Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef BE het volgende:
@:lily
Wat bizar!!! Heb je nog wel excuses gekregen toen?
@:leandra Sorry! FOK-wet!
Ik merkte eigenlijk pas achteraf hoe heftig ik het eigenlijk vond. Je "hoort" ineens niet meer bij je eigen leeftijdscategorie. Leeftijdsgenoten krijgen nog kinderen etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:17 schreef BE het volgende:
[..]
Oef… minstens zo heftig als prettig denk ik? Want het brengt toch ook consequenties mee tocv?
Juist in dat soort gevallen vind ik het zo bizar dat een huisarts het afdoet met "stuur maar een foto".quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:56 schreef lily het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.
Ik stel zelf altijd een bezoek uit totdat het echt niet meer kan of ik echt te ziek ben. Zelden of nooit dus.
Ik heb in de afgelopen 5 jaar dus maar twee keer gebeld. Beide keren hier genoemd en weinig succesquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:06 schreef Leandra het volgende:
Juist mensen die je nooit ziet en altijd wat hebben als je ze wel ziet moet je laten komen.
Echt stuitend.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:58 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 5 jaar dus maar twee keer gebeld. Beide keren hier genoemd en weinig succes
Ik heb pas in Keulen met een QR-code die geprint was een donatie gedaan aan een man die daar op straat piano zat te spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:04 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een QR-code van Tikkie voor op de rommelmarkt? Of een andere manier die makkelijk en goed werkt en die een kind kan gebruiken zonder telefoon verder?
Ik zag dat je zo'n code kan printen en ophangen en dat mensen dan zelf het bedrag kunnen invoeren ofzo?
Dochter wil binnenkort op de rommelmarkt staan, maar ik vraag me af of er nog veel mensen contant geld bij zich hebben, dus was aan het kijken naar alternatieve mogelijkheden en kwam dit tegen.
Ja ik weet het, het is prachtig, volgens mij zei mijn vader pas dat het door George Zamfir (die met die panfluit) beroemd gemaakt was.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:26 schreef BE het volgende:
Mooi idd Leandra!Ook wel echt een heel mooi stuk. Ik heb geen idee hoe het heet, maar ik ken het wel.
Wij hebben hem einde schooljaar gebruikt voor een boekenmarkt. Eentje vanuit mijn rabo-app. En dan inderdaad zelf het bedrag laten invullen. We hadden ook wel cash. Maar ik denk dat 95% de QR code heeft gebruikt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:04 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een QR-code van Tikkie voor op de rommelmarkt? Of een andere manier die makkelijk en goed werkt en die een kind kan gebruiken zonder telefoon verder?
Ik zag dat je zo'n code kan printen en ophangen en dat mensen dan zelf het bedrag kunnen invoeren ofzo?
Dochter wil binnenkort op de rommelmarkt staan, maar ik vraag me af of er nog veel mensen contant geld bij zich hebben, dus was aan het kijken naar alternatieve mogelijkheden en kwam dit tegen.
We hebben niet een rabo app, maar als ik het goed las kan het met tikkie en die kan met alle banken gekoppeld toch of moet je daar abn voor hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Wij hebben hem einde schooljaar gebruikt voor een boekenmarkt. Eentje vanuit mijn rabo-app. En dan inderdaad zelf het bedrag laten invullen. We hadden ook wel cash. Maar ik denk dat 95% de QR code heeft gebruikt.
Nu was het bij ons 'wat de gek er voor geeft'. Met een rommelmarkt wil je graag dat iemand betaald wat je vraagt. Dus dan moet je wel even meekijken op hun app denk ik?
Tikkie zal hetzelfde wel kunnen. Die gaat met veel banken samen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
We hebben niet een rabo app, maar als ik het goed las kan het met tikkie en die kan met alle banken gekoppeld toch of moet je daar abn voor hebben?
Kind heeft hele visioenen van wat ze allemaal gaat verkopen, we proberen al de verwachtingen wat te temperen, maar ze wil er niet aan, dus dan moet ze het zelf maar gaan ervaren...
Richard Clayderman - Ballade Pour Adelinequote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas in Keulen met een QR-code die geprint was een donatie gedaan aan een man die daar op straat piano zat te spelen.
Ik was zo geroerd dat ik dat nodig vond en baalde dat ik geen echt geld bij me had.
Maar hij had dus een QR-code op zijn piano hangen
Ik zie dat het filmpje anderhalve minuut duurt dus daar heeft imgbb geen zin in qua uploaden
YouTube account gemaakt
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:06 schreef Rock-Y het volgende:
[..]
Richard Clayderman - Ballade Pour Adeline
Mooi inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas in Keulen met een QR-code die geprint was een donatie gedaan aan een man die daar op straat piano zat te spelen.
Ik was zo geroerd dat ik dat nodig vond en baalde dat ik geen echt geld bij me had.
Maar hij had dus een QR-code op zijn piano hangen
Ik zie dat het filmpje anderhalve minuut duurt dus daar heeft imgbb geen zin in qua uploaden
YouTube account gemaakt
In ben in DM gecorrigeerd, het is de Ballade pour Adeline, vooral bekend geworden door Richard Clayderman.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is prachtig, volgens mij zei mijn vader pas dat het door George Zamfir (die met die panfluit) beroemd gemaakt was.
Als het iets geweest was wat ik liever niet at had ik dat gedaan. Maar champignons vind ik echt heel vies en die smaak trekt er ook in vind ik. (En het waren er veel).quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Tink89 het volgende:
Heel kut, maar ik had het eraf gevist denk ik. Ze iig niet weggegooid. Maar ik ben dan af en toe ook wel een beetje te zuinig...
Ik vermoede nadat ik zag dat het weer aan stond al zoiets dat het aan en uit gezet kon worden. Maar op het moment dat het al een minuut of 20 te laat was en zagen dat ze niet bezorgen op woensdag schrokken we wel even.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:12 schreef Mushanga71 het volgende:
@:hilliebillie, bedrijf kan zelf de bezorgsite aan en uitzetten. De dagelijkse tijden die er staan, dat staat zo bij tb en dan gaat de site automatisch open en dicht. Maar als het druk is, kan de site tijdelijk uitgezet worden. Doen wij ook bij drukte, tb en de rest uit en eigen site aan
Wij verkopen overigens géén pizza, dus wij waren het niet![]()
Snap dat je schrok, zeker ook omdat ze de foon niet opnamen. Gebeurt bij ons ook wel, dan is het gewoon te druk om op te nemen. Dan kies je op dat moment om de bestellingen te maken en klanten in de zaak te helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik vermoede nadat ik zag dat het weer aan stond al zoiets dat het aan en uit gezet kon worden. Maar op het moment dat het al een minuut of 20 te laat was en zagen dat ze niet bezorgen op woensdag schrokken we wel even.
Had ook niet gedacht dat jullie het zouden zijn. Dan was het denk ik niet meer warm geweest als het hier washad overigens wel verklaard dat het een uur en 15 min duurde voor het er was want volgens mij zit je in een andere regio
Is TB wel interessant voor jullie?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Snap dat je schrok, zeker ook omdat ze de foon niet opnamen. Gebeurt bij ons ook wel, dan is het gewoon te druk om op te nemen. Dan kies je op dat moment om de bestellingen te maken en klanten in de zaak te helpen.
Tijd die tb opgeeft, klopt ook vaak niet. Als bedrijf heb je daar niks over te vertellen. Heb een keer flink stennis geschopt hoe zij kunnen bepalen hoelang ik ergens over doe? Maar tijd wilden ze niet aanpassen. Vandaar dat de keus dan makkelijk is: site uit![]()
Haha, denk dat je eten en koud en weggespoeld was geweest![]()
Heeft hier flink geplenst. En andere regio dacht ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, dat niet maar je moet wel om zichtbaar te zijn. Wat jij doet, zouden meer mensen moeten doen. Zelf doe ik dat ook, gebruik tb om te loeren en bestel dan op de eigen site. Scheelt voor de ondernemer behoorlijk watquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:06 schreef exode het volgende:
[..]
Is TB wel interessant voor jullie?
Bij de meeste restaurants bestel ik direct ipv via TB. Dat scheelt ze weer geld afdragen.
Ik vroeg me gisteren af of het inderdaad tijdelijk uitgezet kon worden, bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:12 schreef Mushanga71 het volgende:
@:hilliebillie, bedrijf kan zelf de bezorgsite aan en uitzetten. De dagelijkse tijden die er staan, dat staat zo bij tb en dan gaat de site automatisch open en dicht. Maar als het druk is, kan de site tijdelijk uitgezet worden. Doen wij ook bij drukte, tb en de rest uit en eigen site aan
Wij verkopen overigens géén pizza, dus wij waren het niet![]()
Zelfde als met Booking, daar zoeken en dan rechtstreeks boeken. Is vaker goedkoper ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neuh, dat niet maar je moet wel om zichtbaar te zijn. Wat jij doet, zouden meer mensen moeten doen. Zelf doe ik dat ook, gebruik tb om te loeren en bestel dan op de eigen site. Scheelt voor de ondernemer behoorlijk wat![]()
@:hilliebillie, doen wij ook, de eigen folder bij de bestelling. Maar je blijft mensen houden die op tb ed kijken. Ook nieuwe klanten kijken daar eerst dus eigenlijk komen we nooit van dat soort sites af.
Dat klinkt niet goed😳. Goed dat jullie er niet ingestonken zijn. Wat niet gaat, gaat niet. Dat blijkt. Wel jammer dat ie weg is, nouja, zijn eten dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb dus nog nooit eten thuis laten bezorgen.
Voor watquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:36 schreef exode het volgende:
Ik denk er dus over om abo's af te sluiten
[..]![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Graag gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren af of het inderdaad tijdelijk uitgezet kon worden, bedankt voor het antwoord
Wij hebben 1,5 uur zitten wachten op onze patat gisteren. Toen ik na een uur belde zeiden ze dat het ontzettend druk was, dat ze veel bestellingen kregen en de hele zaak vol stond. Meteen erheen gereden en er stond 1 iemand in de zaak, gewoon gelul dus. Toen ik ze daarop aansprak gingen ze me een schuldgevoel aanpraten over dat ik ze oneerlijk had genoemd, ja dat krijg je als je liegt hčUiteindelijk was het wel lekker trouwens maar neem dan gewoon geen bestellingen aan als het te druk is
Klopt, tb maakt die sites en dan lijkt het net of het van dat bedrijf is. Site ziet er anders uit maar dan gaat het toch via tb.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:24 schreef exode het volgende:
[..]
Zelfde als met Booking, daar zoeken en dan rechtstreeks boeken. Is vaker goedkoper ook nog.
1 keer dacht ik overigens dat ik rechtstreeks bij een restaurant had besteld, bleek het toch TB te zijn. De site leek op een restaurant site maar was dus TB. Daar let ik nu wat meer op.
Ik had het met mijn massagepraktijk ook, 20% afrdagen was heel normaal. Daar ben ik toen snel mee gestopt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Tja, ik vind het gewoon zonde van het geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:02 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Echt?
Mijn ouders laatst voor het eerst. Pizza voor 11 man. Maar dat komt omdat er nauwelijks iemand bezorgd waar zij wonen![]()
Hier bestellen we ook weleens pizza voor de jongens en gaan dan zelf uit eten.![]()
We bestellen zoveel mogelijk via de eigen sites/telefonisch. Maar dat is eens per 2 maanden. Pizza, sushi, kebabschotels.
Vaak bestellen we dan, maar halen het zelf op. Dat is meest sneller omdat we dan niet op de beschikbare bezorgers hoeven te wachten en de meeste zaken waar we bestellen zitten op 5 minuten fietsen.
Boodschappen wel! Picnic, twee keer per week.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Mocht ik ooit verhuizen, dan zal ik eerst kijken of er wordt thuisbezorgd, ook de boodschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten, haal het later weg.
Ging niet goed, nu wel
[ Bericht 11% gewijzigd door Mushanga71 op 18-08-2022 20:21:32 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Wij hebben een heel goede sushi maker in de AH XL zitten. Maar dat is wel uitzonderlijk dat ik dat ga halen. Voor 6 personen loopt het snel op.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef exode het volgende:
Bij ons is het traditie om op de laatste vakantiedag sushi te eten. Nu is ons sushi tentje al een tijdje dicht op zondag dus gaan we zaterdag sushi halen. Zij bezorgen helaas niet, ik bel altijd, geef de bestelling door en haal het half uur later op.
De bezorg sushi vinden wij steeds matig tot slecht.
Ooooh, das het belangrijkste: de boodschappenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Boodschappen wel! Picnic, twee keer per week.
Echt he? Zit te wachten op een klacht maar das nog niet gebeurd. Misschien nog iets van fatsoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:33 schreef Cathmar het volgende:
[..]
achterlijke lui. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.
Ik ook niet, ook geen supermarkt boodschappen. Afhaal deden we al niet vaak, maar nu ook zelden met een kind met voedselallergie. Soms wel jammer, wel beter voor de portemonneequote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Cathmar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |