Allemaal linkse tyfus idioten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je weet dat Grapperhaus van het CDA is? Ze hebben wel hun uiterste best gedaan om de meest VVD achtige vertegenwoordiger naar voren te schuiven en als je niet beter wist zou je het zeggen. Desondanks is hij toch echt van het CDA.
Nee Weer gewoon typisch Nederland. We moeten altijd weetb wat anders doen dan anderen landen en eigenwijs zijn. Waarom doen ze hier nou godverdetering een keer normaal. Elk land land in lockdown en deze tyfusmongolen in den haag moeten perse weer wat anders doen om aandacht op zich te vestigen.quote:
Fuck de economie man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef LazyDave het volgende:
Hopelijk geen lockdown, want dan zal de gehele economie naar de haaien gaan.
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef Zilverenvis het volgende:
Als jij nou eens je kontje in lockdown plaatste, was je ook niet zo chagrijnig de morning after
moet jij zeggen met je 2017quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets één van de landen met de beste standaarden wb kwaliteit van leven
Dit dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En tegelijkertijd haten op links. Snap je zelf wel waar politieke stromingen voor staan?
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je 2017zwakbegaafde teringdebiel
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snel maat sluit deze tikkende tijdbom. TS kan weer eens niet met z'n zelfhaat omgaan.
Hoe jij uit hele willekeurige informatie de gekste verbanden kunt trekken is een kunst op zich. Let wel, dit is geen compliment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.
Volgens mij is praktisch alles in jouw ogen links. Behalve Jensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.
nee ik vind mensen afrekenen op hun registratiedatum bij voorbaat al kansloos en als je vervolgens dan nog eens gedraagd zoals jij dat doet kun je wmb lekker door de grond zakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik vind mensen afrekenen op hun registratiedatum bij voorbaat al kansloos en als je vervolgens dan nog eens gedraagd zoals jij dat doet kun je wmb lekker door de grond zakken
Nog zo één. Hoe doe je dit en kan ik het leren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.
nee? ik weet niet zo goed waar je die achterlijke conclusie op baseert ook maar het laat wel zien dat jij ze niet helemaal op een rijtje hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.
Dat vette varken? Alsjeblieft manquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij is praktisch alles in jouw ogen links. Behalve Jensen.
Klopt ja, daar heb je eeuwenlang republikeins koloniaal corporatisme voor nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets één van de landen met de beste standaarden wb kwaliteit van leven
Je kan niet binnen een week op dezelfde manier meedraaien als andere FOK!’ers. Er bestaat nog zoiets als Hiërarchie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? ik weet niet zo goed waar je die achterlijke conclusie op baseert ook maar het laat wel zien dat jij ze niet helemaal op een rijtje hebt
Jij bent denk ik in de war met die oorlogszuchtige boevenstaat aan de andere kant van de oceaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb je eeuwenlang republikeins koloniaal corporatisme voor nodig.
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef PSVCL het volgende:
is net of je 2 maanden in bed moet liggen omdat je in je vinger hebt gesneden
gewoon weer alles opengooien en doorgaan met leven ,zoals in zweden
je lult echt uit je nek mattiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je kan niet binnen een week op dezelfde manier meedraaien als andere FOK!’ers. Er bestaat nog zoiets als Hiërarchie.
Waar werk je dan? Is het bedrijf gesloten vanwege Corona?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!
*kuch*.. Suriname... Kuch Nederlands indië... kuch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent denk ik in de war met die oorlogszuchtige boevenstaat aan de andere kant van de oceaan.
gewoon gaan , schijt aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!
ik snap het ook niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké dus gewicht is een bepalende factor voor of je links of rechts bent? Help me ff
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.quote:
Flikkertje ben hier al een paar jaar, ben kloontje van Goudenvisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.
Gister die tyfus persconferentie. Ze gooien de boel dicht tot 1 juni. maar wel de scholen tot 6 april. HET EEN OF HET ANDER. NIET EN EN GODVERDOMME. OF 1 JUNI OF 6 APRIL!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom zou je een volledige lockdown willen?
Als je deze maatregels onduidelijk vind of niet begrijpt, ben je gewoon dom.
2,5 weekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.
Wist ik allang. Mag niet hé. kloontjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Flikkertje ben hier al een paar jaar, ben kloontje van Goudenvis
Jawel, niet tijdens een banquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wist ik allang. Mag niet hé. kloontjes.
Geloof mij dat jij weinig van die "voordelen" hebt geproefd knul. Hoe oud ben je ook alweer? 16 ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
*kuch*.. Suriname... Kuch Nederlands indië... kuch.
Ben je voor de anti-Trump propaganda gevallenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent denk ik in de war met die oorlogszuchtige boevenstaat aan de andere kant van de oceaan.
Heb je gezopen ofzo? Kijk jij uberhaupt Jensen zijn videos wel eens. Die gozer ging van tv show naar dom youtube kanaal met inhoud graadje illuminatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké dus gewicht is een bepalende factor voor of je links of rechts bent? Help me ff
Ja precies. TS doet er verstandig aan eerst een begrippenlijst op te stellen voor ons domme linkse nitwits. Dan hoeven wij niet op zoek naar z'n punt zoals @Braindead2000 op zoek is naar zn jenever.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik snap het ook niet meer
is jesse klaver dan niet ook rechts want hij is relatief dun
oh ben ik ook links?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja precies. TS doet er verstandig aan eerst een begrippenlijst op te stellen voor ons domme linkse nitwits. Dan hoeven wij niet op zoek naar z'n punt zoals @:braindead2000 op zoek is naar zn jenever.
Denken dat ik ook maar 5 seconde van mijn kostbare tijd op offer, om mij bezig te houden met die theatrale brallerige schijnvertoningquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ben je voor de anti-Trump propaganda gevallen
Ja als je braindead gaat aanvallen. Haal anders gelijk je vriendje @Quotidien en @pferdfahrer erbij joh. Is je garde ook weer compleet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja precies. TS doet er verstandig aan eerst een begrippenlijst op te stellen voor ons domme linkse nitwits. Dan hoeven wij niet op zoek naar z'n punt zoals @:braindead2000 op zoek is naar zn jenever.
Ik ben ecto man! Ik profileer mezelf wel als economisch 'links'. En het enige wat TS doet is over iets anders beginnen terwijl hij kookt van woede.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ben ik ook links?
zo dik ben ik toch niet?
Gaan jullie je maar lekker druk maken om die kut economie die nu totaal niet belangrijk is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar 5 seconde van mijn kostbare tijd op offer, om mij bezig te houden met die theatrale brallerige schijnvertoning
Dat zijn niet eens m'n internetmatties joh boeler. Dat zijn @wielrennerdt @VarkensHart @Watisverschil en @Pharkus .quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja als je braindead gaat aanvallen. Haal anders gelijk je vriendje @:quotidien en @:pferdfahrer erbij joh. Is je garde ook weer compleet.
Wanneer heb jij mij de nadruk zien leggen op de economie? Lees jij überhaupt wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaan jullie je maar lekker druk maken om die kut economie die nu totaal niet belangrijk is.
Hou op man. Je verschijnt altijd samen met Quotidien en Pferdfahrer om topics te verzieken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens m'n internetmatties joh boeler. Dat zijn @:wielrennerdt @:varkenshart @:watisverschil en @:pharkus .
Je bent links.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij de nadruk zien leggen op de economie? Lees jij überhaupt wel?
Ga huilenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hou op man. Je verschijnt altijd samen met Quotidien en Pferdfahrer om topics te verzieken.
Rutte en Grapperhaus links?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef Pendule het volgende:
Domme linksche idioten ook, indirect stemmen voor staatsmongool Rutte en zijn vriendje Grapperhaus. Mwt je halve tering tyfus maatregelen. 6 april en 1 juni. GOOI DAN GODVERDOMME DE HELE TERING TYUS TAKKE ZOOI GEWOON DICHT TOT 1JUNI GODVERDOMMSE TERING IDIOTEN.
Helemaal klaar met hun halve maatregelen. Wees godverdomme gewoon duidelijk. Gore tyfushonden.
Klacht: Besluitloze, chaotische, Nederlandse politici.
Ja, ze zijn links vermommen zich zogenaamd onder rechtse partijen. De keuzes die worden gemaakt: Geen lockdown en net doen alsof er niks is. Allemaal links werk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rutte en Grapperhaus links?
lol.
Geen lockdown om de economie om gang te houden is links?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, ze zijn links vermommen zich zogenaamd onder rechtse partijen. De keuzes die worden gemaakt: Geen lockdown en net doen alsof er niks is. Allemaal links werk.
Gaat ie niet zeggen want jij bent linksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen lockdown om de economie om gang te houden is links?
Hoe interessant. Vertel.
Iemand die realistisch en nuchter dacht zou allang gezegd hebt dat we alles stil leggen en de boel dicht tyfen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen lockdown om de economie om gang te houden is links?
Hoe interessant. Vertel.
Natuurlijk ben ik links. Ik houd wel van zaken als arbeidsrecht, sociale zekerheid en een beteugeling van de vrije markt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:12 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Gaat ie niet zeggen want jij bent links
"Nuchter"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Iemand die realistisch en nuchter dacht zou allang gezegd hebt dat we alles stil leggen en de boel dicht tyfen.
Dat van de scholen is nog helemaal niet duidelijk. Letterlijk het enige wat daarover is gezegd is dat daarvoor aparte maatregelen gelden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gister die tyfus persconferentie. Ze gooien de boel dicht tot 1 juni. maar wel de scholen tot 6 april. HET EEN OF HET ANDER. NIET EN EN GODVERDOMME. OF 1 JUNI OF 6 APRIL!!!
Noem eens zo'n realistisch, nuchter iemand?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Iemand die realistisch en nuchter dacht zou allang gezegd hebt dat we alles stil leggen en de boel dicht tyfen.
Nee want daar komen ook 100 mensen bij elkaar. Gewoon alles dicht pleuren. Hup je hoeft niet de economie open te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat van de scholen is nog helemaal niet duidelijk. Letterlijk het enige wat daarover is gezegd is dat daarvoor aparte maatregelen gelden.
Is er gezegd dat de scholen weer open gaan? Nee. Dat is niet gezegd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee want daar komen ook 100 mensen bij elkaar. Gewoon alles dicht pleuren. Hup je hoeft niet de economie open te houden.
Hmmja, en hoe lang ga je dat volhouden, geen voedsel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee want daar komen ook 100 mensen bij elkaar. Gewoon alles dicht pleuren. Hup je hoeft niet de economie open te houden.
Nee maar ze doen er kapot geheimzinnig over. Lekker zo’n regering. Doe gewoon alles op 1 lijn zetten. Bureaucratische gekut.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is er gezegd dat de scholen weer open gaan? Nee. Dat is niet gezegd.
Bart de Wever.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem eens zo'n realistisch, nuchter iemand?
Niks troll. Waar is jou punt dan? WIL JIJ OOK LEKKER DE ECONOMIE DRAAIENDE HOUDEN JA? WIL JIJ DAT JA? GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Deze user is nog een zieligere troll dan Braindead en Vogeltjesdans gecombineerd
'jou' punt ja?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niks troll. Waar is jou punt dan? WIL JIJ OOK LEKKER DE ECONOMIE DRAAIENDE HOUDEN JA? WIL JIJ DAT JA? GODVERDOMME.
weet ik veel. Is wel een goede man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Wever heeft alles dicht gegooid ja?
1: Jouw, niet jouquote:
Ik kom zelf uit het oosten en weet prima hoe het er daar aan toe gaat. Maar omdat het dus daar slechter gaat moeten iedereen maar pikken hoe het hier gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1: Jouw, niet jou
2: Je hebt waarschijnlijk geen idee wat links en rechts inhoudt maar lekker schreeuwen op links is op FOK! immens populair
3: Deze hele discussie gaat al lang niet meer om politieke kleur. Of je nou een PVV'er of GL-er bent, je hebt maar te accepteren welke richting jouw politieke leiders inslaan want je hebt 0,0 zekerheid dat een andere weg meer gaat opleveren. Heb maar vertrouwenin de wetenschap, in onafhankelijke instanties. Als je je bezig houdt met aluhoedjes-gedrag en denkt dat je tegengewerkt wordt en dat alles een complot is, tief lekker op heel wat minder democratische landen, hoor ik je over paar maandjes weer hoe `geweldig' je het daar hebt.
Lekker rukken op types als Orban zeker? Veel plezier in Hongarije als gay
Gaat makkelijk als alle muren op je afkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef Pharkus het volgende:
Poehee rustig ademhalen, tot tien tellen en ff helemaal lekker zen worden.
Jij bent hier vanwege mijn mention. Zeg het maar eerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef Pharkus het volgende:
Poehee rustig ademhalen, tot tien tellen en ff helemaal lekker zen worden.
Apart als je nog gewoon naar buiten magquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaat makkelijk als alle muren op je afkomen.
Tuurlijk baasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent hier vanwege mijn mention. Zeg het maar eerlijk.
Progressief zijn is laf en conservatief zijn is dapper. Ik ben reuze benieuwd hoe je deze van plan bent uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja, idd domme laffe progressieve idioten.
Ja, je mag naar buiten. En dan? doelloos rondlopen omdat alles potdicht zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart als je nog gewoon naar buiten mag
Ah ja, en als alles tot 1 juni dicht had gezeten dan waren de muren niet op je af gekomen begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, je mag naar buiten. En dan? doelloos rondlopen omdat alles potdicht zit.
Nee dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, en als alles tot 1 juni dicht had gezeten dan waren de muren niet op je af gekomen begrijp ik?
Logica weer
Wat is dan precies het probleem. Je haalt aan dat de muren op je afkomen omdat alles potdicht zit, maar je laakt onze overheid omdat niet alles potdicht zitquote:
Het is alles of niets. Wat ze nu doen is cherrypicking.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dan precies het probleem. Je haalt aan dat de muren op je afkomen omdat alles potdicht zit, maar je laakt onze overheid omdat niet alles potdicht zit
Ze geven de mensen die wel verstandig genoeg zijn om te gaan met beperkingen de mogelijkheid om nog naar buiten te kunnen zonder volledig geïsoleerd te zitten. Heeft niks met cherrypicking te maken. Maargoed. Als ze volgende week wel met een volledige lockdown komen is het een tyfusland wat veel te laat met maatregelen komt en als ze maatregelen verlichten speelt Rutte met mensenlevens volgens types zoals jij ergo totaal niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het is alles of niets. Wat ze nu doen is cherrypicking.
Valt wel op dat nu de achterlijke simpele eurofielen in de steek zijn gelaten door hun acherlijke imbiciele broederimbecielen in de rest van de EU ze opeens lafjes heel chauvinistisch zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Progressief zijn is laf en conservatief zijn is dapper. Ik ben reuze benieuwd hoe je deze van plan bent uit te leggen.
LEG NOU GEWOON UIT DAN ALS HIJ EEN VRAAG STELTquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Valt wel op dat nu de achterlijke simpele eurofielen in de steek zijn gelaten door hun acherlijke imbiciele broederimbecielen in de rest van de EU ze opeens lafjes heel chauvinistisch zijn.
Steek een wortel in je reet, bekijk jezelf in de spiegel en bid voor Juncker. Relax man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LEG NOU GEWOON UIT DAN ALS HIJ EEN VRAAG STELT
Die lockdown gaat er helaas niet komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze geven de mensen die wel verstandig genoeg zijn om te gaan met beperkingen de mogelijkheid om nog naar buiten te kunnen zonder volledig geïsoleerd te zitten. Heeft niks met cherrypicking te maken. Maargoed. Als ze volgende week wel met een volledige lockdown komen is het een tyfusland wat veel te laat met maatregelen komt en als ze maatregelen verlichten speelt Rutte met mensenlevens volgens types zoals jij ergo totaal niet serieus te nemen.
Reageren met een nieuwe alinea inhoudsloos geblaat is niet hetzelfde als antwoord geven op gestelde vragen. Toch blijf je dit riedeltje telkens weer herhalen. Zou er bijna COPD van krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Valt wel op dat nu de achterlijke simpele eurofielen in de steek zijn gelaten door hun acherlijke imbiciele broederimbecielen in de rest van de EU ze opeens lafjes heel chauvinistisch zijn.
WRGAAAAHAHAAHHquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LEG NOU GEWOON UIT DAN ALS HIJ EEN VRAAG STELT
Ach goss, meervoudig gehandicapte scheetje heeft weer geen inhoudelijk antwoord op een vraag kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Steek een wortel in je reet, bekijk jezelf in de spiegel en bid voor Juncker. Relax man.
Ach jee, Fok-it kan zijn piemeltje niet meer stijf krijgen als hij naar zijn bedposter van Macron kijkt omdat hij zich in de steek voelt gelaten door ziijn Cronnetje en reageert daarom gefrustreerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach goss, meervoudig gehandicapte scheetje heeft weer geen inhoudelijk antwoord op een vraag kunnen verzinnenPoepie toch
Oddly specificquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach jee, Fok-it kan zijn piemeltje niet meer stijf krijgen als hij naar zijn bedposter van Macron kijkt omdat hij zich in de steek voelt gelaten door ziijn Cronnetje en reageert daarom gefrustreerd.
Macron? Waarom zou ik een stijve krijgen van Macron? Ken de beste man niet meer dan een president van Frankrijk. Maar ben benieuwd waarom ik zo geil van zijn denkbeelden zou worden. kun je dat uitleggen? Retorische vraag, I know, maar ik ben positief ingesteldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach jee, Fok-it kan zijn piemeltje niet meer stijf krijgen als hij naar zijn bedposter van Macron kijkt omdat hij zich in de steek voelt gelaten door ziijn Cronnetje en reageert daarom gefrustreerd.
een Kassahoer is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Macron? Waarom zou ik een stijve krijgen van Macron? Ken de beste man niet meer dan een president van Frankrijk. Maar ben benieuwd waarom ik zo geil van zijn denkbeelden zou worden. kun je dat uitleggen? Retorische vraag, I know, maar ik ben positief ingesteld
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar 5 seconde van mijn kostbare tijd op offer, om mij bezig te houden met die theatrale brallerige schijnvertoning
Ik vind het wel knap dat je die boodschap er tussenuit hebt kunnen filteren. Ik denk dat je gelijk hebt, maar het werd in eerste instantie compleet ondergesneeuwd door een verzameling aaneengesloten woorden, die volgens mij bedoeld waren als belediging.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Plots het volgende:
Werken
Lekker toch, hele dag thuis zijn. Beetje op zolder, beetje beneden, ff naar buiten, ff tukkie doen, uurtje douchen, dan is de dag alweer voorbij.
Topicstarter heeft wel een punt mbt de halve maatregelen, maar hij zou het ook wel even normaal kunnen communiceren. Het gaat vooral om de toon in de boodschap.
Waar zie jij beledigingen? Ik wil helemaal niemand beledigen. Dit is dus het probleem met linkse sneeuwvlokjes. Zijn veel te vroeg op hun teentjes getrapt. Maar ja tegenwoordig is het leven te goed. Mensen moeten er maar eens aan herinnerd worden hoe het ook had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je die boodschap er tussenuit hebt kunnen filteren. Ik denk dat je gelijk hebt, maar het werd in eerste instantie compleet ondergesneeuwd door een verzameling aaneengesloten woorden, die volgens mij bedoeld waren als belediging.
Genoeg buitenlanders die op de PVV stemmenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heel grappig dat jij denkt dat een buitenlander de PVV aanhangt. Pas op hé, Corona.
Ik stem liever FVD. Maar eigenlijk stem ik PVDD.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Genoeg buitenlanders die op de PVV stemmen
Dit dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Geelman het volgende:
De bezuinigingen op de GGZ waren toch niet zo'n goed idee blijkt maar weer uit dit topic.
Wat je stemt maakt niet uit, straks zijn wij toch allemaal dood. Of leven wij in dictatuur...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik stem liever FVD. Maar eigenlijk stem ik PVDD.
Bijna wel ja, je mag niks meer zeggen in NL.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat je stemt maakt niet uit, straks zijn wij toch allemaal dood. Of leven wij in dictatuur...
Nee op internet ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Bijna wel ja, je mag niks meer zeggen in NL.
Ja hoor, ik ben degene die overstuur in paniek met allemaal kansloze aantijgingen en beledigingen aan komt zetten. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Waar zie jij beledigingen? Ik wil helemaal niemand beledigen. Dit is dus het probleem met linkse sneeuwvlokjes. Zijn veel te vroeg op hun teentjes getrapt. Maar ja tegenwoordig is het leven te goed. Mensen moeten er maar eens aan herinnerd worden hoe het ook had kunnen zijn.
FvD.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik stem liever FVD. Maar eigenlijk stem ik PVDD.
Heb jij al ¤1000 euro gehad van Rutte, en je kwartje per liter benzine. Nee he?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
FvD.
Gooi dan meteen je stem in de prullenbak.
Ik krijg zelfs ¤ 1000 per maand van Ruttequote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heb jij al ¤1000 euro gehad van Rutte, en je kwartje per liter benzine. Nee he?
https://ggz.nl/melden/mensenmetwaanbeeldenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs ¤ 1000 per maand van Rutte
Sorry ik heb mij vergist: ik krijg het niet van Rutte, maar het UWV.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
https://ggz.nl/melden/mensenmetwaanbeelden
Logisch toch? Anders staat Pendule weer z'n broek onder te zeiken dat de wereld verderfelijk links is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Grappig dat je het feit negeert dat we nog steeds een kwartje per liter benzine terug horen te krijgen en ¤1000 euro uit 2012.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Logisch toch? Anders staat Pendule weer z'n broek onder te zeiken dat de wereld verderfelijk links is.
Komt omdat je keihard zit te liegen. Je zit keihard te liegen en ontwijkt vragen, vervolgens ga je suggestieve vragen stellen. Niet, omdat je benieuwd bent naar een werkelijk antwoord. Nee, om je bandje van je antwoordapparaat weer af te kunnen laten spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:29 schreef Pendule het volgende:
[..]
Grappig dat je het feit negeert dat we nog steeds een kwartje per liter benzine terug horen te krijgen en ¤1000 euro uit 2012.
RutteGOD GrapperhausGODquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef Pendule het volgende:
Domme linksche idioten ook, indirect stemmen voor staatsmongool Rutte en zijn vriendje Grapperhaus. Mwt je halve tering tyfus maatregelen. 6 april en 1 juni. GOOI DAN GODVERDOMME DE HELE TERING TYUS TAKKE ZOOI GEWOON DICHT TOT 1JUNI GODVERDOMMSE TERING IDIOTEN.
Helemaal klaar met hun halve maatregelen. Wees godverdomme gewoon duidelijk. Gore tyfushonden.
Niet gehad inderdaad. Und?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kwartje van Kok is zeker geen leugen, alsook dat die ¤1000 euro van rutte geen leugen is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Komt omdat je keihard zit te liegen. Je zit keihard te liegen en ontwijkt vragen, vervolgens ga je suggestieve vragen stellen. Niet, omdat je benieuwd bent naar een werkelijk antwoord. Nee, om je bandje van je antwoordapparaat weer af te kunnen laten spelen.
Maar erg grappig allemaal inderdaad
Wat gek... Jarenlang rechtsbeleid...quote:
Niet rechts genoeg. Ze moeten die domme ideeën van saamhorigheid laten vallen. Gekke linkse gedoe. Nederland is amper een sociaal land.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wat gek... Jarenlang rechtsbeleid...
Aha. Zo ziet radicalisering er dus uit. Goed om te weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef Pendule het volgende:
Nederland is zeker mooi. Alleen wat hier zo anders is, is dat buren elkaar alleen maar gedag zeggen. De sociale controle is wat minder. En dat is jammer. Ik vind het heel mooi als buren dingen met elkaar ondernemen, met zn allen koffie doen.quote:
Ik heb geen hekel aan homo zijn, zou juist niet anders willen zijn. Alleen kan je niet ontkennen dat het een afwijking is. Net als autisme. Het is niet perse slecht maar het is en blijft een afwijking.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Links = homo acceptation
Rechts = anti homo en ziet het als ziekte
Conclusie, ts haat zijn eigen geaardheid
Niet rechts genoeg?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niet rechts genoeg. Ze moeten die domme ideeën van saamhorigheid laten vallen. Gekke linkse gedoe. Nederland is amper een sociaal land.
Is de PVV niet juist pro homo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Links = homo acceptation
Rechts = anti homo en ziet het als ziekte
Conclusie, ts haat zijn eigen geaardheid
Ik ben zelf een buitenlander. Ik vind wel dat er een grote meerderheid aan buitenlanders is die zich maar niet willen aanpassen aan dit land maar verder is dat niet mijn reden dat ik naar rechts neig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Niet rechts genoeg?Veel plezier met meer privatisering, meer geld dat uit je portefeuille wordt getrokken, kloof tussen rijk en arm die steeds groter wordt en vooral helemaal niets doen bij crisis waar we nu inzetten waar geen programma's zijn opgezet om kleine ondernemers te redden. etc etc. Of doel je nu op buitenlanders? Want daar gaat het de meeste (extreem) rechtse stemmers om.
Ik zie een Dion Grauss juist als iemand die afspraken maakt op grindr om ze af te rossen met zn maten.quote:
Alleen als het om vluchtelingen/moslims/migranten/Marokkanen gaat, anders niet.quote:
Heb je hem al een keer gezien op de parkeerplaats dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik zie een Dion Grauss juist als iemand die afspraken maakt op grindr om ze af te rossen met zn maten.
Puur voor de buhne.
mijn ervaring is dat als iemand de eerste stap zet er al heel snel heel veel mogelijk is qua buren onderling in NLquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nederland is zeker mooi. Alleen wat hier zo anders is, is dat buren elkaar alleen maar gedag zeggen. De sociale controle is wat minder. En dat is jammer. Ik vind het heel mooi als buren dingen met elkaar ondernemen, met zn allen koffie doen.
Ja want moslims zijn tegen homo's, want mag niet van hun sprookjes boek. Dus inderdaad: homo's zijn dan een groep, die de PVV naar zich toe probeert te trekken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen als het om vluchtelingen/moslims/migranten/Marokkanen gaat, anders niet.
Ik denk dat ik even wacht. Zodra links de macht heeft zal het hier vanzelf in Saudie-Nederland veranderen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:47 schreef Quotidien het volgende:
Daar is TS weer, de getinte homomigrant die op links kankert. De wereld op zijn kop.
@:pendule ik wil je toch uitnodigen in Saudi-Arabië, een bastion van de denkbeelden die jij zo aanbidt, hand in hand te gaan lopen met je vriendje.
Ik heb wel nieuwe buren. Had ze al uitgenodigd voor de koffie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat als iemand de eerste stap zet er al heel snel heel veel mogelijk is qua buren onderling in NL
jammer dat iedereen daar dan klagend op gaat zitten wachten
Ach man zit niet zo te janken. Er zijn genoeg landen in de wereld waar je nog minder mag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:48 schreef Pendule het volgende:
Zit godverdomme al 3 dagen thuis. Word er helemaal gek van alleen maar koffie zuipen godverdomme.
Ik weet er alles van man.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach man zit niet zo te janken. Er zijn genoeg landen in de wereld waar je nog minder mag.
In ben niet dom nee. Ik roep gewoon dingen die het eerst in mij opkomen. Is niet altijd even slim nee en dat zul je hier vast ook wel merken. Aan de andere kant ben ik gewoon een eigenwijs agressief tyfusjoch waar je het mee zult moeten doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook best slim. Jammer dat je jouw frustratie zo vaak voor je laat spreken.
Daarom denk ik dat jij en ik ook helemaal niet zo veel van elkaar verschillen. Daarom vind ik het ook vervelend om te zien dat je zo vastzit in die frustratie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
In ben niet dom nee. Ik roep gewoon dingen die het eerst in mij opkomen. Is niet altijd even slim nee en dat zul je hier vast ook wel merken. Aan de andere kant ben ik gewoon een eigenwijs agressief tyfusjoch waar je het mee zult moeten doen.
Ik heb constant frustraties en stress. Je moest eens weten hoe vaak ik een mentaal rustig persoon had willen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat jij en ik ook helemaal niet zo veel van elkaar verschillen. Daarom vind ik het ook vervelend om te zien dat je zo vastzit in die frustratie.
Altijd vaker dan je in de praktijk heb laten zien vermoed ik. Ik zeg niet voor niets dat jij en ik vermoedelijk meer gemeen hebben dan we beiden hebben willen toegeven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik heb constant frustraties en stress. Je moest eens weten hoe vaak ik een mentaal rustig persoon had willen zijn.
Holy fuck jij bent dom.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaan jullie je maar lekker druk maken om die kut economie die nu totaal niet belangrijk is.
Het grappige ervan is juist dat het vaak makkelijk oplosbare dingen zijn. Heb laatst iets geprobeerd waar ik toevallig zelf op kwam.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd vaker dan je in de praktijk heb laten zien vermoed ik. Ik zeg niet voor niets dat jij en ik vermoedelijk meer gemeen hebben dan we beiden hebben willen toegeven.
Ja, de economie is belangrijker dan mensen levens. Ooit bedacht dat er zonder mensen geen economie mogelijk is?quote:
Waar zei ik dat de economie belanrijker is dan mensenlevens?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, de economie is belangrijker dan mensen levens. Ooit bedacht dat er zonder mensen geen economie mogelijk is?
Je noemt mij dom omdat ik op dit moment geen moer geef om de economie opgewogen tegen wat er nu allemaal speelt in Nederland.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:32 schreef Intint het volgende:
[..]
Waar zei ik dat de economie belanrijker is dan mensenlevens?
Rome is ook niet in één dag gebouwd vriend. De meeste, zo niet alle, frustratie komt inderdaad voort uit jouw perceptie van een bepaalde situatie. Terwijl die perceptie niet statisch of bindend is, want zoals je zelf ook al zegt kun je er prima een ander licht op schijnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:28 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het grappige ervan is juist dat het vaak makkelijk oplosbare dingen zijn. Heb laatst iets geprobeerd waar ik toevallig zelf op kwam.
In plaats van de hele boel bij elkaar schelden en gelijk een peuk af te steken en denken in het probleem eens geprobeerd bij het constateren van het probleem gelijk een oplossing te zoeken die zowel efficiënt is als tijd- en geld besparend.
Denken in oplossingen bevalt me redelijk goed en bespaart een hoop frustratie.
Niet denkende dat andere die frustratie en ergernis veroorzaken.
Maar je bent niet dom. Laat die klaploper dus lekker lullen, want waarom zou je hem van het tegenovergestelde willen overtuigen?!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je noemt mij dom omdat ik op dit moment geen moer geef om de economie opgewogen tegen wat er nu allemaal speelt in Nederland.
Op dit moment vind ik het belangrijker dat we uit deze ‘Corona-crisis’ komen dan de grootte van de opdonder die onze economie zal gaan krijgen.
Gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef Pendule het volgende:
Nee. Jij zei dat de economie nu totaal niet belangrijk is. Dus eerst leg je mij woorden in de mond om mijn eerste opmerkingen makkelijker te maken om aan te vallen. Vervolgens vervorm je wat je zelf eerder zei hebt omdat je weet dat het niet zo heel genuanceerd was wat je eerst zei.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je noemt mij dom omdat ik op dit moment geen moer geef om de economie opgewogen tegen wat er nu allemaal speelt in Nederland.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rutte en Grapperhaus links?
lol.
Juist, precies die. Vind het best grappig hoe verbaasd ik over zoiets simpels kon zijn. Je hoeft er alleen maar zoals jij zegt, een ander licht op te schijnen. Dat was wel even een leermoment a la leven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Rome is ook niet in één dag gebouwd vriend. De meeste, zo niet alle, frustratie komt inderdaad voort uit jouw perceptie van een bepaalde situatie. Terwijl die perceptie niet statisch of bindend is, want zoals je zelf ook al zegt kun je er prima een ander licht op schijnen.
Ik denk ook dat ik jou vaak zo irritant vind, omdat ik juist best wat van mezelf in je herken.
Ik ben juist van mening dat de economie juist nu, een klap gaat krijgen. Mensen kopen zichzelf nu rot, sommige mensen hebben nu geen eens inkomsten. Laat staan koopkracht. Straks na de Corona-crisis zitten we met een aftermath. Mensen hebben weinig te besteden door het hamsteren en er zijn mensen die opeens moeten gaan solliciteren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je niet goed wijs. De economie is juist enorm belangrijk. Als die kapot gaat belandden we in een crisis. In een crisis zijn er minder inkomsten, met minder inkomsten is het niet meer mogelijk een goede zorg te bieden. Met een slechte zorg overlijden mensen. Alles zit met elkaar verbonden.
Bovendien is het beleid dat nu wordt gedaan van Rutte gewoon goed. Waarom denk jij ( Als bouwmarktmedewerker) dat je het beter weet?
Het was niet mijn intentie om jou woorden in de mond te leggen. Dit is hoe ik jou opvatting ervaar. Je bent het toch wel met me eens dat mensenlevens iets belangrijker zijn dan de economie die sowieso wel een klap gaat krijgen met alles wat er op dit moment speelt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Nee. Jij zei dat de economie nu totaal niet belangrijk is. Dus eerst leg je mij woorden in de mond om mijn eerste opmerkingen makkelijker te maken om aan te vallen. Vervolgens vervorm je wat je zelf eerder zei hebt omdat je weet dat het niet zo heel genuanceerd was wat je eerst zei.
Dit virus gaat weer over. De economie zal blijven. Daarom is een beleid nodig wat een juiste balans heeft tussen zorgen dat het virus zo snel mogelijk tot het verleden zal horen met zo min mogelijk economische schade op de lange termijn.
Wat ik probeer uit te leggen: Waarom kiest de regering voor een andere aanpak dan omliggende landen? Waarom Nederland als dat ene kleine landje in heel europa een eigen plan trekken?quote:
Uiteraard ben ik dat met je eens. Toch hangen mensenlevens en economie zwaar met elkaar samen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om jou woorden in de mond te leggen. Dit is hoe ik jou opvatting ervaar. Je bent het toch wel met me eens dat mensenlevens iets belangrijker zijn dan de economie die sowieso wel een klap gaat krijgen met alles wat er op dit moment speelt.
Evident. We hebben het immers zelf gecreëerd, maar we kunnen het ook weer slopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik dat met je eens. Toch hangen mensenlevens en economie zwaar met elkaar samen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik ga reageren op mijn interpretatie van wat je schrijft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat de economie juist nu, een klap gaat krijgen. Mensen kopen zichzelf nu rot, sommige mensen hebben nu geen eens inkomsten. Laat staan koopkracht. Straks na de Corona-crisis zitten we met een aftermath. Mensen hebben weinig te besteden door het hamsteren en er zijn mensen die opeens moeten gaan solliciteren.
Denk ook aan de horeca, evenementen en festivals die nu niet doorgaan. Het bedrag dat die mensen mislopen zal je verbazen.
Als jij hier een andere kijk op hebt zou ik dat graag van je horen.
Die gaat sowieso wel een klap krijgen inderdaad. Maar die klap moeten we proberen zoveel mogelijk te voorkomen, of in ieder geval af te vlakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om jou woorden in de mond te leggen. Dit is hoe ik jou opvatting ervaar. Je bent het toch wel met me eens dat mensenlevens iets belangrijker zijn dan de economie die sowieso wel een klap gaat krijgen met alles wat er op dit moment speelt.
De aanpak in Nederland is niet heel veel anders dan in andere landen. Sommige landen leggen alles plat, maar het is niet zo dat je hier in Nederland alles nog kunt doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat ik probeer uit te leggen: Waarom kiest de regering voor een andere aanpak dan omliggende landen? Waarom Nederland als dat ene kleine landje in heel europa een eigen plan trekken?
Alstublieft zeg. Lees jezelf even terug dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef Pendule het volgende:
Daar moet je daar iets mee gaan doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik heb constant frustraties en stress. Je moest eens weten hoe vaak ik een mentaal rustig persoon had willen zijn.
We waren er al achter dat TS een uitspatting van frustratie aan het kanaliseren was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Alstublieft zeg. Lees jezelf even terug dan.
Maat ben je weer nachtje doorhalen? Ik snijd de woensdag nog even aan hier.quote:Op donderdag 26 maart 2020 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We waren er al achter dat TS een uitspatting van frustratie aan het kanaliseren was.
Sommige mensen slapen als ze wakker lijken en anderen zijn wakker terwi ze lijken te slapen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 00:59 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maat ben je weer nachtje doorhalen? Ik snijd de woensdag nog even aan hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |