Vergeleken met de ellende van de afgelopen dagen in Nederland welquote:
Goed geslapen danquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag en hoorde geen omweer in Enschede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sissy Boygenot.quote:
quote:In Arcen is het al 75 dagen op rij 20 graden of warmer geweest. Een bijzondere recordreeks. Ook het zomerrecord komt in beeld.
In het Limburgse Arcen is een unieke reeks van warme dagen, een dag waarop het 20 graden of warmer is, gaande. Sinds 2 juni is het in Arcen elke dag 20 graden of warmer geweest. Dit zijn maar liefst 75 dagen. Niet eerder sinds het begin van de metingen in 1901 is ergens in ons land zo’n lange aaneengesloten reeks van warme dagen geweest. Daarnaast stevent Arcen ook nog eens op een zomerrecord af, wat aantal warme dagen betreft.
https://www.weerplaza.nl/(...)dagen-in-arcen/7800/
Het begint nu ook te ontploffen boven Belgiė.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:10 schreef cherrycoke het volgende:
Wel grappig als je op buienradar +8 uur doet moeten die buien zo uit het niets komen.
Even wachten, ik moet zo nog op de fiets. na 6 uur mag het helemaal van god losquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:21 schreef SilverEyes het volgende:
Kom maar door met die buien. Onweer, regen, alles!
Vooruit dan maar, die 2 uurtjes kunnen er nog wel bijquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef josja het volgende:
[..]
Even wachten, ik moet zo nog op de fiets. na 6 uur mag het helemaal van god los
Dit vind ik helemaal niet zo raar. Bedoel 20+ in de zomer zou op z'n minst normaal moeten zijn. En dan is 20 nog best karig. Op jaarbasis zijn er in de Bilt 100-120. Dat is toch helemaal niet veel?! 240-260 dagen is het dus geen 20 graden. Herfst halfjaar is natuurlijk ook bijster karig betreft temperatuurquote:
Nee, ik moet om 6 uur naar de sportschool, doe maar om half 8 dan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef josja het volgende:
[..]
Even wachten, ik moet zo nog op de fiets. na 6 uur mag het helemaal van god los
Mag ook, als het maar vanavond nog walgelijk tekeer gaat. Hoosbuien, donderslagen, de hele bende.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 6 uur naar de sportschool, doe maar om half 8 dan.
En om dan maar te bedenken dat we die 20'ers vorig jaar met de grootste moeite voor elkaar kregen in juli en augustusquote:
Weer wat werk voor de glazenwassers van de Burj Khalifa.quote:
Woonde ik er nog maar, dan had ik dat ook meegemaakt. Jaren geleden vertrokken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Leiden kan weer een officiėle onweersdag bijschrijven, gerommel in de verte
De enige neerslag tot nu toe is wat gespetter dat 30 seconden duurde, dus is hoog tijd.
Leiden is anti-onweer hoofdstad van Nederland johquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Woonde ik er nog maar, dan had ik dat ook meegemaakt. Jaren geleden vertrokken.
Nee. Het rommelt wel wat in de verte maar het zal wel weer bij 2 druppels blijven.quote:
Haha hier precies andersom. Niet te harden hier.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:21 schreef VKV het volgende:
Holy shit ik voel wind en het is niet van de ventilator
De bui lijkt ten oosten van Den Haag te trekken. Het rommelt wel flink.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Het rommelt wel wat in de verte maar het zal wel weer bij 2 druppels blijven.
Denk dat de regen wel vol op Den Haag koerst.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De bui lijkt ten oosten van Den Haag te trekken. Het rommelt wel flink.
Je krijgt er meteen 10 hoppa!quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
15 graden, See Paznauntal. Ik wil wel 2/3 graden van iemand overnemen
En eind augustus komt het ongeveer uit en lachen we niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:45 schreef DemonRage het volgende:
Woensdag 24 augustus:
[ afbeelding ]
Donderdag 25 augustus:
[ afbeelding ]
Vrijdag 26 augustus:
[ afbeelding ]
Zaterdag 27 augustus:
[ afbeelding ]
Zondag 28 augustus:
[ afbeelding ]
Maandag 29 augustus:
[ afbeelding ]
Dinsdag 30 augustus:
[ afbeelding ]
Woensdag 31 augustus (ging niet verder dan 12Z):
[ afbeelding ]
Oke... GFS is helemaal van het padje af.![]()
Zo'n achterlijk hete hittegolf berekenen als de zon niet eens meer krachtig genoeg is op onze breedtegraad.
eeehhh... moet echt iedereen dood of zoquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:45 schreef DemonRage het volgende:
Woensdag 24 augustus:
[ afbeelding ]
Donderdag 25 augustus:
[ afbeelding ]
Vrijdag 26 augustus:
[ afbeelding ]
Zaterdag 27 augustus:
[ afbeelding ]
Zondag 28 augustus:
[ afbeelding ]
Maandag 29 augustus:
[ afbeelding ]
Dinsdag 30 augustus:
[ afbeelding ]
Woensdag 31 augustus (ging niet verder dan 12Z):
[ afbeelding ]
Oke... GFS is helemaal van het padje af.![]()
Zo'n achterlijk hete hittegolf berekenen als de zon niet eens meer krachtig genoeg is op onze breedtegraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |