"In 2020 zijn er ruim 13.500 SPAR-winkels in 48 landen.[1] Er werken in totaal 410.000 medewerkers.[1]"quote:
Mentale klap!quote:
Ik tel de tranen alvastquote:
Onze Abdi is stuk geloof ik....quote:
Schuld van NIKE weer?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onze Abdi is stuk geloof ik....
Ditjes en Dattkes.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:06 schreef Zorro het volgende:
Oh ze heet Dattke.
Ik hoorde echt steeds Dafke
Drie dagen geleden zat ie nog in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Knap hoor. Wat een bikkel.quote:
Veel Russen met dubbel paspoort.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Israel heeft een aantal atleten gekocht
Loopt Ny in novemberquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik goed meegeteld heb komen ze net een halve minuut tekort voor teambrons. Gaat nu naar polen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat wordt weer huilen van geluk om de 13e plaats.
Wel mooi dat uitgerekend de níet gekochte Israëlische (Lornah Salpeter) op het WK brons paktequote:Op maandag 15 augustus 2022 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Wel heerlijke karma voor die gekochte Israeliers
De mannen deden het nog even dunnetjes over.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Een van de betere marathonfinishes die ik gezien heb, die hele top-4 mag echt een lintje
Wel opvallend dat het bijna altijd Ethiopiërs zijn, daar zit in elk geval nog iets van een historische Joodse connectiequote:Op maandag 15 augustus 2022 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De mannen deden het nog even dunnetjes over.Wat was dat voor een finish zeg!
Heeeerlijke eindsprint, mooi laatste stuk ook, waarbij iedereen zich als pupillen verkijkt op hoe ver het nog echt is tot de finish.
Brinkman had de ultieme stervende zwaan sprint, met flinke kramp zo te zien. Knap om dan toch nog een PLAK te pakken!
Erg onleuke rubriek: het altijd genocide plegende Israel dat nu allerlei Afrikaantjes inhuurt.
Is import buiten die met Joodse roots dan welkom?quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het bijna altijd Ethiopiërs zijn, daar zit in elk geval nog iets van een historische Joodse connectie
Salpeter tellen we uiteraard niet mee als 'ingehuurde Afrikaanse'.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de ochtendsessie tienkamp ergens terug te zien?
Anders doe ik het maar met uitslagenpagina's voor de ochtendsessies (lol)
Hier is alles, per onderdeel en zelfs per race, terug te kijken. Je moet wel een beetje met je ogen knijpen bij de thumbnails vanwege spoilergevaarquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks eens met VPN kijken of het YT-kanaal van München 2022 toevallig atletiek heeft.
Ojee.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Weer een X voor Jorinde... nog 1 poging resteert..
discus kwaliquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
"Gooide"?! Stootte mag ik toch hopen.
Werpen dan.quote:
Hij ligt er niet uit hoorquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
Waarom springt Roosen nu nog voor 1.87 als ie er al uit ligt ...
Als hij springt, ligt hij er nog niet uitquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
Waarom springt Roosen nu nog voor 1.87 als ie er al uit ligt ...
`Maar de NOS zegt dat ie op 1.81 is gestrand... oh ja NOSquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij springt, ligt hij er nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |