abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205638799
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:48 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom wij Russen zouden moeten binnenlaten in de EU. Ik krijg steeds meer het idee dat veel Russen ook wel weten dat het een ranzige oorlog is, maar dat Putin relatieve stabiliteit brengt en zo lang dit deel van de bevolking relatief zorgeloos hun leventje kan leven, kijken ze weg.

We hoeven jullie niet, we hoeven jullie centen niet, gewoon optiefen.
Nee maar Afrikanen zijn meer dan welkom?
Alsof NL ook maar iets van vluchtelingen stromen kan tegenhouden. :P
Vakman pur sang
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:54:48 #152
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205638806
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:52 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Yep, ik hoop dat ze dit ook door hebben in de EU en de VS maar is vrees dat dit gevaar flink onderschat wordt.
Door deze oorlog is het erg duidelijk geworden dat de tijd van de tank wel voorbij is. Ook de inzet van drones is veel duidelijker geworden. Als elke boerenlul in een kringverjaardag dat al kan zien dan neem ik aan dat er wel meer wakker worden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205638816
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:23 schreef BEFEM het volgende:
Wie is prigozhin? De chef van poetin?
Kremlin insider, oa. de CEO van Wagner, en via zijn 'catering bedrijven' er voor verantwoordelijk dat de lunches in het rus leger ook echt van rus kwaliteit zijn.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205638819
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee maar Afrikanen zijn meer dan welkom?
Alsof NL ook maar iets van vluchtelingen stromen kan tegenhouden. :P
Dat zeg ik niet. Momenteel doen we helemaal niets om de immigratie te beperken. Het resultaat daarvan zie je in Ter Apel.

Maar dit is het Oekraïnetopic en niet het migratiecrisistopic.
pi_205638837
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:48 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom wij Russen zouden moeten binnenlaten in de EU. Ik krijg steeds meer het idee dat veel Russen ook wel weten dat het een ranzige oorlog is, maar dat Putin relatieve stabiliteit brengt en zo lang dit deel van de bevolking relatief zorgeloos hun leventje kan leven, kijken ze weg.

We hoeven jullie niet, we hoeven jullie centen niet, gewoon optiefen.
Eens hoor, alleen humanitaire noodzaak en vluchtelingen zijn wat mij betreft wel uitzonderingen. We moeten ons niet verlagen tot het niveau Poetin.
zie email 27 oktober
pi_205638855
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eens hoor, alleen humanitaire noodzaak en vluchtelingen zijn wat mij betreft wel uitzonderingen. We moeten ons niet verlagen tot het niveau Poetin.
Russen die dat willen kunnen een beroep doen op de bestaande asielregeling natuurlijk. Maar dat staat verder los van de uitgifte van Schengenvisa aan Russen. Daar kunnen we zo mee stoppen als daar draagvlak voor is in de EU.
pi_205638864
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wij zijn hier vooral goed in gekwetst zijn, regenboogjes twitteren en “geen mens is illegaal” roepen, maar die naïeve wereldverbeteraarsmentaliteit gaat ons nog opbreken.
Die naïeve wereldverbeteraarsmentaliteit is al wat aan het opbreken. De gevestigde orde houdt niet erg van disruptieve veranderingen en dat is lastig te doorbreken. Uiteindelijk krijg je de vette rekening die volgt toch echt wel gepresenteerd zowel in mensenlevens als economisch.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_205638867
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef Digi2 het volgende:
Wordt dus ondertussen tijd voor Elon om dergelijke drones en masse te gaan produceren. Of hij daartoe bereid zal zijn weet ik niet.
De USMC heeft daar dik op ingezet. Hebben zelfs al hun tanks daar voor opgeofferd.

Bron: https://www.washingtonpos(...)changing-force-role/
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205638880
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Die naïeve wereldverbeteraarsmentaliteit is al wat aan het opbreken. De gevestigde orde houdt niet erg van disruptieve veranderingen en dat is lastig te doorbreken. Uiteindelijk krijg je de vette rekening die volgt toch echt wel gepresenteerd zowel in mensenlevens als economisch.
Zo lang we ons nog druk kunnen maken over zaken als genderneutrale toiletten, gezanik over persoonlijk voornaamwoorden en ander inclusiviteitsgeneuzel, hebben we het hier in dit land gewoon prima voor elkaar imo.
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 20:03:51 #160
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205638884
quote:
9s.gif Op zondag 14 augustus 2022 18:29 schreef Aether het volgende:

[..]
[ twitter ]
Grappig, ik dacht dat ze het westen zo enorm stom vonden. Misschien de volgende keer wat minder centjes steken in kernwapens en wat meer in de zorg?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205638886
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Goh eens.
Vakman pur sang
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:04:05 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_205638887
quote:

[..]
Wij zijn hier vooral goed in gekwetst zijn, regenboogjes twitteren en “geen mens is illegaal” roepen, maar die naïeve wereldverbeteraarsmentaliteit gaat ons nog opbreken.
Laten we een voorbeeld aan Rusland nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205638896
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Russen die dat willen kunnen een beroep doen op de bestaande asielregeling natuurlijk. Maar dat staat verder los van de uitgifte van Schengenvisa aan Russen. Daar kunnen we zo mee stoppen als daar draagvlak voor is in de EU.
Maar krijg je daar consensus voor? Servie en Hongarije kunnen bijv. roet in het eten strooien. Scholz is ook (nog) tegen.
pi_205638904
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:04 schreef speknek het volgende:

[..]
Laten we een voorbeeld aan Rusland nemen.
Alsof er niks zit tussen naïeve, wat linksgeoriënteerde mensen of Putin en kornuiten :')
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 20:06:32 #165
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205638907
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zo lang we ons nog druk kunnen maken over zaken als genderneutrale toiletten, gezanik over persoonlijk voornaamwoorden en ander inclusiviteitsgeneuzel, hebben we het hier in dit land gewoon prima voor elkaar imo.
Ik heb wel een oorlog over voor het correct gebruik van het woordje 'me' trouwens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205638908
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:05 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Maar krijg je daar consensus voor? Servie en Hongarije kunnen bijv. roet in het eten strooien. Scholz is ook (nog) tegen.
Servië is geen lid van de EU, Hongarije heeft niet zo veel te eisen. Duitsland valt hier wel flink door de mand.
pi_205638916
Putin is enorm woke en vooruitstrevend, hij maakt totaal geen verschil in mensen, van alle rassen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
pi_205638938
quote:

[..]
Ja, en als goedkope imports niet beschikbaar zijn gaan degenen die daar niet aan meedoen juist weer gillen.
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:12:34 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_205638947
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:06 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Alsof er niks zit tussen naïeve, wat linksgeoriënteerde mensen of Putin en kornuiten :')
Je moet wat minder Russische propaganda kopiëren voordat je het redelijke midden denkt te kunnen zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205638969
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:12 schreef speknek het volgende:

[..]
Je moet wat minder Russische propaganda kopiëren voordat je het redelijke midden denkt te kunnen zijn.
Waar kopieer ik Russische propaganda dan?
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:15:21 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_205638982
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Waar kopieer ik Russische propaganda dan?
quote:

[..]
pi_205639065
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:15 schreef speknek het volgende:

[..]
[..]

Vooral dat snel gekwetst of beledigd zijn, heb het idee dat die tenen steeds langer worden. Of dat nu russische propaganda is?

pi_205639129
The Sunday Read: ‘How One Restaurateur Transformed America’s Energy Industry’
Charif Souki’s long-shot bet on liquid natural gas paid off handsomely — and turned the United States into a leading fossil-fuel exporter

https://www.nytimes.com/2(...)energy-industry.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:31:14 #174
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205639138
Die Russen blijven maar rare hersenkronkels hebben. Een contract getekend onder dwang is niet geldig dus dit is zinloos om te doen.
twitter
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:34:29 #175
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')