Allemaal linkse tyfus idioten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je weet dat Grapperhaus van het CDA is? Ze hebben wel hun uiterste best gedaan om de meest VVD achtige vertegenwoordiger naar voren te schuiven en als je niet beter wist zou je het zeggen. Desondanks is hij toch echt van het CDA.
Nee Weer gewoon typisch Nederland. We moeten altijd weetb wat anders doen dan anderen landen en eigenwijs zijn. Waarom doen ze hier nou godverdetering een keer normaal. Elk land land in lockdown en deze tyfusmongolen in den haag moeten perse weer wat anders doen om aandacht op zich te vestigen.quote:
Fuck de economie man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef LazyDave het volgende:
Hopelijk geen lockdown, want dan zal de gehele economie naar de haaien gaan.
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef Zilverenvis het volgende:
Als jij nou eens je kontje in lockdown plaatste, was je ook niet zo chagrijnig de morning after
moet jij zeggen met je 2017quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets één van de landen met de beste standaarden wb kwaliteit van leven
Dit dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En tegelijkertijd haten op links. Snap je zelf wel waar politieke stromingen voor staan?
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je 2017zwakbegaafde teringdebiel
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snel maat sluit deze tikkende tijdbom. TS kan weer eens niet met z'n zelfhaat omgaan.
Hoe jij uit hele willekeurige informatie de gekste verbanden kunt trekken is een kunst op zich. Let wel, dit is geen compliment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.
Volgens mij is praktisch alles in jouw ogen links. Behalve Jensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.
nee ik vind mensen afrekenen op hun registratiedatum bij voorbaat al kansloos en als je vervolgens dan nog eens gedraagd zoals jij dat doet kun je wmb lekker door de grond zakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |