Krek is straks in shock mocht Klaver derde worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:04 schreef franklop het volgende:
Maar Greg denkt toch niet serieus dat Klaver een bedreiging is voor Bol?
Promoveren tot eindredacteur?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zal sowieso óf wielrennen, óf atletiek permanent gaan doen lijkt me
Ah nu dan toch de nuance.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krek is straks in shock mocht Klaver derde worden.
En Wout?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:06 schreef Redefine het volgende:
Schippers weer eens genoemd. Was al te lang geleden.
van Elzakker?quote:
"Bang dat er een Poolse meedoet om de medailles "quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krek is straks in shock mocht Klaver derde worden.
Die heeft niet zo'n mooie loopstijl.quote:
Typisch Nederlands.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:08 schreef kilon het volgende:
Zal wel een 2e en 4e plek worden na deze hype.
Eens, maar er is nu live sport.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:08 schreef Max23 het volgende:
Ik zie liever live sport natuurlijk, maar als ze dit voor de live sport zouden doen, is het een prima analyse
Tijdens het snelwandelenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:08 schreef Max23 het volgende:
Ik zie liever live sport natuurlijk, maar als ze dit voor de live sport zouden doen, is het een prima analyse
Pietjepukkedquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Over een uurtje verlopen onze abo's. @:Coco
Het ergste moet ook nog komen. Stekelenburg die nog verplicht twee keer live zijn nutteloze verhaal moet doen, terwijl er live sport is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:08 schreef Max23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |