Hier in Wognum zou het ook gaan regenen, maar het schuift steeds een uur op omdat de handel net voor ons oplostquote:
Morgen nog ff warm en dan, volgens Weerplaza, zo'n 25 gemiddeld daarna... (14 dagen)quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:18 schreef Drass het volgende:
Als die 2e hittegolf klopt vreet ik mijn slipper op.
Lange termijn vooruitzichten!quote:
Nou, dát zal 'ze' leren!quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef NM07 het volgende:
Zou wel geinig zijn als het 40 graden wordt in NL begin september. Laat het maar een keer lekker uit de hand lopen.
complete oogsten verloren, vissensterfte, droogte, branden, dijkbreuken,quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef NM07 het volgende:
Zou wel geinig zijn als het 40 graden wordt in NL begin september. Laat het maar een keer lekker uit de hand lopen.
En 5 euro per uur betaalt aan stroomquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
complete oogsten verloren, vissensterfte, droogte, branden, dijkbreuken,
ja laat het vooral uit de hand lopen zodat ik mijn airco op 18 graden kan zetten
quote:
Heb er toch geen invloed op maar misschien moet het maar een keer flink misgaan, zoals in FR in Aug 2003. Canada vorig jaar met die 48 graden op onze breedtegraad. Ach ja we zien wel joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt ook wel mee die van mij verbruikt 3200 watt per uur op full power, met kWh kosten van 7cent en gebruik van 8 uur per dag kom ik uit op 12.41 per week op full power.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ja en -20 in de komende winter geeft geen problemen uiteraard. Dat moet wél gewoon kunnen.
ik heb alles vastgezet tot 2023, kom maar op met die horror winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
false advertisingquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:40 schreef RiKe het volgende:
Dit was me een code geel wel zeg, mijn hemel de spanning was om te snijden voor al dat onweer.
Maar het was niet alleen vanwege onweer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:40 schreef RiKe het volgende:
Dit was me een code geel wel zeg, mijn hemel de spanning was om te snijden voor al dat onweer.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:45 schreef DemonRage het volgende:
Woensdag 24 augustus:
[ afbeelding ]
Donderdag 25 augustus:
[ afbeelding ]
Vrijdag 26 augustus:
[ afbeelding ]
Zaterdag 27 augustus:
[ afbeelding ]
Zondag 28 augustus:
[ afbeelding ]
Maandag 29 augustus:
[ afbeelding ]
Dinsdag 30 augustus:
[ afbeelding ]
Woensdag 31 augustus (ging niet verder dan 12Z):
[ afbeelding ]
Oke... GFS is helemaal van het padje af.![]()
Zo'n achterlijk hete hittegolf berekenen als de zon niet eens meer krachtig genoeg is op onze breedtegraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |