Zojuist ook een pannenkoek met Nutella en banaan naar binnengewerktquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen een pannenkoek met chocolade pasta.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu volkoren pasta met pesto, tomaat, avocado, mozzarella en ijsbergsla.
@:sked kan dit?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zojuist ook een pannenkoek met Nutella en banaan naar binnengewerkt
Ik weet vanavond pas wat ik de rest van de week zal eten. Uitgekookt! is altijd verrassend en heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu volkoren pasta met pesto, tomaat, avocado, mozzarella en ijsbergsla.
@:sked kan dit?
Daar winnen ze de Tour op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maakte me wat zorgen om de pasta.
De man schijnt een bekende te zijn van de politie, die onder meer bekend stond vanwege familieruzies en zwaar drank- en drugsgebruik. Hij zou niet bekend staan om radicalisme.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:48 schreef Oriente het volgende:
Zaterdagnacht rond 2.00 uur arresteerde de Franse politie in de gemeente Saint-Priest in Lyon een 25-jarige man. Na een tip hadden ze op een parkeerplaats in de buurt het lichaam van een 60-jarige man aangetroffen. De dader liep even verderop over straat, met het afgehakte hoofd van zijn vader in één hand en een keukenmes in de andere.
Toen de politie de man probeerde aan te houden, verzette deze zich hevig. Hij zou volgens Franse media onder andere uitgehaald hebben met het mes en ‘Allahu Akbar’ hebben geschreeuwd . Het lukte de politie uiteindelijk om de man aan te houden.
De man schijnt een bekende te zijn van de politie, die onder meer bekend stond vanwege familieruzies en zwaar drank- en drugsgebruik. Hij zou niet bekend staan om radicalisme.
Volgens het Franse OM wordt er nu gezocht naar een motief en komt er een onderzoek naar de situatie en de achtergrond van de dader.
Viva la france!
Op welke server gaan we straks WOTLK spelen?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man schijnt een bekende te zijn van de politie, die onder meer bekend stond vanwege familieruzies en zwaar drank- en drugsgebruik. Hij zou niet bekend staan om radicalisme.
Maar ze zoeken nog naar een motief. Ik ga bij de Franse politie solliciteren.
Ik weet niet op welke server jij WOTLK gaat spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op welke server gaan we straks WOTLK spelen?
@:scrummie
De server waar jij en @Littlerabbit gaan spelen natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke server jij WOTLK gaat spelen.
Ik ben voornamelijk blij dat je het blijft proberen en kennelijk met mij wil spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op welke server gaan we straks WOTLK spelen?
@:scrummie
We gaan ze er weer mokertjehard van lanks geven.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk blij dat je het blijft proberen en kennelijk met mij wil spelen.
Oh die.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De server waar jij en @:Littlerabbit gaan spelen natuurlijk
Heb je Steven Seagal nog gezien zaterdag?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk blij dat je het blijft proberen en kennelijk met mij wil spelen.
Maar nee sorry
Ik was toen bezig met fysiek zelfmoord plegen op een festival.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Steven Seagal nog gezien zaterdag?
Je moet de groeten van hem hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat het niet gelukt is! (Steven Seagal zien bedoel ik dan en niet het zelfmoord plegen natuurlijk)quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was toen bezig met fysiek zelfmoord plegen op een festival.
Niet gelukt.
Bepaal ik zelf wel (het tweede dan het eerste is niet voor discussie mogelijk)quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat het niet gelukt is! (Steven Seagal zien bedoel ik dan en niet het zelfmoord plegen natuurlijk)
Die stumperd was in Oekraine laatst om Rusland te helpen met propaganda.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |