Ik waag me daar niet aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:51 schreef Maanvis het volgende:
Jammmer dat je er geen DTS topique van hebt gemaakt aloa
Long time no see.quote:
mietjequote:
nu is het toch meer weer voor weissenquote:
Ja maar ik ben niet weisquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu is het toch meer weer voor weissen
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriverquote:
Ouwe film, maar zeker goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriver
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ouwe film, maar zeker goed.
Goeie acteur idd...
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenhij en al Pacino de beste in hun tijd. Ben zelf grootfan van Clint eastwood
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelsonquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie film![]()
[ afbeelding ]
The Shining ook een klassiekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelson
Oke zelfde acteurquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik danquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Zijn er zat, green mile was ook wel aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...
Shawshank, green mile, Schindlers list. En nog wel een paarquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Er is ook een deel 2 gemaakt. Ik vond het wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn er zat, green mile was ook wel aardig
ahha okequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet weislentebok lekkerste ooit, zakt na 4 zo heerlijk in je benen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |