quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mannen ongesteld zouden worden
Was er allang een wonderpil uitgevonden
DJMO's Travel Stories. Het is een DJ TT, dus ergens wel een DTS TTquote:
O weer een weetje erbijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als dat zo is; ff 1 of 2 liter water drinken, heb zelf ooit dat advies gehad toen ik zei dat ik duizelig was en hoofdpijn had door de hitte. En ik had helemaal geen dorst en had ook wel wat glazen water opgedronken, maar toen ik dus met tegenzin 2 grote glazen water wegklokte kwam ineen keer mijn energie weer terug
O dat kut slapen is ellende, hopelijk zakt het snel wegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:36 schreef DJMO het volgende:
en wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan mijn lijfvier dagen te vroeg ongesteld
[..]
gewoon kut geslapen. Te diep denk ik.
ja was wel blij dat ie het vertelde want het was op de tennisclub bij de bardienst en anders moest ik ziek naar huisquote:
Hoe zoiets simpels dan zo snel kan werken hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja was wel blij dat ie het vertelde want het was op de tennisclub bij de bardienst en anders moest ik ziek naar huis
maar wa echt een rare gewaarwording, voelde me net een duracell konijntje dat weer energie kreeg
Denk dat er genoeg mods zijn hier. Zo druk is het nu ook weer niet dat er een bij moet komenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:46 schreef Maanvis het volgende:
wat vinden jullie trouwens van het idee van @:sked als ONZ MOD
tis ook voor de gezelligheid hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mods zijn hier. Zo druk is het nu ook weer niet dat er een bij moet komen
Maar van mij mag hij, indien nodig hoor. Het is een toffe gast
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:54 schreef Maanvis het volgende:
en een goede mod zet bier en nootjes op de tafel als wij komen
dan heeft het modje wel meer te doen hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeft
Prima plan!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:54 schreef Maanvis het volgende:
en een goede mod zet bier en nootjes op de tafel als wij komen
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeft
Dat is een goed idee,quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.
GOED BESIGquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |