abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:56:33 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205665241
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef BE het volgende:
:o @:lily :o Wat bizar!!! Heb je nog wel excuses gekregen toen?

@:leandra Sorry! FOK-wet!
Ja, blijkbaar :')

Sterke wet als hij vrouwen in de overgang weer kan laten bloeden :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205665266
Wij zitten bij monkeytown en het is er druk, drukker en plakkerig benauwd😖

Ik heb nooit ergens last van gehad. Met pil, zonder pil, overgang, zwangerschap. Ben emotieloos of gewoon altijd een bitch >:)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205665287
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:17 schreef BE het volgende:

[..]
Oef… minstens zo heftig als prettig denk ik? Want het brengt toch ook consequenties mee tocv?
Ik merkte eigenlijk pas achteraf hoe heftig ik het eigenlijk vond. Je "hoort" ineens niet meer bij je eigen leeftijdscategorie. Leeftijdsgenoten krijgen nog kinderen etc.

Maar met deze verhalen ben ik wel blij dat ik van dat bloed af ben.
Hoewel ik ik get nooit zo heftig had. Niet qua bloed en niet qua klachten.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:06:11 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205665348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:56 schreef lily het volgende:

[..]
Kan ik me goed voorstellen.

Ik stel zelf altijd een bezoek uit totdat het echt niet meer kan of ik echt te ziek ben. Zelden of nooit dus.
Juist in dat soort gevallen vind ik het zo bizar dat een huisarts het afdoet met "stuur maar een foto".

Nou kom ik zelf sowieso af en toe bij de huisarts, maar toen ik de vorige huisarts op een gegeven moment voor Soneal belde was het van "Je belt nooit voor hem, kom zometeen maar even".

Juist mensen die je nooit ziet en altijd wat hebben als je ze wel ziet moet je laten komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205665458
Wij bellen zo weinig naar de HA dat we altijd langs mogen komen als er iets is. We bellen meestal eerder te laat dan te vroeg.
Zo kwam ik met 2.5 week oude zoon binnen met de melding, hij heeft een maagvernauwing. Direct een doorverwijzing naar het ziekenhuis en het ventje had inderdaad een maagvernauwing waaraan hij geopereerd moest worden.
Wij hebben ondanks het weinige bezoek wel een goede band met de HA, want toen mijn vader afgelopen april in het ziekenhuis lag met longembolieėn belde ze de volgende dag gelijk op om te vragen hoe het met hem ging. Mag vast officieel niet i.v.m. privacy, maar ik vind juist die betrokkenheid bij ons hele gezin heel fijn.

Verder komen wij over het algemeen vooral voor spoed. De kinderen hebben nogal eens een gaatje in de kin, gaatje in het hoofd enz gehad. :')
pi_205665820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:06 schreef Leandra het volgende:
Juist mensen die je nooit ziet en altijd wat hebben als je ze wel ziet moet je laten komen.
Ik heb in de afgelopen 5 jaar dus maar twee keer gebeld. Beide keren hier genoemd en weinig succes :+
pi_205665861
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een QR-code van Tikkie voor op de rommelmarkt? Of een andere manier die makkelijk en goed werkt en die een kind kan gebruiken zonder telefoon verder?
Ik zag dat je zo'n code kan printen en ophangen en dat mensen dan zelf het bedrag kunnen invoeren ofzo?
Dochter wil binnenkort op de rommelmarkt staan, maar ik vraag me af of er nog veel mensen contant geld bij zich hebben, dus was aan het kijken naar alternatieve mogelijkheden en kwam dit tegen.
Fake it till you make it...
pi_205665876
Huisarts opsom: ik kom er regelmatig voor mn vitamine-shotje :') en ik bel ook nog wel eens om te overleggen.
We hebben een fijne huisarts en prima assistentes.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:08:00 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205665887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:58 schreef lily het volgende:

[..]
Ik heb in de afgelopen 5 jaar dus maar twee keer gebeld. Beide keren hier genoemd en weinig succes :+
Echt stuitend.
Dan is een andere huisarts niet meer dan logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:10:36 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205665917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:04 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een QR-code van Tikkie voor op de rommelmarkt? Of een andere manier die makkelijk en goed werkt en die een kind kan gebruiken zonder telefoon verder?
Ik zag dat je zo'n code kan printen en ophangen en dat mensen dan zelf het bedrag kunnen invoeren ofzo?
Dochter wil binnenkort op de rommelmarkt staan, maar ik vraag me af of er nog veel mensen contant geld bij zich hebben, dus was aan het kijken naar alternatieve mogelijkheden en kwam dit tegen.
Ik heb pas in Keulen met een QR-code die geprint was een donatie gedaan aan een man die daar op straat piano zat te spelen.

Ik was zo geroerd dat ik dat nodig vond en baalde dat ik geen echt geld bij me had.
Maar hij had dus een QR-code op zijn piano hangen :D

Ik zie dat het filmpje anderhalve minuut duurt dus daar heeft imgbb geen zin in qua uploaden :{

YouTube account gemaakt :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 17-08-2022 15:24:03 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:26:13 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205666050
Mooi idd Leandra! O+ Ook wel echt een heel mooi stuk. Ik heb geen idee hoe het heet, maar ik ken het wel.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:29:06 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205666072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:26 schreef BE het volgende:
Mooi idd Leandra! O+ Ook wel echt een heel mooi stuk. Ik heb geen idee hoe het heet, maar ik ken het wel.
Ja ik weet het, het is prachtig, volgens mij zei mijn vader pas dat het door George Zamfir (die met die panfluit) beroemd gemaakt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205666103
Ik ken het ook wel (maar weet ook niet hoe het heet).
Wat goed en ook dat hij een QR heeft :)
pi_205666240
Die muziek doet me denken aan wat ze bij ons bij de chinees vroeger op hadden staan :') . We kwamen daar niet heel vaak ofzo, maar ik associeer het daar dus wel mee, zag gelijk het restaurant voor me :s) .
Handig zo'n QR in deze tijd, zoiets zoek ik dus ook.
Was benieuwd of er mensen zijn hier die daar ervaring mee hebben.
pi_205666407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:04 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben hem einde schooljaar gebruikt voor een boekenmarkt. Eentje vanuit mijn rabo-app. En dan inderdaad zelf het bedrag laten invullen. We hadden ook wel cash. Maar ik denk dat 95% de QR code heeft gebruikt.

Nu was het bij ons 'wat de gek er voor geeft'. Met een rommelmarkt wil je graag dat iemand betaald wat je vraagt. Dus dan moet je wel even meekijken op hun app denk ik?
pi_205666501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Wij hebben hem einde schooljaar gebruikt voor een boekenmarkt. Eentje vanuit mijn rabo-app. En dan inderdaad zelf het bedrag laten invullen. We hadden ook wel cash. Maar ik denk dat 95% de QR code heeft gebruikt.

Nu was het bij ons 'wat de gek er voor geeft'. Met een rommelmarkt wil je graag dat iemand betaald wat je vraagt. Dus dan moet je wel even meekijken op hun app denk ik?
We hebben niet een rabo app, maar als ik het goed las kan het met tikkie en die kan met alle banken gekoppeld toch of moet je daar abn voor hebben?

Kind heeft hele visioenen van wat ze allemaal gaat verkopen, we proberen al de verwachtingen wat te temperen, maar ze wil er niet aan, dus dan moet ze het zelf maar gaan ervaren...
pi_205666598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:16 schreef Nijna het volgende:

[..]
We hebben niet een rabo app, maar als ik het goed las kan het met tikkie en die kan met alle banken gekoppeld toch of moet je daar abn voor hebben?

Kind heeft hele visioenen van wat ze allemaal gaat verkopen, we proberen al de verwachtingen wat te temperen, maar ze wil er niet aan, dus dan moet ze het zelf maar gaan ervaren...
Tikkie zal hetzelfde wel kunnen. Die gaat met veel banken samen.

Onze jongste is met Koningsdag ook altijd enthousiast. Valt altijd vies tegen. Maar het jaar erna zit hij er toch weer. :D
pi_205667924
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb pas in Keulen met een QR-code die geprint was een donatie gedaan aan een man die daar op straat piano zat te spelen.

Ik was zo geroerd dat ik dat nodig vond en baalde dat ik geen echt geld bij me had.

Ik zie dat het filmpje anderhalve minuut duurt dus daar heeft imgbb geen zin in qua uploaden :{

Richard Clayderman - Ballade Pour Adeline
  woensdag 17 augustus 2022 @ 19:20:08 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205668475
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi inderdaad!

Net genaaid door thuisbezorgd (of in ieder geval het bedrijf waar besteld is via thuisbezorgd)
Een keer op een andere plek besteld omdat hier in het dorp momenteel niet bezorgd en zelf lam/lui/moe. Zou 40 minuten duren, prima het was nog vrij vroeg. Na een uur nog eens de app gecheckt omdat het er nog niet was, staat er dat ze woensdag niet bezorgen (en kon je ook niks bestellen). Geprobeerd te bellen naar bedrijf want dat zou wel open zijn, geen gehoor. Man een bericht gestuurd naar thuisbezorgd, maar dan heb je ook niet meteen reactie natuurlijk.

Staan ze een minuut of 5 later aan de deur. Dus toch eten (en op thuisbezorgd stond bezorgen ook weer open dus dat zullen ze uit en aan zetten dan of zo?)
Doen dochter en ik de pizza open zit er uit,paprika,champignons op. (En dat laatste lusten we echt niet) (we hadden aangeklikt +groenten en in de opmerkingen ananas gezet) maar ze hebben er dus zo maar wat omgeflikkerd :{

(En prima als ze geen ananas op een pizza willen doen, (t was geen Italiaan trouwens) maar laat het er dan af en flikker er niet zo maar wat op).

Maar goed dus toch maar de deur uit geweest voor dochter en mij om hier in het dorp te gaan halen dus we hebben wel gegeten, maar wel zonde van twee betaalde pizza’s die nou in de groenkliko liggen.

En dus telefonisch geen gehoor, en tis 15-20 minuten rijden en daar hadden we dus geen zin in.

Einde rant
pi_205668682
@hilliebillie, nu mis ik de optie voor een duimpje omlaag... dat is kortom uitermate teleurstellend van die pizza... :{
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:21:45 #172
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205668838
Heel kut, maar ik had het eraf gevist denk ik. Ze iig niet weggegooid. Maar ik ben dan af en toe ook wel een beetje te zuinig...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:49:18 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205669197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja ik weet het, het is prachtig, volgens mij zei mijn vader pas dat het door George Zamfir (die met die panfluit) beroemd gemaakt was.
In ben in DM gecorrigeerd, het is de Ballade pour Adeline, vooral bekend geworden door Richard Clayderman.

Maar dat was hier inmiddels ook gepost, bij nader inzien verwacht ik dat mijn vader ook Clayderman genoemd heeft, my bad :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205669340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Tink89 het volgende:
Heel kut, maar ik had het eraf gevist denk ik. Ze iig niet weggegooid. Maar ik ben dan af en toe ook wel een beetje te zuinig...
Als het iets geweest was wat ik liever niet at had ik dat gedaan. Maar champignons vind ik echt heel vies en die smaak trekt er ook in vind ik. (En het waren er veel).

Maar goed we hebben gegeten en dat zorgt er ook wel voor dat het hangry in ieder geval weg is ;)
pi_205671423
@hilliebillie, bedrijf kan zelf de bezorgsite aan en uitzetten. De dagelijkse tijden die er staan, dat staat zo bij tb en dan gaat de site automatisch open en dicht. Maar als het druk is, kan de site tijdelijk uitgezet worden. Doen wij ook bij drukte, tb en de rest uit en eigen site aan :Y

Wij verkopen overigens géén pizza, dus wij waren het niet :P
If they say
pi_205671445
En ik heb mijn Karin Slaughter boek uit. Mijn vermoeden is: er komt een vervolg :+
If they say
pi_205671524
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 23:12 schreef Mushanga71 het volgende:
@:hilliebillie, bedrijf kan zelf de bezorgsite aan en uitzetten. De dagelijkse tijden die er staan, dat staat zo bij tb en dan gaat de site automatisch open en dicht. Maar als het druk is, kan de site tijdelijk uitgezet worden. Doen wij ook bij drukte, tb en de rest uit en eigen site aan :Y

Ik vermoede nadat ik zag dat het weer aan stond al zoiets dat het aan en uit gezet kon worden. Maar op het moment dat het al een minuut of 20 te laat was en zagen dat ze niet bezorgen op woensdag schrokken we wel even.

Had ook niet gedacht dat jullie het zouden zijn. Dan was het denk ik niet meer warm geweest als het hier was :P had overigens wel verklaard dat het een uur en 15 min duurde voor het er was want volgens mij zit je in een andere regio
pi_205671705
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 23:25 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik vermoede nadat ik zag dat het weer aan stond al zoiets dat het aan en uit gezet kon worden. Maar op het moment dat het al een minuut of 20 te laat was en zagen dat ze niet bezorgen op woensdag schrokken we wel even.

Had ook niet gedacht dat jullie het zouden zijn. Dan was het denk ik niet meer warm geweest als het hier was :P had overigens wel verklaard dat het een uur en 15 min duurde voor het er was want volgens mij zit je in een andere regio
Snap dat je schrok, zeker ook omdat ze de foon niet opnamen. Gebeurt bij ons ook wel, dan is het gewoon te druk om op te nemen. Dan kies je op dat moment om de bestellingen te maken en klanten in de zaak te helpen.
Tijd die tb opgeeft, klopt ook vaak niet. Als bedrijf heb je daar niks over te vertellen. Heb een keer flink stennis geschopt hoe zij kunnen bepalen hoelang ik ergens over doe? Maar tijd wilden ze niet aanpassen. Vandaar dat de keus dan makkelijk is: site uit :Y

Haha, denk dat je eten en koud en weggespoeld was geweest :D
Heeft hier flink geplenst. En andere regio dacht ik :Y
If they say
pi_205672747
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Snap dat je schrok, zeker ook omdat ze de foon niet opnamen. Gebeurt bij ons ook wel, dan is het gewoon te druk om op te nemen. Dan kies je op dat moment om de bestellingen te maken en klanten in de zaak te helpen.
Tijd die tb opgeeft, klopt ook vaak niet. Als bedrijf heb je daar niks over te vertellen. Heb een keer flink stennis geschopt hoe zij kunnen bepalen hoelang ik ergens over doe? Maar tijd wilden ze niet aanpassen. Vandaar dat de keus dan makkelijk is: site uit :Y

Haha, denk dat je eten en koud en weggespoeld was geweest :D
Heeft hier flink geplenst. En andere regio dacht ik :Y
Is TB wel interessant voor jullie?
Bij de meeste restaurants bestel ik direct ipv via TB. Dat scheelt ze weer geld afdragen.
pi_205673115
Bij de tentjes die ik ken bestel ik inderdaad ook altijd via de eigen website. Maar begreep van de kebab zaak hier een dorp verderop dat heel veel mensen echt via thuisbezorgd zoeken en je anders dus niet kennen. Hij had ook promoties van gratis blikjes drinken als je via de eigen site bestelde en zo en een foldertje daarvan deed hij ook bij elke (thuisbezorgd)bestelling. Hij vertelde eens dat hij hoopte nog maar een half jaar nodig te hebben via thuisbezorgd en dat dan iedereen voldoende op de hoogte was van zijn eigen site.
Helaas is dat tentje ineens van de aardbodem verdwenen. Want dat was goed spul

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205673283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:06 schreef exode het volgende:

[..]
Is TB wel interessant voor jullie?
Bij de meeste restaurants bestel ik direct ipv via TB. Dat scheelt ze weer geld afdragen.
Neuh, dat niet maar je moet wel om zichtbaar te zijn. Wat jij doet, zouden meer mensen moeten doen. Zelf doe ik dat ook, gebruik tb om te loeren en bestel dan op de eigen site. Scheelt voor de ondernemer behoorlijk wat :Y

@hilliebillie, doen wij ook, de eigen folder bij de bestelling. Maar je blijft mensen houden die op tb ed kijken. Ook nieuwe klanten kijken daar eerst dus eigenlijk komen we nooit van dat soort sites af.
Dat klinkt niet goed😳. Goed dat jullie er niet ingestonken zijn. Wat niet gaat, gaat niet. Dat blijkt. Wel jammer dat ie weg is, nouja, zijn eten dan ;)
If they say
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 10:15:02 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205673408
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 23:12 schreef Mushanga71 het volgende:
@:hilliebillie, bedrijf kan zelf de bezorgsite aan en uitzetten. De dagelijkse tijden die er staan, dat staat zo bij tb en dan gaat de site automatisch open en dicht. Maar als het druk is, kan de site tijdelijk uitgezet worden. Doen wij ook bij drukte, tb en de rest uit en eigen site aan :Y

Ik vroeg me gisteren af of het inderdaad tijdelijk uitgezet kon worden, bedankt voor het antwoord ^O^

Wij hebben 1,5 uur zitten wachten op onze patat gisteren. Toen ik na een uur belde zeiden ze dat het ontzettend druk was, dat ze veel bestellingen kregen en de hele zaak vol stond. Meteen erheen gereden en er stond 1 iemand in de zaak, gewoon gelul dus. Toen ik ze daarop aansprak gingen ze me een schuldgevoel aanpraten over dat ik ze oneerlijk had genoemd, ja dat krijg je als je liegt hč 8)7 Uiteindelijk was het wel lekker trouwens maar neem dan gewoon geen bestellingen aan als het te druk is :N
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205673500
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Neuh, dat niet maar je moet wel om zichtbaar te zijn. Wat jij doet, zouden meer mensen moeten doen. Zelf doe ik dat ook, gebruik tb om te loeren en bestel dan op de eigen site. Scheelt voor de ondernemer behoorlijk wat :Y

@:hilliebillie, doen wij ook, de eigen folder bij de bestelling. Maar je blijft mensen houden die op tb ed kijken. Ook nieuwe klanten kijken daar eerst dus eigenlijk komen we nooit van dat soort sites af.
Dat klinkt niet goed😳. Goed dat jullie er niet ingestonken zijn. Wat niet gaat, gaat niet. Dat blijkt. Wel jammer dat ie weg is, nouja, zijn eten dan ;)
Zelfde als met Booking, daar zoeken en dan rechtstreeks boeken. Is vaker goedkoper ook nog.

1 keer dacht ik overigens dat ik rechtstreeks bij een restaurant had besteld, bleek het toch TB te zijn. De site leek op een restaurant site maar was dus TB. Daar let ik nu wat meer op.

Ik had het met mijn massagepraktijk ook, 20% afrdagen was heel normaal. Daar ben ik toen snel mee gestopt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 augustus 2022 @ 10:27:25 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205673525
Zo ook met Social deal. Krijg je ook de prijs van de deal maar hoeft men geen 35% af te dragen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205673587
Ik heb dus nog nooit eten thuis laten bezorgen.
Met een meidenkwartet
pi_205673598
Ik denk er dus over om abo's af te sluiten voor de Efteling, zeker met gratis toegang tot een aantal andere pretparken waar we sowieso heen willen in 2023 best aantrekkelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Cathmar het volgende:
:o :o :o

[ Bericht 8% gewijzigd door exode op 18-08-2022 11:12:29 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 augustus 2022 @ 10:41:09 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205673639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:36 schreef exode het volgende:
Ik denk er dus over om abo's af te sluiten
[..]
:o :o :o
Voor wat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205673834
quote:
Echt?

Mijn ouders laatst voor het eerst. Pizza voor 11 man. Maar dat komt omdat er nauwelijks iemand bezorgd waar zij wonen :D

Hier bestellen we ook weleens pizza voor de jongens en gaan dan zelf uit eten. :9

We bestellen zoveel mogelijk via de eigen sites/telefonisch. Maar dat is eens per 2 maanden. Pizza, sushi, kebabschotels.
Vaak bestellen we dan, maar halen het zelf op. Dat is meest sneller omdat we dan niet op de beschikbare bezorgers hoeven te wachten en de meeste zaken waar we bestellen zitten op 5 minuten fietsen.

Begin dit jaar op vakantie wel besteld via tb. Toen krijgen we bericht dat de zaak op 50 km afstand zat, terwijl we echt in het dorp hadden besteld. Toen duurde het ook nog lang ivm carnaval. En dan ook nog huisje op zo'n vakantiepark waarvan je hoopt dat ze het huisje kunnen vinden. Dan knijp je hem wel. Maar we hadden het eten maar 15 minuten later dan de aangegeven tijd, en smaakte prima.
pi_205673964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:41 schreef Ynske het volgende:

[..]
Voor wat
Hele teksten weg zie ik, ik pas mijn tekst even aan....
pi_205674078
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vroeg me gisteren af of het inderdaad tijdelijk uitgezet kon worden, bedankt voor het antwoord ^O^

Wij hebben 1,5 uur zitten wachten op onze patat gisteren. Toen ik na een uur belde zeiden ze dat het ontzettend druk was, dat ze veel bestellingen kregen en de hele zaak vol stond. Meteen erheen gereden en er stond 1 iemand in de zaak, gewoon gelul dus. Toen ik ze daarop aansprak gingen ze me een schuldgevoel aanpraten over dat ik ze oneerlijk had genoemd, ja dat krijg je als je liegt hč 8)7 Uiteindelijk was het wel lekker trouwens maar neem dan gewoon geen bestellingen aan als het te druk is :N
Graag gedaan :)
En das dus de reden dat de bestelsite eruit gaat: drukte. Maar alleen als het niet bij te benen is. Maar liegen dat het druk is en je komt erachter van niet, zeg dan eerlijk waarom het later is. Het kan ook zijn dat er op dat moment te weinig personeel is en het langer duurt. Maar zeg dat dan.
Trouwens, dat ze de foon opnamen zegt eigenlijk al dat het niet zo heel druk was ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:24 schreef exode het volgende:

[..]
Zelfde als met Booking, daar zoeken en dan rechtstreeks boeken. Is vaker goedkoper ook nog.

1 keer dacht ik overigens dat ik rechtstreeks bij een restaurant had besteld, bleek het toch TB te zijn. De site leek op een restaurant site maar was dus TB. Daar let ik nu wat meer op.

Ik had het met mijn massagepraktijk ook, 20% afrdagen was heel normaal. Daar ben ik toen snel mee gestopt.
Klopt, tb maakt die sites en dan lijkt het net of het van dat bedrijf is. Site ziet er anders uit maar dan gaat het toch via tb.
Ik weet niet hoeveel we precies afdragen, is weer verhoogd. Eigenlijk wil ik het niet weten :@ maar tis veel.
Liever doen we zonder maar de concurrent gaat er dan met onze bestelling vandoor die er wel opstaat. We hebben geen keus. Gelukkig zijn er wel steeds meer mensen die het op omze manier doen ;)
If they say
pi_205674104
quote:
:D
Mocht ik ooit verhuizen, dan zal ik eerst kijken of er wordt thuisbezorgd, ook de boodschappen :@
If they say
pi_205674145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:02 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Echt?

Mijn ouders laatst voor het eerst. Pizza voor 11 man. Maar dat komt omdat er nauwelijks iemand bezorgd waar zij wonen :D

Hier bestellen we ook weleens pizza voor de jongens en gaan dan zelf uit eten. :9

We bestellen zoveel mogelijk via de eigen sites/telefonisch. Maar dat is eens per 2 maanden. Pizza, sushi, kebabschotels.
Vaak bestellen we dan, maar halen het zelf op. Dat is meest sneller omdat we dan niet op de beschikbare bezorgers hoeven te wachten en de meeste zaken waar we bestellen zitten op 5 minuten fietsen.
Tja, ik vind het gewoon zonde van het geld.
Met een meidenkwartet
pi_205674161
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:22 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D
Mocht ik ooit verhuizen, dan zal ik eerst kijken of er wordt thuisbezorgd, ook de boodschappen :@
Boodschappen wel! Picnic, twee keer per week.
Met een meidenkwartet
pi_205674183
Bij ons is het traditie om op de laatste vakantiedag sushi te eten. Nu is ons sushi tentje al een tijdje dicht op zondag dus gaan we zaterdag sushi halen. Zij bezorgen helaas niet, ik bel altijd, geef de bestelling door en haal het half uur later op.
De bezorg sushi vinden wij steeds matig tot slecht.
pi_205674189
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten, haal het later weg.

Ging niet goed, nu wel :+

[ Bericht 11% gewijzigd door Mushanga71 op 18-08-2022 20:21:32 ]
If they say
pi_205674210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef exode het volgende:
Bij ons is het traditie om op de laatste vakantiedag sushi te eten. Nu is ons sushi tentje al een tijdje dicht op zondag dus gaan we zaterdag sushi halen. Zij bezorgen helaas niet, ik bel altijd, geef de bestelling door en haal het half uur later op.
De bezorg sushi vinden wij steeds matig tot slecht.
Wij hebben een heel goede sushi maker in de AH XL zitten. Maar dat is wel uitzonderlijk dat ik dat ga halen. Voor 6 personen loopt het snel op.
Met een meidenkwartet
pi_205674218
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[

achterlijke lui. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.
Met een meidenkwartet
pi_205674267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Boodschappen wel! Picnic, twee keer per week.
Ooooh, das het belangrijkste: de boodschappen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:33 schreef Cathmar het volgende:

[..]
achterlijke lui. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen.
Echt he? Zit te wachten op een klacht maar das nog niet gebeurd. Misschien nog iets van fatsoen.
If they say
pi_205674320
quote:
Ik ook niet, ook geen supermarkt boodschappen. Afhaal deden we al niet vaak, maar nu ook zelden met een kind met voedselallergie. Soms wel jammer, wel beter voor de portemonnee ;)
pi_205674424
Wij bestellen eigenlijk alleen pasta en poke bowls bedenk ik me net. Verloofde mag geen lactose en ook Chinees valt niet zo lekker. De kinderen maken we er sowieso allemaal niet blij mee.
Sushi en friet haal ik altijd. En pizza's gaan er bij beide koters alleen in de Dr Oetker variant in. Voor onszelf maken we dan pizza of eten een salade.

Tijdens de lockdowns wel veel besteld. Vooral bij de lokale restaurants hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')