Nou zwaar hoeft van mij ook niet, maar ik moet wel iets over me heen, als is het maar een voddig lapje. Met niks doe ik geen oog dicht. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zware dekbedden![]()
Nu al een hele tijd onder niks, als het ooit nog fris wordt weer onder een dun laken
Hier in het oosten des lands ook niet. Wel lekker donker aan het worden dus ik heb goede hoop. Nog even wachten graag want moet zo op de fiets.quote:
Texels schapenwollem dekbedquote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zware dekbedden![]()
Nu al een hele tijd onder niks, als het ooit nog fris wordt weer onder een dun laken
Je kunt je aanmelden in Ter Apel daar doen ze dat ook massaal. Schijnt helemaal hip te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:43 schreef Enawh het volgende:
Kan beter buiten slapen in een tentje.
Is te ver reizen vanaf Den Haagquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden in Ter Apel daar doen ze dat ook massaal. Schijnt helemaal hip te zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:27 schreef StephanL het volgende:
Die beelden uit Parijs met ondergelopen straten en metro’s
Wordt dit het beeld van onze toekomst?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Flinke regen hier, ik zit helemaal te trillen, kan ik een klimaatpsycholoog raadplegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |