abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:23:09 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205731110
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
FOK! OMT-lid @:Lenny_Leonard is opgestapt.
En daar balen we gigantisch van.
pi_205731158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:23 schreef fetX het volgende:

[..]
En daar balen we gigantisch van.
Heel vervelend, maar zullen we dat in VBL laten?

Dank!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:44:49 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205731289
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heel vervelend, maar zullen we dat in VBL laten?

Dank!
Ik was ook helemaal niet van plan om er uitvoerig op in te gaan dus ik snap deze post niet helemaal, maar we laten het idd in VBL :)
pi_205731309
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten. Dus het FOK OMT bestaat nu uit:

Zipportal
@_serial_
@Oliver23

Er is nu een vacature open.

woensdag 24 augustus 2022 @ 13:58:23 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205731406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten. Dus het FOK OMT bestaat nu uit:

Zipportal
@:_serial_
@:Oliver23

[ afbeelding ]
Met grote trots en ongelooflijk blij en vereerd ben ik om jullie te mogen meedelen dat ik deze job per direct mag vervullen.

Ik werd gevraagd. En bescheiden als ik ben, neem ik deze zware taak graag op me in het belang van alles, iedereen en zijn moeder.
Want wie kan dit beter dan iemand met zoveel levenservaring en zoveel uren life coaching achter de rug.

Mijn steentje draag ik dus zeker bij, en ik ga hiermee graag iedereen op Fok in zijn kracht zetten om zo COR naar een hoger niveau te tillen.

In cocreatie kom je verder!

KLB / Nepverhalen op LinkedIn #10 - #amplitie #grand foulard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205731691
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
FOK! OMT-lid @:Lenny_Leonard is opgestapt.
Wait.. hoe dan?!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205731693
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 15:18:07 #183
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_205731959
twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_205732012
quote:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten. Dus het FOK OMT bestaat nu uit:

Zipportal

[ afbeelding ]
Que? Hoezo is hij weg?
pi_205732042
quote:
Krankzinnig dat dit nog steeds de regel is. Daar gaat je wedstrijd, door een of andere flutregel verzonnen door iemand achter een bureau. Waarom bestaat dit soort regels nog?
pi_205732066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Que? Hoezo is hij weg?
Hij is boos op het bestuur en denkt dat we hier nu wakker van liggen. Nou mooi niet.

:W Lenny.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205732234
Het 'Maatschappelijk Impact Team' dat 'parallel aan het OMT zal adviseren over de sociaal-maatschappelijke en economische impact' van coronamaatregelen begint.
Hier de link.
https://www.rijksoverheid(...)mpact-team-van-start

Dit zijn de namen:
Jolande Sap wordt voorzitter van het MIT.
Het MIT zal naast voorzitter Jolande Sap bestaan uit negen andere leden:

Godfried Engbersen, hoogleraar algemene sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en lid Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid.

Jet Bussemaker, hoogleraar wetenschap, beleid en maatschappelijke impact aan de Universiteit Leiden en LUMC, voorzitter Raad voor Volksgezondheid & Samenleving, oud-minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, oud-staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Eefje Cuppen, hoogleraar governance of sustainability aan de Universiteit Leiden en directeur Rathenau Instituut (per 1 oktober 2022).

Andrea Evers, hoogleraar gezondheidspsychologie aan de Universiteit Leiden en wetenschappelijk directeur Instituut Psychologie, als Medical Delta hoogleraar Healthy Society verbonden aan de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam.

Adrian De Groot Ruiz, mede-oprichter en directeur Impact Institute, mede-oprichter en bestuurder True Price en lid stichtingsbestuur Impact Economy Foundation.

Kees Kraaijeveld, mede-oprichter en directeur Argumentenfabriek, oprichter denktank Mentale Vooruitgang.

Hajar Yagkoubi, jongerenparticipatie-expert, student en voormalig VN-jongerenvertegenwoordiger.

Bas ter Weel, algemeen directeur SEO Economisch Onderzoek, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam.

Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing en directeur Center Marketing & Supply Chain Management aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder.

Alle leden van het MIT zijn op persoonlijk titel aangezocht.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 24 augustus 2022 @ 15:53:39 #188
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205732273
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef capricia het volgende:
Het 'Maatschappelijk Impact Team' dat 'parallel aan het OMT zal adviseren over de sociaal-maatschappelijke en economische impact' van coronamaatregelen begint.
Hier de link.

Dit zijn de namen:

Godfried Engbersen, hoogleraar algemene sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en lid Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid.

Jet Bussemaker, hoogleraar wetenschap, beleid en maatschappelijke impact aan de Universiteit Leiden en LUMC, voorzitter Raad voor Volksgezondheid & Samenleving, oud-minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, oud-staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Eefje Cuppen, hoogleraar governance of sustainability aan de Universiteit Leiden en directeur Rathenau Instituut (per 1 oktober 2022).

Andrea Evers, hoogleraar gezondheidspsychologie aan de Universiteit Leiden en wetenschappelijk directeur Instituut Psychologie, als Medical Delta hoogleraar Healthy Society verbonden aan de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam.

Adrian De Groot Ruiz, mede-oprichter en directeur Impact Institute, mede-oprichter en bestuurder True Price en lid stichtingsbestuur Impact Economy Foundation.

Kees Kraaijeveld, mede-oprichter en directeur Argumentenfabriek, oprichter denktank Mentale Vooruitgang.

Hajar Yagkoubi, jongerenparticipatie-expert, student en voormalig VN-jongerenvertegenwoordiger.

Bas ter Weel, algemeen directeur SEO Economisch Onderzoek, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam.

Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing en directeur Center Marketing & Supply Chain Management aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder.

Het komt op mij over als een clubje dat een veganistische bbq op zonneenergie als uitje heeft.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205732411
Ik denk dat het vanaf oktober weer foute boel wordt...
Aan het typen...
pi_205732418
quote:
Onze goede vriend en FOK OMT-lid @:Lenny_Leonard heeft het FOK forum verlaten.
Klap in het gezicht van FOK!
pi_205732530
quote:

Zipportal

[ afbeelding ]
Ik meld mij aan als expert antistoffen.
pi_205732540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:53 schreef zalkc het volgende:

[..]
Het komt op mij over als een clubje dat een veganistische bbq op zonneenergie als uitje heeft.
Jet :') Jolande :')
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 16:34:20 #193
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_205732657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:06 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik denk dat het vanaf oktober weer foute boel wordt...
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:46:27 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205732748
quote:
O+
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:46:57 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205732751
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:53 schreef zalkc het volgende:

[..]
Nog les gehad van Andrea Evers, dat is wel een kritisch topwijf, mooi
pi_205732754
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef capricia het volgende:
Hier de link.

Dit zijn de namen:

Ik lees dit als een aanwijzing dat er komende winter geen maatregelen gaan komen. Als het OMT roept besmettingen! Lockdowns! Mondkapjes!, dan kan dit team roepen, Nee, dat is slecht voor de mensheid, de jongeren, de economie, gaan we niet doen.

Wel positief toch?
pi_205732898
quote:

Zipportal

[ afbeelding ]
een klap voor het FOK! OMT. Hoe komen wij nu de horror winter door?

woensdag 24 augustus 2022 @ 17:44:52 #198
14505 OProg
A Life in Music
pi_205733256
Ik heb het gevoel dat zo'n 'Maatschappelijk Impact Team' zich beter zorgen kan gaan maken van de impact als werkende mensen straks de shit niet meer kunnen betalen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:57:36 #199
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_205733399
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:44 schreef OProg het volgende:
Ik heb het gevoel dat zo'n 'Maatschappelijk Impact Team' zich beter zorgen kan gaan maken van de impact als werkende mensen straks de shit niet meer kunnen betalen.
Dat gas deze winter over de 5 euro per kuub kost en sommigen thuis niet meer stoken, moet het MIT natuurlijk meewegen in een eventueel thuiswerkadvies. Its all connected :)
Sui cuique mores fingunt fortunam
  donderdag 25 augustus 2022 @ 00:13:35 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205738103
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')