Schrijver Salman Rushdie neergestoken in New York https://www.telegraaf.nl/(...)estoken-in-new-york/quote:De Britse schrijver Salman Rushdie is neergestoken tijdens een optreden in de staat New York. De 75-jarige schrijver werd naar verluidt aangevallen op het podium tijdens een evenement. Dat meldt persbureau AP.
R ushdie werd beroemd door zijn romans Midnight's Children (Middernachtskinderen) en The Satanic Verses (De duivelsverzen). Om het laatste boek werd hij in 1989 getroffen door een fatwa van de Iraanse moslimgeestelijke Khomeini waardoor hij vogelvrij werd verklaard en kon worden vervolgd door islamieten.
Dat klinkt echt niet bestquote:The assailant - who appeared to a man with a knife - is said to have struck Rushdie many times in the neck and torso area.
Wat hiervan is aan de orde in t geval van de aanslag op Rushdie? Helemaal niets zoals je zelf schrijft. Nut van t posten is er dus niet. On topic dus please.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:20 schreef Mutant01 het volgende: [..] Geforceerd een religieus motief ervan maken als het niet aan de orde is lijkt me net zo onzinnig. Moslims mogen bijv. geen ongelukkig meer maken, want dan is het al snel een terreurdaad. Ze mogen ook niet meer onwel worden, want dan is er sprake van een coverup van een terreurdaad. En bovenstaande staat even los van dit topic, waarbij dus waarschijnlijk wel echt een religieus motief een rol speelt
Nut is dat je om het punt van Tobias heen probeert te lullen en ik laat zien dat je er niet mee wegkomt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Wat hiervan is aan de orde in t geval van de aanslag op Rushdie? Helemaal niets zoals je zelf schrijft. Nut van t posten is er dus niet. On topic dus please.
Komend van iemand die al zijn wijsheid uit een eeuwenoud boek haalt waar na honderden jaren nog steeds niets van afgeweken mag worden is dat wel een overduidelijke W voor mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen is uniek HeatWave, ook jij. Maar daar verschillen we al jaren van mening over. Het is jammer dat je niet beseft hoe uniek je bent.
Ik weet niet wat een W is, maar goed. Stop jij dan ook met je langspeelplaat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komend van iemand die al zijn wijsheid uit een eeuwenoud boek haalt waar na honderden jaren nog steeds niets van afgeweken mag worden is dat wel een overduidelijke W voor mij.
Hou je nou op?
Ok. Punt is dat je wil laten zien dat tobis zn off topic post er eigeijk niet hoort.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nut is dat je om het punt van Tobias heen probeert te lullen en ik laat zien dat je er niet mee wegkomt.
Nee, want mijn langspeelplaten zijn geen onuitgelokte persoonlijke bullshitposts over mijn geestelijke gezondheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een W is, maar goed. Stop jij dan ook met je langspeelplaat?
Tja, volgens hen is die religie onfeilbaar. Het is dan ook een keiharde mindfuck.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef superniger het volgende:
Bizar veel downplayers in het vorige topic. 🙁
Dat is wss om te laten zien dat je er niet mee wegkomt. Ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want mijn langspeelplaten zijn geen onuitgelokte persoonlijke bullshitposts over mijn geestelijke gezondheid.
En dan nog het lef hebben om te klagen dat anderen topics ontsporen, slachtofferschap diep in de genen.
Dan had je niet inhoudelijk op die post moeten reageren.. en dat deed je toch. En als je dan een respons terug krijgt roep je snel dat het offtopic is. Mooie strategie. Ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Ok. Punt is dat je wil laten zien dat tobis zn off topic post er eigeijk niet hoort.
Dat doe je door aan te geven dat t off topic is..
En waar probeer ik omheen te lullen en waar kom ik niet mee weg?
Lol
Je denk dat als je onzin rondblaat over moslims dat het dan niet persoonlijk is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want mijn langspeelplaten zijn geen onuitgelokte persoonlijke bullshitposts over mijn geestelijke gezondheid.
En dan nog het lef hebben om te klagen dat anderen topics ontsporen, slachtofferschap diep in de genen.
Aaah ja je gabbertje komt met offtopic. Jij beaamt t en t ligt aan mij omdat ik liet zien dat t onzin was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had je niet inhoudelijk op die post moeten reageren.. en dat deed je toch. En als je dan een respons terug krijgt roep je snel dat het offtopic is. Mooie strategie. Ga ik onthouden.
Nee gek he. En ik zal je even vertellen hoe dat zo komt; omdat nergens ter wereld een ideologie anders dan de islam, waar een rechtvaardiging plus motivatie voor initiërend geweld te vinden is EN waarvan ook veelvuldig gebruik word gemaakt, word getolereerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:14 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
[..]
Als een niet-moslim een ander neersteekt/verkracht/vermoord/aanslag pleegt is het van "Jan" of "Piet" heeft het gedaan, zijn christelijke/atheïstische achtergrond interesseert niemand. Maar als het om iemand gaat met een moslimachtergrond dan is het van een "moslim" heeft het gedaan en wordt daar vooral de nadruk op gelegd en moet de hele moslimgemeenschap, hun geloof en zelfs religie in het algemeen het ontgelden.
Hoef je niet te onthouden, want jij kent al genoeg truucjes om een topic te verstoren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had je niet inhoudelijk op die post moeten reageren.. en dat deed je toch. En als je dan een respons terug krijgt roep je snel dat het offtopic is. Mooie strategie. Ga ik onthouden.
En 5 seconden geleden ging het nog niet om alle moslims, echt je maakt het er niet duidelijker op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je denk dat als je onzin rondblaat over moslims dat het dan niet persoonlijk is?
Haha, grapjas.
Je hebt de neergeschoten abortus-artsen en Timothy McVeigh even gemist?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee gek he. En ik zal je even vertellen hoe dat zo komt; omdat nergens ter wereld een ideologie anders dan de islam, waar een rechtvaardiging plus motivatie voor initiërend geweld te vinden is EN waarvan ook veelvuldig gebruik word gemaakt, word getolereerd.
Nergens, behalve...je raad het al, landen waar de islam zelf de scepter zwaait.
Het Cristendom heeft een verlichting mee kunnen maken, godzijdank, en zodoende bleef het bij Life Of Brian slechts bij negatieve geluiden en werd er bij Monty Phyton niemand met mes/kapmes/ (automatisch) vuurwapen vermoord.
Ik kan je verzekeren, mocht dat wel zo het geval zijn geweest, of mochten Christenen zo plots ook in één keer die barbaarse onzin uit de bijbel gaan handhaven, dan zal ik ook de Christenen toevoegen aan mn langspeelplaat. Maar ja.. gaat nie gebeuren of wel?
Dus dat kansloze ''IeS rAcIsMe'' geblaf, daar mag je ook gewoon mee stoppen.
[..]
Hoef je niet te onthouden, want jij kent al genoeg truucjes om een topic te verstoren.
Niet weten wat een W is? Leef je nog in het jaar 200? Oja wacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een W is, maar goed. Stop jij dan ook met je langspeelplaat?
Waar heb je het over? Jij hebt het toch constant over moslims, de gemeenschap etc. of heb ik dat verzonnen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 5 seconden geleden ging het nog niet om alle moslims, echt je maakt het er niet duidelijker op.
Al hoeft dat ook niet, want we weten al jaren hoe het zit.
Hij ophouden met trollen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komend van iemand die al zijn wijsheid uit een eeuwenoud boek haalt waar na honderden jaren nog steeds niets van afgeweken mag worden is dat wel een overduidelijke W voor mij.
Hou je nou op?
Uh. Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt de neergeschoten abortus-artsen en Timothy McVeigh even gemist?
Kennelijk! Maar wat is een W dan, ben erg benieuwd. Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet weten wat een W is? Leef je nog in het jaar 200? Oja wacht.
Je kan wel een boek lezen van 2000 jaar oud maar niet googlen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kennelijk! Maar wat is een W dan, ben erg benieuwd. Klinkt spannend.
''In McVeigh's biography American Terrorist, released in 2002, he stated that he did not believe in a hell and that science is his religion.[101][102] In June 2001, a day before the execution, McVeigh wrote a letter to the Buffalo News identifying himself as agnostic''.quote:
Wat heb ik aan een overzicht van Wordfeudwoorden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan wel een boek lezen van 2000 jaar oud maar niet googlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |