Nee, ik vind het leuk om op Funda te kijken af en toequote:Op zondag 14 augustus 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je een koop huis of wil je er gewoon over klagen
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om op Funda te kijken af en toe
En dan commentaar hebben op hoe belachelijk die hele woningmarkt is geworden.
Mooi verdien modelquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.
Die maakt er pareltjes van, niet normaal.
Die zit wel in een goede business momenteelquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.
Die maakt er pareltjes van, niet normaal.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Er staan 0 huizen te koop die ik kan betalen
[..]
Die zit wel in een goede business momenteel
Tot 3 ton kan je eigenlijk geen fatsoenlijke huizen meer krijgen waar niet een hoop geld in gestoken moet worden, dus die heeft ze voor het oprapen.
Leuke voortuinquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, deze zit net binnen mijn bereik. Goede onderburen erbij ook nog
Zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonwering aan de buitenkant, dat scheelt ook al een stuk.
En elke ochtend verse croissantjes.quote:
Een van de nadelen van wonen in een stad. Geef mij maar de provincie.quote:
450.000quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag jij eens gaan raden hoe duur dit huis is
3.5 ton, om te beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, het zou zomaar kunnen. Zo te zien ook in een centrum?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo fantastisch is het nou ook weer niet.
Ik gok zo om en de nabij ¤260.000 ?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven een winkelstraatquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het zou zomaar kunnen. Zo te zien ook in een centrum?
Zo met een hengeltje uit je slaapkamerraamquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En elke ochtend verse croissantjes.
¤200.000quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gok zo om en de nabij ¤260.000 ?
Ongeveer .... circa ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |