Geen idee, maar Zora's domein leiden én Kenia leiden lijkt me een flinke kluifquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou hij ook een laag teflon hebben?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ajax-topic sla ik ook maar weer over.
Ik zie ze nog gewoon met een streepje. Het kan natuurlijk zijn dat de administratie WEER EENS achterloopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
EN DIE GAAT NIET OP ZWART!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.
En Pietje.
Wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Feyenoord-topic is leuker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk clubtopic heeft zo zijn flopusers.
En Pietje.
Wel een perfect moment om @klaasweetalles terug te brengen.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een perfect moment om @:Klaasweetalles terug te brengen.
Daar heb je weinig aan als je in een normaal deel van de wereld wil blijven wonen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal geheid ook een deel in bitcoin hebben gestopt.
ANNOUNCE Lenny2.0 en Maxi2.0.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Befbekjequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien een mooi moment om terug te keren voor levende legendes als @:JanCees @:Insomnia @:Double_Pain @:KnutdeIJsbeer @:Saind @:mrstylo
@HMFquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien een mooi moment om terug te keren voor levende legendes als @:JanCees @:Insomnia @:Double_Pain @:KnutdeIJsbeer @:Saind @:mrstylo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |