Ik moet de laatste afleveringen nog kijken trouwens, dat doe ik vanavond op de loopband of fiets welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wacht maar gewoon tot savonds voortaan
ga je PSV niet kijken dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik moet de laatste afleveringen nog kijken trouwens, dat doe ik vanavond op de loopband of fiets wel
Als je liefde voor katten hebt doe je ze geen kleren aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je een goede baan hebt kan je zelf je uren indelen
Zodra ik merk dat een kat (of hond) niet van kleertjes houdt, gaan ze uit en nooit meer aan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je liefde voor katten hebt doe je ze geen kleren aan.
IK ben tegen dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat een kat (of hond) niet van kleertjes houdt, gaan ze uit en nooit meer aan natuurlijk![]()
Onze tweede hond is er geen fan van, dus die krijgt ook geen stropdasje met kerst
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat een kat (of hond) niet van kleertjes houdt, gaan ze uit en nooit meer aan natuurlijk![]()
Onze tweede hond is er geen fan van, dus die krijgt ook geen stropdasje met kerst
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK ben tegen dierenmishandeling.
Ben nu sushi aan het bestellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een koude pastasalade.
Ik heb nog rijst over van gister, dus dat gaat met een eitje en wat Mais en ertwen in de panquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zijn ertwen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog rijst over van gister, dus dat gaat met een eitje en wat Mais en ertwen in de pan
Rotiquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruin brood. Leverkaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, in het onderwijs werken is praktisch hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Stelletje werklozen die nu al BCS kijken.
Zo heftig vond ik het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie de note vanzelf verschijnen @:GGMM.
Pfoe. Ik ga glansrijk naar de 24 maanden toe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heftig vond ik het nou ook weer niet.
Je streak blijft intact
Gatverdammequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog rijst over van gister, dus dat gaat met een eitje en wat Mais en ertwen in de pan
Geen idee, maar Zora's domein leiden én Kenia leiden lijkt me een flinke kluifquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou hij ook een laag teflon hebben?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ajax-topic sla ik ook maar weer over.
Ik zie ze nog gewoon met een streepje. Het kan natuurlijk zijn dat de administratie WEER EENS achterloopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
EN DIE GAAT NIET OP ZWART!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.
En Pietje.
Wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Feyenoord-topic is leuker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.
En Pietje.
Wel een perfect moment om @klaasweetalles terug te brengen.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een perfect moment om @:Klaasweetalles terug te brengen.
Daar heb je weinig aan als je in een normaal deel van de wereld wil blijven wonen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal geheid ook een deel in bitcoin hebben gestopt.
ANNOUNCE Lenny2.0 en Maxi2.0.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Befbekjequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien een mooi moment om terug te keren voor levende legendes als @:JanCees @:Insomnia @:Double_Pain @:KnutdeIJsbeer @:Saind @:mrstylo
@HMFquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien een mooi moment om terug te keren voor levende legendes als @:JanCees @:Insomnia @:Double_Pain @:KnutdeIJsbeer @:Saind @:mrstylo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |