Allemaal linkse tyfus idioten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je weet dat Grapperhaus van het CDA is? Ze hebben wel hun uiterste best gedaan om de meest VVD achtige vertegenwoordiger naar voren te schuiven en als je niet beter wist zou je het zeggen. Desondanks is hij toch echt van het CDA.
Nee Weer gewoon typisch Nederland. We moeten altijd weetb wat anders doen dan anderen landen en eigenwijs zijn. Waarom doen ze hier nou godverdetering een keer normaal. Elk land land in lockdown en deze tyfusmongolen in den haag moeten perse weer wat anders doen om aandacht op zich te vestigen.quote:
Fuck de economie man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef LazyDave het volgende:
Hopelijk geen lockdown, want dan zal de gehele economie naar de haaien gaan.
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef Zilverenvis het volgende:
Als jij nou eens je kontje in lockdown plaatste, was je ook niet zo chagrijnig de morning after
moet jij zeggen met je 2017quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even heel snel je grote bek mag gaan dicht houden. Met je geregistreerd op 19 maart 2020. Jij mag helemaal nog niet meedoen.
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets één van de landen met de beste standaarden wb kwaliteit van leven
Dit dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En tegelijkertijd haten op links. Snap je zelf wel waar politieke stromingen voor staan?
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je 2017zwakbegaafde teringdebiel
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snel maat sluit deze tikkende tijdbom. TS kan weer eens niet met z'n zelfhaat omgaan.
Hoe jij uit hele willekeurige informatie de gekste verbanden kunt trekken is een kunst op zich. Let wel, dit is geen compliment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, hele goede kwaliteit man. Vandaar de de oudste mensen ter wereld toevallig in de meeste gevallen pindas betreft.
Volgens mij is praktisch alles in jouw ogen links. Behalve Jensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
NSB’ers zijn altijd links. Zie hier het bewjjs.
nee ik vind mensen afrekenen op hun registratiedatum bij voorbaat al kansloos en als je vervolgens dan nog eens gedraagd zoals jij dat doet kun je wmb lekker door de grond zakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is dat je vriendje ofzo, met zn kloon-account.
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik vind mensen afrekenen op hun registratiedatum bij voorbaat al kansloos en als je vervolgens dan nog eens gedraagd zoals jij dat doet kun je wmb lekker door de grond zakken
Nog zo één. Hoe doe je dit en kan ik het leren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.
nee? ik weet niet zo goed waar je die achterlijke conclusie op baseert ook maar het laat wel zien dat jij ze niet helemaal op een rijtje hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je binnen een jaar de directeur van de ING kan zijn zeker.
Dat vette varken? Alsjeblieft manquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij is praktisch alles in jouw ogen links. Behalve Jensen.
Klopt ja, daar heb je eeuwenlang republikeins koloniaal corporatisme voor nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets één van de landen met de beste standaarden wb kwaliteit van leven
Je kan niet binnen een week op dezelfde manier meedraaien als andere FOK!’ers. Er bestaat nog zoiets als Hiërarchie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? ik weet niet zo goed waar je die achterlijke conclusie op baseert ook maar het laat wel zien dat jij ze niet helemaal op een rijtje hebt
Jij bent denk ik in de war met die oorlogszuchtige boevenstaat aan de andere kant van de oceaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb je eeuwenlang republikeins koloniaal corporatisme voor nodig.
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef PSVCL het volgende:
is net of je 2 maanden in bed moet liggen omdat je in je vinger hebt gesneden
gewoon weer alles opengooien en doorgaan met leven ,zoals in zweden
je lult echt uit je nek mattiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je kan niet binnen een week op dezelfde manier meedraaien als andere FOK!’ers. Er bestaat nog zoiets als Hiërarchie.
Waar werk je dan? Is het bedrijf gesloten vanwege Corona?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!
*kuch*.. Suriname... Kuch Nederlands indië... kuch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent denk ik in de war met die oorlogszuchtige boevenstaat aan de andere kant van de oceaan.
gewoon gaan , schijt aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer tegen godverdomme. Zit al 3 dagen thuis. Word helemaal gek ik wil gewoon werken godverdetyfus!!!
ik snap het ook niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké dus gewicht is een bepalende factor voor of je links of rechts bent? Help me ff
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.quote:
Flikkertje ben hier al een paar jaar, ben kloontje van Goudenvisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.
Gister die tyfus persconferentie. Ze gooien de boel dicht tot 1 juni. maar wel de scholen tot 6 april. HET EEN OF HET ANDER. NIET EN EN GODVERDOMME. OF 1 JUNI OF 6 APRIL!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom zou je een volledige lockdown willen?
Als je deze maatregels onduidelijk vind of niet begrijpt, ben je gewoon dom.
2,5 weekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja man, jij was zeker binnen 1 week de meest gewaardeerde en ervaren collega op je werkplek zeker.
Wist ik allang. Mag niet hé. kloontjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Flikkertje ben hier al een paar jaar, ben kloontje van Goudenvis
Jawel, niet tijdens een banquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wist ik allang. Mag niet hé. kloontjes.
Geloof mij dat jij weinig van die "voordelen" hebt geproefd knul. Hoe oud ben je ook alweer? 16 ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
*kuch*.. Suriname... Kuch Nederlands indië... kuch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |