Ik heb een FB van je onder de paste knop waar ik hard om moest lachenquote:
Hoe graag ik je wil tegenspreken moet ik je gelijk geven.quote:
Nee al jaren niet meer ik keek dat wel honderd jaar geledenquote:
TR gezetquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een FB van je onder de paste knop waar ik hard om moest lachen
Don't stop me nowquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe graag ik je wil tegenspreken moet ik je gelijk geven.
Jij ook al?quote:
Mooi daar gaat iequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mij kan het ook niet boeien en weet meestal geen eens wie die gasten dan zijn... soms kijk ik wel de filmquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee al jaren niet meer ik keek dat wel honderd jaar geleden
Under pressure.quote:
Ja dat is soms het leukstequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien en weet meestal geen eens wie die gasten dan zijn... soms kijk ik wel de film
quote:
Ja he?quote:
Ik kan geen slecht nummer van ze opnoemen.quote:
Radio Ga Ga vond ik niet zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan geen slecht nummer van ze opnoemen.
Ja en?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef Soury het volgende:
Maily is wat doof, DUS WAT HARDER PRATEN.
Wat zeggie?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef Soury het volgende:
Maily is wat doof, DUS WAT HARDER PRATEN.
Gelukkig kunnen we dat van jou niet zeggen.quote:
Ik waai met alle winden meequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dat van jou niet zeggen.
Uhh ik denk dat je een TR moet zetten omdat het kanquote:
Hierbij.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik denk dat je een TR moet zetten omdat het kan
Wanneer ga je weer afscheid nemen? Ik hou er wat rekening mee.quote:
GVD, jij ook al om dezelfde reden?quote:
Ja. Het verpest de sfeer wel een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD, jij ook al om dezelfde reden?
Ja naakt op het strandquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
Iemand onze mod nog recentelijk gespot ?
Schei uit loser. Met je sfeer, rot een keer echt opquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja. Het verpest de sfeer wel een beetje.
Primaquote:
Nou nee maar je bent al meerder keren van fok weg. Het is net als een beetje zelfmoord plegen. Boehoehhh..... ik ben weg !!, en elke keer kom je terug. Doe het dan goed.quote:
Ik snap niet waarom jij daar zoveel last van heb. Nooit gedacht dat er misschien meer achter zit dan je denkt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar je bent al meerder keren van fok weg. Het is net als een beetje zelfmoord plegen. Boehoehhh..... ik ben weg !!, en elke keer kom je terug
Het is niet zo moeilijk, als jij denkt dat je mij kan aanvallen. Dan krijg je een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij daar zoveel last van heb. Nooit gedacht dat er misschien meer achter zit dan je denkt?
Maar laat maar verder. Ik heb hier geen zin in
Daar ben jij soms ook goed in. Laat elkaar gewoon in zijn waarde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, als jij denkt dat je mij kan aanvallen. Dan krijg je een koekje van eigen deeg.
Jeetje wat stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, als jij denkt dat je mij kan aanvallen. Dan krijg je een koekje van eigen deeg.
Oh nee he?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben jij soms ook goed in. Laat elkaar gewoon in zijn waarde.
Ok Heintjequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Jeetje wat stoer.
Je verpest het gewoon voor de rest hier. Op mij maak je geen indruk verder.
Jij snapt wel wat ik bedoel.quote:
Nee niet echtquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij snapt wel wat ik bedoel.
Uhw als ik jou een kutwijf noem geloof je dat dan?quote:
Goed plan, alle TR's weer besproken. Een nieuwe dag. MAANDAG. Heerlijkquote:
26 binnen, het is wel ok zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of de temp nog wat daalt ...
Goed te doen eigenlijk.quote:
31 Ja dat is te veel. Dat je dat durft neer te zetten? Dan heb je pas LEF !!!! Eeeeennndd dit is magic !!!quote:
Voor wat?quote:
Kijken jullie bij haar thuis of bij jou thuis?quote:
Goeiequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijken jullie bij haar thuis of bij jou thuis?
Lily Collins Emily in Paris (TV Series 2020– ) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een dochter had
Gezelligquote:
Oh i dat zn dochter... al gezienquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Lily Collins Emily in Paris (TV Series 2020– ) - Reference View - IMDb
Meestal kijk ik daar wel naar, ben het nu vergetenquote:
oke dat goedquote:Op maandag 15 augustus 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn 1e balcontact scoorde hij voor Real
Te heet? Heb ik ook beetje last van.quote:
Nee dat niet. Kan gewoon de slaap niet pakken. Heb nu net 1,5 uurtje geslapen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 03:33 schreef engine het volgende:
[..]
Te heet? Heb ik ook beetje last van.
Wat een ellende. Maar als het helpt: veel mensen hebben nu problemen om de slaap de vatten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kan gewoon de slaap niet pakken. Heb nu net 1,5 uurtje geslapen.
Ik had niet eens last van de warmte eigenlijk. Is wel lekker koel bij de ventilatorquote:Op maandag 15 augustus 2022 06:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een ellende. Maar als het helpt: veel mensen hebben nu problemen om de slaap de vatten.
Nou, maar het is toch best onprettig warm nu.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet eens last van de warmte eigenlijk. Is wel lekker koel bij de ventilator
Ja hier ook ramen bende. Nu ook de hele nacht op. Was om 23.30 uur al beneden. Maar het is maar twee graadjes afgekoeld. Zodra het licht werd achter deur open en ben ik voor gan zitten kan de voordeur ook open blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, maar het is toch best onprettig warm nu.
Ik heb alles open staan, ook de voordeur en achterdeur.
Dat is mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook ramen bende. Nu ook de hele nacht op. Was om 23.30 uur al beneden. Maar het is maar twee graadjes afgekoeld. Zodra het licht werd achter deur open en ben ik voor gan zitten kan de voordeur ook open blijven.
Durf dat niet meer. De tijden zijn zo veranderd. Maar goed ze kunnen je ook de kop inslaan als je voor in de tuin zit natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Hier is het ook rustig en kan de voordeur gewoon open.
Hoogstens dat er een kat naar binnen sluipt.
Voordeel van zo'n rustige buurt.
Ik scharrel gewoon rond in en om het huis.
Dat kan, maar dat zijn dan wel hele drastische dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik d
[..]
Durf dat niet meer. De tijden zijn zo veranderd. Maar goed ze kunnen je ook de kop inslaan als je voor in de tuin zit natuurlijk.
Ja echtquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie ook je bed uitgedreven vannacht?
Voor een paar jaar geleden is hier aan de overkant, toen nog senioren woningen een vrouw beroofd in haar huis op een zondagmiddag. DIe had haar deur ook openstaan. SIndsdien durf ik dat niet meer, heb zelfs de poort altijd op slot. Die was normaal altijd gewoon open en de keuken deur ook iedereen kon gewoon binnen lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zijn dan wel hele drastische dingen.
Ja. Zo jammer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een paar jaar geleden is hier aan de overkant, toen nog senioren woningen een vrouw beroofd in haar huis op een zondagmiddag. DIe had haar deur ook openstaan. SIndsdien durf ik dat niet meer, heb zelfs de poort altijd op slot. Die was normaal altijd gewoon open en de keuken deur ook iedereen kon gewoon binnen lopen.
Nu niet meer hoor. Tijden zijn ook heel erg veranderd
We zitten hier ook redelijk dicht bij het GG net en de winkels zijn hier vlak bij. Soms zie je best "vreemde' mensen lopenquote:
Hey Chanel, niet te warm voor op de camping deze zomer?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, niet te warm voor op de camping deze zomer?
Morguh Marcbquote:
Hou op hou op, vorige week 3 dagen geweest en het weekend thuis nu dus ook tot en met dinsdag(oppasdag) en dan kijken we verder.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, niet te warm voor op de camping deze zomer?
Ja wel goed, en met jou?quote:
Ja niet te doen he bijnaquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hou op hou op, vorige week 3 dagen geweest en het weekend thuis nu dus ook tot en met dinsdag(oppasdag) en dan kijken we verder.
Ik ben zat van dit weer en niet alleen voor mijzelf maar de natuur gaat ook naar de kloten en er is al zat naar de kloten tegenwoordig met alles wat er gaande is.
Mooi zo, is het hart nog op tilt geweest na de operatie of houdt die zich rustig?quote:
Uh, geen hartritmestoornissen, maar merk wel dat er in gebouwvakt is. Is regelmatig wat onrustig. En wist dat dat kon gebeuren, moet gaan afnemen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, is het hart nog op tilt geweest na de operatie of houdt die zich rustig?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, geen hartritmestoornissen, maar merk wel dat er in gebouwvakt is. Is regelmatig wat onrustig. En wist dat dat kon gebeuren, moet gaan afnemen.
Op zich een goed teken, over een maand of 2 een onderzoek, dan weten we meer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]wat omschrijf je dat leuk.
Fijn in ieder geval dat er geen ritmestoornis meer is geweest, eigenlijk best een goed teken of niet
Heel fijn voor je hopelijk blijft dat zoquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich een goed teken, over een maand of 2 een onderzoek, dan weten we meer.
En ondertussen maar eens wat uitdagen, dus weer chocolade en cola proberen de komende tijd
Chocolade kan het uitlokken, dus maar mee gestopt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel fijn voor je hopelijk blijft dat zo
Krijg jij het ook van chocolade, ik gelukkig niet
Ik durf sinds ik het heb geen wijntje meer te drinken, dat kan het ook weer opwekken.
Het is geen grote ramp, dronk toch niet veel. Maar zo af en toe een wijntje als je uit eten bent vond ik altijd wel gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chocolade kan het uitlokken, dus maar mee gestopt.
Alcohol drink ik ook niet meer, komt pas als de medicatie er vanaf is. Wel balen voor jou dat je het niet meer drinkt nu.
Mjah, dan is het wel een ding om er 1 te nemen. Als je pech hebt ben je weer 'aan de beurt'.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen grote ramp, dronk toch niet veel. Maar zo af en toe een wijntje als je uit eten bent vond ik altijd wel gezellig.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:29 schreef mazaru het volgende:
Ik liet gisteren een ijsblokje vallen en ik wou het vandaag opruimen maar kan het nergens meer vinden. Het spookt hier!
Heb daar geen zin in , dan maar liever een spa rood en geen stoornisquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dan is het wel een ding om er 1 te nemen. Als je pech hebt ben je weer 'aan de beurt'.
Waren er kaboutertjesquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:29 schreef mazaru het volgende:
Ik liet gisteren een ijsblokje vallen en ik wou het vandaag opruimen maar kan het nergens meer vinden. Het spookt hier!
Ombquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:29 schreef mazaru het volgende:
You beter call...Ghostbusters.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:29 schreef mazaru het volgende:
https://www.instagram.com/p/ChNLEkAl8Jt/?hl=nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:47 schreef chufi het volgende:
@:pullup wat ging er mis met de Holland 8 in het begin? Opeens lagen ze 40 m achter ..
Aus München?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:13 schreef pullup het volgende:
Gaat eigenlijk nog best rap met de trein tegenwoordig
Straatsburgquote:
Ah, ook leukquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Straatsburg
Maar Munchen gaat ook wel soepel denk ik.
Toch wel een hele set redelijk doorrijdende hogesnelheidslijnen tegenwoordig
Denk dat het heel goedkope vliegen wel een beetje over is. Eenpaar jaar geleden vloog ik meestal, ook dit soort stukken maar denk dat ik in het vervolg de trein vaak ga nemenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ook leuk
Ja, je kan tegenwoordig best goed met de trein reizen
Mag alleen nog een stuk goedkoper. Of het vliegtuig een heel stuk duurder.
En wat is er sneller?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat het heel goedkope vliegen wel een beetje over is. Eenpaar jaar geleden vloog ik meestal, ook dit soort stukken maar denk dat ik in het vervolg de trein vaak ga nemen
Waar is hier? Vind het ook vies klam. Niets aan zo.quote:
Amsterdam, kom net uit midden frankrijk, daar was het zeker warmer maar dit is vervelenderquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is hier? Vind het ook vies klam. Niets aan zo.
Mjah zal niet eens heel veel uitmakenquote:
Ja is vandaag weer voor het eerst. We hebben een paar droge warme dagen gehad. Je merkt echt het verschil bij een lage vochtigheid. Nu komen de broeierige dagen er weer aanquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Amsterdam, kom net uit midden frankrijk, daar was het zeker warmer maar dit is vervelender
Das zeker snel welquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah zal niet eens heel veel uitmaken
Vanochtend 7 uur vertrokken uit Straatsburg en om 13.30 aangekomen
Hey Marioquote:
quote:
Genoten iddquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb echt wel genoten van die warme week
Het is hier al de hele dag bewolkt, vanmorgen heeft het vanaf een uur of 5 tot een uur of 9 flink gegoten en geonweerd. Het schijnt buiten zo'n 25 graden te zijn, maar ik heb geen idee of het benauwd is want ik zit op kantoor onder de airco.quote:
Alles goed?quote:
Hier nog geen drup gehad en nog steeds zon. Maar voelt veel benauwder aan dan die 30 graden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag bewolkt, vanmorgen heeft het vanaf een uur of 5 tot een uur of 9 flink gegoten en geonweerd. Het schijnt buiten zo'n 25 graden te zijn, maar ik heb geen idee of het benauwd is want ik zit op kantoor onder de airco.
Sja dan moet je uitkijken met je Oberschenkelquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:33 schreef mario390 het volgende:
ik heb en le tribute gin gedronken
de heeft 43 %
Die kater ook.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:36 schreef pullup het volgende:
Nou ja die blauwe plekken gaan wel weer over
Als je nog wat meer zuipt zijn de hersencellen wel de klosquote:
Man3 wederomquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
de kater is al 2 dagen over
maar mijn verstärker is ook op de
vloer gevallen als ik naar huis kwam
en nu werkt hij niet meer
Dat is wel kutquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
Ik niks maar dit vind ik eigenlijk wel een goed systeemquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik al andere dingen liggen ....
Is idd wel een praktische oplossing ..quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik niks maar dit vind ik eigenlijk wel een goed systeem
O jee te veel gedronken 😮quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
Slim bekeken 👍🏻quote:
Even opwarmen en smullen maarquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog een restje chinees van gisteravond
Handig zo'n chinees. Als ik wil kan ik er 3 dagen van etenquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even opwarmen en smullen maar
Maar als je hem 1 keer hebt opgegeten is het toch wel klaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Handig zo'n chinees. Als ik wil kan ik er 3 dagen van eten
Ja meestal krijg je wel grote portiesquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Handig zo'n chinees. Als ik wil kan ik er 3 dagen van eten
Zo groot is de gemiddelde chinees nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja meestal krijg je wel grote porties
Ja klopt wel he , die zijn echt veel minder populair gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Vroeger had ik hier 2 chinese restaurants binnen 100 m van hier... nu geen 1 meer
Marc toch we hebben over chinees eten niet het eten van een chinees zelfquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo groot is de gemiddelde chinees niet
Ze stappen allemaal over op een snackbarquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel he , die zijn echt veel minder populair geworden
Hij zei duidelijk dat hij chinees ging eten, niet chinees eten ging etenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Marc toch we hebben over chinees eten niet het eten van een chinees zelf
Nee er zijn veel meer gerechten en restaurants van over de hele wereld te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze stappen allemaal over op een snackbar
En zouden we het niet wat zat zijn met zijn allen? Weer babi pangang met foe yong hai en nasi? Sambal bij?quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee er zijn veel meer gerechten en restaurants van over de hele wereld te krijgen
Klopt..quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk dat hij chinees ging eten, niet chinees eten ging eten
Yep zeker in grote steden, komen er steeds meer bijquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee er zijn veel meer gerechten en restaurants van over de hele wereld te krijgen
quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je hem 1 keer hebt opgegeten is het toch wel klaar?
Never.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zouden we het niet wat zat zijn met zijn allen? Weer babi pangang met foe yong hai en nasi? Sambal bij?
Ja wel eens. Niet te vaak maar het blijft goed nassenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Never.
Blijft lekker. Vaak neem ik eerst nog een loempia.
Niet te vaak idd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel eens. Niet te vaak maar het blijft goed nassen
ik heb ook al heel lang geleden chinees besteld... sws bestel ik de laatste jaren niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel he , die zijn echt veel minder populair geworden
Ik heb nog nooit eten besteld, ga het altijd wel zelf halenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb ook al heel lang geleden chinees besteld... sws bestel ik de laatste jaren niet meer
Dat deed ik dan hoer bij de ene Chinees nog wel eens, maar sinds die weg is ook niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eten besteld, ga het altijd wel zelf halen
19.35 Femke en Liekequote:Op maandag 15 augustus 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik dan hoer bij de ene Chinees nog wel eens, maar sinds die weg is ook niet meer
Huh?quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik dan hoer bij de ene Chinees nog wel eens, maar sinds die weg is ook niet meer
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wie doet haar dit even na
[ afbeelding ]
Ik doe redelijk wat oefeningen op dat ding, maar dit kan ik op de grond staand al nietquote:
Er zijn redelijk weinig mensen die dat kunnenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe redelijk wat oefeningen op dat ding, maar dit kan ik op de grond staand al niet
Niet zoveel meer drinken ?quote:
Mazzelaarquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, t ging hier even los
Nog steeds heel veel onweer in de verte.
Nou ja, wilde net naar de winkel gaanquote:
Heel irritant ja, gaat van hot naar her.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
Wat is de NOS irritant om live sport te willen volgen ...
T gaat hier echt los in de verte hoor, blijvend gerommel. Dat wil je ook niet hebben boven je hoofdquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
Ik wil ook onweer![]()
GFS gaat nog voor bloedhitte eind augustus...
Ik kijk op de buitenlandse kanalenquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel irritant ja, gaat van hot naar her.![]()
Vond het vanmiddag al irritant maar dit is wel heel erg
Verstandig, als ze van atletiek weg schakelen ga ik dat ook doenquote:
Nou daar missen ze ook het meeste , want met Gregory die alles tot in de puntjes uitlegd en verklaard kunnen ze maar 2 live nummers misschien in een uur echt live doenquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:28 schreef pullup het volgende:
Gelukkig missen ze de atletiek niet
Die andere twee sporten van vandaag kunnen me gestolen worden
De Spaanse TVE heeft per sport meestal een aparte stream lopen... moet je wel ff de VPN aanslingerenquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Verstandig, als ze van atletiek weg schakelen ga ik dat ook doen
Gaat me wat verquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
De Spaanse TVE heeft per sport meestal een aparte stream lopen... moet je wel ff de VPN aanslingeren
quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:38 schreef mario390 het volgende:
gevt en film de heet
spel me dat glied van dood
Ja door op 3 .. maar dat zag ik ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef pullup het volgende:
Niet te lang lullen want dan zappen ze je weg voor het reclameblok
Neequote:Op maandag 15 augustus 2022 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja door op 3 .. maar dat zag ik ook niet
Getsiequote:Op maandag 15 augustus 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
Spiel mir am Glied bis zum Tod
duitse splatterkomödie
glied is andere wort vor swanz
Hier wat meteorologisch geblaf zonder bijten.quote:
Is het ook een beetje afgekoeld?quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, t ging hier even los
Nog steeds heel veel onweer in de verte.
Een bekende Europarlementariër liet zich in het bijzijn van mijn zus ooit eens de weinig parlementaire opmerking "Als ik vrouw zou zijn, zou ik er de hele dag mee spelen" ontvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
duitse splatterkomödie
En als je geen swans hebt. Hoe kan je er dan mee spelen 😮😅quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
duitse splatterkomödie
Ik hoop het voor je. 😉quote:
https://www.easytoys.nlquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je geen swans hebt. Hoe kan je er dan mee spelen 😮😅
Das een nepperd 🤣quote:
Hey Tonja 😘quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef tonja het volgende:
Haai![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Het leeft nog.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef tonja het volgende:
Haai![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Ja hoor, hier gaat ook alles z'n gangetje.quote:
Met wiens swans wil jij spelen?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je geen swans hebt. Hoe kan je er dan mee spelen 😮😅
Jammer, hier wel uit te houden buiten.quote:
Geen idee. mario kijkt een film die zegt dat je altijd met een swans moet spelen. Ik bezit er zelf geen een dus wel lastig dan 😛quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met wiens swans wil jij spelen?
Lekker naar buiten dan als het kanquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, hier wel uit te houden buiten.
Luisteren naar marioquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. mario kijkt een film die zegt dat je altijd met een swans moet spelen. Ik bezit er zelf geen een dus wel lastig dan 😛
Zit ook buiten. Jammer alleen dat het alweer zo vroeg donker is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker naar buiten dan als het kan
Bezig met een avondwandeling... Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker naar buiten dan als het kan
Ik luister niet, ik lees 😝quote:
Hey GG. Lekker wandelen. Veel plezierquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bezig met een avondwandeling... Heerlijk.
Nu helemaal ja met al die wolkenquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ook buiten. Jammer alleen dat het alweer zo vroeg donker is.
Goed bezig danquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bezig met een avondwandeling... Heerlijk.
Dank je. Intussen draait de wasmachine, bij thuiskomst is die klaar, heel efficient zo ook.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Lekker wandelen. Veel plezier
Ja vallende sterren kijken wordt een lastig verhaal nu.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu helemaal ja met al die wolken
[..]
Goed bezig dan
Alleen als het je uitkomt tochquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem alles wat iedereen zegt hier heel serieus.
Vaak. Maar ook erg naïef wel.quote:
Als het dan ook hangen zou als je thuis kwam 🤣quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Intussen draait de wasmachine, bij thuiskomst is die klaar, heel efficient zo ook.
Wat is er dan om kwart voor drie?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Wachten tot het kwart voor drie is![]()
Gelukkig heb ik puzzelboekjes, Nintendo en laptop bij.
Nee, dat helaas nog niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het dan ook hangen zou als je thuis kwam 🤣
Dan zit mn dienst erop en ga ík naar bed.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er dan om kwart voor drie?
Wat is er dan om kwart voor drie?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef engine het volgende:
daaar moeten ze ook eens iets op verzinnen vindt je niet?quote:
Ben je in het buitenland?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zit mn dienst erop en ga ík naar bed.
Dat zou wel mooi zijn. Maar goed, dat ophangen is ook zo gebeurd...quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er dan om kwart voor drie?
[..]
daaar moeten ze ook eens iets op verzinnen vindt je niet?
Voetbal kijken ?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Ja is ook zo. Heb het vanmorgen gedaan. Is droog morgen ochtnd vouw ik het wel op.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Maar goed, dat ophangen is ook zo gebeurd...
Lekker uit de koelkast, met ijs.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow, dat ze dit niet eerder gemaakt hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bij Gelsenkirchen dus dicht bij huis.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in het buitenland?
Met dit weer niet fijn om overdag te slapen of wel?
Wat is om kwart voor drie dan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Wellicht. Wie speelt er?quote:
Ow ik loop achterquote:
Komt dat even goed uit. Dan wens ik u een fijne die st 😘quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Gelsenkirchen dus dicht bij huis.
Met dit weer overdag werken is net zo goed niks en thuis is het zo heet dat ik ook slecht slaap. Vind het wel prima zo
Geeft niet heb ik heulllll vaak 🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |