Hier is het ook niet lekker hoor. De zon is wel weg maar het is benauwdquote:
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel bij jou in de buurt?
https://www.telegraaf.nl/(...)-voertuigen-te-water
Wel een eindje als je het moet lopenquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.
Te laat, gezienquote:
5 uurtjes maarquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.
Dan is het vast een paar km extra omdat je niet in tunnels mag wandelen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een eindje als je het moet lopen
26 graden, maar waait ook helemaal nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het ook niet lekker hoor. De zon is wel weg maar het is benauwd
Hier een heel klein briesje, is lekker heb de ramen tegen elkaar openstaan dus je voelt het af en toequote:Op maandag 15 augustus 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
26 graden, maar waait ook helemaal niet
Vochtig weer welquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
26 graden, maar waait ook helemaal niet
Dat is wel lekker ja, ach misschien komt de wind/briesje hier ook wel vanmiddagquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een heel klein briesje, is lekker heb de ramen tegen elkaar openstaan dus je voelt het af en toe
Ik hoop het hier wordt het niet zo fijn, code oranjequote:Op maandag 15 augustus 2022 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, ach misschien komt de wind/briesje hier ook wel vanmiddag
Kijk net op Buienradar om 18:00 een regen en onweersbui hierquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het hier wordt het niet zo fijn, code oranje
DE BILT - Het KNMI waarschuwt voor onweersbuien die maandagmiddag in het zuiden van het land kunnen voorkomen. In Noord-Brabant en Limburg geldt van 12.00 uur tot 18.00 uur code geel. Er is kans op enkele onweersbuien, lokaal met hagel en windstoten tot 60 kilometer per uur. In de loop van de avond lossen de buien weer op. Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hinder ondervinden.
Buienrader geeft hier aan dat er hier geen regen komt vandaag. Net een paar druppels maar die waren op 1 hand te tellenquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk net op Buienradar om 18:00 een regen en onweersbui hier
Je kan beter een radar hebben. Als die de buien moet raden lijkt het me niet zo betrouwbaarquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buienrader geeft hier aan dat er hier geen regen komt vandaag. Net een paar druppels maar die waren op 1 hand te tellen
Denk niet dat het er van opfrist.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk net op Buienradar om 18:00 een regen en onweersbui hier
Het is vaak ook raden negen van de tien keer klopt het niet 🤣🤣🤣quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter een radar hebben. Als die de buien moet raden lijkt het me niet zo betrouwbaar
Wel kut als honden het aan elkaar gaan overbrengen dan is het hek van de dam.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Een hond met apenpokken. https://www.telegraaf.nl/(...)tte-eigenaren-in-bed
Of de honden aan het baasje.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel kut als honden het aan elkaar gaan overbrengen dan is het hek van de dam.
ja ik zat echt te denken tijdens corona dat het maar goed is dat corona niet aan katten overdraagbaar was, anders moesten alle katten in NL afgemaakt wordenquote:
Thnx 😘quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Dotteke https://www.guidinc.nl/ni(...)Q#Echobox=1660561388
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |