Ja maar om daar achter te komen moet ik echt gaan googlen, dit geldt voor zo’n beetje elke game en facet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
TLOU2 heeft wel een PS5 patch (60fps) gehad maar geen aparte PS5 versie, zie https://www.backwards-com(...)-last-of-us-part-ii/
Een tag met ‘PS5 patched’ was mooi geweest ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar om daar achter te komen moet ik echt gaan googlen, dit geldt voor zo’n beetje elke game en facet.
Soms zie je wel ps5/ps4 op de voorkant van de thumbnail, soms ook niet en moet je eerst op de uh.. stippeltjes? Drukken en kijken of je tussen versies kan kiezen, soms staat het er naast apart bij de game informatie dat je een upgrade kan kopen of downloaden etc.
Maar niet heel gebruikersvriendelijk moet ik zeggen.
Verder lijkt het prima te doen.
Gewoon alles hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup. Xbox is duidelijk het beste platform wat betreft generaties. Maar goed. Have fun en ga lekker de exclusives spelen.
quote:
Ik zit er nu een weekquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Wanneer gingen jullie op vakantie?
Dus het is alweer bijna voorbijquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit er nu een week
Eerste dag drama, 6,5 uur vertraging(wel 2 keer 400 euro cashen)
Donderdag vliegen we terug.
Dan destiny weer kapot spelen
Gaat rapquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit er nu een week
Eerste dag drama, 6,5 uur vertraging(wel 2 keer 400 euro cashen)
Donderdag vliegen we terug.
Dan destiny weer kapot spelen
Yup helaas welquote:
misschienquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat rap
En kom na de vakantie gewoon weer gezellig bij ons terug
quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup helaas welwel tering heet hier in Lanzarote
[..]
misschien
Dat vind jij toch alleen maar fijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup helaas welwel tering heet hier in Lanzarote
[..]
misschien
Jazekerquote:
Si ik hoorde het. Ouders hebben wel coño veel regen gehad gisterquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Het is hier in Nederland momenteel ook niet bepaald gruwelijk nat
Ligt er aan waar in Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Het is hier in Nederland momenteel ook niet bepaald gruwelijk nat
Snap ik schattie, maar en wel een duidelijke voorkeur dit keer.quote:
Dit vind ik niet leuk. Landen in slecht weer vind ik engquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf morgen wordt er hier vrijwel dagelijks regen verwacht,volgens mijn weer app.
En mijn gewrichten zijn het daarmee eens![]()
Hopelijk vind de piloot het niet engquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dit vind ik niet leuk. Landen in slecht weer vind ik eng
Zolang de piloot geen 8 rum cola op hebt vind ik het helemaal primaquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk vind de piloot het niet eng
De meeste doen minder dan jij denk ikquote:
Yarikawaquote:Op woensdag 7 september 2022 09:30 schreef Questular het volgende:
Ghost of tsushima.
Geweldig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |