quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Ach, dat is toch allemaal één pot natquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En een land volgens mij. Is een Algerijn toch
Nou nou nouquote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:23 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel tropische verrassingen
Al moeten die lijpen met sombreros wel optyfen naar het Philips stadion.
Ik hoop vooral dat hij er volgend jaar ook nog is. Je kunt nu echt aan iets moois gaan bouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Binge-watch het volgende:
Kan niet wachten totdat dit elftal op elkaar ingespeeld is. Moet genieten worden onder Slot, kan haast niet anders.
Weer 3e?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij er volgend jaar ook nog is. Je kunt nu echt aan iets moois gaan bouwen.
Hier kan zelfs de photoshopstagiair van AD Sportwereld niet aan tippen.quote:
mis leonardo in het plaatjequote:
6 miljoen is ook een redelijk bedrag denk ik. Wel excl bonussen maar als die worden betaald dan heeft die het normaliter goed gedaan. Daarnaast communiceert elke club excl bonussen dus we gaan gewoon uit van 6 miljoen en zitten we dus 'pas' op 25 miljoen aan inkomende transfers tov 55 miljoen aan verkopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Meer vertrouwen in Hancko dan in Igor eerlijk gezegd.
Maar blij dat ie er is dit was wel ff nodig.
Humor is Vjenne niet vreemd.quote:
Die ligt geblesseerd op de grondquote:
Je zou toch maar waarde op de bank hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zullen weer een aantal users woest om worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |