Beter het topic dan jijquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:33 schreef Clubsoda het volgende:
Het topic is wel meteen dood, gelukkig.
En dát uit mijn mondquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is nou nog eens een glas-vol-benadering
Vergeet het steeds te vragen, waarom een mini vaatwasser ipv een standaard formaat ?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat ook goede therapie is: vaatwasser in gebruik nemen![]()
Al twee rondes gedraaid.
Vannacht de airfryermand en het rooster van de afzuigkap een grote ronde laten doen![]()
Ik houd van apparaten die me nog minder in het huishouden laten doen dan ik al deed
Vooral omdat ik geen wateraansluiting plus stroom kan klussen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vergeet het steeds te vragen, waarom een mini vaatwasser ipv een standaard formaat ?
Ah, dat zijn wel essentiële dingen voor een vaatwasser inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooral omdat ik geen wateraansluiting plus stroom kan klussen.
En per dag weinig afwas heb, dus met mini zou ik goed uit moeten komen.
Precies. Dit is een tweedehandsje dus al in al een stuk goedkoper dan grote vaatwasser plus klusjesman /verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn wel essentiële dingen voor een vaatwasser inderdaad
Leuk vooruitzicht! Vriend vindt dat we te weinig tijd in Technikmuseum hebben doorgebrachtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Doorgepakt. Hotel en flug geregeld.
Voordat anderen mijn agenda vol gooien zelf mijn agenda geblokkeerd.
/September liep al langzaam vol. Derhalve nu maar voor oktober een tripje gepland.
Wellicht dieper geslapen vannacht door koelere omstandigheden, en daarbij wat onfortuinlijk op kussen gelegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef Lonaa het volgende:
Nah. Heup doet al weken af en aan kut. Mijn fysio is nog steeds niet terug. Enkel en knie doen stom sinds Bierfestival wegens niet op zolen lopen en wel op onstabiele ondergrond. Kaak is nieuw sinds gisteren.
Mijne morgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Fysio komt geloof ik in september weer terug.
Te lang ver open gehad, hmm?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:36 schreef Lonaa het volgende:
Mja, hij doet pijn met open doen. Hij voelt ook wat warmer dan de andere kant. Beter gedraagd ie zich.
Ik denk dat ze compleet beduusd waren en geen idee hadden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:51 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6 wat ik me steeds afvraag.
Hoe, in godsnaam, konden jouw buren meewerken aan dat belachelijke kennelgebeuren? Die hadden beter het AMK moeten bellen toen het alleen al werd voorgesteld.
Mensen willen zich vaak vooral niet met de opvoeding van andermans kinderen bemoeien. Bang om dingen verkeerd te zien, om zich gedoe op de hals te halen, etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:51 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6 wat ik me steeds afvraag.
Hoe, in godsnaam, konden jouw buren meewerken aan dat belachelijke kennelgebeuren? Die hadden beter het AMK moeten bellen toen het alleen al werd voorgesteld.
Wenen prachtigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:43 schreef borisz het volgende:
Ok. Zojuist besloten. Half oktober naar Wenen.
Hundertwasserquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:43 schreef borisz het volgende:
Ok. Zojuist besloten. Half oktober naar Wenen.
Echt, ik snap echt niet hoe je moeder dat ooit heeft kunnen doen!!???quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze compleet beduusd waren en geen idee hadden.
Let wel, dit waren buren die we verder nooit spraken/tegenkwamen. We woonden soort van in een rare bocht van de straat en dit waren onze achterburen. Op een gegeven moment hadden ze hun hond los lopen in het plantsoentje en ben ik bang naar huis gerend (hond vrolijk blaffend achter me aan). Toen heeft m'n moeder me meteen meegenomen naar die hond (die inmiddels in een kennel in de achtertuin van die mensen zat), is die achtertuin binnengelopen en heeft me in die kennel gestopt bij die hond.
Als ik die buren was geweest, was ik me eerst kapot geschrokken en daarna heel kwaad geworden, want je loopt ook niet zomaar iemands tuin binnen en al helemaal niet om dan een hysterische kleuter bij een hond te zetten.
Maar m'n moeder heeft tegen ze gezegd dat ze me aan het helpen was om niet meer bang te zijn voor honden en dat we weer weg zouden gaan als ik vriendjes was geworden met die hond. En om de een of andere reden vonden die buren dat ok.
Ik heb ze daarna ook praktisch niet meer gesproken, het huis stond op een lijstje dat mijn broertje en ik hadden van huizen waar we met een boog omheen liepen. (We hadden een mentaal lijstje van huizen met gemene honden, huizen met gemene mensen etc.)
Misschien dat het ook meehielp dat we in een boerendorp woonden? De meeste mensen vonden het nogal belachelijk als je bang was voor honden en er was nogal een "niet zeuren" mentaliteit. En natuurlijk alle mensen die altijd maar zeggen "niet bang zijn, mijn hond doet echt niks!"
Herkenbaar. Zuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:09 schreef Myraela het volgende:
Meh, heb je een kandidaat gevonden waar je, ondanks dat er al een flink aantal praktische minpunten zijn, tevreden mee bent. Gaat ze toch voor een andere functie. Ik word er soms wat moedeloos van.
Waarom ga je eigenlijk koken daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben mijn tas aan het inpakken. Eerste jaar dat ik ook ga "koken". Facking veel spullen joh.
Omdat ik niet een ziljoen geld uit wil geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk koken daar?
Ja is wel duur altijd he.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik niet een ziljoen geld uit wil geven.
Ja, nou, we eten altijd een keer een pannekoek want pannekoek is awesome. Maar 1 muntje is 3,30 en pannekoek met spek gaat zo richting 2,5/3 munten.quote:
Brrr niet koude drankquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, we eten altijd een keer een pannekoek want pannekoek is awesome. Maar 1 muntje is 3,30 en pannekoek met spek gaat zo richting 2,5/3 munten.
Mijn pak pannenkoekenmix was 1 euro. pakje houdbare melk had ik nog. Ontbijtspek kost 1,79 en kan ook nog onder m'n ontbijteieren.Verder zijn er nog knakworsten, een zak instant pasta carbonara, wat koek/eiwitrepen, 2 bananen, tomaten (want die moeten op...
) en koffie.
Qua spullen valt het wel mee. Alles zit in/aan mijn rugtas (moet even kijken of ik de boodschappentas met broodjes, krentenbollen en chips nog aan de tas geknupt krijg) op de koeltas met 7 liter drank na.![]()
Wat betreft drank is er een sixpackje voor in de bus, wat speciaalbier voor vanavond, 2 halve liters Radler voor morgen na de dienst (radler is prima lauw te zuipen), een halve liter wodka en een liter of 3 aan colablikjes. (ook wodka-cola is prima te doen als het niet meer koud is.
)
De eieren zitten in een eierdoosje met een touwtje eromheen in een plastic zakje in de boodschappentas.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:41 schreef AnneX het volgende:
Je hebt erover nagedacht 😉 Is het voor jou of voor het gezelschap?
Blijven de eieren heel onderweg of gaan die in zo’n eier opbergkampeerdoosje?
Ja, nou, radler en wodka-cola gaat dus best wel prima.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Crocs. Ik snap ineens helemaal dat mensen op die dingen lopen. Alsof ik als Troetelbeertje van wolk naar wolk hups
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De eieren zitten in een eierdoosje met een touwtje eromheen in een plastic zakje in de boodschappentas.
En ja, wel over nagedacht, it's not my first rodeo.Voor mij of voor het gezelschap gaat een beetje uh... organisch vaak. Ik ben niet de enige met knakworsten maar ik kan er niet 10 op voor ontbijt.
Ooooh jaaaa leukquote:
want jij gaat op ferkansie toch met B ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanavond pas inpakken. Of morgenochtend want ik hoef pas 9:00 in de trein te zitten
Je bent nog niet op de 10 dagen? Ik dacht dat je veel eerder corona had dan ik en vandaag is mijn dag 10quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:53 schreef Blues het volgende:
En die nare scherpe keelpijn gaat maar niet over hier![]()
![]()
![]()
Praten, hoesten, en triljoen x slikken op een dag is zo vervelend pijnlijk
Klaar mee.
Maar ik ben nog niet op de 10 dagen, dus ik emmer verder.
Lang weekend Berlijn met Bquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
want jij gaat op ferkansie toch met B ?
Ja ik heb nooit keelpijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je bent nog niet op de 10 dagen? Ik dacht dat je veel eerder corona had dan ik en vandaag is mijn dag 10
Hartstikke rottig van je keelpijn
Ach joh, zo heb ik in ieder geval een paar lévendige jeugdherinneringenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ooooh jaaaa leuk![]()
Veel plezier @:Lonaa !
En jij in die bench en je moeder![]()
En je voelt je elke dag beter?
Ah ja, dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit keelpijn.
Nou ik denk dat het los staat van de Coroni eerlijk gezegd. Vorige week donderdagavond begonnen.
Gewoon een losse keelontsteking denk ik? Gekregen omdat ik door Covid nog weing weerstand heb?
Dat is mijn theorie.
Conditie enzo gaat best goed, Concentratie op werk ook.
Corona kreeg ik op 14/7
Nieuwe dingen eten in Berlijn bij van die foodmarkt kraampjesquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lang weekend Berlijn met B![]()
![]()
We hebben nog geen plannen voor wat we precies gaan doen, maar we hebben de hele treinreis om dat te bedenken
Überhaupt met de trein heb ik al zin in![]()
En omdat we allebei geen skere studenten meer zijn, gaan we in een echt hotelmet ONTBIJTBUFFET
![]()
![]()
Het lijkt wel minder te zijn inderdaad. Maar ik heb gisteren een ziljoen kilometer gelopen in de Hanos, met een volledig gespannen lijf want het is daar ijskoud. Dus ik voel het vandaag sowieso wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar fijn! Hielspoor () ook minder?
Dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lang weekend Berlijn met B![]()
![]()
We hebben nog geen plannen voor wat we precies gaan doen, maar we hebben de hele treinreis om dat te bedenken
Überhaupt met de trein heb ik al zin in![]()
En omdat we allebei geen skere studenten meer zijn, gaan we in een echt hotelmet ONTBIJTBUFFET
![]()
![]()
Mijn 2e booster heeft er denk ik wel voor gezorgd dat ik niet in het zkh belandde, het was wel op 1 nacht kantje boord omdat ik geen lucht meer kreeg met hoesten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt logisch.
Ik had ook het idee dat de corona-keelpijn een andere keelpijn was dan ik anders wel eens heb als ik verkouden ben of keelontsteking heb. Nu met corona zat de keelpijn hoger of zo? Meer richting m'n neus? Heel irritant want keelsnoepjes hielpen lang niet zo goed als anders en door m'n neus ademen deed extra zeer.
Hopelijk is je weerstand gauw weer op peil![]()
Zo stom ook om in de zomer ziek te zijn. De herfst en winter moeten nog komen![]()
Hopelijk valt alles in de herfst en winter mee, door alle opgebouwde weerstand en getrainde immuunsystemen en zo. Ik ben benieuwd naar de nieuwe booster die we dan krijgen. Zat van de week in m'n gele boekje te bladeren en het wordt een mooie stempel- en stickerverzameling zo
Of een champagnekleur, die je op vrijdag krijgt, op maandag ga je je opmaken zittend op de bank (why?) en valt je flesje foundation om (make-up valt niet onder het schoonmaakpakket). Dit was ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:14 schreef Blues het volgende:
Goed.
Ik ga wat doen hier!
Vanmiddag komen ze de banken reinigen:
NEEM GEEN LICHTGRIJZE BANKEN MENSEN.![]()
Dus ik ga ze even goed stofzuigen...
Ze zitten prima, niet kapot en zijn nog leuk dus voor 180 eur laten we ze ter plekke reinigen. Paar jaar geleden ook gedaan en we waren zeer tevreden.
Whoops...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of een champagnekleur, die je op vrijdag krijgt, op maandag ga je je opmaken zittend op de bank (why?) en valt je flesje foundation om (make-up valt niet onder het schoonmaakpakket). Dit was ik niet
Beterschapquote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:04 schreef Celestien het volgende:
Zondag verjaardag (de mijne) en maandag met man en kind voor een paar dagen naar Antwerpen.. Maar nu ligt m'n kleine meid dus ziek op de bank. Hoop dat ze snel beter is, om meedere redenen.
Zelfs je eigen moeder?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag al gefeliciteerd door een zaal vol collega's, m'n schoonzus en zelfs m'n eigen moeder.
Ik ben morgen pas jarig.Wat heeft iedereen toch met de 18e?
Ik ga bijna twijfelen, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelfs je eigen moeder?
Misschien heb je het zelf gewoon fout
Misschien omdat je op je 18e allerlei privileges krijgt?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag al gefeliciteerd door een zaal vol collega's, m'n schoonzus en zelfs m'n eigen moeder.
Ik ben morgen pas jarig.Wat heeft iedereen toch met de 18e?
Zorgvuldig zijn kan niet iedereen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:05 schreef Tele6 het volgende:
Mijn klus voor vandaag was om een heel lang document te checken of alles klopte. Het gaat om een bestelling dus wel zo handig als we exact de juiste dingen bestellen.
En natuurlijk kom ik er dan om half 5 achter dat ofwel ik iets totaal niet begrepen heb, ofwel de bestelling niet klopt![]()
Gelukkig in het afgelopen halfuur kunnen vaststellen dat mijn hersenen er nog in zitten en dat de bestelling echt niet klopt. Nu mag mijn collega morgen met dat bedrijf gaan bellen en proberen uit te vinden wat er misgegaan is. Alles wat wij konden bedenken voor redenen was het iig niet, dus succes aan mijn collega![]()
![]()
En ik heb lekker vakantie
Wel goede reden om dit soort dingen door meerdere mensen te laten nakijken, hoe saai het ook is. In de steekproef van collega klopten alle bestelregels, in mijn steekproef had ik er 3 achter elkaar die niet klopten
Het was zo'n grote lijst met dingen dat mijn collega alleen een steekproef heeft kunnen doen. En daarin klopte alles. Ik heb een andere steekproef gedaan en daarin klopten allerlei dingen niet. Dus mijn collega heeft sowieso niets misdaan, hij had gewoon toevallig allemaal kloppende dingen in z'n steekproef. Wat weer bewijst dat je maar beter een grotere steekproef kan nemen / meerdere mensen ernaar kan laten kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Zorgvuldig zijn kan niet iedereen.
Mss was ze 3x afgeleid.
Ik had gisteren na 4x of zo controle doordat er een triljoen dingen tussendoor kwamen.
Dus legde ik mevr X op een bed waar al iemand anders lag
Hix geeft normaal een melding dus ik had ook niet gezien dat het op een verkeerde kamer was.
My god, 2 fouten die ik pas na een rustrondje, boterhammetje, kopje thee en een raar gevoel hierover dus mezelf nog eens controleerde, zag.![]()
Anders had de dagbehandeling me vandaag vast vervloekt
Die had ik vorig jaar onder de dakpannen, de bestrijder zei dat ie ze voor het eerst in het echt zag.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:07 schreef fietsie het volgende:
We blijken Franse Veldwespen te hebben , zeldzaam in NoordNederland, die rond de dakramen alles aanvallen wat beweegt…
Deze man zag ze ook pas voor de vierde of vijfde keer; het is een soort die veel meer Borg-like functioneert dan de dommere “standaard wespen”quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar onder de dakpannen, de bestrijder zei dat ie ze voor het eerst in het echt zag.
Wespen zijn fascinerende en heel nuttige beesten, als ze nu eens zouden begrijpen, laat jij ons met rust dan laten we jou met rust. Maar nee, moeten fucking aggro zijn. Prima, dan krijgt het loeder een nest vol poeder.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze man zag ze ook pas voor de vierde of vijfde keer; het is een soort die veel meer Borg-like functioneert dan de dommere “standaard wespen”
We are Waspquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze man zag ze ook pas voor de vierde of vijfde keer; het is een soort die veel meer Borg-like functioneert dan de dommere “standaard wespen”
Ja dat. Ze “buurten” ook actief bij andere nesten van de zelfde soort, en zitten echt overal verspreid over het dak hierquote:
Zet ook even de BVG app op je phone. Die met het gele icoontje.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanavond pas inpakken. Of morgenochtend want ik hoef pas 9:00 in de trein te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |