25 bij amazon.de voor PS4 versie. Die heeft gratis upgrade.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest een beetje lachen bij bol.com
Horizon: Forbidden West ... 60,97 EUR, scherp geprijsd.
Pijnlijk geprijsd ja. Nog steeds.
Spel is al geruime tijd uit.
En anders op Marktplaats.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
25 bij amazon.de voor PS4 versie. Die heeft gratis upgrade.
Bizar die prijs ja.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest een beetje lachen bij bol.com
Horizon: Forbidden West ... 60,97 EUR, scherp geprijsd.
Pijnlijk geprijsd ja. Nog steeds.
Spel is al geruime tijd uit.
O jaquote:Op donderdag 1 september 2022 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
25 bij amazon.de voor PS4 versie. Die heeft gratis upgrade.
Irritant he die discsquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaDa's zo'n lekkere work-around.
Gaat prima (al vraagt Cyberpunk wel vaak of ik de PS4 versie wil installeren omdat die disc er in zit).
Ja klopt. Maar als je daarmee drie tientjes bespaard in deze dure tijden. Kun je toch weer 30 seconden douchen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaDa's zo'n lekkere work-around.
Gaat prima (al vraagt Cyberpunk wel vaak of ik de PS4 versie wil installeren omdat die disc er in zit).
Ja het is "dief van eigen portemonnee" als je de PS5 versie gaat kopen, terwijl de PS4 versie gratis een update kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als je daarmee drie tientjes bespaard in deze dure tijden. Kun je toch weer 30 seconden douchen.
Ja, dat ze de dodge mechanics niet hebben meegenomen vind ik erg jammer. En dat terwijl het nota bene de bedoeling was om het al in de originele game te hebben. De trophy list valt me erg tegen, walk in the park zonder skill based requirements.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:45 schreef DKUp het volgende:
Zag wel dat de combatsituaties zo goed als hetzelfde zijn in TLOU Part 1. Het grootste minpunt van het eerste deel vergeleken met het tweede deel.
30-40 euro hopelijk rond Black Friday……
Ligt hey aan mij of hebben ze er vooral een grauwe bende van gemaaktquote:
En toch zie je dat mensen het doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ligt hey aan mij of hebben ze er vooral een grauwe bende van gemaakt
Tuurlijk zijn het verder betere graphics dan de PS3 en remastered versie, maar in geen 100 jaar dat ik daar ¤75 voor ga betalen.
Ook geen 30 of 40 trouwens.
Voor mensen die het nooit gespeeld hebben is dat prima, maar voor mensen die het spel al 2x hebben gekocht blijf ik het afzetterij vinden.
Ja, bij deel 2 kan je ook liggen op de grond en veel grotere locaties voor de combat.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat ze de dodge mechanics niet hebben meegenomen vind ik erg jammer. En dat terwijl het nota bene de bedoeling was om het al in de originele game te hebben. De trophy list valt me erg tegen, walk in the park zonder skill based requirements.
Dat ga ik ook mss maar doen. Spaar je nog punten. En dlc code.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:17 schreef StateOfMind het volgende:
Steelrising staat hier ook in de preorder bij Gamemania.
Donderdag ophalen.
TLOU2 heeft wel een PS5 patch (60fps) gehad maar geen aparte PS5 versie, zie https://www.backwards-com(...)-last-of-us-part-ii/quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bijvoorbeeld the last of us 2, staat niks bij in m’n game library, gewoon als ps4 versie, verder geen upgrade blok of informatie of versie keus, dus neem maar aan dat het ingebakken zit nu ala Xbox “fps boost” achtig iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |