Ik waag me daar niet aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:51 schreef Maanvis het volgende:
Jammmer dat je er geen DTS topique van hebt gemaakt aloa
Long time no see.quote:
mietjequote:
nu is het toch meer weer voor weissenquote:
Ja maar ik ben niet weisquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu is het toch meer weer voor weissen
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriverquote:
Ouwe film, maar zeker goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Topfilm, zeker 4x gezien. Goed acteerwerk. taxidriver
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ouwe film, maar zeker goed.
Goeie acteur idd...
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zonder meer, kan goed een sneaky spelenhij en al Pacino de beste in hun tijd. Ben zelf grootfan van Clint eastwood
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelsonquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn Favoriete acteur. En ook een goeie film![]()
[ afbeelding ]
The Shining ook een klassiekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa, honey I am home.... The shinning toen in de bios gezien.jack nickelson
Oke zelfde acteurquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik danquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
The Shining ook een klassieker![]()
Het gifje was van deze.
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Zijn er zat, green mile was ook wel aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Top film idd. Het verhaal was van Stephen King volgens mij...
Shawshank, green mile, Schindlers list. En nog wel een paarquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
The shawshank redemption is de beste ooit... Maar vind ik dan
Er is ook een deel 2 gemaakt. Ik vond het wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn er zat, green mile was ook wel aardig
ahha okequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet weislentebok lekkerste ooit, zakt na 4 zo heerlijk in je benen en alles.
Beste serie ooit, breaking badquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is ook een deel 2 gemaakt. Ik vond het wel goed.
Een heleboel anderen niet![]()
die volg ik ook nog wel maar mijn god wat is die slechter geworden sinds s2quote:
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er inquote:
Ja zogenaamd ervoor ofzo dacht ik. Vond echt top serie en genoten van de spanningquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er in
Better call soul al na 2delen afgehaakt, irriteerde mij aan die ventquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
better call saul schijnt nu een aflevering te hebben met walter white en jessie pinkman er in
ja nou misschien dan maar kijken voor ww en jpquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Better call soul al na 2delen afgehaakt, irriteerde mij aan die vent
Aahh, moet ik nog zien. Loop behoorlijk achter door drukte nu. Maar heb abo op flixtor.to en kijk de nieuwste films voor 80e p 2 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga zo top gun 2 kijken met ons pap, ben benieuwd
En veel plzr met je ouwe heer samenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga zo top gun 2 kijken met ons pap, ben benieuwd
ja krijg jij daar wel fatsoenlijke films danquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Aahh, moet ik nog zien. Loop behoorlijk achter door drukte nu. Maar heb abo op flixtor.to en kijk de nieuwste films voor 80e p jaar
thx hij is over 3 dagen jarig, volgens mij wordt ie 70quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:11 schreef PLY het volgende:
[..]
En veel plzr met je ouwe heer samendat zijn de leuke momentjes
Dat kan idd, komt het binnekort zonder cam. Maar meestal heb ik gelijk de bios film zonder cam. Sommige duren idd langerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja krijg jij daar wel fatsoenlijke films dan
https://flixtor.video/movie/top-gun-maverick-wqnjo/1-full ik krijg een slechte cam met slotslight reclame er in
Mooi man. Feli. Koester de gezellige dingen samen en nogmaals veel plzrquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx hij is over 3 dagen jarig, volgens mij wordt ie 70
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat kan idd, komt het binnekort zonder cam. Maar meestal heb ik gelijk de bios film zonder cam. Sommige duren idd langer
Nee? Zit er bij jou overal reclame in dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclame
niet bij alles maar dus wel bij die film, dus kan jij ff kijken of je bij de betaald eversie ook reclame ziet bij die filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee? Zit er bij jou overal reclame in dan?
En veelal is de film er al en moet je paar dagen op ondert wachten maar Engels geen moeite mee, snap ik soms beter dan nedquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heb jij dan met de betaalde versie ook die kut reclame
is dat ene ja of een nee, ik kijk alles in engelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:26 schreef PLY het volgende:
[..]
En veelal is de film er al en moet je paar dagen op ondert wachten maar Engels geen moeite mee, snap ik soms beter dan ned
top gun maverickquote:
Hebben wij ook nu cam. Maar geen rec. Jippie gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:29 schreef Maanvis het volgende:
dit dus en slechte kwaliteit
[ afbeelding ]
okokquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben wij ook nu cam. Maar geen rec. Jippie gekeken
komtgoed thxquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel plzr pik met je ouwe heerlaters
GG genotjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Nog steeds wel warm. 24 graden in huis. Maar buiten nog steeds koeler dus ik heb wel deuren en ramen open. Niet dat het veel helpt
Het zwembad was klaar.. de vijver nu ook al een 3/4 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo Greys![]()
Dank je wel. ☕😊
Bij jullie alles nog in orde, met die warmte? Hadden jullie inmiddels dat zwembad klaar?
Oh heerlijk. Dus af en toe even een verkoelende plons nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zwembad was klaar.. de vijver nu ook al een 3/4 jaar
Ja dat klopt. Het gaat ook wel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
En die warmte GG
Is goed uit te houden..
Smorgens alles even los
nog welquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:53 schreef DJMO het volgende:
Ik ben al weer op de vlucht geslagen voor de hitte. Gratis airco in de trein
Apart welquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren op een feestje beland wat uitliep op ruzie omdat iemand een brandend kruis in de fik stak tijdens het kampvuur waar de odnkere medemens agressief op werd
Toen koos je het hazenpad? Of heb je bemiddeld?quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren op een feestje beland wat uitliep op ruzie omdat iemand een brandend kruis in de fik stak tijdens het kampvuur waar de odnkere medemens agressief op werd
Hoe bedoel je?quote:
Hoe steek je een brandend kruis in de fik?quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Oeh, scherp...quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe steek je een brandend kruis in de fik?
we waren een schuurdeur van mijn balon die afgebroken was aan het affikken en daar kwam uit het hout zo'n kruis uit en 1 der mannen vond het grappig om die in de fik te zettenquote:
misschien straks betaald airco?quote:
vuurkorf + kruis = fikquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe steek je een brandend kruis in de fik?
Breng ze nou niet op ideen.quote:
Het koelt zo beetje een graad af en dan staat de boel vanaf 4 uur open. Zit nu lekker buiten heerlijk nogquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Nog steeds wel warm. 24 graden in huis. Maar buiten nog steeds koeler dus ik heb wel deuren en ramen open. Niet dat het veel helpt
Ik zit binnen achter de computer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het koelt zo beetje een graad af en dan staat de boel vanaf 4 uur open. Zit nu lekker buiten heerlijk nog
in de nieuwe intercity betaal je voor extra stopcontacten en usb poortjesquote:
Voor service mag best betaald worden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de nieuwe intercity betaal je voor extra stopcontacten en usb poortjes
Heb de laptop nog niet aangehad. Zolang het buiten koeler is dan binnen zit ik buiten. Staat een zacht briesje heerlijk. Heb trouwens de iPad mee naar buiten genomen. 😉quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit binnen achter de computer.![]()
Buiten mobiel is zo lastig... Dan ga ik liever even een ommetje lopen.
Ja, lekker is dat. Het geeft ook echt zo'n vakantiegevoel ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de laptop nog niet aangehad. Zolang het buiten koeler is dan binnen zit ik buiten. Staat een zacht briesje heerlijk. Heb trouwens de iPad mee naar buiten genomen. 😉
Mijn abo blijft gewoon hetzelfde hoor, ongeacht ik wat voor trein ik stap.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de nieuwe intercity betaal je voor extra stopcontacten en usb poortjes
Ja heerlijk. Veel groen en dieren hier. Altijd ook wel wat te zien. Gisteren weer veel vleermuisbrander die heen en weer fladderen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Het geeft ook echt zo'n vakantiegevoel ook.
Ja, veel leuker dan in een drukke lawaaierige stad...quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Veel groen en dieren hier. Altijd ook wel wat te zien. Gisteren weer veel vleermuisbrander die heen en weer fladderen.
Kijk maar uit dat je jou kruis niet in vuur en vlam zet hiermeequote:Op zondag 14 augustus 2022 09:18 schreef Maanvis het volgende:
ik heb net een vieze bbq scheet gelaten
kruis is al lang en breed afgebrand gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je jou kruis niet in vuur en vlam zet hiermee
Foto's gemaakt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kruis is al lang en breed afgebrand gelukkig
Ja ik woon hier mooi, maar woon liever in een drukke stad. Dan kan je ook in een rustige omgeving wonenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, veel leuker dan in een drukke lawaaierige stad...
Echt waar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik woon hier mooi, maar woon liever in een drukke stad. Dan kan je ook in een rustige omgeving wonen
Vind het hier maar een doods dorp
Heb hier nooit naar mijn zin gewoond.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vind het hier wel mooi zo. Heerlijk rustig.
Je kunt hier niet alles krijgen want hier zijn niet alle winkels, maar goed, dat komt zo vaak ook niet voor en dan maar even een stukje rijden naar de grote stad verderop.
die stugge lullen wel minder over elkaar dan hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier nooit naar mijn zin gewoond.
WInkels zijn hier zat, anders wel in Zutphen dat is 10 miun met de scoot
Vind het karakter van de mensen hier niet zo heel fijn, stugge lui
Denk ik niet, hoor ze hier ook zat over elkaar lullen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die stugge lullen wel minder over elkaar dan hier
g0dm0rg0nquote:
Waarom ben je boos?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
g0dm0rg0n
net afl 2 van oxycodon de serie aan het kijken en ik ben alweer boos
om die man die nieuwe ziektes verzint om medicijnen te verkopenquote:
Ze doen gekke dingen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
om die man die nieuwe ziektes verzint om medicijnen te verkopen
Morguh FFquote:
voor als ik deze zat benquote:
Vandaag en morgen nogquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:09 schreef Maanvis het volgende:
29,8 graden. zouden we de 30 aantikken?
Volgend de berichten wordt het hier vanmiddag 32 grquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:09 schreef Maanvis het volgende:
29,8 graden. zouden we de 30 aantikken?
Las het gisteren al, dat ze hem wilde in laten slapen.. Als ze nou gewoon zorgen dat de mensen daar niet meer naar toe gingen..quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
Soms kan ik heel boos worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:45 schreef Maanvis het volgende:
https://jezuswatslecht.nl(...)d9vi49RBML0vh9Z9qU6A ff een video om op te vrolijken
eigenlijk moet daar nog david attenborough commentaar onderquote:
Of Freek Vonk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eigenlijk moet daar nog david attenborough commentaar onder
* FreshFruit klopt zachtjes op GG zijn rugquote:
geilquote:
Dank. Het gaat alweer, dank je.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit klopt zachtjes op GG zijn rug
kun je nagaan als die reetjes scheetjesin het bos latenquote:
extra stikstofquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je nagaan als die reetjes scheetjesin het bos laten
Godver, nu kan ik dat plaatje ook niet anders meer zien ookquote:
jaaa goedzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga helemaal maanvis met al die random plaatjes die ik post
Gaat snel bij jou hier is nu 32quote:
Heer aloa.quote:
De jaloezie spat er vanafquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:01 schreef Maanvis het volgende:
ja als je niet van grunn kunt winnen ben je ook een mongolenclub
wij hebben gisteren met 5-2 gewonnenquote:
Ik word gek van jou UIquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij hebben gisteren met 5-2 gewonnen
Wij vandaag met 6-1quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij hebben gisteren met 5-2 gewonnen
Hachee vanavond?quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net 2 kilo uien gekocht @:maanvis
Nee ik ga mosselen eten. Gewoon voorraadje omdat ik ui lekker vind. Doe dat overal in waar groente isquote:
Ik heb ook altijd in huisquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga mosselen eten. Gewoon voorraadje omdat ik ui lekker vind. Doe dat overal in waar groente is
Koffiehoekje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:55 schreef DJMO het volgende:
Een uur lang in de supermarkt rondhangen alvorens iets te kopen. Ik kan dat
Nee, letterlijk rondlopen, gewoon om af te koelen. En personeel op een joekel van een fout te attenderen.quote:
Een uur? In een warenhuis of ikea of woonboulevard kan ik me dat nog voorstellen maar een supermarkt....quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:55 schreef DJMO het volgende:
Een uur lang in de supermarkt rondhangen alvorens iets te kopen. Ik kan dat
Wat is de fout? 1 voor 2.19, 3 voor 5. Dat kan toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, letterlijk rondlopen, gewoon om af te koelen. En personeel op een joekel van een fout te attenderen.
[ afbeelding ]
Bij mij thuis is het 28,5 graden. Hier een stukje koelerquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een uur? In een warenhuis of ikea of woonboulevard kan ik me dat nog voorstellen maar een supermarkt....
Als ik 15 minuten binnen ben is het lang.
op prijskaartje staat 250mlquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is de fout? 1 voor 2.19, 3 voor 5. Dat kan toch?
Voor de 250 CL flesjes ja. Niet voor de literflessen. Die Kosten 5,69 per stukquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is de fout? 1 voor 2.19, 3 voor 5. Dat kan toch?
OOooo toch niet zo goedkoopquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor de 250 CL flesjes ja. Niet voor de literflessen. Die Kosten 5,69 per stuk
Was het eerste wat ik zag toen ik bij het schap kwam aanlopen. Fotografisch geheugen, dus merkte onmiddellijk dat het niet klopte.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Aha. Sjonge, dat je dat opvalt....
Ik vind aan ijskoud drinken toch al niet zo veel , zelfs niet met dit weer merk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, ik houd het met dit soort weer liever bij bier.
Ik gewoon bij Spa rood 😉quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, ik houd het met dit soort weer liever bij bier.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind aan ijskoud drinken toch al niet zo veel , zelfs niet met dit weer merk ik.
Dus liever een goed glas wijn, dan bier.
Hey Plyquote:
Ben ook net binnen. Werd mij te donker. Temperatuur is wel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Dotjestappen net naar binnen, lekker buiten gezeten en tablet op schoot
Zonder meerquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook net binnen. Werd mij te donker. Temperatuur is wel lekker
Hier geen muggen, was wel verbaasd. Hoop vleermuisjes hier, vreten de meeste opquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
Buiten zit genot
Nu nog een mega klamboe scoren
Vleermuizen wespenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Zonder meer
[..]
Hier geen muggen, was wel verbaasd. Hoop vleermuisjes hier, vreten de meeste op
Wespen dit jaar ook bijna niet, had vorig jaar een nest onder de dakpannen hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vleermuizen wespen
Alles
Maar dus ook muggen
Hier onder de dakpannen ook vaak kleine nestjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Wespen dit jaar ook bijna niet, had vorig jaar een nest onder de dakpannen hierwas niet normaal zoveel van die krengen. Boertje verderop deed aan verdelgen, 50e en na 4 dagen alles weg.
Vind het ook niks, maar daarintegen heb ik echt mega veel hommels en bijen hier. Heb zelfs oude bielzen met geboorde gaten voor ze gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier onder de dakpannen ook vaak kleine nestjes
Hadden ze vorig jaar in de spouw zitten.. zelf alles doodgespoten en waren al bezig met opnieuw voegen
Vonden er van de week nog een dozijn dood in een stopcontact
Je bent echt een topper.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook niks, maar daarintegen heb ik echt mega veel hommels en bijen hier. Heb zelfs oude bielzen met geboorde gaten voor ze gemaakten leg suikerwater neer met deze hitte
Dan zou je hier je hart op kunnen halen.quote:
Hier idemquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou je hier je hart op kunnen halen.
De uiltjes zijn al lekker aan het krijsen
De vosjes hoor je af en toe
Steenmarters die gillen als katten
Iedereen maar denken dat die beestjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier idemdie uilen kunnen ook een kabaal maken zeg
Wel oeioei, das een uil met lange hangkloten.. Elke keer als hij te laag vliegt en het water raakt roept hij oeioeiquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen maar denken dat die beestjes
Oehoe doen
Vriend PLYquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel oeioei, das een uil met lange hangkloten.. Elke keer als hij te laag vliegt en het water raakt roept hij oeioei
Leafste.quote:
En goed ook,ik ken zijn werk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze buurman maakt graag foto’s
Mijn neef verderop had ze achter in een boom, denk 15 ofzo. Heeft in het voorjaar die halve boom gekapt. Hij werd gek van de spotters, zaten gewoon op zijn erf midden in de nachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze buurman maakt graag foto’s
Ik liep je vannacht net mis.quote:
Wow mooiquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor @:Engine
Ze zijn groot geworden![]()
Dat meen je!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn neef verderop had ze achter in een boom, denk 15 ofzo. Heeft in het voorjaar die halve boom gekapt. Hij werd gek van de spotters, zaten gewoon op zijn erf midden in de nacht
Ik mis Freya.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat meen je!
Wat ontzettend zonde dat mensen geen respect meer hebben voor andersmans eigendom
Dat lees ik dan net achteraf.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ben druk, extra invalwerk op de kraan hier en daar ivm vakantie tijd
Hij werd er mal van idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat meen je!
Wat ontzettend zonde dat mensen geen respect meer hebben voor andersmans eigendom
Beter was hij in Friesland gebleven.quote:
Laat me maar weer alleen.quote:
Ja zonde weerquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter was hij in Friesland gebleven.
Lekker slipe.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga je ook verlaten vriend. Fijne voortzetting nog kerel en tot spreek
Dat was ook zo'n lieverdjequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
De vader van Willem Engel is overleden.Ik hou het netjes...
Dat je ziet dat het prijskaartje niet klopt heeft niks met een fotografisch geheugen te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik zag toen ik bij het schap kwam aanlopen. Fotografisch geheugen, dus merkte onmiddellijk dat het niet klopte.
Veel pret gewenst...quote:
U is een miljonair?quote:
Die ene die in elkaar getimmerd is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
Mikey is een zoon van Peter Gillis.
Dat is Mark, Peter is degene die zijn vriendin in de rug en neus heeft gebeten 😳quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die ene die in elkaar getimmerd is?
Hoho, niet in de rug, dat vond ik ook heel apart hoor. Hoe bijt je iemand daar.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is Mark, Peter is degene die zijn vriendin in de rug en neus heeft gebeten 😳
Ja vroeg ik mij ook al af. Waarschijnlijk lukte dat ook niet goed en kneep hij haar daarom in de borsten 😮quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hoho, niet in de rug, dat vond ik ook heel apart hoor. Hoe bijt je iemand daar.
Ik denk dat jij het ook had geweten. Het was volop in het nieuws de afgelopen week. Snap echt niet wat ze in die gast ziet.quote:
Wat denk je van geld? Ze staat nu met lege handjes,zo slim was hij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook had geweten. Het was volop in het nieuws de afgelopen week. Snap echt niet wat ze in die gast ziet.
Geld vooral denk ik, ik zie weleens fragmenten maar dat is geen liefde hoor. Heeft niks met zijn postuur te maken, er is gewoon geen klik.quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook had geweten. Het was volop in het nieuws de afgelopen week. Snap echt niet wat ze in die gast ziet.
Dat zeg jij. Ik had anders feilloos nog het prijskaartje op m'n netvlies van een dag eerder toen deze wijn nog in de aanbieding was van 5,69 voor 4,49. Daarbij geteld dat de mix aanbieding een standaard aanbieding is voor de 250 ml flesjes en dus niet thuishoort bij de literflessen maakte dat mijn brein onmiddellijk doorhad dat het prijskaartje op de verkeerde plaats was neergeplempt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat je ziet dat het prijskaartje niet klopt heeft niks met een fotografisch geheugen te maken.
Je moet er toch niet aan denken dat zo man op je kruipt. Ik zou gruwelen van mijzelf als ik dat om zijn geld zou toelatenquote:Op maandag 15 augustus 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je van geld? Ze staat nu met lege handjes,zo slim was hij wel.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 augustus 2022 01:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat zo man op je kruipt. Ik zou gruwelen van mijzelf als ik dat om zijn geld zou toelaten
Ik zie ook geen chemie tussen die twee. Moet er niet met zo vent naar bed te moeten, alleen kmdat hij een beetje geld hedft.quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Geld vooral denk ik, ik zie weleens fragmenten maar dat is geen liefde hoor. Heeft niks met zijn postuur te maken, er is gewoon geen klik.
Peter Gillis 🤣quote:
die mis ik nietquote:
Prachtig!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor @:Engine
Ze zijn groot geworden![]()
Dacht ik al 🤣quote:
Wie is Mad Max?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ze hebben Mad Max weer opgesloten.
staat allang voor m'n neusquote:
Tegen de tijd dat ik hier reageer, heb ik m'n eerste peuk al op, ben al naar de plee geweest en heb de koffie al voor m'n neus staan. Dat zijn m'n eerste levensbehoefte. FOK! komt op de derde plaats.quote:
Wat is daarquote:
O @Rob niet op de eerste plaats. Eerst knuffel. Dan peuk. Koffie en als vierde FOK! 🤣quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier reageer, heb ik m'n eerste peuk al op, ben al naar de plee geweest en heb de koffie al voor m'n neus staan. Dat zijn m'n eerste levensbehoefte. FOK! komt op de derde plaats.
Koffie, nicotine, en een wc zijn m'n eerste levensbehoefte als ik wakker word. Op de tweede plaats komen Rob en m'n kinderen, daarna FOK! en de rest interesseert me geen moer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou, gewoon. Lichtelijk verbaasd.
Nope, zie m'n reactie hierboven.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O @:Rob niet op de eerste plaats. Eerst knuffel. Dan peuk. Koffie en als vierde FOK! 🤣
Ik las het na mijn reactie 🤣quote:
Ja, ervoor lijkt me stug, omdat ik pas na jou reageerdequote:
Je zult toch echt je belastingen moeten betalen...quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koffie, nicotine, en een wc zijn m'n eerste levensbehoefte als ik wakker word. Op de tweede plaats komen Rob en m'n kinderen, daarna FOK! en de rest interesseert me geen moer.
Daar heb ik een bewindvoerder voorquote:Op maandag 15 augustus 2022 06:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zult toch echt je belastingen moeten betalen...
Je reageerde op GG dus dacht dat je die van mij later zagquote:Op maandag 15 augustus 2022 06:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ervoor lijkt me stug, omdat ik pas na jou reageerde
Ja, geef!quote:
wow wow wow.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow wow wow.![]()
* gebrokenglas spoedt zich naar de keuken en gaat snel koffie zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |