Leiden is anti-onweer hoofdstad van Nederland johquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Woonde ik er nog maar, dan had ik dat ook meegemaakt. Jaren geleden vertrokken.
Nee. Het rommelt wel wat in de verte maar het zal wel weer bij 2 druppels blijven.quote:
Haha hier precies andersom. Niet te harden hier.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:21 schreef VKV het volgende:
Holy shit ik voel wind en het is niet van de ventilator
De bui lijkt ten oosten van Den Haag te trekken. Het rommelt wel flink.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Het rommelt wel wat in de verte maar het zal wel weer bij 2 druppels blijven.
Denk dat de regen wel vol op Den Haag koerst.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De bui lijkt ten oosten van Den Haag te trekken. Het rommelt wel flink.
Je krijgt er meteen 10 hoppa!quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
15 graden, See Paznauntal. Ik wil wel 2/3 graden van iemand overnemen
En eind augustus komt het ongeveer uit en lachen we niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:45 schreef DemonRage het volgende:
Woensdag 24 augustus:
[ afbeelding ]
Donderdag 25 augustus:
[ afbeelding ]
Vrijdag 26 augustus:
[ afbeelding ]
Zaterdag 27 augustus:
[ afbeelding ]
Zondag 28 augustus:
[ afbeelding ]
Maandag 29 augustus:
[ afbeelding ]
Dinsdag 30 augustus:
[ afbeelding ]
Woensdag 31 augustus (ging niet verder dan 12Z):
[ afbeelding ]
Oke... GFS is helemaal van het padje af.![]()
Zo'n achterlijk hete hittegolf berekenen als de zon niet eens meer krachtig genoeg is op onze breedtegraad.
eeehhh... moet echt iedereen dood of zoquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:45 schreef DemonRage het volgende:
Woensdag 24 augustus:
[ afbeelding ]
Donderdag 25 augustus:
[ afbeelding ]
Vrijdag 26 augustus:
[ afbeelding ]
Zaterdag 27 augustus:
[ afbeelding ]
Zondag 28 augustus:
[ afbeelding ]
Maandag 29 augustus:
[ afbeelding ]
Dinsdag 30 augustus:
[ afbeelding ]
Woensdag 31 augustus (ging niet verder dan 12Z):
[ afbeelding ]
Oke... GFS is helemaal van het padje af.![]()
Zo'n achterlijk hete hittegolf berekenen als de zon niet eens meer krachtig genoeg is op onze breedtegraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |