Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doetquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Een onderzoekster(???) die vanuit huis werkt? en op die rare tijden leeft? wat bizar allemaal als ik dit zo lees eigenlijk
Het is alleen gedrag wat in mijn beeld totaal niet past bij iemand van die leeftijd en dat werk maar goed. Ik zou er niet al te veel problemen van maken eigenlijk als de rest goed zit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doet
Deze mevrouw komt uit Tsjechië.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:50 schreef Aiciu het volgende:
Die Poolse wijven zijn sowieso fucking raar.
ik vind je eigen zinskeuze vooral veelzeggend: Je geeft dus duidelijk aan dat het hier vooor jou 'qua gevoel niet goed zit' en je daarom opeens sterk op die eigenschappen aan het letten bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:46 schreef JohnDDD het volgende:
Als het qua gevoel voor mij goed zit, ben ik meestal niet zo kritisch op andere eigenschappen, maar hier gingen toch wel alarmbellen bij me voor af. Wat denken jullie?
Waarom maak jij er dan een probleem van? Je gedraagt je als de eigenaar van deze "onderdanige slet".quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja ze is gewoon zelfstandig met dat onderzoek bezig en heeft alleen internet en een laptop nodig, verder maakt het ook niets uit op welk tijdstip ze het doet
Eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
beetje zoals een oom van mij ook altijd , ik ga graag naar de kerk daar komen de dames die ik wil hebben want die zijn nog huiselijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe jij over haar praat, op wat voor types je valt, je eigen ‘kronkels’ en dan vragen naar red flags. Does not compute.
Dan heb je duidelijk een andere kijk op zelfstandig zijn, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voeltquote:
Nou je citeert de helft van mijn zin en haalt die uit zijn verband, dus tsjaquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:11 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een andere kijk op zelfstandig zijn, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt
Het gaat me er overigens niet om dat ze eventueel financieel impulsief is want ik denk niet dat ze dat is. Heb ik geen aanwijzingen voor gezien. Ik ben bang dat dat gedoe met die muis duidt op gekte.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:32 schreef Qarrad het volgende:
Het maakt niet uit wat ze doet, het maakt uit of het bij de manier waarop jij het in het leven staat past en ook wat de consequenties zijn van wat ze doet. Betekent dit dat jij altijd verantwoordelijk gaat zijn voor het eten en heb je daar geen probleem mee? Laat het dan. Verwacht je dat ze een financiële puinhoop tegemoet kan zien naar aanleiding van haar impulsiviteit? Bekijk dan of je dit dicht kunt (en wilt!) timmeren.
Als je het leuk hebt samen en dit de enige rare dingen zijn dan hoef je nu ook geen beslissing te nemen he. Je bent niet verplicht elke rode vlag te identificeren en erin te hangen als een pitbull. Kijk gewoon voor jezelf of er dealbreakers voor jou bij haar gedrag zitten en niet of anderen dat vinden.
Waarom vind je die vraag zoo spannend?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het gaat me er overigens niet om dat ze eventueel financieel impulsief is want ik denk niet dat ze dat is. Heb ik geen aanwijzingen voor gezien. Ik ben bang dat dat gedoe met die muis duidt op gekte.Wie gaat er nou verhuizen vanwege een muis als je nog een half jaar aan een huis vast zit? Dat gedoe heeft 'r 6000 euro gekost ofzo.
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zitquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom vind je die vraag zoo spannend?
Alsof je dolgraag wil uitvinden dat dat uiteindelijk zo is..... Er bestaat natuurlijk een gerede kans dat dat zo zou kunnen zijn, maar wil je daar echt moeite in gaan steken daarin je gelijk te halen?
WTF hahaha!!! She have a magic pussy!!!quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zit
Ze heeft me met haar pussy een beetje in d'r macht momenteel, maar die macht is nog niet zo groot dat ik er nog niet tussen uit kan snapje
Maar als we nog even doorgaan kan ik straks niet meer zonder en dan zit ik misschien wel met een halve zool opgescheept
Geld zat blijkbaar ......quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ook wel weer stoer dat ze het in deze tijden voor elkaar krijgt twee woningen tegelijk te huren.
En de seks is ook nog goed. Ik zou het wel weten.quote:
Wat maakt het nou uit wat wij vinden?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou dan ben ik misschien liever weg voordat ik er te diep in zit
Ze heeft me met haar pussy een beetje in d'r macht momenteel, maar die macht is nog niet zo groot dat ik er nog niet tussen uit kan snapje
Maar als we nog even doorgaan kan ik straks niet meer zonder en dan zit ik misschien wel met een halve zool opgescheept
1. Je zegt je valt op labiele types.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja ik val dus seksueel gezien wel op haar type. Ik val sowieso een beetje op labielere types. Maar ik vraag me af of deze twee dingen uit mijn OP niet wijzen op heel erg grondige psychische problemen waar ik echt niets mee kan.
Maar als ze allebei de seks goed vinden, dan is er toch helemaal geen probleem?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:15 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat wij vinden?
In de openingspost noem jij 2 punten op die jij niet fijn vindt. Jij gaat samen zijn met haar, niet wij. Het maakt echt geen fuck uit wat wij vinden van het feit dat ze 6000 euro heeft weggegooid. Of dat ze op 40-jarige leeftijd niet kan/wil koken en vooral troep eet.
Het gaat erom wat jij ervan vindt. Zo te zien vind jij het ook helemaal niet fijn (want je opent een topic en blijft meerdere keren op haar minpunten focussen), dus daar heb je je antwoord.
Dit soort topics komen in twee smaken:
- Gebalanceerd: mensen noemen zowel de minpunten als de pluspunten op van de partner. In deze gevallen valt er nog zeker wel wat van te maken.
- Nadelengalore: er wordt alleen gefocust op de minpunten, de pluspunten worden amper genoemd. In deze gevallen is het antwoord allang duidelijk - voor iedereen, ook de TS. Maar TS doet toch waar die zin in heeft, want in de meeste gevallen hoort hij/zij niet wat zij wil horen.
In jouw geval is het echt heel erg duidelijk wat je van haar vindt. Ik heb geen enkele reden gelezen waarom je met haar wil zijn, behalve dat je op de labielere types valt en dat de seks goed is. Ik zei al eerder dat je piemel het denkwerk deed.
Wil je per se weten wat ik ervan vind? Dat je ermee moet kappen, omdat het overduidelijk is dat je bij haar bent omdat de seks goed is. En dat is een prima reden, maar doe nou niet alsof je niet weet wat je met haar moet doen.
Haal je ballen leeg (heel erg belangrijk wanneer de piemel het denken overneemt), denk er dan over na, en luister naar je gevoel.
Ik denk eerder dat TS de labiele is in dit geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:20 schreef Twintig het volgende:
[..]
1. Je zegt je valt op labiele types.
2. Ze verhuist vanwege een muis.
3. Ze houdt niet van koken en ze is mager.
Ik denk inderdaad dat ze meer psychische problemen heeft en te labiel voor je is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |