Ik waag me daar niet aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:51 schreef Maanvis het volgende:
Jammmer dat je er geen DTS topique van hebt gemaakt aloa
Long time no see.quote:
mietjequote:
nu is het toch meer weer voor weissenquote:
Ja maar ik ben niet weisquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu is het toch meer weer voor weissen
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriverquote:
Ouwe film, maar zeker goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriver
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ouwe film, maar zeker goed.
Goeie acteur idd...
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenhij en al Pacino de beste in hun tijd. Ben zelf grootfan van Clint eastwood
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelsonquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie film![]()
[ afbeelding ]
The Shining ook een klassiekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelson
Oke zelfde acteurquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik danquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Zijn er zat, green mile was ook wel aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...
Shawshank, green mile, Schindlers list. En nog wel een paarquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Er is ook een deel 2 gemaakt. Ik vond het wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn er zat, green mile was ook wel aardig
ahha okequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet weislentebok lekkerste ooit, zakt na 4 zo heerlijk in je benen en alles.
Beste serie ooit, breaking badquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is ook een deel 2 gemaakt. Ik vond het wel goed.
Een heleboel anderen niet![]()
die volg ik ook nog wel maar mijn god wat is die slechter geworden sinds s2quote:
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er inquote:
Ja zogenaamd ervoor ofzo dacht ik. Vond echt top serie en genoten van de spanningquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er in
Better call soul al na 2delen afgehaakt, irriteerde mij aan die ventquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er in
ja nou misschien dan maar kijken voor ww en jpquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Better call soul al na 2delen afgehaakt, irriteerde mij aan die vent
Aahh, moet ik nog zien. Loop behoorlijk achter door drukte nu. Maar heb abo op flixtor.to en kijk de nieuwste films voor 80e p 2 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga zo top gun 2 kijken met ons pap, ben benieuwd
En veel plzr met je ouwe heer samenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga zo top gun 2 kijken met ons pap, ben benieuwd
ja krijg jij daar wel fatsoenlijke films danquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Aahh, moet ik nog zien. Loop behoorlijk achter door drukte nu. Maar heb abo op flixtor.to en kijk de nieuwste films voor 80e p jaar
thx hij is over 3 dagen jarig, volgens mij wordt ie 70quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:11 schreef PLY het volgende:
[..]
En veel plzr met je ouwe heer samendat zijn de leuke momentjes
Dat kan idd, komt het binnekort zonder cam. Maar meestal heb ik gelijk de bios film zonder cam. Sommige duren idd langerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja krijg jij daar wel fatsoenlijke films dan
https://flixtor.video/movie/top-gun-maverick-wqnjo/1-full ik krijg een slechte cam met slotslight reclame er in
Mooi man. Feli. Koester de gezellige dingen samen en nogmaals veel plzrquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx hij is over 3 dagen jarig, volgens mij wordt ie 70
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat kan idd, komt het binnekort zonder cam. Maar meestal heb ik gelijk de bios film zonder cam. Sommige duren idd langer
Nee? Zit er bij jou overal reclame in dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclame
niet bij alles maar dus wel bij die film, dus kan jij ff kijken of je bij de betaald eversie ook reclame ziet bij die filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee? Zit er bij jou overal reclame in dan?
En veelal is de film er al en moet je paar dagen op ondert wachten maar Engels geen moeite mee, snap ik soms beter dan nedquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclame
is dat ene ja of een nee, ik kijk alles in engelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:26 schreef PLY het volgende:
[..]
En veelal is de film er al en moet je paar dagen op ondert wachten maar Engels geen moeite mee, snap ik soms beter dan ned
top gun maverickquote:
Hebben wij ook nu cam. Maar geen rec. Jippie gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:29 schreef Maanvis het volgende:
dit dus en slechte kwaliteit
[ afbeelding ]
okokquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben wij ook nu cam. Maar geen rec. Jippie gekeken
komtgoed thxquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel plzr pik met je ouwe heerlaters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |