abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205621883
quote:
De Britse schrijver Salman Rushdie is neergestoken tijdens een optreden in de staat New York. De 75-jarige schrijver werd naar verluidt aangevallen op het podium tijdens een evenement. Dat meldt persbureau AP.

R ushdie werd beroemd door zijn romans Midnight's Children (Middernachtskinderen) en The Satanic Verses (De duivelsverzen). Om het laatste boek werd hij in 1989 getroffen door een fatwa van de Iraanse moslimgeestelijke Khomeini waardoor hij vogelvrij werd verklaard en kon worden vervolgd door islamieten.
Schrijver Salman Rushdie neergestoken in New York https://www.telegraaf.nl/(...)estoken-in-new-york/

twitter

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door Zipportal op 12-08-2022 21:43:59 ]
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:24:11 #2
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205621897
quote:
The assailant - who appeared to a man with a knife - is said to have struck Rushdie many times in the neck and torso area.
Dat klinkt echt niet best :{

Weer van de BBC
pi_205621906
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:20 schreef Mutant01 het volgende: [..] Geforceerd een religieus motief ervan maken als het niet aan de orde is lijkt me net zo onzinnig. Moslims mogen bijv. geen ongelukkig meer maken, want dan is het al snel een terreurdaad. Ze mogen ook niet meer onwel worden, want dan is er sprake van een coverup van een terreurdaad. En bovenstaande staat even los van dit topic, waarbij dus waarschijnlijk wel echt een religieus motief een rol speelt
Wat hiervan is aan de orde in t geval van de aanslag op Rushdie? Helemaal niets zoals je zelf schrijft. Nut van t posten is er dus niet. On topic dus please.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_205621922
Bizar veel downplayers in het vorige topic. 🙁
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205621923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef marsan het volgende:

[..]
Wat hiervan is aan de orde in t geval van de aanslag op Rushdie? Helemaal niets zoals je zelf schrijft. Nut van t posten is er dus niet. On topic dus please.
Nut is dat je om het punt van Tobias heen probeert te lullen en ik laat zien dat je er niet mee wegkomt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_205621932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Iedereen is uniek HeatWave, ook jij. Maar daar verschillen we al jaren van mening over. Het is jammer dat je niet beseft hoe uniek je bent.
Komend van iemand die al zijn wijsheid uit een eeuwenoud boek haalt waar na honderden jaren nog steeds niets van afgeweken mag worden is dat wel een overduidelijke W voor mij :7.

Hou je nou op?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:26:59 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205621940
Filmpje?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205621954
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Komend van iemand die al zijn wijsheid uit een eeuwenoud boek haalt waar na honderden jaren nog steeds niets van afgeweken mag worden is dat wel een overduidelijke W voor mij :7.

Hou je nou op?
Ik weet niet wat een W is, maar goed. Stop jij dan ook met je langspeelplaat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_205621963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nut is dat je om het punt van Tobias heen probeert te lullen en ik laat zien dat je er niet mee wegkomt.
Ok. Punt is dat je wil laten zien dat tobis zn off topic post er eigeijk niet hoort.
Dat doe je door aan te geven dat t off topic is..

En waar probeer ik omheen te lullen en waar kom ik niet mee weg?
Lol
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:29:21 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205621980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, want mijn langspeelplaten zijn geen onuitgelokte persoonlijke bullshitposts over mijn geestelijke gezondheid.

En dan nog het lef hebben om te klagen dat anderen topics ontsporen, slachtofferschap diep in de genen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:29:56 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205621991
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:25 schreef superniger het volgende:
Bizar veel downplayers in het vorige topic. 🙁
Tja, volgens hen is die religie onfeilbaar. Het is dan ook een keiharde mindfuck.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205621992
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, want mijn langspeelplaten zijn geen onuitgelokte persoonlijke bullshitposts over mijn geestelijke gezondheid.

En dan nog het lef hebben om te klagen dat anderen topics ontsporen, slachtofferschap diep in de genen :').
Dat is wss om te laten zien dat je er niet mee wegkomt. Ofzo
pi_205621995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:28 schreef marsan het volgende:

[..]
Ok. Punt is dat je wil laten zien dat tobis zn off topic post er eigeijk niet hoort.
Dat doe je door aan te geven dat t off topic is..

En waar probeer ik omheen te lullen en waar kom ik niet mee weg?
Lol
Dan had je niet inhoudelijk op die post moeten reageren.. en dat deed je toch. En als je dan een respons terug krijgt roep je snel dat het offtopic is. Mooie strategie. Ga ik onthouden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_205622017
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je denk dat als je onzin rondblaat over moslims dat het dan niet persoonlijk is?

Haha, grapjas. Hoe werkt dat precies?
Allah Al Watan Al Malik
pi_205622020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan had je niet inhoudelijk op die post moeten reageren.. en dat deed je toch. En als je dan een respons terug krijgt roep je snel dat het offtopic is. Mooie strategie. Ga ik onthouden.
Aaah ja je gabbertje komt met offtopic. Jij beaamt t en t ligt aan mij omdat ik liet zien dat t onzin was.

Je sprookjes zijn sterk.
pi_205622021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:14 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
[..]
Als een niet-moslim een ander neersteekt/verkracht/vermoord/aanslag pleegt is het van "Jan" of "Piet" heeft het gedaan, zijn christelijke/atheïstische achtergrond interesseert niemand. Maar als het om iemand gaat met een moslimachtergrond dan is het van een "moslim" heeft het gedaan en wordt daar vooral de nadruk op gelegd en moet de hele moslimgemeenschap, hun geloof en zelfs religie in het algemeen het ontgelden.
Nee gek he. En ik zal je even vertellen hoe dat zo komt; omdat nergens ter wereld een ideologie anders dan de islam, waar een rechtvaardiging plus motivatie voor initiërend geweld te vinden is EN waarvan ook veelvuldig gebruik word gemaakt, word getolereerd.

Nergens, behalve...je raad het al, landen waar de islam zelf de scepter zwaait.

Het Cristendom heeft een verlichting mee kunnen maken, godzijdank, en zodoende bleef het bij Life Of Brian slechts bij negatieve geluiden en werd er bij Monty Phyton niemand met mes/kapmes/ (automatisch) vuurwapen vermoord.

Ik kan je verzekeren, mocht dat wel zo het geval zijn geweest, of mochten Christenen zo plots ook in één keer die barbaarse onzin uit de bijbel gaan handhaven, dan zal ik ook de Christenen toevoegen aan mn langspeelplaat. Maar ja.. gaat nie gebeuren of wel?

Dus dat kansloze ''IeS rAcIsMe'' geblaf, daar mag je ook gewoon mee stoppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hoef je niet te onthouden, want jij kent al genoeg truucjes om een topic te verstoren.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:32:28 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205622029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je denk dat als je onzin rondblaat over moslims dat het dan niet persoonlijk is?

Haha, grapjas.
En 5 seconden geleden ging het nog niet om alle moslims, echt je maakt het er niet duidelijker op.

Al hoeft dat ook niet, want we weten al jaren hoe het zit :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:32:41 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205622032
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee gek he. En ik zal je even vertellen hoe dat zo komt; omdat nergens ter wereld een ideologie anders dan de islam, waar een rechtvaardiging plus motivatie voor initiërend geweld te vinden is EN waarvan ook veelvuldig gebruik word gemaakt, word getolereerd.

Nergens, behalve...je raad het al, landen waar de islam zelf de scepter zwaait.

Het Cristendom heeft een verlichting mee kunnen maken, godzijdank, en zodoende bleef het bij Life Of Brian slechts bij negatieve geluiden en werd er bij Monty Phyton niemand met mes/kapmes/ (automatisch) vuurwapen vermoord.

Ik kan je verzekeren, mocht dat wel zo het geval zijn geweest, of mochten Christenen zo plots ook in één keer die barbaarse onzin uit de bijbel gaan handhaven, dan zal ik ook de Christenen toevoegen aan mn langspeelplaat. Maar ja.. gaat nie gebeuren of wel?

Dus dat kansloze ''IeS rAcIsMe'' geblaf, daar mag je ook gewoon mee stoppen.
[..]
Hoef je niet te onthouden, want jij kent al genoeg truucjes om een topic te verstoren.
Je hebt de neergeschoten abortus-artsen en Timothy McVeigh even gemist?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:34:22 #19
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205622061
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Niet weten wat een W is? Leef je nog in het jaar 200? Oja wacht.
pi_205622067
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En 5 seconden geleden ging het nog niet om alle moslims, echt je maakt het er niet duidelijker op.

Al hoeft dat ook niet, want we weten al jaren hoe het zit :').
Waar heb je het over? Jij hebt het toch constant over moslims, de gemeenschap etc. of heb ik dat verzonnen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_205622073
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hou je nou op?
Hij ophouden met trollen?

Waarom zou ie?

Leuke kids en een leuke vrouw? Lekker belangrijk toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Je hebt de neergeschoten abortus-artsen en Timothy McVeigh even gemist?
Uh. Ja.

?
pi_205622081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:34 schreef xzaz het volgende:

[..]
Niet weten wat een W is? Leef je nog in het jaar 200? Oja wacht.
Kennelijk! Maar wat is een W dan, ben erg benieuwd. Klinkt spannend.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:36:32 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205622095
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Kennelijk! Maar wat is een W dan, ben erg benieuwd. Klinkt spannend.
Je kan wel een boek lezen van 2000 jaar oud maar niet googlen?
pi_205622119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:32 schreef Qarrad het volgende:
Timothy McVeigh
''In McVeigh's biography American Terrorist, released in 2002, he stated that he did not believe in a hell and that science is his religion.[101][102] In June 2001, a day before the execution, McVeigh wrote a letter to the Buffalo News identifying himself as agnostic''.
''McVeigh claimed that the bombing was revenge against the government for the sieges at Waco and Ruby Ridge''.

Hier kan ik iig weinig mee...
pi_205622145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Je kan wel een boek lezen van 2000 jaar oud maar niet googlen?
Wat heb ik aan een overzicht van Wordfeudwoorden?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')