abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205626605
Ik heb recentelijk een vrouw uit Tsjechië ontmoet en er zijn bij mij wat twijfels gerezen over haar mentale gesteldheid, vooral naar aanleiding van twee zaken:

1. Ze vertelde me een verhaal dat ze net in Nederland was en in Den Haag met veel pijn en moeite een studio had gevonden om in te wonen. Vervolgens bleek dat er, om haar te citeren, een muis in het appartement zat. Nou komen muizen nooit alleen, maar goed, dat heb ik maar niet gezegd. Hier was ze zo panisch door, dat ze een ander, duurder appartement is gaan huren in de buurt, terwijl de huur van het eerste appartement nog doorliep. Dat eerste kon ze pas na 6 maanden opzeggen. Ze heeft er nog 6 maanden lang 1000 euro per maand voor betaald. Alleen omdat er muizen zaten.

2. Ze kookt niet en eet veel troep. Nou is dit sowieso geen pluspunt, maar eten lijkt gewoon geen enkele rol in haar leven te spelen. Voor zover ik haar thuis heb meegemaakt, nam ze gewoon wat te eten als ze honger had, maar dan altijd iets in de trant van ijs of andere zoetigheden. Rond de maaltijden eet ze meestal wat ik een "bij elkaar geraapt zooitje" zou noemen. Vorige week kwam ik om 20 uur 's avonds. Ik had al gegeten, zij had honger zei ze. Toen zette ze een halve gekookte aardappel op tafel, drie boekweitcrackers en een mango chutney dip voor bij de crackers. Dat was haar hele maaltijd. Ik heb één keer voor haar gekookt. Ze heeft misschien wel 2 uur achter elkaar gegeten en alles opgemaakt, terwijl ik een hoeveelheid voor 4 bouwvakkers had gekookt voor ons tweetjes.

Als het qua gevoel voor mij goed zit, ben ik meestal niet zo kritisch op andere eigenschappen, maar hier gingen toch wel alarmbellen bij me voor af. Wat denken jullie?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205626627
Hoe oud zijn jullie? 21 en 35 ?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:50:45 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205626628
Beetje red flags maar.
Heel klein beetje.


Wat zou je een vriend adviseren die met dit verhaal kwam?
pi_205626639
Niks mis mee. Zou er een ringetje om doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205626646
Die boekweit eten ze daar heel veel, zit je meteen 2 dagen vol van. Het is soort krachtvoer dat naar cement smaakt, maar extreem voedzaam.
pi_205626647
Red flag? Eerder een red banner.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205626648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoe oud zijn jullie? 21 en 35 ?
Ik eind 30, zij begin 40. We schelen maar 3,5 jaar ofzo
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205626708
Ik weet bijna zeker dat ze je helemaal arm gaat eten. Of ze maakt je arm op een andere manier, en dan is ze ineens weg. Nee, dit zijn red banners die heel hard wapperen in de storm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:28:33 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205626864
Niet doen. Dat met die muis zegt genoeg over het soort persoon dat ze is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:00:32 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205627161
Hoe verdient ze haar geld?
The love you take is equal to the love you make.
pi_205627173
Zie geen red flags, lijkt me een erg leuke meid.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:13:47 #12
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_205627236
Volg jouw gevoel.. De keuzes die zij maakt, zeggen iets over haar karaktertrekken. Het is aan jou om aan te voelen of deze karaktertrekken bij jou passen. Passen ze niet (helemaal), dan is het tijd om je af te vragen welke (mentale) gevolgen jij daar van gaat ondervinden. Ergernis, angst, stress, ongerustheid, slapeloosheid? Dan is het sowieso tijd om verder te kijken.

Over financiële risico's heb ik het even niet. Die zijn er bij iedere vrouw, toch? ;)

Aan mijn persoonlijke ideeën bij jouw verhaal heb je verder geen flikker, maar nu ik toch aan het reageren ben.. Ze maakt op basis van één muis (volgens het verhaal) de keuze om te verhuizen. Dat is zó rigoureus, dat het op geen enkele wijze bij mijn behoedzame karakter past. Het idee dat zij op ieder moment nog meer van dergelijke rigoureuze keuzes kan maken, zou mij erg ongerust maken. Een onderhuidse spanning die mij niet loslaat. Oftewel: ik was gevlogen.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:17:35 #13
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205627256
Als ze op haar 40e nog zo gedraagt... ik dacht dat ze begin 20 was man :')

Liegen, niet kunnen koken (of tenminste een fatsoenlijk maaltijd betalen), eind 30 (niets mis mee maar dan moet je leven wel in orde zijn) en uit een oost europees land wat meteen de nadeel van de twijfel geeft...


Ik ga niet oordelen. Je mag zelf de keuze maken.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Spellchecker zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:17:47 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205627258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:13 schreef Wertha het volgende:
Volg jouw gevoel.. De keuzes die zij maakt, zeggen iets over haar karaktertrekken. Het is aan jou om aan te voelen of deze karaktertrekken bij jou passen. Passen ze niet (helemaal), dan is het tijd om je af te vragen welke (mentale) gevolgen jij daar van gaat ondervinden. Ergernis, angst, stress, ongerustheid, slapeloosheid? Dan is het sowieso tijd om verder te kijken.

Over financiële risico's heb ik het even niet. Die zijn er bij iedere vrouw, toch? ;)

Aan mijn persoonlijke ideeën bij jouw verhaal heb je verder geen flikker, maar nu ik toch aan het reageren ben.. Ze maakt op basis van één muis (volgens het verhaal) de keuze om te verhuizen. Dat is zó rigoureus, dat het op geen enkele wijze bij mijn behoedzame karakter past. Het idee dat zij op ieder moment nog meer van dergelijke rigoureuze keuzes kan maken, zou mij erg ongerust maken. Een onderhuidse spanning die mij niet loslaat. Oftewel: ik was gevlogen.
Deze vrouw heeft 6 maanden huur betaald zonder in de studio te wonen, zodat die muis daar kon logeren.

En dan nog een andere duurdere woning om tijdelijk zelf in te wonen.
pi_205627331
Tsjechië is toch geen oost Europees land?
pi_205627379
De hamvraag is natuurlijk: is er al geneukt en hoe beviel dát?
pi_205627380
Ze is hysterisch bang voor muizen en heeft een andere kijk op eten dan jij.

Red flags? Not so much. Een goede match? Zou kunnen, maar ook van niet. Praat er met haar over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205627462
Muizeval kopen?
Of een stokbrood zak neerzetten....dan hoor je muizen krabbelen en dan heel snel de zak afsluiten en...de muis over de balkon gooien. Heb ik ook een aantal keren in mn appartement gedaan.
(Er is gras beneden dus had de (betrapte) muizen toch een zachte landing van de 4de verdieping gehad)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Spellchecker zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:02:57 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205627478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:58 schreef Tingo het volgende:
Muizeval kopen?
Of een stokbrood zak neerzetten....dan hoor je muizen krabbelen en dan heel snel de zak afsluiten en...de muis over de balkon gooien. Heb ik ook een aantal keren in mn appartement gedaan.
(Er is gras beneden dus had de (betrapte) muizen toch een zachte landing van de 4de verdieping gehad)
Kat?
pi_205627491
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 15:02 schreef maily het volgende:

[..]
Kat?
Ik hou heel veel van katten maar ik vind het een beetje zielig voor ze als ze moeten de hele tijd binnen moeten blijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:06:00 #21
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205627492
Als ik echt genoeg geld zou hebben en bang zou zijn voor een muis, zou ik ook wel een andere woning huren en tegelijk de eerste nog betalen. Soms doe je door angst onredelijke dingen.
Het lijkt of ze het financieel niet heel slecht heeft? Of is dit een verhaal wat ze vertelt zodat jij denkt dat ze het financieel goed heeft? Dat zou voor mij wel een red flag zijn.


quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:46 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb één keer voor haar gekookt. Ze heeft misschien wel 2 uur achter elkaar gegeten en alles opgemaakt, terwijl ik een hoeveelheid voor 4 bouwvakkers had gekookt voor ons tweetjes.
Moest hier een beetje om lachen. Waarom kook je een hoeveelheid voor 4 bouwvakkers voor iemand die uit een cultuur komt waar het onbeleefd is om je bord niet leeg te eten? Zag ze er uit of ze 2 uur lang met plezier at, of was het meer doorbikkelen om de maaltijd op te krijgen? :D

Eetgewoontes is trouwens ook iets wat je grotendeels vanuit je opvoeding meekrijgt, ik zou dat dus ook niet direct een red flag vinden.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_205627493
:R :R
Kennis is er met een getrouwd
Hopeloos geld monster en schoffeert iedereen
pi_205627701
Ik heb recentelijk een vrouw uit Tsjechië ontmoet.

Hier ben ik maar gestopt, iedere zichzelf respecterende Nederlandse man doet dit alleen als er echt geen opties meer zijn.
pi_205627861
Zij zal ook wel weten dat één muis niet bestaat, dus ja.. zolang ze er het geld voor heeft doet ze lekker wat ze wil he.

Dat eten klinkt herkenbaar. Er zijn gewoon mensen die alleen eten als ze honger hebben en niet eens echt zin in eten hebben. Die eten omdat ze zo kunnen blijven leven tov mensen die leven om te eten en er echt van kunnen genieten en ergens erg veel zin in kunnen hebben.
Ik voel honger, kan dan een koekje of een handje chips eten en binnen de 5 min heb ik al geen honger meer tot een paar uur erna. Op zich handig maar erg leuk gezelschap ben ik niet in bv een bourgondische groep.
Wat je zei over die twee uur eten aan stuk rijmt dan weer niet.. dat zou ik dus echt niet kunnen en al helemaal die hoeveelheden niet (hopelijk niet door hetgeen MizzezAmy zegt over bord moeten leeg eten, het arm schaap)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205628156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik eind 30, zij begin 40. We schelen maar 3,5 jaar ofzo
38 en 41, was dat nou zo moeilijk?
Google is your friend, abuse your friends
pi_205628169
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 16:19 schreef Lenny77 het volgende:
Zij zal ook wel weten dat één muis niet bestaat, dus ja.. zolang ze er het geld voor heeft doet ze lekker wat ze wil he.

Dat eten klinkt herkenbaar. Er zijn gewoon mensen die alleen eten als ze honger hebben en niet eens echt zin in eten hebben. Die eten omdat ze zo kunnen blijven leven tov mensen die leven om te eten en er echt van kunnen genieten en ergens erg veel zin in kunnen hebben.
Ik voel honger, kan dan een koekje of een handje chips eten en binnen de 5 min heb ik al geen honger meer tot een paar uur erna. Op zich handig maar erg leuk gezelschap ben ik niet in bv een bourgondische groep.
Wat je zei over die twee uur eten aan stuk rijmt dan weer niet.. dat zou ik dus echt niet kunnen en al helemaal die hoeveelheden niet (hopelijk niet door hetgeen MizzezAmy zegt over bord moeten leeg eten, het arm schaap)
We concluderen dat JohnDDD een feeder is :{

Ik zou tegen mevrouw zeggen dat ze gauw moet wegwezen.
pi_205628266
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:43 schreef Socios het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: is er al geneukt en hoe beviel dát?
Zo te lezen met die muizen heeft ze een waardeloze poes
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:59:20 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205628418
Neem een kat en als je bereid bent om degene te zijn die kookt in de relatie lijkt het me allemaal niet zo'n issue.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:56:36 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205630035
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef Document1 het volgende:
Tsjechië is toch geen oost Europees land?
Armzalige zooi daar hoor. Was vroeger oostblok.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:56:48 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205630036
Heeft ze werk?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:00:11 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205630058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Moest hier een beetje om lachen. Waarom kook je een hoeveelheid voor 4 bouwvakkers voor iemand die uit een cultuur komt waar het onbeleefd is om je bord niet leeg te eten? Zag ze er uit of ze 2 uur lang met plezier at, of was het meer doorbikkelen om de maaltijd op te krijgen?
Lol arme vrouw. Die heeft de rest van de avond met buikpijn op de bank gelegen. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205631245
Bedankt voor alle antwoorden, maar ik snap niet helemaal waarom mensen hier over het financiële aspect en haar afkomst beginnen. Haar afkomst had ik er alleen bij gezet omdat ik het logisch vond te vermelden dat ze uit een ander land kwam, in verband met dat verhaal van die studio. Ze kan niet zomaar even bij haar ouders intrekken als het ergens niet bevalt. Dat was een beetje de insteek.

Van racistische opmerkingen over Oost-Europese vrouwen ben ik niet zo gediend. Iedereen die wel daadwerkelijk ervaring heeft met Oost-Europese vrouwen zal weten dat dit hele lieve zelfstandige vrouwen zijn die prima hun eigen geld kunnen verdienen en boontjes kunnen doppen, al kan deze van mij dan in letterlijke zin nog geen boontje doppen. :+

Ze heeft overigens een prima baan als onderzoekster. Ze werkt vanuit huis en verdient genoeg geld. Weet niet precies hoeveel maar ze is niet te arm om eten te kopen ofzo. Wat me wel zorgen baart, is dat ze 's nachts rond 3 uur gaat slapen en 's ochtends rond 11 uur opstaat.

De reden dat ik veel eten op tafel had gezet was dat ik couscous had gemaakt en ik had gewoon meteen een hele pan vol gemaakt met het idee dat er dan voor de volgende dag ook nog wat zou zijn, aangezien ik daar zou blijven slapen. Maar ze at dus bijna die hele pan met couscous op. Verder was er ook van de groente die ik had gemaakt eigenlijk veel te veel, maar ook die werkte ze allemaal naar binnen. Van een gevoel van dat ze alles op moest maken was echt geen sprake hoor. We hebben het over een vrouw die echt al een tijdje in Nederland woont en ook heel westers en werelds is verder.

Ik heb het idee dat ze misschien wel uitgehongerd was gewoon omdat ze niet van koken houdt. Ze ziet er ook erg mager uit, ondanks haar ongezonde eetgewoonten. Ik denk dat ze gewoon weinig eet. Het is door mijn hoofd gegaan of er geen eetstoornis speelt, maar hier heb ik echt geen bewijs van gevonden (naar het toilet gaan na het eten of dat soort dingen).

Die oplossingen met die kat: ja bedankt maar het gaat me niet zo zeer om het daadwerkelijke probleem van de muis, maar meer dat ik het nogal dubieus vind als iemand een huis in de steek laat (en doorgaat met de huur betalen) omdat ze één muis ziet daar.

Seks is er inderdaad geweest en die was behoorlijk goed. In bed is ze een onderdanige slet en daar houd ik enorm van. Ik val ook wel lichtjes op ietwat labiele vrouwen, maar ik twijfel of ik ertegen kan dat iemand niet van eten of van koken houdt. Dat is nieuw voor me. Al mijn andere exen waren foodies. Zelf is eten ook wel erg belangrijk voor me.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:44:24 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205631280
Ik vind het maar een raar verhaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205631298
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal.
wat vind je zo raar dan?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:46:56 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205631325
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:45 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
wat vind je zo raar dan?
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205631353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
Naja ik val dus seksueel gezien wel op haar type. Ik val sowieso een beetje op labielere types. Maar ik vraag me af of deze twee dingen uit mijn OP niet wijzen op heel erg grondige psychische problemen waar ik echt niets mee kan.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:49:55 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205631371
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:48 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja ik val dus seksueel gezien wel op haar type. Ik val sowieso een beetje op labielere types. Maar ik vraag me af of deze twee dingen uit mijn OP niet wijzen op heel erg grondige psychische problemen waar ik echt niets mee kan.
Dat zie je dan wel weer.

Ik zou niet samen een huis gaan kopen en ook geen kinderen verwekken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205632309
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 15:02 schreef maily het volgende:

[..]
Kat?
Katten. O+
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 14 augustus 2022 @ 02:27:27 #39
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_205632731
Een 40er doe niet kan koken is vaag, nooit op zichzelf gewoond?

En als dat het enige is, potje/deksel toch. Als het bevalt dan bevalt het?

Je bent er nog nie mee getrouwd oid ...
Dum de dum
  zondag 14 augustus 2022 @ 08:13:48 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205633007
Jammer dat je alle info niet meteen gegeven hebt in je openingspost. Nu kunnen wij ons wel, veel beter, een plaatje maken van haar. Tja, zijn in mijn ogen meer eigenschappen. Laat naar bed, laat opstaan. So what, ze is dus geen ochtendmens. Dat met dat eten en koken vind ik nogal studentikoos. Past dan wel weer bij het zijn van "onderzoeker". Qua koken, tja, zulke mensen zijn er, hebben nooit geleerd te koken, uit een gezin waar dat ook niet werd gedaan, weinig waarde hechten aan lekker eten, om er de moeite om te koken voor te doen.
Mijn vrouw en ik koken allebei tamelijk goed en doen het graag. Met als gevolg ruzie in de keuken. Dus, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Als ze het zo lekker vond, die couscous, is dat voor haar misschien een groot pluspunt van jou.

Als jullie geen kinderen willen dan zou ik zeggen, laat het gewoon doorlopen en zie of jij, jullie, het samen leuk blijven vinden. Je hoeft dan niet nu iets te besluiten, knopen door te hakken, als jullie beiden geen kinderwens hebben.

Count your belessings ... !!

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 14-08-2022 08:20:50 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205635064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:41 schreef JohnDDD het volgende:
Seks is er inderdaad geweest en die was behoorlijk goed. In bed is ze een onderdanige slet en daar houd ik enorm van. Ik val ook wel lichtjes op ietwat labiele vrouwen, maar ik twijfel of ik ertegen kan dat iemand niet van eten of van koken houdt.
Ah, het aapmouwmoment.

Ons advies heeft verder geen nut, je piemel doet het denkwerk.
pi_205635505
Krijgt ze geen vragen vanuit werk als ze pas om 11u opstaat en daarna inlogt?
  Spellchecker zondag 14 augustus 2022 @ 14:18:48 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205635594
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:11 schreef DoubleDip het volgende:
Krijgt ze geen vragen vanuit werk als ze pas om 11u opstaat en daarna inlogt?
Misschien moet ze zoveel uur per dag werken, tijden zelf in te vullen?
pi_205635662
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef maily het volgende:

[..]
Misschien moet ze zoveel uur per dag werken, tijden zelf in te vullen?
Dat kan natuurlijk. Ik vraag het meer omdat mijn ervaring is dat er aan het begin van de dag (9-10u) vaak een gezamenlijk moment is met het team voor mededelingen enzo, vroeg me af of zij ook niet zoiets heeft.
  zondag 14 augustus 2022 @ 14:41:25 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205635851
Gebruikt ze drugs? Coke, xtc Ed?
Dat zou het andere slaap/waak patroon zonder dat werk dat vereist verklaren. Ook het weinig eten op sommige momenten en het eten als een bouwvakker op andere momenten. Net als het mager zijn.
Hoeft niet problematisch te zijn, maar is dan wel meer dan als eens in de zoveel tijd.

Maar al met al, zeg gewoon eens half grappend volgende keer kook jij. Dan weet je gelijk of ze kan koken daarna.
Het slaap patroon kan ook een ingesleten gewoonte zijn. Ben zelf ook geen ochtend mens en door mijn werk ritme met veel avond en nachtdiensten ben ik best wel een nachtbraker.
Het eten is ook wat lastiger door mijn werk ritme, dat heb ik echt aan moeten passen want dat ging ook teveel naar maar even snel iets dat gepakt kon worden tussendoor. Ik kook tegenwoordig vooruit zodat ik heel makkelijk een normale maaltijd kan warm maken.

Er zijn trouwens best veel mensen die slechter eten als ze alleen zijn. Die dan weinig zin in koken hebben.
Ik zou zo zeggen praat eens met elkaar erover. Kan gewoon in een leuk gesprek, elkaar wat leren kennen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205636066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik eind 30, zij begin 40. We schelen maar 3,5 jaar ofzo
Vind het wel beetje vreemd om als vrouw van begin 40 geen fatsoenlijke normale maaltijden voor jezelf te maken. Of je nou een drukke baan hebt of niet, en ze werkt thuis (?).

Daarnaast ook onverantwoordelijk van dat appartement, klinkt alsof ze mentaal nog lang niet begin 40 is.

Ik ben studentikoos en ik loop soms de kantjes er ook vanaf, maar dit soort zaken heb ik nog nooit meegemaakt. Gezonde en normale maaltijden bereiden en je financiën/persoonlijke zaken (zoals een huur van een appartement door laten lopen) op orde hebben lukt de meeste mensen wel voor hun 40e, of er moeten nare omstandigheden in het spel zijn en die maak ik niet op uit je OP of andere posts.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2022 14:58:58 ]
pi_205637289
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gebruikt ze drugs? Coke, xtc Ed?
Dat zou het andere slaap/waak patroon zonder dat werk dat vereist verklaren. Ook het weinig eten op sommige momenten en het eten als een bouwvakker op andere momenten. Net als het mager zijn.
Hoeft niet problematisch te zijn, maar is dan wel meer dan als eens in de zoveel tijd.

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Cocaìne of speed / amfetamine
  Spellchecker zondag 14 augustus 2022 @ 16:45:17 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205637335
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gebruikt ze drugs? Coke, xtc Ed?
Dat zou het andere slaap/waak patroon zonder dat werk dat vereist verklaren. Ook het weinig eten op sommige momenten en het eten als een bouwvakker op andere momenten. Net als het mager zijn.
Hoeft niet problematisch te zijn, maar is dan wel meer dan als eens in de zoveel tijd.

Maar al met al, zeg gewoon eens half grappend volgende keer kook jij. Dan weet je gelijk of ze kan koken daarna.
Het slaap patroon kan ook een ingesleten gewoonte zijn. Ben zelf ook geen ochtend mens en door mijn werk ritme met veel avond en nachtdiensten ben ik best wel een nachtbraker.
Het eten is ook wat lastiger door mijn werk ritme, dat heb ik echt aan moeten passen want dat ging ook teveel naar maar even snel iets dat gepakt kon worden tussendoor. Ik kook tegenwoordig vooruit zodat ik heel makkelijk een normale maaltijd kan warm maken.

Er zijn trouwens best veel mensen die slechter eten als ze alleen zijn. Die dan weinig zin in koken hebben.
Ik zou zo zeggen praat eens met elkaar erover. Kan gewoon in een leuk gesprek, elkaar wat leren kennen.
Gameverslaafd misschien ..... en dan bedoel ik gamen met mensen uit bv USA .... dus nachtwerk.
pi_205640521
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:41 schreef JohnDDD het volgende:

Seks is er inderdaad geweest en die was behoorlijk goed. In bed is ze een onderdanige slet en daar houd ik enorm van. Ik val ook wel lichtjes op ietwat labiele vrouwen, maar ik twijfel of ik ertegen kan dat iemand niet van eten of van koken houdt. Dat is nieuw voor me. Al mijn andere exen waren foodies. Zelf is eten ook wel erg belangrijk voor me.
'The way to a woman's heart is through her stomach'

Doe je goed man! Ik wens je heel veel success! Carry on cooking! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205640718
Een onderzoekster uit Tsjechie komt in Nederland wonen en werken, date een fokker en wat er toen gebeurde :')

Ik zou er zelf nooit voor kiezen om zo over een geliefde te praten in ieder geval.
Hell To The Liars
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:14:34 #51
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205643670
Een onderzoekster(???) die vanuit huis werkt? en op die rare tijden leeft? wat bizar allemaal als ik dit zo lees eigenlijk :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:32:15 #52
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205643845
Het maakt niet uit wat ze doet, het maakt uit of het bij de manier waarop jij het in het leven staat past en ook wat de consequenties zijn van wat ze doet. Betekent dit dat jij altijd verantwoordelijk gaat zijn voor het eten en heb je daar geen probleem mee? Laat het dan. Verwacht je dat ze een financiële puinhoop tegemoet kan zien naar aanleiding van haar impulsiviteit? Bekijk dan of je dit dicht kunt (en wilt!) timmeren.

Als je het leuk hebt samen en dit de enige rare dingen zijn dan hoef je nu ook geen beslissing te nemen he. Je bent niet verplicht elke rode vlag te identificeren en erin te hangen als een pitbull. Kijk gewoon voor jezelf of er dealbreakers voor jou bij haar gedrag zitten en niet of anderen dat vinden.
pi_205643858
@TS zou het meer tijd geven. Daarna vroeg genoeg om keuzes te maken.
pi_205644001
Die Poolse wijven zijn sowieso fucking raar.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205644070
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Een onderzoekster(???) die vanuit huis werkt? en op die rare tijden leeft? wat bizar allemaal als ik dit zo lees eigenlijk :D
Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:27:47 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205644422
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doet
Het is alleen gedrag wat in mijn beeld totaal niet past bij iemand van die leeftijd en dat werk maar goed. Ik zou er niet al te veel problemen van maken eigenlijk als de rest goed zit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Spellchecker maandag 15 augustus 2022 @ 13:29:11 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205644439
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:50 schreef Aiciu het volgende:
Die Poolse wijven zijn sowieso fucking raar.
Deze mevrouw komt uit Tsjechië.
pi_205644647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:46 schreef JohnDDD het volgende:
Als het qua gevoel voor mij goed zit, ben ik meestal niet zo kritisch op andere eigenschappen, maar hier gingen toch wel alarmbellen bij me voor af. Wat denken jullie?
ik vind je eigen zinskeuze vooral veelzeggend: Je geeft dus duidelijk aan dat het hier vooor jou 'qua gevoel niet goed zit' en je daarom opeens sterk op die eigenschappen aan het letten bent.

dat lijkt te betekenen dat buiten die eigenschappen je verder ook twijfels hebt aan je eigen gevoelens voor haar.

in dat geval zou ik gewoon keuze er niet meer door te gaan, maar me dan ook eerlijk baseren op het ontbreken van je eigen 'goede gevoelens' en je niet gaan verschuilen achter haar 'eigenschappen'.
Dat komt over alsof je op zoek bent naar een excuus het uit te kunnen maken die bij haar ligt en niet bij jezelf.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205645029
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doet
Waarom maak jij er dan een probleem van? Je gedraagt je als de eigenaar van deze "onderdanige slet".
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:44:15 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205645057
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
Eens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:16:26 #61
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205645300
Bij dit stukje 1. Ze vertelde me een verhaal dat ze net in Nederland was en in Den Haag met veel pijn en moeite een studio had gevonden om in te wonen. Vervolgens bleek dat er, om haar te citeren, een muis in het appartement zat. Nou komen muizen nooit alleen, maar goed, dat heb ik maar niet gezegd. Hier was ze zo panisch door, dat ze een ander, duurder appartement is gaan huren in de buurt, terwijl de huur van het eerste appartement nog doorliep. Dat eerste kon ze pas na 6 maanden opzeggen. Ze heeft er nog 6 maanden lang 1000 euro per maand voor betaald. Alleen omdat er muizen zaten.

Was mijn eerste gedachten omdat ik vaak de ervaring heb met dat soort dames
Dat ze op een latere tijdstip gaat vragen of je haar kan helpen met het betalen er van
(achteraf blijkt dus helemaal niet dat ze de "problemen had die ze vertelde"
Maar alleen door een zielig verhaal op je gevoel werken om de buit binnen te halen.

ik kom dit soort verhalen niet anders tegen , "tegenslagen" "geld"is voor mij al een redflag
Zeker als dit vrij snel ten spraken komt.
Ik heb nu al zo iets een vrouw die binnen 5 zinnen over exen of iets wat betreft geld begint is een no go
maar je moet het zelf weten ,ik ben dan wel een stukje ouder en dus in een hele andere leeftijd grens de vrouwen tegen komt
Maar die in de 40 zijn .. zijn vaak wel de meest :"we zijn compleet van het padje af types " mede door dat ze vaak net uit een relatie zijn en een arrogantie hebben van hier naar Tokio.
Omdat ze in eens weer vrij zijn en denken dat ze alles maar kunnen doen
en vooral betreft mannen , het liefst hebben ze vaak nog dat je haar "normale leven "die ze met hun ex hadden gaat invullen , maar dan alleen de voordelen van haar kant
Naar bed gaan , nee want Exen... onderhouden door middel van geld ... heel graag.
Want ze willen vaak alleen maar hun aandacht en hun tekortkomingen verhalen... ( puur wraak op de mannen nemen want ja haar exman) Dus ze gaat zich gedragen als een fucking freak.

wat je vaak ook hoort , ze willen geen hond , ze houden niet van strand .. terwijl je daar 25 jaar mee getrouwd ben , wil ze niets .
o|O o|O o|O
en met haar nieuwe man loop ze graag elke dag met haar Chihuahua over het strand .... dan in eens kan het wel ...
helaas maar van korte duur vaak .
maar je moet gewoon op je gevoel afgaan.
en dan wel met je verstand en niet met je ...

[ Bericht 0% gewijzigd door RAVW op 15-08-2022 17:07:09 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:26:16 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205645369
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
beetje zoals een oom van mij ook altijd , ik ga graag naar de kerk daar komen de dames die ik wil hebben want die zijn nog huiselijk.
Maar als je hem kent gaat hij juist voor vrouwen die te goed gelovig zijn en dus makkelijk manipuleerbaar zijn
Want hij ging echt niet naar de kerk voor het geloof , nee de makkelijke prooien
oO/

Want anders kon hij echt geen vrouw krijgen , die gast is nog gladder dan een aal ( ambtenaartje ook nog)
echt zo man van 3 uur smiddags het ja woord geven, 12 uur einde van de receptie iedereen bij elkaar roepen omdat hij wat wilde opbiechten , meneer was dus afgelopen nacht met een collega naar bed geweest ( 9 maanden later ook een kind van gekregen)
Maar hij wilde het feest niet afzeggen , dus daarom had hij het ja woord gegeven |:( |:( (echt gebeurd)
Dit is een beetje dit niveau dus
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205647965
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja ze is gewoon zelfstandig…
Dan heb je duidelijk een andere kijk op zelfstandig zijn, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt :)
pi_205648579
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:11 schreef DeathonStrike het volgende:

[..]
Dan heb je duidelijk een andere kijk op zelfstandig zijn, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt :)
Nou je citeert de helft van mijn zin en haalt die uit zijn verband, dus tsja
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205648599
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:32 schreef Qarrad het volgende:
Het maakt niet uit wat ze doet, het maakt uit of het bij de manier waarop jij het in het leven staat past en ook wat de consequenties zijn van wat ze doet. Betekent dit dat jij altijd verantwoordelijk gaat zijn voor het eten en heb je daar geen probleem mee? Laat het dan. Verwacht je dat ze een financiële puinhoop tegemoet kan zien naar aanleiding van haar impulsiviteit? Bekijk dan of je dit dicht kunt (en wilt!) timmeren.

Als je het leuk hebt samen en dit de enige rare dingen zijn dan hoef je nu ook geen beslissing te nemen he. Je bent niet verplicht elke rode vlag te identificeren en erin te hangen als een pitbull. Kijk gewoon voor jezelf of er dealbreakers voor jou bij haar gedrag zitten en niet of anderen dat vinden.
Het gaat me er overigens niet om dat ze eventueel financieel impulsief is want ik denk niet dat ze dat is. Heb ik geen aanwijzingen voor gezien. Ik ben bang dat dat gedoe met die muis duidt op gekte. ;) Wie gaat er nou verhuizen vanwege een muis als je nog een half jaar aan een huis vast zit? Dat gedoe heeft 'r 6000 euro gekost ofzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205648707
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Het gaat me er overigens niet om dat ze eventueel financieel impulsief is want ik denk niet dat ze dat is. Heb ik geen aanwijzingen voor gezien. Ik ben bang dat dat gedoe met die muis duidt op gekte. ;) Wie gaat er nou verhuizen vanwege een muis als je nog een half jaar aan een huis vast zit? Dat gedoe heeft 'r 6000 euro gekost ofzo.
Waarom vind je die vraag zoo spannend?
Alsof je dolgraag wil uitvinden dat dat uiteindelijk zo is..... Er bestaat natuurlijk een gerede kans dat dat zo zou kunnen zijn, maar wil je daar echt moeite in gaan steken daarin je gelijk te halen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205649776
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom vind je die vraag zoo spannend?
Alsof je dolgraag wil uitvinden dat dat uiteindelijk zo is..... Er bestaat natuurlijk een gerede kans dat dat zo zou kunnen zijn, maar wil je daar echt moeite in gaan steken daarin je gelijk te halen?
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zit
Ze heeft me met haar pussy een beetje in d'r macht momenteel, maar die macht is nog niet zo groot dat ik er nog niet tussen uit kan snapje
Maar als we nog even doorgaan kan ik straks niet meer zonder en dan zit ik misschien wel met een halve zool opgescheept
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205649997
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zit
Ze heeft me met haar pussy een beetje in d'r macht momenteel, maar die macht is nog niet zo groot dat ik er nog niet tussen uit kan snapje
Maar als we nog even doorgaan kan ik straks niet meer zonder en dan zit ik misschien wel met een halve zool opgescheept
WTF hahaha!!! She have a magic pussy!!! :P
pi_205650192
Ook wel weer stoer dat ze het in deze tijden voor elkaar krijgt twee woningen tegelijk te huren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Spellchecker maandag 15 augustus 2022 @ 23:31:02 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205650368
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ook wel weer stoer dat ze het in deze tijden voor elkaar krijgt twee woningen tegelijk te huren.
Geld zat blijkbaar ......
pi_205650371
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:31 schreef maily het volgende:

[..]
Geld zat blijkbaar ......
En de seks is ook nog goed. Ik zou het wel weten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205650538
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zit
Ze heeft me met haar pussy een beetje in d'r macht momenteel, maar die macht is nog niet zo groot dat ik er nog niet tussen uit kan snapje
Maar als we nog even doorgaan kan ik straks niet meer zonder en dan zit ik misschien wel met een halve zool opgescheept
Wat maakt het nou uit wat wij vinden?

In de openingspost noem jij 2 punten op die jij niet fijn vindt. Jij gaat samen zijn met haar, niet wij. Het maakt echt geen fuck uit wat wij vinden van het feit dat ze 6000 euro heeft weggegooid. Of dat ze op 40-jarige leeftijd niet kan/wil koken en vooral troep eet.

Het gaat erom wat jij ervan vindt. Zo te zien vind jij het ook helemaal niet fijn (want je opent een topic en blijft meerdere keren op haar minpunten focussen), dus daar heb je je antwoord.

Dit soort topics komen in twee smaken:
- Gebalanceerd: mensen noemen zowel de minpunten als de pluspunten op van de partner. In deze gevallen valt er nog zeker wel wat van te maken.
- Nadelengalore: er wordt alleen gefocust op de minpunten, de pluspunten worden amper genoemd. In deze gevallen is het antwoord allang duidelijk - voor iedereen, ook de TS. Maar TS doet toch waar die zin in heeft, want in de meeste gevallen hoort hij/zij niet wat zij wil horen.

In jouw geval is het echt heel erg duidelijk wat je van haar vindt. Ik heb geen enkele reden gelezen waarom je met haar wil zijn, behalve dat je op de labielere types valt en dat de seks goed is. Ik zei al eerder dat je piemel het denkwerk deed.

Wil je per se weten wat ik ervan vind? Dat je ermee moet kappen, omdat het overduidelijk is dat je bij haar bent omdat de seks goed is. En dat is een prima reden, maar doe nou niet alsof je niet weet wat je met haar moet doen.

Haal je ballen leeg (heel erg belangrijk wanneer de piemel het denken overneemt), denk er dan over na, en luister naar je gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2022 00:16:11 ]
pi_205671922
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:48 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja ik val dus seksueel gezien wel op haar type. Ik val sowieso een beetje op labielere types. Maar ik vraag me af of deze twee dingen uit mijn OP niet wijzen op heel erg grondige psychische problemen waar ik echt niets mee kan.
1. Je zegt je valt op labiele types.
2. Ze verhuist vanwege een muis.
3. Ze houdt niet van koken en ze is mager.

Ik denk inderdaad dat ze meer psychische problemen heeft en te labiel voor je is.
pi_205671935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:15 schreef YStec het volgende:

[..]
Wat maakt het nou uit wat wij vinden?

In de openingspost noem jij 2 punten op die jij niet fijn vindt. Jij gaat samen zijn met haar, niet wij. Het maakt echt geen fuck uit wat wij vinden van het feit dat ze 6000 euro heeft weggegooid. Of dat ze op 40-jarige leeftijd niet kan/wil koken en vooral troep eet.

Het gaat erom wat jij ervan vindt. Zo te zien vind jij het ook helemaal niet fijn (want je opent een topic en blijft meerdere keren op haar minpunten focussen), dus daar heb je je antwoord.

Dit soort topics komen in twee smaken:
- Gebalanceerd: mensen noemen zowel de minpunten als de pluspunten op van de partner. In deze gevallen valt er nog zeker wel wat van te maken.
- Nadelengalore: er wordt alleen gefocust op de minpunten, de pluspunten worden amper genoemd. In deze gevallen is het antwoord allang duidelijk - voor iedereen, ook de TS. Maar TS doet toch waar die zin in heeft, want in de meeste gevallen hoort hij/zij niet wat zij wil horen.

In jouw geval is het echt heel erg duidelijk wat je van haar vindt. Ik heb geen enkele reden gelezen waarom je met haar wil zijn, behalve dat je op de labielere types valt en dat de seks goed is. Ik zei al eerder dat je piemel het denkwerk deed.

Wil je per se weten wat ik ervan vind? Dat je ermee moet kappen, omdat het overduidelijk is dat je bij haar bent omdat de seks goed is. En dat is een prima reden, maar doe nou niet alsof je niet weet wat je met haar moet doen.

Haal je ballen leeg (heel erg belangrijk wanneer de piemel het denken overneemt), denk er dan over na, en luister naar je gevoel.
Maar als ze allebei de seks goed vinden, dan is er toch helemaal geen probleem? :')

Wat is nou eigenlijk het probleem? Dat TS geen vrouw aan de haak kan slaan die voor 'm kan koken én met 'm neukt? Jammer joh! You can't have your cake and eat itpussy too. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205672112
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 01:20 schreef Twintig het volgende:

[..]
1. Je zegt je valt op labiele types.
2. Ze verhuist vanwege een muis.
3. Ze houdt niet van koken en ze is mager.

Ik denk inderdaad dat ze meer psychische problemen heeft en te labiel voor je is.
Ik denk eerder dat TS de labiele is in dit geval.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')