Crew draagt het zelf niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Terecht, klap in het gezicht van de zorg en het cabinepersoneel.
Die mensen die in een continue angst- en dwangpsychose blijven hangen zijn echt doodvermoeiend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:06 schreef nostra het volgende:
Nou, mijn huid volgescholden in het vliegtuig door de twee stoelen naast me zittende buurvrouw waarom ik geen mondkapje op heb. Nou, omdat we op Amsterdam vliegen lieve schat. Uit boosheid heeft ze er nu zelf twee op gedaan, een FFP2 en één er bovenop.
Het meest fijne vind ik als men verhaal gaat halen bij de authoriteiten, als iets afgeschaft is dan weet ik dat en handel daar ook naar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen die in een continue angst- en dwangpsychose blijven hangen zijn echt doodvermoeiend.
That goes both waysquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen die in een continue angst- en dwangpsychose blijven hangen zijn echt doodvermoeiend.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:50 schreef ozzietukker het volgende:
dat werkt bij mij uitstekend, dan is het na het miniblikje cola dan direct opvolgend de appel, en als die op is, flesje water, en stoom komt dan uit de oren
wat een rommel weer uit jouw toetsenbord. Vaccinatie zorgt voor een enorn verminderde kans op ziekenhuisopname en ook de kans dat je het gaat overdragen is gewoon een stuk kleiner. Zet je alleen gevaccineerden bij elkaar was / is het dus gewoon een effectief middel om bijv evenementen door te laten gaan zonder dat daarna de ziekenhuizen eventueel overlopen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Efficacy Covid paspoorten lijkt 0.0.
Met deze info beschikbaar had de rechter het onwettig moeten verklaren vanwege discriminerend. Niks politieks meer aan qua afweging namelijk als het nut van de maatregel ontbreekt.
Iets wat ik vaak heb vertolkt in dit type topics overigens.
Maar zoals ik eerder heb gezegd, ik geloof niet dat men van gedachten veranderd. De maatregelen moeten en zouden hebben gewerkt, kan niet anders, volgens sommigen.
Raar dat er dan alleen geen effect te meten valt.
Dat het vaccin werkt betekent nog niet dat het vaccinatie paspoort heeft gewerkt. Het is niet dat ongevaccineerden daardoor thuis bleven. Ook hadden er binnen die groep genoeg mensen afweer opgebouwd.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een rommel weer uit jouw toetsenbord. Vaccinatie zorgt voor een enorn verminderde kans op ziekenhuisopname en ook de kans dat je het gaat overdragen is gewoon een stuk kleiner. Zet je alleen gevaccineerden bij elkaar was / is het dus gewoon een effectief middel om bijv evenementen door te laten gaan zonder dat daarna de ziekenhuizen eventueel overlopen.
Met omicron zie ik het trouwens mindet noodzakelijk, zeker nu.
Daar zijn de meningen over verdeeld, vraag is eerder of het (buiten)proportioneel is. Daar kan je over discussieren. Het is/was een middel om bepaalde risicos een stuk te verlagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat het vaccin werkt betekent nog niet dat het vaccinatie paspoort heeft gewerkt. Het is niet dat ongevaccineerden daardoor thuis bleven. Ook hadden er binnen die groep genoeg mensen afweer opgebouwd.
Dat hoefde ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat het vaccin werkt betekent nog niet dat het vaccinatie paspoort heeft gewerkt. Het is niet dat ongevaccineerden daardoor thuis bleven. Ook hadden er binnen die groep genoeg mensen afweer opgebouwd.
A: ik heb het over vaccinatiepaspoort.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een rommel weer uit jouw toetsenbord. Vaccinatie zorgt voor een enorn verminderde kans op ziekenhuisopname en ook de kans dat je het gaat overdragen is gewoon een stuk kleiner. Zet je alleen gevaccineerden bij elkaar was / is het dus gewoon een effectief middel om bijv evenementen door te laten gaan zonder dat daarna de ziekenhuizen eventueel overlopen.
Met omicron zie ik het trouwens mindet noodzakelijk, zeker nu.
Als het allemaal zo overduidelijk is. Waar is dan het bewijs? En waarom komt Zweden er allemaal vanaf met minder oversterfte? Dat verklaren we dan serieus omdat de Zweden heel ander type mens is dat geen dwang nodig heeft? Alle gaten worden opgevuld met vreemde theorieën om het maar te laten werken. Maar uit de statistische cijfers kan niks worden verklaard.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, vraag is eerder of het (buiten)proportioneel is. Daar kan je over discussieren. Het is/was een middel om bepaalde risicos een stuk te verlagen.
Je zegt het zelf al. We weten het niet. Al had de TUD dus al wel onderzoek gedaan en die resultaten waren niet heel positief. Effect was minimaal.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik denk dat die QR code niet meer terug gaat komen om diverse redenen:quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal niet meer bekend met hoe alles gaat, maar: hoe lang na je prikken kun je nog een vaccinatiebewijs krijgen? Ik heb in juli en augustus vorig jaar de eerste twee gehad en eind januari dit jaar de derde, maar heb half oktober een vaccinatiebewijs nodig om Brazilië in te mogen. Kan dat nog op basis van die prikken of moet ik even een nieuwe halen?
En een derde kun je gewoon halen wanneer je wilt toch? Vriendin heeft haar prikken vorig jaar in mei en juni in Brazilië gekregen en heeft in januari positief getest (vorige maand ook, maar dat was alleen thuis, dus zonder bewijs). Lijkt me dat ze met haar MVV (en dus een BSN) hier gewoon ergens binnen kan wandelen om de derde prik te halen?
Maar dit gaat volledig langs het punt heenquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:42 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik denk dat die QR code niet meer terug gaat komen om diverse redenen:
* de afgelopen maanden was een zelftest genoeg. Kreeg je ook geen certificaat meer voor.
* Veel mensen hebben corona gehad met minimale klachten (ook voor vaccinatie). Die kan je echt niet meer uitleggen om nog een vaccinatie te nemen.
* Sommige mensen (zoals mijn vrouw) worden zieker van het vaccin dan van het virus zelf. Ga die maar eens vertellen dat ze nog een vaccinatie moet.
Er zal heel wat moeten gebeuren willen ze die vaccinatie kunnen verplichten.
Waarom moet zo'n vrouw persé met het vliegtuig op vakantie? Blijf dan gewoon thuis in je veilige, coronavrije kelder.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je de vaccianties niet in je gele boekje laten zetten?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dit gaat volledig langs het punt heen
Ik hoef geen QR-code, maar een vaccinatiebewijs (geprint in principe, geen Europese QR-code), en mijn vraag gaat ook totaal niet over of 'die vaccinatie verplicht moet worden'. Het ís verplicht om Brazilië in te komen, dat is een feit, dus daar baseren we onze acties op. Logischerwijze
Volgens mij wel, alleen dacht ik dat dat gezien de tijdsduur dan niet meer geldig zou zijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je de vaccianties niet in je gele boekje laten zetten?
Zo niet, kun je dat bij de plaatselijke GGD vaak nog wel laten doen. Kun je even over bellen.
Misschien dan even bellen me GGD om dat na te vragen? Of op de site van Brazilie kijken hoe lang na de vaccinatie zij het nog als geldig zien?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen dacht ik dat dat gezien de tijdsduur dan niet meer geldig zou zijn
Net gevonden, het zegt niks over dagen, dus dit moet dan prima zijn:quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien dan even bellen me GGD om dat na te vragen? Of op de site van Brazilie kijken hoe lang na de vaccinatie zij het nog als geldig zien?
Dat PDF'je wat je van CoronaCheck.nl af kunt halen is Nederlands en Engels, en heeft zowel een QR-code als gewoon normale tekst, dus met dat laatste zou het voldoende moeten zijn.quote:In general terms, the new rules reinforce the central role of vaccination in the national border policy for all types of transportation. For that reason, presenting a proof of complete immunization is mandatory for all individuals eligible for vaccination and who intend to enter Brazil.
According to the ordinance, a traveler will be considered fully vaccinated when he/she has completed the primary vaccination schedule (two doses or a single dose, according to the immunizer) at least 14 days before the date of departure. The vaccines allowed in Brazil are those approved by Anvisa, the World Health Organization (WHO) or the authorities of the country where the traveler was immunized.
However, as stated by the new rules, a proof of vaccination will not be accepted if the vaccine data is available only in QR Code format or in any other coded language. In addition, medical certificates of recovery from Covid-19 will not be accepted as a proof of complete vaccination. And finally, following Anvisa's recommendation, quarantines on arrival in Brazilian territory will no longer be required.
Dit ja. Helemaal eens hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:42 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik denk dat die QR code niet meer terug gaat komen om diverse redenen:
* de afgelopen maanden was een zelftest genoeg. Kreeg je ook geen certificaat meer voor.
* Veel mensen hebben corona gehad met minimale klachten (ook voor vaccinatie). Die kan je echt niet meer uitleggen om nog een vaccinatie te nemen.
* Sommige mensen (zoals mijn vrouw) worden zieker van het vaccin dan van het virus zelf. Ga die maar eens vertellen dat ze nog een vaccinatie moet.
Er zal heel wat moeten gebeuren willen ze die vaccinatie kunnen verplichten.
Ik zou zeggen, lees één van de honderden studies die uitwijzen dat de transmission rate voor gevaccineerden lager is dan voor ongevaccineerden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:50 schreef ludovico het volgende:
Heb je een bron voor de stelling dat vaccinatie goed helpt tegen verspreiding van het virus? Het blijkt namelijk niet uit de problematiek ten tijde van de vaccinatierondes met de Britse variant dat het zoveel beter ging.
Volgens mij puilen de ziekenhuizen op dit moment niet uit met coronapatienten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan het dan nog steeds overdragen aan mensen met een zwakkere gezondheid, en bovendien werken de zorgmedewerkers al zo hard, dus meer patiënten verplegen kan niet.
De rest van de patiënten wacht wel weer gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:22 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Volgens mij puilen de ziekenhuizen op dit moment niet uit met coronapatienten.
Het wordt mooi geframed iddquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
De rest van de patiënten wacht wel weer gewoon.
Ik vraag me af of we nog maatregelen gaan krijgen. De focus ligt echt volledig bij de cost of living-crisis. Je kan niet weer met steunpakketten voor bedrijven komen en niets voor burgers doen (Vattenfall ¤4 voor een kuub gas en dat is pas het begin).quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Say whut?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we nog maatregelen gaan krijgen. De focus ligt echt volledig bij de cost of living-crisis. Je kan niet weer met steunpakketten voor bedrijven komen en niets voor burgers doen (Vattenfall ¤4 voor een kuub gas en dat is pas het begin).
Wordt nog een gezellige winter zo.
Ja, Nederland is een belastingparadijs. Ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Say whut?![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-835-miljoen-korting
![]()
![]()
Ik vraag me wel onderhand af of dit een bewuste strategie is, de middenklasse om zeep helpen en de onderlaag van de samenleving helemaal in de goot trappenquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, Nederland is een belastingparadijs. Ofzo.
Behalve voor de werkende mensch, want als ik m’n loonstrook open en onderaan kijk, dan begin ik spontaan te janken.
Dit kan nog wel een staartje krijgen. Wisten we ook al wel redelijk vroeg, of waren echt duidelijke signalen van. Maar nee, daar mocht je totaal niet over praten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Peer reviewed, vooruit, 7 hits.. Niet zoveel op N= 312 oid.
Maar we kennen de bijwerking.. Waar is het meer degelijke onderzoek?
Retrospectief vormt een probleem omdat niet alle mensen met lichte klachten zich zullen aanmelden. Maar ik vraag me dus af hoe die 3.5% zich gaat herstellen...quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit kan nog wel een staartje krijgen. Wisten we ook al wel redelijk vroeg, of waren echt duidelijke signalen van. Maar nee, daar mocht je totaal niet over praten.
Pericarditis herstelt doorgaans best prima, myocarditis afhankelijk van de hartschade. Echter staat er subklinisch bij dus zal het best meevallenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Retrospectief vormt een probleem omdat niet alle mensen met lichte klachten zich zullen aanmelden. Maar ik vraag me dus af hoe die 3.5% zich gaat herstellen...
Ja, dat lijkt me ook, die retrospectieve waar het dan wel klinisch beelden geeft 1/1250 bij jonge mannen oid.. Daar zitten wel ergere gevallen in.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Pericarditis herstelt doorgaans best prima, myocarditis afhankelijk van de hartschade. Echter staat er subklinisch bij dus zal het best meevallen
Niet? Want wat hoe groot is het risico op hartaandoeningen als gevolg van een corona-infectie ook alweer? En zou het kunnen dat vaccinatie de kans daarop verkleint?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook, die retrospectieve waar het dan wel klinisch beelden geeft 1/1250 bij jonge mannen oid.. Daar zitten wel ergere gevallen in.
Het valt overigens niet mee als je het in verhouding zet met het risico van het virus.
Enorm klein, áls je al een infectie doormaakte.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet? Want wat hoe groot is het risico op hartaandoeningen als gevolg van een corona-infectie ook alweer?
Nou ? Hoe groot ?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet? Want wat hoe groot is het risico op hartaandoeningen als gevolg van een corona-infectie ook alweer? En zou het kunnen dat vaccinatie de kans daarop verkleint?
Tja, erg kleine groep die onderzocht is, verder artsencollectief die ermee komt...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
quote:The publisher's business model is based on establishing entirely open access broad-discipline journals, with fast processing times from submission to publication and article processing charges paid by the author.[4] MDPI's business practices have resulted in significant growth but have attracted criticism, with controversies related to the quality of its peer reviews and accusations of subordination of academic functions to business interests.[11][12][13] MDPI was included on Jeffrey Beall's list of predatory open access publishing companies in 2014[14][15] but was removed in 2015 following a successful appeal[13][14] while applying pressure on Beall's employer.[16] Some journals published by MDPI have also been noted by the Chinese Academy of Sciences and Norwegian Scientific Publication Register, two major scientific bodies, for lack of rigour and possible predatory practice
https://en.m.wikipedia.org/wiki/MDPIquote:Beall remained critical of MDPI; in December 2015 he wrote: "it is clear that MDPI sees peer review as merely a perfunctory step that publishers have to endure before publishing papers and accepting money from the authors," and "it's clear that MDPI's peer review is managed by clueless clerical staff in China."[28][29]
Wie is deze nobuddie nu weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:21 schreef _serial_ het volgende:
Wat heb ik dit niet gemist
[ twitter ]
De term 'langdurig ziek' is ook aan deflatie onderhevig geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:21 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Gok dat er andere dingen dan meer op de voorgrond staan dan corona, en niet omdat het zo top gaat dan met de maatschappijquote:
Je gaat je dan bijna afvragen hoe ze het deden toen er vóór Corona leerkrachten uit vielen met griep verschijnselen? Toen ik op school zat vielen er ook veel meer uren weg vanwege uitvallende leraren in de winter. Nooit een ding geweest. Maar nu mag er niemand meer ziek worden, want dan stort alles in elkaar. Uhu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:21 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Patatjes halen in de tussenuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaat je dan bijna afvragen hoe ze het deden toen er vóór Corona leerkrachten uit vielen met griep verschijnselen? Toen ik op school zat vielen er ook veel meer uren weg vanwege uitvallende leraren in de winter. Nooit een ding geweest. Maar nu mag er niemand meer ziek worden, want dan stort alles in elkaar. Uhu.
'Vroeger' had je dan gewoon een extra tussenuur als je leraar ziek was, en soms had je gewoon een heleboel extra vrije uren per week. De strebers gingen dan zitten blokken in die uren en de rest ging gewoon lekker ff een uurtje de stad in of in het park liggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaat je dan bijna afvragen hoe ze het deden toen er vóór Corona leerkrachten uit vielen met griep verschijnselen? Toen ik op school zat vielen er ook veel meer uren weg vanwege uitvallende leraren in de winter. Nooit een ding geweest. Maar nu mag er niemand meer ziek worden, want dan stort alles in elkaar. Uhu.
Volgens mij is het aantal coronapatienten op dit moment behoorlijk verwaarloosbaar. En 'de rest van de patiënten'... wie zijn dat precies? Ik moet toegeven dat ik weinig cijfers zie/heb van wat er zoal in de ziekenhuizen ligt. En waarom ze daar liggen. Maar een leeg ziekenhuis krijg je echt nooit voor elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is nog steeds zorg die ingehaald moet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:20 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal coronapatienten op dit moment behoorlijk verwaarloosbaar. En 'de rest van de patiënten'... wie zijn dat precies? Ik moet toegeven dat ik weinig cijfers zie/heb van wat er zoal in de ziekenhuizen ligt. En waarom ze daar liggen. Maar een leeg ziekenhuis krijg je echt nooit voor elkaar.
Tuurlijk, en dat gebeurt op middelbare scholen nog steeds. Maar daar is het tekort nog een stuk minder nijpend dan op basisscholen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Vroeger' had je dan gewoon een extra tussenuur als je leraar ziek was, en soms had je gewoon een heleboel extra vrije uren per week. De strebers gingen dan zitten blokken in die uren en de rest ging gewoon lekker ff een uurtje de stad in of in het park liggen.
Tegenwoordig is alles maar meteen een 'probleem', doodmoe word je ervan.
Maar wat heeft dat met een pretparkbezoek van doen? Hoeveel 'zwakkeren' zullen daar rondlopen? En dan heb ik het nog niet over de redenen waarom de gezondheidszorg niet op orde was en is. En bovendien: als ik ziek ben, blijf ik thuis. Iets wat een hoop mensen nooit gedaan hebben, en nog steeds niet doen. Die gaan liever op op pad en steken het halve bedrijf aan, of hun halve familie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is nog steeds zorg die ingehaald moet worden.
O nee, heeft wat mij betreft niets met mogelijke maatregelen te maken, want volgens mij is er niets nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:33 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met een pretparkbezoek van doen? Hoeveel 'zwakkeren' zullen daar rondlopen? En dan heb ik het nog niet over de redenen waarom de gezondheidszorg niet op orde was en is. En bovendien: als ik ziek ben, blijf ik thuis. Iets wat een hoop mensen nooit gedaan hebben, en nog steeds niet doen. Die gaan liever op op pad en steken het halve bedrijf aan, of hun halve familie.
In de reacties eronder:quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Zie de PI.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:20 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal coronapatienten op dit moment behoorlijk verwaarloosbaar. En 'de rest van de patiënten'... wie zijn dat precies? Ik moet toegeven dat ik weinig cijfers zie/heb van wat er zoal in de ziekenhuizen ligt. En waarom ze daar liggen. Maar een leeg ziekenhuis krijg je echt nooit voor elkaar.
Het is deze winter heel simpel: Als je serieuze klachten hebt dan blijf je thuis en besmet je de rest van je school/werk niet. Zo serieus zijn die klachten inmiddels overigens niet meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Vroeger' had je dan gewoon een extra tussenuur als je leraar ziek was, en soms had je gewoon een heleboel extra vrije uren per week. De strebers gingen dan zitten blokken in die uren en de rest ging gewoon lekker ff een uurtje de stad in of in het park liggen.
Tegenwoordig is alles maar meteen een 'probleem', doodmoe word je ervan.
1: je wilt het vinden van markers iets anders noemen dan hartschade? Kan, is dat aannemelijk, het wordt niet bepaald uitgesloten met zo een enkele comment op Twitter ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de reacties eronder:
[ twitter ]
Kortom: ArtsenCollectief bewijst weer eens wat voor onbetrouwbare bron/club het is.
Het is Artsen Collectief die die conclusie al trekt, die commenter op Twitter is juist degene die beide opties open houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: je wilt het vinden van markers iets anders noemen dan hartschade? Kan, is dat aannemelijk, het wordt niet bepaald uitgesloten met zo een enkele comment op Twitter ?
Het is geen nieuwe club, ze bestaan nu onderhand al een tijdje. Dit is niet de eerste keer dat ze door de mand vallen.quote:Grote woorden om een partij dan maar weer gelijk te labelen als onbetrouwbaar.
Het is goed dat er onderzoek naar wordt gedaan maar partijdige voorbarige conclusies die als feiten worden gebracht kunnen we missen als kiespijn.quote:2. Ik vind het ook belangrijk om het herstel te coveren zeker als dat tot uiting komt in het paper waar naar gerefereerd wordt.
Maakt die 3.6% nog steeds een hoog getal, maar 7 is een laag aantal hits.
Niet iets om luchtig om te doen, we weten al heel lang dat dit serieus onderzocht moet worden.
Die club is opgericht om een tegengeluid te bieden tegen pro-vaccin en pro-overheidsbeleid geluiden. Ze zullen nooit positief worden over de vaccins of over het beleid in Den Haag want dan kunnen ze hun club net zo goed opdoeken. De KKK gaat ook nooit positief worden over zwarte mensen.quote:En verder is die club natuurlijk wel enorm biased, ze focussen op nadelen van Covid en zijn vaccin skeptisch, maar dat is andersom nog veel erger.
Dang, die heeft slechte juju opgebouwd in een vorig levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hoop dat diegene een staatslot heeft gekocht. Veel kans om in de prijzen te vallen die knakkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Wow, dat is gewoon knap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Beterschap joh! Hopelijk valt het mee en ben je er snel weer bovenop!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Na 2697 topics moet ik er ook aan geloven
Jaren niet ziek geweest dus was even vergeten hoe verrot je je dan kan voelen. Maar klachten zijn desondanks te omschrijven als mild.
Hopen dat de piek snel voorbij is. Goed slapen (voor zover dat lukt), eten en drinken.
Bareback darkroom partyquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Late to the party!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Jaren niet ziek geweest dus was even vergeten hoe verrot je je dan kan voelen. Maar klachten zijn desondanks te omschrijven als mild.
Hopen dat de piek snel voorbij is. Goed slapen (voor zover dat lukt), eten en drinken.
Beterschap! Ik wacht er ook nog steeds op om het strootje eindelijk te trekkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Waar is de context hiervan te lezen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
FOK! OMT-lid @:Lenny_Leonard is opgestapt.
In het ijskoude bad van VBL SC @fetXquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is de context hiervan te lezen?![]()
Fokquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het ijskoude bad van VBL SC @:fetx
En daar balen we gigantisch van.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Heel vervelend, maar zullen we dat in VBL laten?quote:
Ik was ook helemaal niet van plan om er uitvoerig op in te gaan dus ik snap deze post niet helemaal, maar we laten het idd in VBLquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel vervelend, maar zullen we dat in VBL laten?
Dank!
Met grote trots en ongelooflijk blij en vereerd ben ik om jullie te mogen meedelen dat ik deze job per direct mag vervullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten. Dus het FOK OMT bestaat nu uit:
Zipportal
@:_serial_
@:Oliver23
Er is nu een vacature open.
[ afbeelding ]
Wait.. hoe dan?!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Que? Hoezo is hij weg?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten. Dus het FOK OMT bestaat nu uit:
Zipportal
[ afbeelding ]
Krankzinnig dat dit nog steeds de regel is. Daar gaat je wedstrijd, door een of andere flutregel verzonnen door iemand achter een bureau. Waarom bestaat dit soort regels nog?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:37 schreef _serial_ het volgende:
Nederlander Hoole moet Vuelta verlaten vanwege positieve coronatest
Het houdt maar niet op, niet vanzelf.
Hij is boos op het bestuur en denkt dat we hier nu wakker van liggen. Nou mooi niet.quote:
Het komt op mij over als een clubje dat een veganistische bbq op zonneenergie als uitje heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef capricia het volgende:
Het 'Maatschappelijk Impact Team' dat 'parallel aan het OMT zal adviseren over de sociaal-maatschappelijke en economische impact' van coronamaatregelen begint.
Hier de link.
https://www.rijksoverheid(...)mpact-team-van-start
Dit zijn de namen:
Jolande Sap wordt voorzitter van het MIT.
Het MIT zal naast voorzitter Jolande Sap bestaan uit negen andere leden:
Godfried Engbersen, hoogleraar algemene sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en lid Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid.
Jet Bussemaker, hoogleraar wetenschap, beleid en maatschappelijke impact aan de Universiteit Leiden en LUMC, voorzitter Raad voor Volksgezondheid & Samenleving, oud-minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, oud-staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Eefje Cuppen, hoogleraar governance of sustainability aan de Universiteit Leiden en directeur Rathenau Instituut (per 1 oktober 2022).
Andrea Evers, hoogleraar gezondheidspsychologie aan de Universiteit Leiden en wetenschappelijk directeur Instituut Psychologie, als Medical Delta hoogleraar Healthy Society verbonden aan de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam.
Adrian De Groot Ruiz, mede-oprichter en directeur Impact Institute, mede-oprichter en bestuurder True Price en lid stichtingsbestuur Impact Economy Foundation.
Kees Kraaijeveld, mede-oprichter en directeur Argumentenfabriek, oprichter denktank Mentale Vooruitgang.
Hajar Yagkoubi, jongerenparticipatie-expert, student en voormalig VN-jongerenvertegenwoordiger.
Bas ter Weel, algemeen directeur SEO Economisch Onderzoek, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam.
Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing en directeur Center Marketing & Supply Chain Management aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder.
Alle leden van het MIT zijn op persoonlijk titel aangezocht.
Klap in het gezicht van FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten.
Ik meld mij aan als expert antistoffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal
[ afbeelding ]
Jetquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het komt op mij over als een clubje dat een veganistische bbq op zonneenergie als uitje heeft.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:06 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik denk dat het vanaf oktober weer foute boel wordt...
Nog les gehad van Andrea Evers, dat is wel een kritisch topwijf, mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het komt op mij over als een clubje dat een veganistische bbq op zonneenergie als uitje heeft.
Ik lees dit als een aanwijzing dat er komende winter geen maatregelen gaan komen. Als het OMT roept besmettingen! Lockdowns! Mondkapjes!, dan kan dit team roepen, Nee, dat is slecht voor de mensheid, de jongeren, de economie, gaan we niet doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef capricia het volgende:
Het 'Maatschappelijk Impact Team' dat 'parallel aan het OMT zal adviseren over de sociaal-maatschappelijke en economische impact' van coronamaatregelen begint.
Hier de link.
https://www.rijksoverheid(...)mpact-team-van-start
Dit zijn de namen:
Jolande Sap wordt voorzitter van het MIT.
Het MIT zal naast voorzitter Jolande Sap bestaan uit negen andere leden:
Godfried Engbersen, hoogleraar algemene sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en lid Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid.
Jet Bussemaker, hoogleraar wetenschap, beleid en maatschappelijke impact aan de Universiteit Leiden en LUMC, voorzitter Raad voor Volksgezondheid & Samenleving, oud-minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, oud-staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Eefje Cuppen, hoogleraar governance of sustainability aan de Universiteit Leiden en directeur Rathenau Instituut (per 1 oktober 2022).
Andrea Evers, hoogleraar gezondheidspsychologie aan de Universiteit Leiden en wetenschappelijk directeur Instituut Psychologie, als Medical Delta hoogleraar Healthy Society verbonden aan de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam.
Adrian De Groot Ruiz, mede-oprichter en directeur Impact Institute, mede-oprichter en bestuurder True Price en lid stichtingsbestuur Impact Economy Foundation.
Kees Kraaijeveld, mede-oprichter en directeur Argumentenfabriek, oprichter denktank Mentale Vooruitgang.
Hajar Yagkoubi, jongerenparticipatie-expert, student en voormalig VN-jongerenvertegenwoordiger.
Bas ter Weel, algemeen directeur SEO Economisch Onderzoek, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam.
Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing en directeur Center Marketing & Supply Chain Management aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder.
Alle leden van het MIT zijn op persoonlijk titel aangezocht.
een klap voor het FOK! OMT. Hoe komen wij nu de horror winter door?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal
[ afbeelding ]
Dat gas deze winter over de 5 euro per kuub kost en sommigen thuis niet meer stoken, moet het MIT natuurlijk meewegen in een eventueel thuiswerkadvies. Its all connectedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:44 schreef OProg het volgende:
Ik heb het gevoel dat zo'n 'Maatschappelijk Impact Team' zich beter zorgen kan gaan maken van de impact als werkende mensen straks de shit niet meer kunnen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |