quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:08 schreef exelletor het volgende:
Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is in the air!
Dit is dan ook vooral voor veelverdieners die het graag willen laten zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Ronald het volgende:
Wat een bedragen altijd in deze reeks. Ik ben voor het eerst de 4000 bruto per maand gepasseerd deze maand en dat vond ik al een hele mijlpaal.
Een bovengemiddeld startsalaris? Je zit op 2x modaal; Dat is 2 tot 3 keer zoveel als een gemiddeld startsalaris, dat denk je niet, dat weet je zelf ook wel lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:08 schreef Welvaert het volgende:
01: Bedrijfstak: Gezondheidszorg
02: Functie: Accountmanager
03: Opleiding: WO
04: Leeftijd: 26
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40
06: Aantal vakantiedagen: 40
07: 13e maand: Nee, maar eindejaars bruto bonus van 12k bij behalen (gedeeld) salestarget
08: Bruto maand salaris: 4750
09: Netto maand salaris: 3070
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 1 jaar pas
12: Goodies: Leaseauto van de zaak (Polestar) die ik ook prive rijd, gratis sportschool
13: Tevreden?: Jazeker, net pas begonnen en ik denk een bovengemiddeld (start)salaris. Wel hoge eigen pensioenbijdrage van 10% per maand, vandaar dat netto salaris iets lager uitvalt
14: (Door)Groei mogelijkheden: Voorlopig genoeg!
ik lees over een salestarget, dus waarschijnlijk een vertegenwoordiger van een medisch bedrijf? Die kunnen volgens mij wel lekker verdienen.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een bovengemiddeld startsalaris? Je zit op 2x modaal; Dat is 2 tot 3 keer zoveel als een gemiddeld startsalaris, dat denk je niet, dat weet je zelf ook wel lijkt me.
Verder is pensioen afdragen alleen maar goed, nu nog ver weg, maar je hebt ook een aardige pot nodig wil je daar goed gebruik van gaan maken, dan kun je dat maar beter bruto inleggen op deze leeftijd dan dat je je op je 40ste moet gaan afvragen of je niet eens een potje moet gaan aanleggen voor je pensioen....
En klopt het dat je vooral verdient AAN de gezondheidszorg? Ik werk IN de gezondheidszorg (ziekenhuis) en dergelijk startsalarissen, lease-autos's en bonussen komen hier niet veel voor :-P.
Jeetje, dat is karig ja.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:04 schreef ETA het volgende:
[..]
ik lees over een salestarget, dus waarschijnlijk een vertegenwoordiger van een medisch bedrijf? Die kunnen volgens mij wel lekker verdienen.
edit: over mijn CAO stijging dit jaar zullen we het maar niet hebben... 2% erbij + 20 euro bruto per maand er bovenopEen van de mindere jaren van mijn carriere.
Over salaris en piemolgroote wordt altijd opgeschept hier he?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is dan ook vooral voor veelverdieners die het graag willen laten zien.
Modaal bruto is 3167 in 2022quote:Op maandag 16 januari 2023 08:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een bovengemiddeld startsalaris? Je zit op 2x modaal; Dat is 2 tot 3 keer zoveel als een gemiddeld startsalaris, dat denk je niet, dat weet je zelf ook wel lijkt me.
Dan zal ik de mijne wel eens postenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Ronald het volgende:
Wat een bedragen altijd in deze reeks. Ik ben voor het eerst de 4000 bruto per maand gepasseerd deze maand en dat vond ik al een hele mijlpaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, bijna dan; 3167 is 38000 per jaar, terwijl 4750 plus 12k (indien gehaald, dat is waar) neerkomt op 69000.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Modaal bruto is 3167 in 2022
Dus 2x modaal niet maar ruim anderhalf is voor een start salaris niet verkeerd.
Als ik T zo lees geeft ie 15 uur les maar de rest er omheen…???quote:
Sure? Ik lees:quote:Op maandag 16 januari 2023 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik T zo lees geeft ie 15 uur les maar de rest er omheen…???
quote:hele dagen zit ik een beetje niks te doen
Ik zie ineens een leaseauto, dan kan er ook nog wat zijn qua pensioen. Dure auto wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef Molo het volgende:
Klopt je netto bedrag wel met die bruto verhoging? Ligt erg dicht bij je huidige salaris netto.
Truequote:Op woensdag 25 januari 2023 23:01 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik zie ineens een leaseauto, dan kan er ook nog wat zijn qua pensioen. Dure auto wel.
Ja die klopt wel zo ongeveer. Weet niet het exacte effect van pensioen dus daar een aanname gedaan, maar het grootste verschil is de lease auto.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef Molo het volgende:
Klopt je netto bedrag wel met die bruto verhoging? Ligt erg dicht bij je huidige salaris netto.
finance manager als in hoofd crediteuren/debiteuren of bevat het ook business control ed? Indien dat eerste wel een prima salaris. Indien dat tweede valt het wel een beetje tegen als je ziet hoeveel uur je erin steekt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:46 schreef sanger het volgende:
Sinds deze maand zit ik op:
01: Bedrijfstak: Retail
02: Functie: Finance manager (al is er sprake van verandering van titel naar Head of Finance of Finance Director)
03: Opleiding: Havo en hoofdfase HBO (niet afgestudeerd)
04: Leeftijd: 41
05: Aantal uren per week dat je werkt: contract 40 uur, in realiteit rond de 45-50
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Nee, wel 15% van een jaarsalaris bonus target
08: Bruto maand salaris: ¤ 7.000
09: Netto maand salaris: ¤ 4.300
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 22 jaar
12: Goodies: laptop, telefoon, thuiswerken zovaak ik wil, NS kaart en credit card (dus nooit prive voorschieten)
13: Tevreden?: Veel uren, hectische werkomgeving. Wel (financiele) waardering in de vorm van verhogingen; juli 2021 15%, juli 2022 10% en nu per januari wederom 10%. Tevreden? Mwah, niet ontevreden maar er mag wel meer balans zijn in werk/prive.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Niet
Momenteel in gesprek met een andere partij en een aanbod in overweging aan het nemen. Rol als Finance Director en dan voornamelijk op strategisch gebied waar ik nu ook nog veel operationeel werk doe (noodgedwongen, door een te klein team omdat er geen budget is voor uitbreiding).
Aanbod is ca:
Bruto maandsalaris: ¤ 9.250
Netto maandsalaris: ¤ 4.650
13e maand; bonus 15% jaarsalaris target
Goodies: Lease auto 75k cataloguswaarde, laptop, telefoon, thuiswerken 3 dagen per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |