maar ook engquote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:50 schreef pullup het volgende:
Kijk dit is wel interessant
[ twitter ]
welk topiquequote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:48 schreef pullup het volgende:
@:Deisyy Kan je dat topic even fatsoeneren?
Surequote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:48 schreef pullup het volgende:
@:Deisyy Kan je dat topic even fatsoeneren?
Pciesquote:
Verraadsterquote:
Ja, ik had het gister al op het nieuws gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:31 schreef pullup het volgende:
Dat krijg je he
https://nos.nl/artikel/24(...)ongeluk-in-apeldoorn
Rest van de dag blijft het zo geloof ikquote:
Als het maar wat verkoelender wordt...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Rest van de dag blijft het zo geloof ik
Eergisteren nog gekochtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
De supermarkt heeft vast nog voorraad
Ik heb beroerd geslapen vannacht , het is hier nu al lekker koel in huis. Nu nog een flinke regenbuiquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet de boel in da house nog afkoelen... dat duurt vaak ff
Ik ga zeker even kijken met de roeiers, we beginnen ook weer te trainenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:54 schreef Prisha het volgende:
Ik was gisterenavond in Utrecht, in Tivoli-Vredenburg voor een concert (Agnes Obel >>> waanzinnig mooi, wonderschoon, magisch).
Was leuk om weer een stukje te lopen wat we op de Utrecht wandeling meet ook hadden gedaan.
En ik zag dit. Komend weekend de Vuelta, ik geloof dat ie start vanuit Utrecht?
Komt ook hier bij ons over de Rijnbrug, misschien ga ik wel kijken. Hangt een beetje van het weer af.
[ link | afbeelding ]
Gisteren was het 27 graden hierbinnen en nu 26.5 dus schiet lekker opquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet de boel in da house nog afkoelen... dat duurt vaak ff
Hier gisteren ook, nu 25.5quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren was het 27 graden hierbinnen en nu 26.5 dus schiet lekker op
Hier binnen is het al weken 20 graden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zit al in de 25quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier ook geen aircoschaamte, alleen ook geen aircoquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier binnen is het al weken 20 graden.
En geen last van aircoschaamte.![]()
Da's minderquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier ook geen aircoschaamte, alleen ook geen airco
Ja gewoon te lam om er in de winter aan te denken om er eentje aan te schaffen.quote:
De Vuelta start vrijdag in Utrechtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:54 schreef Prisha het volgende:
Ik was gisterenavond in Utrecht, in Tivoli-Vredenburg voor een concert (Agnes Obel >>> waanzinnig mooi, wonderschoon, magisch).
Was leuk om weer een stukje te lopen wat we op de Utrecht wandeling meet ook hadden gedaan.
Komt ook hier bij ons over de Rijnbrug, misschien ga ik wel kijken. Hangt een beetje van het weer af.
[ link | afbeelding ]
Prishiebabyquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:54 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er mist toch een deel in dit bericht?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Vuelta start vrijdag in Utrecht![]()
[ afbeelding ]
touretappe.nl
Blauwkapselweg
ah vrijdag al. Hier komen ze zaterdag dus langs.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Vuelta start vrijdag in Utrecht![]()
[ afbeelding ]
touretappe.nl
Blauwkapselweg
Puzzieeeeeequote:
Ja. Het ging even om ‘Blauwkapselweg’. Hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er mist toch een deel in dit bericht?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Het ging even om ‘Blauwkapselweg’. Hoe verzinnen ze het
Roodkapselweg?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rare mensen genoeg in deze wereldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik loop wat achter in de Starship ontwikkelingenquote:
Dat is de volgende etappequote:
Terroristen moeten allemaal optyffen. We houden hier niet van puntenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare mensen genoeg in deze wereld
Maar het deel dat ik mis gaat over de aanslagen die terroristen weer willen plegen op de ronde om hun 'punt' te maken.
quote:
Zo zijn er wel meer rare en vreemde namen voor stratenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel van komma'squote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Terroristen moeten allemaal optyffen. We houden hier niet van punten
Die stomme boeren weer?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare mensen genoeg in deze wereld
Maar het deel dat ik mis gaat over de aanslagen die terroristen weer willen plegen op de ronde om hun 'punt' te maken.
Nu is wel het moment om het weer een beetje te gaan volgen. Meer static fires met nog meer raptor engines eronder. Benieuwd of ze nog dit jaar gaan lanceren.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik loop wat achter in de Starship ontwikkelingen![]()
Ik weet alleen dat ik een mooie static fire gemist heb
Dat klopt. Maar deze is verkeerd gespeldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer rare en vreemde namen voor straten
De samenwerkende terroristen gok ik.quote:
Hier zijn ze niet welkomquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De samenwerkende terroristen gok ik.
Ah kan je die spellingsfout niet melden?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar deze is verkeerd gespeld
Ik ben de komende weken druk, denk niet dat ik er de tijd voor ga vinden. Pas in november weer, vrees ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nu is wel het moment om het weer een beetje te gaan volgen. Meer static fires met nog meer raptor engines eronder. Benieuwd of ze nog dit jaar gaan lanceren.
Gemeldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kan je die spellingsfout niet melden?![]()
Lekker stakenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de NS medewerkers gaan zich voorzichtig bij de terroristen voegen
Jij gaat alvast ander werk zoeken?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
Deze ontwikkeling gaat veel te snel ook
[ twitter ]
Het is wel een beetje griezeligquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat alvast ander werk zoeken?
Kan me zomaar voorstellen dat het juist wel goed gaat lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:20 schreef pullup het volgende:
Lekker modern![]()
https://www.at5.nl/artike(...)maken-is-ook-een-vak
Man3
Verliezen op alle onderdelen van een robot, weet niet of griezelig het goede woord isquote:
Ik was er al een keer langsgefietst vorige maand toevallig, moest al keihard lachen en had opgezocht hoeveel die dan vroegquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me zomaar voorstellen dat het juist wel goed gaat lopen.
En hoeveel zullen er toch heengaan met het nieuwe 'coronafiets' en eigenlijk geen zin om hem zelf schoon te maken. Maar het 'moet' wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er al een keer langsgefietst vorige maand toevallig, moest al keihard lachen en had opgezocht hoeveel die dan vroeg
17.50
Ja 5-700 klantjes gehad las ik in dat artikel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel zullen er toch heengaan met het nieuwe 'coronafiets' en eigenlijk geen zin om hem zelf schoon te maken. Maar het 'moet' wel.
Mijn band laten plakken bij de fietsenmaker doe ik soms ookquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja 5-700 klantjes gehad las ik in dat artikel.
Ik kijk ook met evenveel verbazing naar Swap fietsen en mensen die hun bandjes laten plakken door een fietsenmaker hoor.
Tis hier al de hele dag donker en natquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Lekker een verkoelende buitje hier. Hopelijk blijft de zo. Achter de wolken vandaag.
O hier wel zon geweest vanmorgen. Sinds een 15 uur regen. Je voelt gelijk wat frissere lucht naar binnen komen. Heerlijk. Hopelijk zakt de temperatuur nu ook binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hier al de hele dag donker en nat
Hey Marioquote:
Die is top als het warm isquote:
Is wel te doen, hier is het tot 25 afgkoeldquote:
Hier 21 ⛄️quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Is wel te doen, hier is het tot 25 afgkoeld
Krijg binnenkort weer een lucht dichtheids meeting en rooktest. Ben benieuwdquote:
Ik kijk Climbing op de Europese Kampioenschappen, er doet ook een Oostenrijkse mee... die neem ik nu Pilzquote:
Dat moet jezelf wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg binnenkort weer een lucht dichtheids meeting en rooktest. Ben benieuwd
Hangt natuurlijk ook af van het soort huis.. Ik zit in een woontoren van 7 verdiepingen en 4 woning per verdieping... Ik zit aan de koelste kant , maar het hele complex warmt op en koelt af .... langzaamquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg binnenkort weer een lucht dichtheids meeting en rooktest. Ben benieuwd
Het is gecorrigeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kan je die spellingsfout niet melden?![]()
Waterijs?quote:
Het koelt hier in de winter snel af. Maar warmt jn de zomer snel op.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook af van het soort huis.. Ik zit in een woontoren van 7 verdiepingen en 4 woning per verdieping... Ik zit aan de koelste kant , maar het hele complex warmt op en koelt af .... langzaam
Geen idee welk label ik heb nieuwbouw 2002quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het koelt hier in de winter snel af. Maar warmt jn de zomer snel op.
Ik heb een energie label a woning. Althans dat had het moeten zijn.
Maar ze hebben nu zoveel gedaan het moet haast wel goed zij. Nu.
Geen idee ook wat jullie hebben. Wij hadden F na de renovatie moest het een a zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee welk label ik heb nieuwbouw 2002
OK ... ik hoop het voor je , want stoken met de prijzen is niet wat je wilt ... Ga ik ook niet doenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ook wat jullie hebben. Wij hadden F na de renovatie moest het een a zijn.
Ben blij dat ze dit jaar de boel op orde hebben gebracht hopelijk. De test gaat het uitwijzen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik hoop het voor je , want stoken met de prijzen is niet wat je wilt ... Ga ik ook niet doen
Ik zit tussen 1 en 2 aan totaal verbruik per dagquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat ze dit jaar de boel op orde hebben gebracht hopelijk. De test gaat het uitwijzen.
Ja de gasprijzen zijn niet leuk meer. Bij a 4 euro de kuub.
Ben je mooi klaar mee danquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt ja....ze zet gewoon een stap opzij.
Zij zat hier al jaren op te wachtenquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zij zat hier al jaren op te wachten
Top! Misschien hebben meer mensen wel melding gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is gecorrigeerd.
[ afbeelding ]
Vanaf aug is de gasprijs 3 euro nog wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit tussen 1 en 2 aan totaal verbruik per dag
Gas is duurder dan electrisch dus probeer dat zoveel mogelijk te vermijden ... 2 minuten gedoucht vandaag dats allquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf aug is de gasprijs 3 euro nog wat.
Nu gebruik ik ook niet veel geen verwrming nodig. Vorig jaar heb ik 560 kuub gebruikt over een heel jaar.
Doe ook snel douchen ff nat inzepen en afspoelen en klaarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gas is duurder dan electrisch dus probeer dat zoveel mogelijk te vermijden ... 2 minuten gedoucht vandaag dats all
Ja wat moeten we er mee? afschieten omdat ie op schapen jaagt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
Matig idee
https://nos.nl/artikel/24(...)eer-tot-leven-wekken
Net als bij ons dat gemekker over die wolvenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat moeten we er mee? afschieten omdat ie op schapen jaagt ?
Ja dat ... de dinos dan ook maar verknippen en er een lieve planteneter van maken ...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als bij ons dat gemekker over die wolven
Hij zal ook niet voor niets zijn uitgestorven.
quote:
Falco tango liedquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als bij ons dat gemekker over die wolven
Hij zal ook niet voor niets zijn uitgestorven.
Dat zou goed nieuws zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
Matig idee
https://nos.nl/artikel/24(...)eer-tot-leven-wekken
Die staan hun mannetjequote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]Dadelijk laat je de panda’s nog uitsterven
quote:
Dat is onze schuld ookquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Grote kans dat het onze schuld is dat ze ooit uitgestorven zijn.
Nu er nog op leren tangonquote:
Daar ben je weerquote:
Extra goed juistquote:
Blij dat je er weer bentquote:
Dat doe je volgens mij wel vaker, aangezien je er geregeld een eind aan maakt.quote:
hahahaha kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doe je volgens mij wel vaker, aangezien je er geregeld een eind aan maakt.
Dat is een uitdagingquote:
Acrobatisch rock 'n rollen danquote:
In sommige SC's hangt altijd toch een ietswat grimmig sfeertjequote:
ojee heb ik wat gemist afgelopen weken?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige SC's hangt altijd toch een ietswat grimmig sfeertje
Dat gaat me beter afquote:
TUurlijk joh, negeer ons maarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
@:marcb1974, al sinds zondag-maandagnacht terug in NL. Toevallig nog niet in dit topic geweest
Niet echt/quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ojee heb ik wat gemist afgelopen weken?
Tsja, sommige dingen veranderen nooit.quote:
DTS is weer dicht?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige dingen veranderen nooit.
Jup, is niet lang open geweest voor er weer mensen het gingen verpestenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, is niet lang open geweest voor er weer mensen het gingen verpesten
Nu is het voor een half jaar dicht volgens mijquote:
Waarom nog opendoen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu is het voor een half jaar dicht volgens mij
een permban lijkt me duidelijkerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu is het voor een half jaar dicht volgens mij
Goede vraag. Het was de laatste tijd sowieso niet meer leuk door sommige users.quote:
'sommige users'quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede vraag. Het was de laatste tijd sowieso niet meer leuk door sommige users.
Maar daar doen we vooral niets aan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede vraag. Het was de laatste tijd sowieso niet meer leuk door sommige users.
De usual suspectsquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'sommige users'
manen en rugnummers
Ah, dan zijn het er nog maar een stuk of 200 die het mogelijk zijnquote:
Het gaat tegen het beleid in om dingen serieus aan te pakken! Het is velen malen effectiever om wonden gewoon door te laten etteren en het af en toe af te deppen met een doekjequote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar doen we vooral niets aan hoor
dat is niet alleen in DTS zoquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat tegen het beleid in om dingen serieus aan te pakken! Het is velen malen effectiever om wonden gewoon door te laten etteren en het af en toe af te deppen met een doekje
Jammer wel, blijf erbij dat het meer kost dan het je oplevert aan het eind.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat tegen het beleid in om dingen serieus aan te pakken! Het is velen malen effectiever om wonden gewoon door te laten etteren en het af en toe af te deppen met een doekje
Het was dan ook een opmerking over FOK! in zijn algeheel.quote:
Tuurlijk kost het je meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel, blijf erbij dat het meer kost dan het je oplevert aan het eind.
En hoeveel daarvan zijn bots die het forum leegtrekken?quote:
Allemaal mensen die niet durven.quote:
Hier nooit hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige SC's hangt altijd toch een ietswat grimmig sfeertje
Als ik thuis raar zit te dansen en de ramen staan open dan denk ik wel eens 'shit', maar dan realiseer ik me dat hier de gordijnen eigenlijk altijd open zijnquote:
Echt nietquote:
Overal heb je er wel zure appels tussen zitten af en toe.quote:
ik zie je heul niet dansenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik thuis raar zit te dansen en de ramen staan open dan denk ik wel eens 'shit', maar dan realiseer ik me dat hier de gordijnen eigenlijk altijd open zijn
Dat magquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar van mening
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal mensen die niet durven.
Was dat niet die twitter vanmiddag van brand en in een trein in Spanje ... daar ben ik vaak mee gereden met die treinquote:
Is toch zoquote:
Eend>Kat.quote:
Hier moet je het mee doenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had me je toch heul anders voorgesteld
Oh noesquote:
De instelling van de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet komende 2 dagen thuiswerken dus lekker halve dag dingen in huis doen en de andere helft werken
Wat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die een absoluut meesterwerk wil zien:
23h06, Veronica
neequote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet die twitter vanmiddag van brand en in een trein in Spanje ... daar ben ik vaak mee gereden met die trein
Maak maar een printscreen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die een absoluut meesterwerk wil zien:
23h06, Veronica
Oh dat was in een ander topic ... Oostenrijk 3e geworden met zwemmen geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
neenee je zei jetje mario oostenrijk is bij
Is dat het meesterwerk?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er 1
[ afbeelding ]
Sommige zijn niets gewend.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De instelling van de jeugd van tegenwoordig
Daar zijn thuiswerk dagen toch juist voor!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De instelling van de jeugd van tegenwoordig
Om te werken ja,quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn thuiswerk dagen toch juist voor!
Zolang ik mijn werk afkrijg in die halve dag is er niets aan het handje tochquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om te werken ja,
niet om halve dagen vrij te zijn
Hoezo als je je werk afkrijgt,quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ik mijn werk afkrijg in die halve dag is er niets aan het handje toch![]()
En daarbij heb ik al genoeg overuren gedraaid dit jaar, kan best paar uurtjes missen.
Doe nog even wat werk dan want zit weer in de kantine en moet nog drie uurquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo als je je werk afkrijgt,
jij hoort net als de rest van het land je werk nooit af te krijgen.
Zo wel heb je niet genoeg werk en krijg je er per direct nog een boel bij.
Wil je dat niet verdien je teveel en gaan we je salaris halveren.
Nog zo 1, er is altijd werk.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Doe nog even wat werk dan want zit weer in de kantine en moet nog drie uur
Maar als je je echt verveeltquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Doe nog even wat werk dan want zit weer in de kantine en moet nog drie uur
De helft van mijn werk is ook weer overdreven, maar ik draai wel een wasje of ga tussendoor even boodschappen doen ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo als je je werk afkrijgt,
jij hoort net als de rest van het land je werk nooit af te krijgen.
Zo wel heb je niet genoeg werk en krijg je er per direct nog een boel bij.
Wil je dat niet verdien je teveel en gaan we je salaris halveren.
Je begint wat eerder en in de avond check je nog ff wat emails of tickets en reageert er op ...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De helft van mijn werk is ook weer overdreven, maar ik draai wel een wasje of ga tussendoor even boodschappen doen ofzo.
Das wat anders ja, das de tijd dat je normaal koffiepauze hebt of even aan de waterkoeler staat met collegasquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De helft van mijn werk is ook weer overdreven, maar ik draai wel een wasje of ga tussendoor even boodschappen doen ofzo.
Ja zoiets, ik doe wel vaker nog wat dingen voor werk.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint wat eerder en in de avond check je nog ff wat emails of tickets en reageert er op ...
Jup, en meestal als ik thuis werk eet ik ook achter mijn PC terwijl ik werk, dat scheelt ook weer tov dat op kantoor ik een half uur aan het lunchen ben zonder dat ik iets van werk verricht.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wat anders ja, das de tijd dat je normaal koffiepauze hebt of even aan de waterkoeler staat met collegas
Dat is mijn werk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo 1, er is altijd werk.
Heb je die kantine al aangeveegd?
Je hebt vast lang moeten leren om dat te kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn werk niet![]()
Sowieso krijgt het bedrijf betaald voor de uren dat ik aanwezig ben hier dus maakt mijn werkgever niet uit. M’n collega in de dagdienst zit al twee dagen in de kantine. Duur grapje maar mijn probleem niet.
Volgens mij heb ik dat al ooit gezien maar ga straks even kijkenquote:
Zit je in de beveiliging?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso krijgt het bedrijf betaald voor de uren dat ik aanwezig ben hier dus maakt mijn werkgever niet uit. M’n collega in de dagdienst zit al twee dagen in de kantine. Duur grapje maar mijn probleem niet.
Ja zo werkt dat iddquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, en meestal als ik thuis werk eet ik ook achter mijn PC terwijl ik werk, dat scheelt ook weer tov dat op kantoor ik een half uur aan het lunchen ben zonder dat ik iets van werk verricht.
Nee dat valt mee. Maar niet veel mensen willen het doenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt vast lang moeten leren om dat te kunnen![]()
Hopen dat er gratis wifi isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet te leren om niets te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Maar niet veel mensen willen het doen
Nope monteur. Geen rocket science maar ik word in dit geval door een ander bedrijf ingehuurd dus je moet wel iets kunnen. Dat hun mij vervolgens de halve dienst in de kantine zetten maakt mij niet uit. Er wordt verwacht dat ik 10 uur aanwezig ben…en dat ben ik.quote:
Mobiel van het werkquote:
doe tussendoor af en toe wel iets…paar olie filters gewisseld vandaag. Doe dat maar na zonder te lerenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet te leren om niets te doen.
Die truc kan je goed verkopen hoor
Ja maar neem aan dat er en fair-use policy is , dus zoek een free wifiquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Mobiel van het werk
[..]
doe tussendoor af en toe wel iets…paar olie filters gewisseld vandaag. Doe dat maar na zonder te leren
Ah ok, als monteur kun je idd niet de halve dag in de kantine gaan zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nope monteur. Geen rocket science maar ik word in dit geval door een ander bedrijf ingehuurd dus je moet wel iets kunnen. Dat hun mij vervolgens de halve dienst in de kantine zetten maakt mij niet uit. Er wordt verwacht dat ik 10 uur aanwezig ben…en dat ben ik.
Ik ben bezig mezelf overbodig te maken in mijn kantoorfunctie.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde gevoel vaak bij kantoor functies…stel je functie zou niet bestaan, zou er iets veranderen?
Mensen doen graag gewichtig over hun eigen werk. Ik niet anders
De mensen met de grootste bek over hun werk hebben vaak de meest lullige functies.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde gevoel vaak bij kantoor functies…stel je functie zou niet bestaan, zou er iets veranderen?
Mensen doen graag gewichtig over hun eigen werk. Ik niet anders
Niet echt. Als ik teveel data gebruik krijg ik vanzelf een verzoek van IT om het wat rustiger aan te doen. Maar dat beetje Fok! of een keer een film kijken is geen probleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar neem aan dat er en fair-use policy is , dus zoek een free wifi
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mensen met de grootste bek over hun werk hebben vaak de meest lullige functies.
True, maar ik vind het vaak vrij sneu.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat idee heb ik ook vaak. Ergens snap ik het ook wel...jezelf nutteloos voelen is ook kut.
Kijk eerst dat filmpje even wat ik net postquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even wat te snacken pakken denk ik.
Snack zequote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even wat te snacken pakken denk ik.
Ja, nu heb ik al viesdik voer voor me staanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk eerst dat filmpje even wat ik net post
Nog geen 'damn' of 'hell no'? Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik al viesdik voer voor me staan
gadverdammequote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:10 schreef engine het volgende:
Dan ga ik maar even in de vriezer zoeken naar een bevroren vieslolly
Daar zit ik nog wel een paar maatjes vanafquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen 'damn' of 'hell no'? Dan komt het wel goed.
Ik had 3 crackers met tomaat en komkommer #fitgirl #healthy #totaalnietalleenvoorinstagramquote:
Cola en zitrone zijn best lekker andersquote:
Das basic in Spanien .. citroenschijfejquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Cola en zitrone zijn best lekker anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |