Ik heb het binnen nu voor het eerst sinds vorige week donderdag onder de 24, wat nou het koelt niet af?quote:
Ik beantwoord de clickbait even: neequote:
In Parijs (centrum) is er ook niet gigantisch veel groen om regenwater op te nemen wel? Snap wel dat die metro's daar vol lopen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik beantwoord de clickbait even: nee
Het overstroomt omdat de grond geen vocht meer opneemt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:28 schreef Rabieluh het volgende:
Mensen, het is gruwelijk nat in Zeeland.
Ik heb het zonder airco aan nu op 21 binnen. Ramen sinds gisterochtend overal op kiepstand gehad en dat scheelt echt enorm, vandaag ook gewoon lekker doorgaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het binnen nu voor het eerst sinds vorige week donderdag onder de 24, wat nou het koelt niet af?
Voorlopig kan ik zelfs met airco alleen maar dromen van zulke temperaturen. Tijdens de koude dagen voor de hittegolf haalde ik de 21.0 maar op n avond, net aanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het zonder airco aan nu op 21 binnen. Ramen sinds gisterochtend overal op kiepstand gehad en dat scheelt echt enorm, vandaag ook gewoon lekker doorgaan.
Wut? Heb jij geen warmte in je muren dat het zo snel gaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het zonder airco aan nu op 21 binnen. Ramen sinds gisterochtend overal op kiepstand gehad en dat scheelt echt enorm, vandaag ook gewoon lekker doorgaan.
Wtf, alles gaat constant over de linkerhelft van het land en de rest kan de tering krijgen.quote:
qft.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, alles gaat constant over de linkerhelft van het land en de rest kan de tering krijgen.
Niet eerlijk dit.
98% luchtvochtigheid hier, dat komt er gratis bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, alles gaat constant over de linkerhelft van het land en de rest kan de tering krijgen.
Niet eerlijk dit.
Jep, benauwd weer met temperaturen tussen de 25 en 30 graden..quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:11 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Nou geniet er nog even van om het huis te koelen want er wordt weer gezegd dat vanaf volgende week weer tropische dagen kunnen komen.
sterkte met het stikkenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
98% luchtvochtigheid hier, dat komt er gratis bij.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft.
Wat is het gruwelijk goor in Enschede zeg.
Inderdaad, dat voordeel heb je dan wel weer sinds eergisteren. Het was het allemaal waard.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
98% luchtvochtigheid hier, dat komt er gratis bij.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
Binnen blijft het 24.5, ondanks dat het hier regent, alles open staat en een temperatuur van 20 buiten.
Die hitte zit gewoon in de muren. Maargoed, we kunnen nog een weekje koelen
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De temperatuur van de muur hier. Dit helpt niet echt idd.
De tandjesquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De temperatuur van de muur hier. Dit helpt niet echt idd.
Dit en niet gisteren?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik vind DIT eerder pas smerig weer. Voel me nu al meer klam en zweterig dan toen het 32c was met lage luchtvochtigheid. Ughh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |