras heb ik het ook even niet prettig meer, maar dat gedoog ik ook. Het komt van twee kanten.
Roken ook niet altijd, van dikzakken wordt ik boos. Lelijke vadsigen lijven in mijn gezichtsveld en maar vreten in plaats van afvallen.quote:
Jeetje aanstellen is ook een vak hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat jou recht op een peukje belangrijker is dan mijn recht op frisse lucht.
Deze zomer op een sport evenement moesten we iets te dicht op elkaar kamperen. Ik vond het echt niet fijn dat op twee meter van mijn hoofd om elf uur in de avond nog ff gerookt moest worden terwijl ik poogde te slapen. Geen commentaar gegeven maar niet erg blij met die situatie.
Of te wel dat leven en laten leven van je betekend dus eigenlijk dat jij je peuk buiten mag opsteken en ik maar mijn bek moet houden omdat het buiten is. Doe dan niet zo schijnheilig met je leven en laten leven.
Dit inderdaad ja, kan me er wel druk over gaan maken, maar beste is om dit soort onzin gewoon te negeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:36 schreef Redbullkid het volgende:
Als iemand op 2 meter afstand van jou gaat roken zal je het wellicht net kunnen ruiken.
Kan je nagaan hoe erg roken je reukvermogen aantast.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:21 schreef LanaMyst het volgende:
Die zg "last" van roken in de buitenlucht zit tussen de oren. tenzij je pal naast iemand staat en de rook in zijn gezicht blaast
Omdat die "last" slechts gebaseerd is op het zien van iemand die rookt, blijkbaar triggert dat iets bij sommige mensen. Buiten is rook al zo snel diffuus dat men er onmogelijk last van kan hebben. Helemaal als er een beetje wind staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Kan je nagaan hoe erg roken je reukvermogen aantast.
Jij kunt niet voor iemand bepalen of er last van is. Je kunt het aanstellerij vinden maar dat zegt meer iets over jou.
Hoeveel aanstellerij is het dat je overal maar moet kunnen roken?
Kan toch niet overal?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt niet voor iemand bepalen of er last van is. Je kunt het aanstellerij vinden maar dat zegt meer iets over jou.
En die doen dat vast omdat ze het niet ruiken?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:11 schreef Redbullkid het volgende:
De rokers zijn het terras op gejaagd. En nu klagen dat er rokers op het terras zitten.
Omdat ze zich aanstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En die doen dat vast omdat ze het niet ruiken?
Rokers vooral ja door zich de rol van calimero tot zich te nemen en rare irrelevante vergelijkingen te maken met dikke mensen.quote:
En zijn we dus weer terug bij af. Rokers pleiten voor leven en laten leven maar vinden dat de rest van de wereld zich aanstelt.quote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En zijn we dus weer terug bij af. Rokers pleiten voor leven en laten leven maar vinden dat de rest van de wereld zich aanstelt.
Als je rookt is dit dus ook precies de bedoelingquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:02 schreef Pendule het volgende:
Moet je een tissue?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Nee, sinds ik weet dat ik schijt aan dat bord kan hebben ga ik lekker naar dat strand om een ‘peaky blindertje’ te plegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je rookt is dit dus ook precies de bedoeling
Brave jongen dat je zo goed naar ons linkse rakkers luistert
Jij gaat heul niet naar het strand, je komt waarschijnlijk nooit van je zolderkamer afquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, sinds ik weet dat ik schijt aan dat bord kan hebben ga ik lekker naar dat strand om een ‘peaky blindertje’ te plegen.
Ik vind dat zo hoor hč, als op een terras zit te eten en je zit in de vieze rooklucht. Ik heb daar echt last van.quote:
Gelukkig heb ik momenteel geen zolder meer en toen ik die wel had kwam ik er nooit. En dat komt niet omdat ik moeilijk loop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet naar het strand, je komt waarschijnlijk nooit van je zolderkamer af
Ik heb misschien wel last van jouw eetgeluiden. Ga je nu ook elke automobilist tegenhouden in je straat? ‘IK HEB LAST VAN JOUW UITLAATGASSEN IK VERBIED U OM AUTO TE RIJDEN LANGS MIJN HUIS!!!! Want dan krijg ik kanker.’quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hoor hč, als op een terras zit te eten en je zit in de vieze rooklucht. Ik heb daar echt last van.
Ff dimmen over Nederland, snotneus. Dit is een land om TROTS op te zijn. En als het je niet bevalt dan is er een hele makkelijke oplossing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mannen in dit land zijn net wijven. Zij kunnen niks hebben. Sommige vrouwen zijn nog mannelijker dan deze mislukte alfamannetjes.
Ik zal je introduceren aan mijn linksgedragen rakker, dan loop je pas moeilijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:37 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik momenteel geen zolder meer en toen ik die wel had kwam ik er nooit. En dat komt niet omdat ik moeilijk loop.
Ik heb het niet over het land, ik heb het over mannen in dit land. Lezen vader Abraham. Als jij iemand wilt pakken over klagen op dit land moet jij in een ander op dit moment actief topic gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ff dimmen over Nederland, snotneus. Dit is een land om TROTS op te zijn. En als het je niet bevalt dan is er een hele makkelijke oplossing.
De enige grote piemels in dit land zijn in Friesland. Maak jou geen illusie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zal je introduceren aan mijn linksgedragen rakker, dan loop je pas moeilijk.
In welk land denk jij dat die mannen in dit land wonen? Beetje nadenken jochie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het land, ik heb het over mannen in dit land. Lezen vader Abraham. Als jij iemand wilt pakken over klagen op dit land moet jij in een ander op dit moment actief topic gaan zitten.
Zijn mond vol over migranten en zelf zo abominabel slecht Nederlands spreken. Och och ochquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
De enige grote piemels in dit land zijn in Friesland. Maak jou geen illusie.
Duidelijk uitgerookt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn mond vol over migranten en zelf zo abominabel slecht Nederlands spreken. Och och och
TS is nota bene zelf een allochtoon uit een voormalig Sovjetstaat lolquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn mond vol over migranten en zelf zo abominabel slecht Nederlands spreken. Och och och
De enige echte kerels die ik heb gezien zijn de boeren. De rest (ik neem aan dat jij geen boer bent), laat zich naaien door hun eigen overheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In welk land denk jij dat die mannen in dit land wonen? Beetje nadenken jochie.
Ik heb gewoon een beroepsdiploma met op de cijferlijst een 9 voor Nederlands.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ennn natuurlijk pro boer anti overheid checkkkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:26 schreef Pendule het volgende:
[..]
De enige echte kerels die ik heb gezien zijn de boeren. De rest (ik neem aan dat jij geen boer bent), laat zich naaien door hun eigen overheid.
Maar ik werk wel en betaal gewoon belasting. Het was bij ons niet dat er opeens geld was en een gratis inrichting toen wij hier kwamen hoor. En dat maakt ook geen flikker uit. Wij hadden eten, drinken en een slaapplek. Daar waren wij heel content mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
TS is nota bene zelf een allochtoon uit een voormalig Sovjetstaat lol
O ja, dat waren toch die zeer stoere mannetjes die zich achter hun trekkers verschuilen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:26 schreef Pendule het volgende:
[..]
De enige echte kerels die ik heb gezien zijn de boeren. De rest (ik neem aan dat jij geen boer bent), laat zich naaien door hun eigen overheid.
Van elkaar? Wie is de andere dan? Kan jij dit nader verklaren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ennn natuurlijk pro boer anti overheid checkkk
Jullie lijken gewoon echt mutanten van elkaar. Allemaal precies hetzelfde gelul. Termen als alfa mannen en beta cucks komen alweer tevoorschijn.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maar ik werk wel en betaal gewoon belasting. Het was bij ons niet dat er opeens geld was en een gratis inrichting toen wij hier kwamen hoor. En dat maakt ook geen flikker uit. Wij hadden eten, drinken en een slaapplek. Daar waren wij heel content mee.
Als je hier al 10 jaar woont en je bent nog jong ben je net zo'n debiel als elke andere willekeurige jongere allochtoon die het niet voor elkaar krijgt of vertikt Nederlands te leren. Snap de projectie niet helemaal. One of them, one of themquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beroepsdiploma met op de cijferlijst een 9 voor Nederlands.
Tegen mij durf jij het wel te zeggen, maar zeg dat maar eens tegen de kleinzoon van een gastarbeider. Hier geboren en opgegroeid en nog steeds de taal niet beheersen. Hoe zou dat nou kunnen.
Ik vraag mij echt gewoon af hoe zoiets kan. Ik woon hier net ÉÉN decennium beste man.
Jij kan zeggen wat jij wilt, maar ze komen tenminste wel op voor waar zij achter staan en daar walst de overheid, die nota bene zogenaamd ‘voor het volk’ is, zo overheen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
O ja, dat waren toch die zeer stoere mannetjes die zich achter hun trekkers verschuilen?
Kom nou eens met een concreet punt. Waar schrijf ik slecht Nederlands volgens jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier al 10 jaar woont en je bent nog jong ben je net zo'n debiel als elke andere willekeurige jongere allochtoon die het niet voor elkaar krijgt of vertikt Nederlands te leren. Snap de projectie niet helemaal. One of them, one of them
Het zijn gewoon bedrijven die boel flink aan het vervuilen zijn. Dat er toevallig mensen zijn die een romantisch beeld hebben bji boeren doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij kan zeggen wat jij wilt, maar ze komen tenminste wel op voor waar zij achter staan en daar walst de overheid, die nota bene zogenaamd ‘voor het volk’ is, zo overheen.
Zoals ik al zei alles wordt hier geslikt. Allemaal buigen voor big brother.
Laat dat nou net een van de redenen zijn waar ik voor ben weggegaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kom nou eens met een concreet punt. Waar schrijf ik slecht Nederlands volgens jou?
In elk topic, al jarenlang, en grappig genoeg altijd topics waar je zelf kankert over buitenlandersquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe dom ik ben. Ben denk ik intelligenter als dat jij je voordoet.
Prima, begin maar alvast met het aanleggen van jouw eigen groente tuintje. Eventjes kijken in hoeverre jij dat gaat volhouden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon bedrijven die boel flink aan het vervuilen zijn. Dat er toevallig mensen zijn die een romantisch beeld hebben bji boeren doet daar niets aan af.
Misschien heb je gemist dat het om intensieve veehouderij gaat? Maar ik begrijp dus dat jij zonder problemen 40 varkens op je balkon houdt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
Prima, begin maar alvast met het aanleggen van jouw eigen groente tuintje. Eventjes kijken in hoeverre jij dat gaat volhouden.
En dat de helft van de in Nederland geproduceerde goederen door boeren, wordt geëxporteerd maakt helemaal niks uit. Het gaat om het idee dat hardwerkende mensen worden gestraft omdat zij doen waarvoor zij zijn opgeleidt / zij hun passie in hebben kunnen vinden.
Klopt, waarom kan ik wel gewoon goed integreren en kunnen (ze willen niet) zij dat niet? Waarom moeten zij altijd overlast veroorzaken bij de gevestigde orde, de Nederlanders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
In elk topic, al jarenlang, en grappig genoeg altijd topics waar je zelf kankert over buitenlanders
Niet relevant. Niemand claimt namelijk 0 boeren over te willen houden. Dat wordt door ophitsers alleen gebruikt om de polariserende stemming erin te houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
Prima, begin maar alvast met het aanleggen van jouw eigen groente tuintje. Eventjes kijken in hoeverre jij dat gaat volhouden.
Want ik ben nu opeens een boer? Juist om te voorkomen dat ik zelf voedsel zal moeten gaan produceren, ben ik blij met het bestaan van de boeren. Zij zorgen ervoor dat ik elke avond eten op tafel heb staan. Jij daarintegen zou dus graag zelfvoorzienend willen zijn als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien heb je gemist dat het om intensieve veehouderij gaat? Maar ik begrijp dus dat jij zonder problemen 40 varkens op je balkon houdt?
Waarom zouden het er minder moeten zijn dan? Je zou juist verwachten dat er zelfs meer bij moeten komen vanwege de asielstroom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet relevant. Niemand claimt namelijk 0 boeren over te willen houden. Dat wordt door ophitsers alleen gebruikt om de polariserende stemming erin te houden
Daarentegen*quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij daarintegen zou dus graag zelfvoorzienend willen zijn als ik het zo hoor.
Haha. Dat weet jij heus wel. Maar ik vermoed, heel klein vermoeden hoor, dat je de reden daarvan niet serieus neemt. Dus ook die kan je afstrepen van de lijst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Waarom zouden het er minder moeten zijn dan? Je zou juist verwachten dat er zelfs meer bij moeten komen vanwege de asielstroom.
Kom opquote:
Zeker. Maar jij mag ze best weleens teruggekaatst krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kom opik ken het woord en de betekenis ervan tenminste!
volgensmij zijn er bepaalde mensen die hier al heel lang wonen die niet eens weten wanneer je de/het gebruikt. Of wanneer er een T achter de D komt. Misschien kunnen wij beter die mensen een goed Nederlands gaan leren. De tekstfoutjes die ik maak zijn daarbij een druppel water in een zwembad.
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. Laat jij je auto maar staan vandaag en niet op de elektrische fiets want de grondstoffen voor de accu’s worden uit kobaltmijnen gehaald door kleine kinderhandjes. Dat veroorzaakt ook stikstof.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dat weet jij heus wel. Maar ik vermoed, heel klein vermoeden hoor, dat je de reden daarvan niet serieus neemt. Dus ook die kan je afstrepen van de lijst.
Als jij je daar fijn bij voelt. Ik heb het tenminste geleerd. En dat binnen een tijdspanne van 7 jaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Maar jij mag ze best weleens teruggekaatst krijgen
60 procent. Niet alleen dus nee, wel de sector met de grootste uitstoot. En ook niet zo gek. Zo krankzinnig veel boeren op zo'n klein oppervlakte als Nederland. Dus dat daar flink de schaar in gaat is niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. .
Ik snap dat niet helemaal. Als wij nu alle voertuigen in Nederland bij elkaar gaan zetten qua uitstoot, (dus ook vliegtuigen) dan is de uitstoot van stikstof nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 procent. Niet alleen dus nee, wel de sector met de grootste uitstoot. En ook niet zo gek. Zo krankzinnig veel boeren op zo'n klein oppervlakte als Nederland. Dus dat daar flink de schaar in gaat is niet meer dan logisch.
Jij zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor pik, niet zo schijnheilig janken nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kom opik ken het woord en de betekenis ervan tenminste!
volgensmij zijn er bepaalde mensen die hier al heel lang wonen die niet eens weten wanneer je de/het gebruikt. Of wanneer er een T achter de D komt. Misschien kunnen wij beter die mensen een goed Nederlands gaan leren. De tekstfoutjes die ik maak zijn daarbij een druppel water in een zwembad.
Nee, waarom zou ik iemand gaan verbeteren om een klein taalfoutje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor pik, niet zo schijnheilig janken nu
Daarbij gaan Schiphol of een Tata steel ook gewoon aangepakt worden hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaan we nu over op de stikstof-discussie? Volgensmij wordt stikstof niet alleen bij de boeren uitgestoten. Laat jij je auto maar staan vandaag en niet op de elektrische fiets want de grondstoffen voor de accu’s worden uit kobaltmijnen gehaald door kleine kinderhandjes. Dat veroorzaakt ook stikstof.
En je neemt zeker ook niet het vliegtuig op vakantie? Want die verbranden tonnen brandstof en dus stikstof.
De stikstof-discussie is gewoon een kansloze discussie omdat er gewoon ččn sector voor verantwoordelijk wordt gehouden.
Waarom zou ik een totaal willekeurig persoon aanspreken op zijn of haar taalfouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik iemand gaan verbeteren om een klein taalfoutje?
Ik vind alleen wel dat het raar is dat er hier mensen wonen die hier zijn geboren en opgegroeid, die nog slechter Nederlands spreken, als dat ik dat spreek. En daar zeggen mensen dan niks tegen.
Nee natuurlijk doen zij dat niet. Je zou maar uitgemaakt worden voor racist en keihard worden geannuleerd. Neen dat kan niet, dan ben je natuurlijk niet woke meer.
Nee, niet de bedrijven aanpakken. De mensen aanpakken die gebruik maken van die bedrijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij gaan Schiphol of een Tata steel ook gewoon aangepakt worden hoor.
Niet jij als individu, maar de overheid of een orgaan. Een bepaald taalniveau eisen om hier te mogen wonen. Misschien dat wij beter eerst dat soort problemen kunnen gaan oplossen in plaats van of je wel of niet op een terrasje mag roken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik een totaal willekeurig persoon aanspreken op zijn of haar taalfouten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, niet de bedrijven aanpakken. De mensen aanpakken die gebruik maken van die bedrijven.
Typisch weer.
Handel werkt zo: klant zoekt aanbod, bedrijf verzorgd aanbod en klant neemt af.
Altijd maar die grote bedrijven de schuld geven. Die bedrijven zijn zo groot geworden door de consument.
Heb je gemerkt dat tijdens de Corona, de lucht veel blauwer was en er schoner uitzag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]dus ipv het vliegtuig te verduurzamen moet je de passagier gaan aanpakken? Want door de passagier aanpakken stoot het vliegtuig minder uit ofzo?
Man, manwat is dit voor downieretoriek
Klopt. Vliegen mag zeker minder. Maar dat heeft niks te maken met jouw stellingnamequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heb je gemerkt dat tijdens de Corona, de lucht veel blauwer was en er schoner uitzag?
Waardoor zou dat nou komen… ohja er vlogen amper vliegtuigen!!!
Gewoon zorgen dat er minder mensen vliegen. Ik vlieg nooit. In de eerste plaats zou ik niet in zo’n vliegende doodskist willen zitten, ik ben als de dood om in zo’n ding te stappen. Ten tweede kan ik prima vakantie houden in ons mooie Nederland. De natuur is hier mooi genoeg.
Kijk al ččn passagier minder. Nog een aantal passagiertjes en er hoeft weer een vliegtuig minder de lucht in.
Zeker wel, doordat er minder gevlogen wordt, wordt er ook minder uitgestoten. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Vliegen mag zeker minder. Maar dat heeft niks te maken met jouw stellingname
Dan was jij zeker niet op de JA21 woke conferentie..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:26 schreef Pendule het volgende:
[..]
Groot? Ik ram hard vriend...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
De enige grote piemels in dit land zijn in Friesland. Maak jou geen illusie.
Je gedrag op Fok is behoorlijk onaangepast. Je zit op een redelijk taalniveau inderdaad (nog geen 'near native') maar voor de rest vind ik je niet erg geīntegreerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Pendule het volgende:
Klopt, waarom kan ik wel gewoon goed integreren
Rooktokkie gespotquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel last van jouw eetgeluiden. Ga je nu ook elke automobilist tegenhouden in je straat? ‘IK HEB LAST VAN JOUW UITLAATGASSEN IK VERBIED U OM AUTO TE RIJDEN LANGS MIJN HUIS!!!! Want dan krijg ik kanker.’
Want zo werkt het namelijk ook echt. Alles wat slecht is word je direct ziek van..
Mannen in dit land zijn net wijven. Zij kunnen niks hebben. Sommige vrouwen zijn nog mannelijker dan deze mislukte alfamannetjes.
Zo vervelend als mensen overal maar over aan jou kop gaan zitten zeiken. Soms zou ik iemand al een klap voor zijn smoel willen geven op het moment dat ze de eerste letter laten vallen.
Want er is een bepaalde manier waarop iemand hoort te reageren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je gedrag op Fok is behoorlijk onaangepast. Je zit op een redelijk taalniveau inderdaad (nog geen 'near native') maar voor de rest vind ik je niet erg geīntegreerd eigenlijk.
Ik zit ook wel eens naast dikke mensen en dat vind ik ook intens smerig. Maar goed, daar kan ik niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rooktokkie gespot
Ik ben niet bang om er ziek van te worden ofzo, maar vind het gewoon intens smerig als er zo’n stinkende nicotinejunk naast me zit te paffen.
Sowieso, roken is echt het ultieme meelopersgedrag. Niemand die er mee begint omdat het lekker is.
Dat je je mening geeft is alleen maar aan te prijzen. Maar die mening zelf (gebrek aan empathie plus dat eeuwige: maar hullie) en de manier waarop je die kenbaar maakt des te meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Want er is een bepaalde manier waarop iemand hoort te reageren.
Dat ik geen blad voor mijn mond neem heeft niks met onaangepast te maken. Ik zal gewoon zeggen wat ik denk. Of jij dat leuk vindt of niet.
Kan jij uitleggen waarom er empathie in een mening moet zitten? Ik maak mijn mening kenbaar en denk wel vijf maal na voordat ik daaruit ben. Mijn mening is hard en moeilijk te veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat je je mening geeft is alleen maar aan te prijzen. Maar die mening zelf (gebrek aan empathie plus dat eeuwige: maar hullie) en de manier waarop je die kenbaar maakt des te meer.
Dus Einstein had een mentale beperking?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Alleen mensen met een mentale beperking roken.
Als je dat vertaald in egoīstisch en weinig begrip voor de omgeving dan ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:19 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dus Einstein had een mentale beperking?
Omgeving heeft ook geen begrip terug. Waarom zou jij een ander willen pleasen als een ander dat ook niet terug doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als je dat vertaald in egoīstisch en weinig begrip voor de omgeving dan ja.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omgeving heeft ook geen begrip terug. Waarom zou jij een ander willen pleasen als een ander dat ook niet terug doet.
Dat zijn de gevaarlijkste. Voor je neus lief en behulpzaam doen, maar als je niet kijkt steken ze een mes in je rug. sjekkie in de fik. Net een soort gereformeerden eigenlijk.
Einstein is al een tijdje dood. Niet-rokers zullen begrijpen dat ik het had over mensen die met de huidige kennis over roken nog roken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:19 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dus Einstein had een mentale beperking?
Die kennis was er toen ook al, mensen deden er alleen niet zoveel mee. Het verband tussen roken en gezondheidsschade is al sinds de jaren 30 algemene kennis. Het heeft daar ook niks mee te maken. Het gaat om wat de grote groep doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Einstein is al een tijdje dood. Niet-rokers zullen begrijpen dat ik het had over mensen die met de huidige kennis over roken nog roken.
Jij praat alsof je ervaring hebt. Ooit gerookt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rooktokkie gespot
Ik ben niet bang om er ziek van te worden ofzo, maar vind het gewoon intens smerig als er zo’n stinkende nicotinejunk naast me zit te paffen.
Sowieso, roken is echt het ultieme meelopersgedrag. Niemand die er mee begint omdat het lekker is.
Ik denk het niet. Die brengen eenmaal veel geld op voor de schatkist, en wij weten allemaal inmiddels dat geld belangrijker is dat een mensenleven. Kijk hoeveel mensen al kanker hebben gekregen die in de buurt wonen van de fabriek en niemand die het boeit. Die stoten wel meer uit dan alleen stikstof.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij gaan Schiphol of een Tata steel ook gewoon aangepakt worden hoor.
Theo van Gogh, Remco Campert, Christopher Hitchens om een drietal ´mentaal beperkten´ te noemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Einstein is al een tijdje dood. Niet-rokers zullen begrijpen dat ik het had over mensen die met de huidige kennis over roken nog roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar beter gewoon stoppen met die associatie drogreden, komt nogal dom over.quote:After he was diagnosed with esophageal cancer, his mellifluous voice now wheezy and cracked, Hitchens explained to an interviewer that, despite his illness, he still found it easy to index smoking’s small virtues: “It stopped me being bored, stopped other people being boring, to some extent. It would keep me awake. It would make me want the evening to go on longer, to prolong the conversation, to enhance the moment. If I was asked, would I do it again, the answer is probably yes.”
bron
Nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:12 schreef Slavski het volgende:
[..]
Jij praat alsof je ervaring hebt. Ooit gerookt?
Je stinkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens naast dikke mensen en dat vind ik ook intens smerig. Maar goed, daar kan ik niks aan veranderen.
Eén keer een hijsje geprobeerd. Dat bevestigde alleen maar wat ik al wist; het is fucking hoor en het stinkt. Waarom zou je er ooit mee beginnen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:25 schreef Slavski het volgende:
[..]
Je hebt wel sterke meningen voor iemand die nog nooit heeft gerookt en niet weet hoe het is.
Vis stinkt ook, waarom zou je het eten!!!? Lekker kanker krijgen van microplastic!! Oh nee!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eén keer een hijsje geprobeerd. Dat bevestigde alleen maar wat ik al wist; het is fucking hoor en het stinkt. Waarom zou je er ooit mee beginnen?
holy shitquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:17 schreef qajariaq het volgende:
@:Pendule
Stop is met dat kinderachtige wild om je heen slaan om maar gelijk te halen. Wordt is volwassen.
omdat het cool is. en een groepsactiviteit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eén keer een hijsje geprobeerd. Dat bevestigde alleen maar wat ik al wist; het is fucking hoor en het stinkt. Waarom zou je er ooit mee beginnen?
Je stinkt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Vis stinkt ook, waarom zou je het eten!!!? Lekker kanker krijgen van microplastic!! Oh nee!!!!
Lekker met onszelf bezig houden en elkaar geen dingen gaan zitten verbieden omdat jij of een ander daar wat van moet vinden.
Zo te lezen doen ze dat op het strand van Noordwijk al en hoor je niet bij het soort dat daar wel gewenst is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:02 schreef Pendule het volgende:
Misschien moeten we maar weer segregatie gaan toepassen. Soort bij soort in wijken en dan die wijken van elkaar afsluiten. Blijkbaar moet iedereen zich bezig houden met wat een ander doet.
En dat ook nog onder hypocriete voorwenselen. Iets over roken te zeggen hebben, maar wel auto rijden en fijnstof inademen op de snelweg.
Nou, in Afghanistan mag je waarschijnlijk roken wat je wilt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
En we sluiten dit topic af met als conclusie dat iedereen gewoon zijn muil moet houden over wat een ander doet.
Wij willen geen politiestaat worden. Volgensmij zijn heel veel mensen het daarmee eens. Anders moeten zij gaan verhuizen naar Afghanistan, waar anderen lekker voor jou bepalen wat jij wel en niet mag doen.
Volgensmij halen bepaalde personen hier, juist graag dat soort regels hier naar toe. Ik noem maar een D66.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou, in Afghanistan mag je waarschijnlijk roken wat je wilt.
Het bepalen wat je wel en niet mag doen we hier met zn allen. Soms moet er een keus gemaakt worden en dan doet een meerderheid dat. Dit keer hoor jij kennelijk niet bij die meerderheid en heb je kenbaar nogal wat moeite om je aan te passen. Zo is het leven knul, wen er maar aan. Je mag ook verhuizen naar Afghanistan, maar afgezien van regels over roken kon je daar nog wel eens met nog wat meer regels te maken krijgen.
Als jouw buren besluiten op een vuilstort in hun tuin te beginnen ga jij waarschijnlijk ook niet je muil houden, of toch wel aangezien jij jou bent.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
En we sluiten dit topic af met als conclusie dat iedereen gewoon zijn muil moet houden over wat een ander doet.
Wij willen geen politiestaat worden. Volgensmij zijn heel veel mensen het daarmee eens. Anders moeten zij gaan verhuizen naar Afghanistan, waar anderen lekker voor jou bepalen wat jij wel en niet mag doen.
Is toch niet mijn probleem? Het is toch hun tuin. Mijn onder buurman is een junk en heeft allemaal vuilniszakken in zijn tuintje staan. Is echt niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:13 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Als jouw buren besluiten op een vuilstort in hun tuin te beginnen ga jij waarschijnlijk ook niet je muil houden, of toch wel aangezien jij jou bent.
Stinkt het of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is toch niet mijn probleem? Het is toch hun tuin. Mijn onder buurman is een junk en heeft allemaal vuilniszakken in zijn tuintje staan. Is echt niet mijn probleem.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is toch niet mijn probleem? Het is toch hun tuin. Mijn onder buurman is een junk en heeft allemaal vuilniszakken in zijn tuintje staan. Is echt niet mijn probleem.
Ja, maar dan doe ik gewoon het raam/balkondeur dicht. Ik zet het raam in de keuken wel open.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:04 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Stinkt het of niet?
Nee jij bent pas incapabel, in het geval dat jij je gaat storen aan een ander zijn leef-omgeving. De enige die jij daarmee hebt is jezelf. Want diegene zelf stoort zich daar niet aan, alleen jij.quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee jij bent pas incapabel, in het geval dat jij je gaat storen aan een ander zijn leef-omgeving. De enige die jij daarmee hebt is jezelf. Want diegene zelf stoort zich daar niet aan, alleen jij.
Vooral rooktokkies met hun stinkmuilenquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
Mensen diequote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vooral rooktokkies met hun stinkmuilen
Beter dan de zeiklucht uit de muilen van de oeverloos zeikende niet-rokersquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vooral rooktokkies met hun stinkmuilen
Rokerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dan de zeiklucht uit de muilen van de oeverloos zeikende niet-rokers
Mis het weleens, samen met een biertje.quote:
Als je dat strand gaat omscheppen zul je er miljoenen vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:02 schreef Pendule het volgende:
Flikker toch op joh.
Ze hebben dus van Noordwijk een rookvrij strand gemaakt omdat er zogenaamd veel filters liggen en mensen daar hun peuken weggooien. Echter, als jij het filmpje bekijkt gaat het toch over totaal wat anders. Dan zie jij een stel linkse varkens die niet snappen wat ‘leven en laten leven’ betekend.
https://www.rookvrij.nl/v(...)rij-strand-noordwijk
Klacht: jij mag ook helemaal niks meer hé
Peuken?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:03 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Als je dat strand gaat omscheppen zul je er miljoenen vinden.
Ligt eraan hoe groot t strand is maar al meer dan 30 jaar kom je ze vrij laag in het zand tegen, waar kinderen dus spelen/graven. Echt ranzig.quote:
Als jouw leefomgeving mijn leefomgeving aantast, dan sure as shit dat ik er wat aan doe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee jij bent pas incapabel, in het geval dat jij je gaat storen aan een ander zijn leef-omgeving. De enige die jij daarmee hebt is jezelf. Want diegene zelf stoort zich daar niet aan, alleen jij.
Vuile stinktokkie gespot.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar de buitenruimte / buitenlucht is niet van jouw. Ik betaal belasting (net als jij hopelijk,) om daar te kunnen lopen. Het is dus niet zo dat jij bepaalt wat daar wel en niet gebeurd. Ik vind dat mensen die niet elke auto-mobilist aanhouden omdat zij fijnstof in hun muil gedrukt krijgen, maar wel rokers gaan zitten aanvallen omdat zij een beetje rook binnen krijgen ongeloofwaardig. Want als het uitlaatgas is dan mag het opeens welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 05:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als jouw leefomgeving mijn leefomgeving aantast, dan sure as shit dat ik er wat aan doe.
In het geval van je buurman, lekker zo'n ratten, muizen en kakkerlakken lokker
Ik hoef geen belasting te betalen om buiten te mogen lopen hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 05:32 schreef Pendule het volgende:
Maar de buitenruimte / buitenlucht is niet van jouw. Ik betaal belasting (net als jij hopelijk,) om daar te kunnen lopen. Het is dus niet zo dat jij bepaalt wat daar wel en niet gebeurd.
Gelukkig maakt het jou niet uit dat je niet op je balkon kunt zitten door de stinkende vuilniszakken van je benedenbuurman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Daar word ik ook wel moe van.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
het echte probleem hier is Donnie. Dat kun je toch ook geen muziek meer noemen, met die hoerige auto-tune.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:21 schreef nils_22 het volgende:
Nederlandse overheid:
[ afbeelding ]
Nederlandse jeugd:
Lijkt me dat er wel wat wetgeving aan ten grondslag mag liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:41 schreef Leandra het volgende:
De gemeente Noordwijk bepaalt wel wat daar op het strand gebeurt...
Volgensmij kosten die stoeptegels toch echt belastinggeld. Of loop jij liever in het gras/zand?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik hoef geen belasting te betalen om buiten te mogen lopen hoor.
Buiten dat moet je die zin eens zelf lezen en tot je door laten dringen wat je daar eigenlijk zegt. Betrek dat dan ook even op je zelf!
Er staat nergens bij het strand noordwijk dat er niet gerookt mag worden. Het enige wat er staat is een ‘rookvrij terrein’ bord. Deze borden kunnen niet gehandhaafd worden, omdat het geen juridische betekenis heeft. Los van die leuke kleurtjes heeft het bord 0,0 toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het jou niet uit dat je niet op je balkon kunt zitten door de stinkende vuilniszakken van je benedenbuurman.
Wel jammer voor je, want op je balkon mag je nog wel roken, in tegenstelling tot het strand van Noordwijk.
Dat is het punt. Als Noorwijk het in de APV heeft staan dan mag je er al niet meer roken. Die borden zijn dan slechts ter herinneringen hoeven dus geen juridische status te hebben. Dat zelfde verhaal gaat ook op voor activiteitenstranden en honden uitlaat stranden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:47 schreef sirdanilot het volgende:
Staat dit in de APV van de gemeente?
Gemeentes met eigen verordening zijn net een soort nazi’s. Ik heb in een gemeente gewoond die amper dat soort fratsen had. Heerlijk. Maar even serieus. Kan de overheid zoiets niet terugfluiten? Ik vind het allemaal wel heel ver gaan. Dronken ouders op het schoolplein kan ook allemaal nog, maar roken op een strand hell no. Ik zet wel een tentje neer. Ga ik lekker daar ik roken. Ben ik alsnog in mijn eigendom en kan ik doen wat ik wil. Dat de rook dan naar buiten vliegt is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is het punt. Als Noorwijk het in de APV heeft staan dan mag je er al niet meer roken. Die borden zijn dan slechts ter herinneringen hoeven dus geen juridische status te hebben. Dat zelfde verhaal gaat ook op voor activiteitenstranden en honden uitlaat stranden.
Misschien moet je nog een topic openen in ONZ over deze grote, levensbeinvloedende issues, wellicht leest Rutte mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gemeentes met eigen verordening zijn net een soort nazi’s. Ik heb in een gemeente gewoond die amper dat soort fratsen had. Heerlijk. Maar even serieus. Kan de overheid zoiets niet terugfluiten? Ik vind het allemaal wel heel ver gaan. Dronken ouders op het schoolplein kan ook allemaal nog, maar roken op een strand hell no. Ik zet wel een tentje neer. Ga ik lekker daar ik roken. Ben ik alsnog in mijn eigendom en kan ik doen wat ik wil. Dat de rook dan naar buiten vliegt is niet mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |