Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!quote:Ruim tweehonderd asielzoekers in Ter Apel sliepen afgelopen nacht in de buitenlucht. Het asielzoekerscentrum zit vol en het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) kon geen andere slaapplek voor ze vinden. De overvolle asielopvang leidt tot schrijnende beelden.
Het leed van asielzoekers gebruiken om te trollen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!
Klacht: waar gaat het naartoe met deze wereld als mensen niet eens meer dankbaar zijn voor een gratis vakantie
Op een camping <> buiten slapen. Grapjasquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij moeten verdorie betalen om buiten te mogen slapen op bv een camping! En die asielzoekers maar klagen! Terwijl ze een buitenverblijf helemaal gratis krijgen!
Klacht: waar gaat het naartoe met deze wereld als mensen niet eens meer dankbaar zijn voor een gratis vakantie
vd is niet aan het trollen, hij meent dit serieus, die gast is racist tot op het botquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Het leed van asielzoekers gebruiken om te trollen.
De glans is er definitief af (met een new low).
Leedquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet? Vertel eens waar het verschil zit. Behalve dat wij ervoor moeten betalen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:47 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Op een camping <> buiten slapen. Grapjas
Ik geef aan dat er een verschil zit tussen camperen en buiten slapen. Heeft niets met betalen te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet? Vertel eens waar het verschil zit. Behalve dat wij ervoor moeten betalen dan.
Daar hebben we meneer 'ik doe er geen reet aan, maar ik leef wel heel erg mee' weer. Net als die BN'ers. Misschien binnenkort maar wat asielzoekers afzetten met de auto bij al die deugneuzen die beweerden er wel een paar in huis te nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Kamperen in Nederland terwijl je ook terug kunt naar Marokko is een keuze, geen noodsituatie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef Shanna_ het volgende:
Grappen maken over mensen in nood. Niveautje weer.
Dat heb nooit beweerd. Mag wel, maar tegen een royale vergoeding als de huidige huurders eruit zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Daar hebben we meneer 'ik doe er geen reet aan, maar ik leef wel heel erg mee' weer. Net als die BN'ers. Misschien binnenkort maar wat asielzoekers afzetten met de auto bij al die deugneuzen die beweerden er wel een paar in huis te nemen.
Geld is ook gewoon belangrijker dan principes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heb nooit beweerd. Mag wel, maar tegen een royale vergoeding als de huidige huurders eruit zijn.
Nee, van het verhuren leef ik. Als ik het allemaal gratis weggeef dan heeft mijn gezin niks te eten. Dus tegen betaling wil ik best verhuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Geld is ook gewoon belangrijker dan principes.
Vooral als het linkse principes zijn
Ze denken zeker dat het hier altijd dat multiculturele weer is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heb je ook gelijk in. Voor niks komt de zon opquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, van het verhuren leef ik. Als ik het allemaal gratis weggeef dan heeft mijn gezin niks te eten. Dus tegen betaling wil ik best verhuren.
Ja hoor. Ik las wel dat er regen komt maar dan de capuchon maar op.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:55 schreef corehype het volgende:
Het is nu wel topweer om buiten te slapen
Ja vertel dan waar dat verschil zit, hansworst!quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik geef aan dat er een verschil zit tussen camperen en buiten slapen. Heeft niets met betalen te maken.
Dat is toch logisch slappe paling. De tent!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vertel dan waar dat verschil zit, hansworst!
Je zei een royale vergoeding. Niemand had het over gratis, maar minderen in bedrag zou je niet doen ook al kan je gezin dan nog met gemak eten. Je principes zijn niet meer dan de drollen die je dagelijks draait. Disposable.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, van het verhuren leef ik. Als ik het allemaal gratis weggeef dan heeft mijn gezin niks te eten. Dus tegen betaling wil ik best verhuren.
Want asielzoekers hadden ook nooit een tent, neequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat is toch logisch slappe paling. De tent!
Ja een royale vergoeding. Er is krapte op de markt, dus mag je dat terugzien in het bedrag. Ik ben een particuliere verhuurder, niet de overheid, geen NGO, of liefdadigheidsinstelling. Mijn principes hebben daar niets mee van doen. Dit is niet mijn taak. Ik stem op de juiste partijen. Zij dragen mijn principes uit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zei een royale vergoeding. Niemand had het over gratis, maar minderen in bedrag zou je niet doen ook al kan je gezin dan nog met gemak eten. Je principes zijn niet meer dan de drollen die je dagelijks draait. Disposable.
Inderdaad. Goed opgemerkt en bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want asielzoekers hadden ook nooit een tent, nee
quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja een royale vergoeding. Er is krapte op de markt, dus mag je dat terugzien in het bedrag. Ik ben een particuliere verhuurder, niet de overheid, geen NGO, of liefdadigheidsinstelling. Mijn principes hebben daar niets mee van doen. Dit is niet mijn taak. Ik stem op de juiste partijen. Zij dragen mijn principes uit.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
D66 heeft gesproken. Lul dan niet over 'niet kunnen eten'.
Aan de andere kant krijgen die 'asiel'zoekers wel alles voor niks.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik het gratis weggeef dan krijg ik geen geld binnen. Ja, dan komt er geen voedsel op de tafel. Waarom moet ik het gratis doen? Werk jij voor niks?
Die hebben ook niets.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijgen die 'asiel'zoekers wel alles voor niks.
Onzin het vervoer vanuit hun eigen land naar ons land was een dure aangelegenheid. Ze hebben er letterlijk duizenden euro's aan uitgegeven.quote:
Ben jij een gebroken afspeelplaat? Het is gewoon een bullshit excuus. Wees eens eerlijk. Je hebt niet de moral high ground. Je bent net als ieder ander.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik het gratis weggeef dan krijg ik geen geld binnen. Ja, dan komt er geen voedsel op de tafel. Waarom moet ik het gratis doen? Werk jij voor niks?
Geef antwoord dan? Beetje mijn vraag ontwijken. Werk jij voor niets?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ben jij een gebroken afspeelplaat? Het is gewoon een bullshit excuus. Wees eens eerlijk. Je hebt niet de moral high ground. Je bent net als ieder ander.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Geef antwoord dan? Beetje mijn vraag ontwijken. Werk jij voor niets?
Antwoord is dus gewoon nee, anders schreef je wel iets inhoudelijks i.p.v. een matige ad hominem. Einde discussie dus.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deze gast. Typische melker. Met je voor niets...
Ik denk dat ze het hier beter hebben dan menig Nederlander.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het hier beter hebben dan menig Nederlander.
Waarheid is hard hè?quote:
Of heb je het nieuws rondom woningnood waardoor Nederlanders zelf nergens meer een huis kunnen kopen een beetje gemist? Om maar wat te noemen.quote:
Je moeder.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarheid is hard hè?
Je moeder voelde gisteren ook wat hards.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:38 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Kun je wel zo'n nietszeggende smiley posten. TS heeft gewoon gelijk. Weet jij ook.
Ik verhuur pandjes, maar ben geen huisjesmelker (in negatieve zin i.i.g.).quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:47 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik heb vernomen dat @:laforest is gevraagd voor de reeks 'vraag wat je wilt' in zijn hoedanigheid als huisjesmelker.
Deze vriend van Prins Bernhardquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik verhuur pandjes, maar ben geen huisjesmelker.
Anyway, OT graag.
quote:
Wat kinderachtig. Godverdommequote:Op maandag 15 augustus 2022 15:35 schreef Selenophilia het volgende:
Zo te zien is er veel vraag naar ruilen met een asielzoeker, want die hebben het veel beter dan de lokale burger. Ik ga het organiseren, wat een succes zal dat worden zeg.
Dat is het achterliggende punt. Lean. Eliminate waste.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gelukszoekers moeten gewoon weg blijven.
Hoeven ze ook niet buiten te slapen.
Jij bent de eerste. Gefeliciteerd! Jouw leven kan niet slechter dus het kan ook alleen maar beter worden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat kinderachtig. Godverdomme
Mijn leven wordt letterlijk elke dag beterquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jij bent de eerste. Gefeliciteerd! Jouw leven kan niet slechter dus het kan ook alleen maar beter worden.
Het mooie van dementie is dat je eigen ellende ook niet meer zietquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn leven wordt letterlijk elke dag beter
Die weten heus wel dat ze hier voorrang krijgen of in ieder geval zsm geholpen worden dus dat houdt ze niet tegen het bootje te nemen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:02 schreef JaapKroket het volgende:
Men wilt dit beeld toch laten zien aan EU dat buitenslapen? Plus signaal naar andere gelukzoekers dat het vol hier is en kwaliteit van leven ook beroerd is.
Of mis ik iets?
En anders slaan ze wel met honderd man tegelijk de boel kort en klein om hun gelijk te krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die weten heus wel dat ze hier voorrang krijgen of in ieder geval zsm geholpen worden dus dat houdt ze niet tegen het bootje te nemen.
Eerder dat ik jou niet meer ziequote:Op maandag 15 augustus 2022 15:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het mooie van dementie is dat je eigen ellende ook niet meer ziet
Dit ja. Maak er desnoods 'fake news' van: "NL is Vol"quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:02 schreef JaapKroket het volgende:
Men wilt dit beeld toch laten zien aan EU dat buitenslapen? Plus signaal naar andere gelukzoekers dat het vol hier is en kwaliteit van leven ook beroerd is.
Of mis ik iets?
Right. Alsof Nederland niet als het walhalla van de beste asielopvang geldt. Het land van melk en honing en 'alles graties'. En criminaliteit wordt toch niet bestraft, want dan heet het ineens 'koeltoer'.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit ja. Maak er desnoods 'fake news' van: "NL is Vol"
Laat de boel maar ff uit de klauwen lopen NU. De aanwas is groot, want het is zomer. Als we 2 maanden verder zijn, dan droogt die stroom ineens weer op. (kan iemand die massale AZC-sluitingen nog herinernen 1.5 jaar geleden?)
Het Walhalla voor Asielzoekers:quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Right. Alsof Nederland niet als het walhalla van de beste asielopvang geldt. Het land van melk en honing en 'alles graties'. En criminaliteit wordt toch niet bestraft, want dan heet het ineens 'koeltoer'.
Of dacht je dat ze voor niks al die moeite doen om door zeven veilige landen te reizen voor ze hier eindelijk achterover leunen in afwachting van een leven lang gratis wonen en geld? En dat dat zich niet rondspreekt? Je moet de cijfers van de bevolkingsgroei de laatste jaren eens bekijken.
Haal de schrijnende media beelden er vooral uit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Het Walhalla voor Asielzoekers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhu. Tief eens op met je populistisch getroll.
Ik dacht dat vleesgeworden rancune alleen bij maanlicht zo zuur was? Of heb je ervoor moeten studeren?quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Het Walhalla voor Asielzoekers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhu. Tief eens op met je populistisch getroll.
Den Haag is dol op besneden vecht acties, ze willen hiervan leren en dit voor iedereen doen. Elkaar plat slaan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Dit krijg je met een asielbeleid van kut. Er loopt genoeg gajes tussen, durf dat aan te pakken. Dan ben je al een heel eind. Maar daar heeft niemand in Den Haag de ballen voor.
Dat is niet zo gemakkelijk om te organiseren, en de coa is zwaar kut.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom niet naar Noorwegen? Oostenrijk? Zwitserland? Denemarken? Of een andere werelddeel.
Allemaal landen veel groter en meer plek, nee ze willen naar de landen waar je het minste hoeft te doen.
Als we beiden samenwerken, zij gaan bij ons hard werken woningen bouwen / renoveren bij de boer werken, zij mogen daar een jaartje of 2 wonen daarna met het verdiende geld gaan ze weer terug naar herkomst land.
Geld en woonruimte moet je verdienen.
Dan ga je weg, er zijn meer plekken waar je kan wonenquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is niet zo gemakkelijk om te organiseren, en de coa is zwaar kut.
Fijn, vertel het hun.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:40 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dan ga je weg, er zijn meer plekken waar je kan wonen
Je kan ook terug gaan en vechten voor je vrijheid.
Omdat het elke dag een dag minder lang duurt voordat het eindelijk voorbij is?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn leven wordt letterlijk elke dag beter
En juist dat is aan onze overheid.quote:
Nee, omdat ik mijn leven zelf inricht. Omdat ik zelf voor zaken kies. I created this motherfucker who's me.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:18 schreef knoopie het volgende:
[..]
Omdat het elke dag een dag minder lang duurt voordat het eindelijk voorbij is?
Asielzoekers zijn en blijven een enorme last, maar als je ze dan toch binnen laat zorg er ook voor.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En juist dat is aan onze overheid.
Maar die vinden het allemaal wel prima.
Want deze mensen kosten toch geen geld, er is volop woongelegenheid, deze mensen vullen onze personeelstekorten aan en zorgen absoluut niet voor overlast en criminaliteit.
Helemaal eens, alleen dat zorgen kunnen we dus niet aan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn en blijven een enorme last, maar als je ze dan toch binnen laat zorg er ook voor.
En dat zei ik dus al, het is allemaal niet zo gemakkelijk uitvoerbaar omdat de coa een kut organisatie is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Helemaal eens, alleen dat zorgen kunnen we dus niet aan.
Je bent bewust geworden zoals je bent? Ik wilde je nog het voordeel van de twijfel geven en het aan je inferieure genen wijten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn leven zelf inricht. Omdat ik zelf voor zaken kies. I created this motherfucker who's me.
Waarom noem je jezelf een moederneuker, en waarom doe je dat in het Engels? Je moeder neuken (letterlijk of figuurlijk) lijkt me nu niet iets om trots op te zijn. Ben je niet ongeveer veertig jaar te oud voor zulke “stoere” uitspraken?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn leven zelf inricht. Omdat ik zelf voor zaken kies. I created this motherfucker who's me.
Ik kies voor bepaalde zaken, dingen, mensen, situaties. In plaats van dat ik me laat leiden door de situatie. Elke dag werken thuiskomen eten tv kijken neuken slapen is leuk voor een maand, maar voor mij moet het leven meer zijn dan dat. Waarom zou ik kiezen voor een leven dat minder is dan wat ik vind dat ik verdien?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent bewust geworden zoals je bent? Ik wilde je nog het voordeel van de twijfel geven en het aan je inferieure genen wijten.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een moederneuker, en waarom doe je dat in het Engels? Je moeder neuken (letterlijk of figuurlijk) lijkt me nu niet iets om trots op te zijn. Ben je niet ongeveer veertig jaar te oud voor zulke “stoere” uitspraken?
Asielzoeker neukers?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kies voor bepaalde zaken, dingen, mensen, situaties. In plaats van dat ik me laat leiden door de situatie. Elke dag werken thuiskomen eten tv kijken neuken slapen is leuk voor een maand, maar voor mij moet het leven meer zijn dan dat. Waarom zou ik kiezen voor een leven dat minder is dan wat ik vind dat ik verdien?
Ja laten we dat doen, nog meer golddiggers. Dat zijn ze natuurlijk niet allemaal maar zolang de lekkere wijven hier niet naakt over straat lopen bij wijze van voorlopige tegenprestatie voor alles wat ze hier gratis krijgen hebben ze wat mij betreft de schijn tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:57 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Asielzoeker neukers?
Ik weet het niet, wel zou het netter zijn om meer jonge vrouwen deze kant op te halen, niet elke Nederlander wil in de anus geramt worden.
Zullen we ze als eerste de vogeltjesdans leren?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen, nog meer golddiggers. Dat zijn ze natuurlijk niet allemaal maar zolang de lekkere wijven hier niet naakt over straat lopen bij wijze van voorlopige tegenprestatie voor alles wat ze hier gratis krijgen hebben ze wat mij betreft de schijn tegen.
Dat is een goed begin. En GTWV roepen natuurlijk. Wel alleen als ze lekker en naakt zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:47 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Zullen we ze als eerste de vogeltjesdans leren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |