5 seconden verloren in een rondje, dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verschil weer iets kleiner. Laatste rondje mag ze nog aan de bak.
Ja, vooral ook Mitterwallner die goed bezig is. De jonkies domineren.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 seconden verloren in een rondje, dat valt nog wel mee.
Vind MTB sowieso niet erg comfortabelquote:Op zondag 18 juni 2023 14:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Die afdaling ziet echt heel erg oncomfortabel uit
Dat deed ze vrij aardig.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:19 schreef gianni61 het volgende:
mag wel weer een flesje champagne wegtikken
Vader deed wel mee, zie ik, 39e geworden. Dat was niet zo lang nog wel een goede Nederlander, maar dat combineren met de weg is toch niet zo makkelijk als Pidcock en Mathieu het doen lijken..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar doen geen goede Nederlanders mee.
Vader was voor zijn overstap ook nooit meer dan een subtopper. Incidenteel een uitschieter, meestal ergens thuis op plek #11. Als je dan nu bivakkeert ergens op plek 793 en moet starten op de laatste rij tussen Mexicanen en Lesothanen (ja, echt) is het de logica zelve dat je ergens in niemandsland op zes minuten eindigt.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vader deed wel mee, zie ik, 39e geworden. Dat was niet zo lang nog wel een goede Nederlander, maar dat combineren met de weg is toch niet zo makkelijk als Pidcock en Mathieu het doen lijken..
Zag wel flink wat nieuwe namen voorbijkomen in de uitslag, ik volg het dan toch blijkbaar niet genoeg
Die zet in principe alles op Strava, op zondag na dan. De teleurstelling zal wel groot zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Iemand nog iets gelezen over de implosie en DNF van Van Empel gisteren?
Is het ergens te zien op tv?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om 11.30 de vrouwen, om 14.15 de mannen.
https://results.european-(...)--------FNL-000100--quote:Op zondag 25 juni 2023 11:46 schreef Nober het volgende:
Geen tussenstand. Handig.
Heeft iemand live timing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |