Lquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een overzicht van Wordfeudwoorden?
Maar je mag niet zeggen dat veel daders moslim zijn want dat is gemeen oidquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:41 schreef opgebaarde het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, niet alle moslims zijn het probleem, maar veel daders zijn moslim en moslims hebben al veel narigheid gebracht dus we hebben het over moslims.
En god zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar je mag niet zeggen dat veel daders moslim zijn want dat is gemeen oid
Ik denk dat het een moslim is. Maar dat mogen we niet zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:43 schreef Qarrad het volgende:
Ben benieuwd naar de details over de dader, bijvoorbeeld of hij net als veel daders van dit soort dingen al lang in beeld was etc.
Nog steeds geen update over Rushdie zelf.
Jij hoeft mij niks te vertellen, je vastgeroeste mening ken ik onderhand wel en interesseert mij niet. Als ik je kon blokkeren zoals andere users hebben gedaan had ik dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee gek he. En ik zal je even vertellen hoe dat zo komt
Er wordt steed geroepen "dat hij op een Arabier lijkt" maar is dat ook zo? Mijn kinderen zijn ook van Indo tot Turk tot Marokkaan geschat dus die indrukken van mensen en in dit geval niet-Arabische mensen zeggen me niet zoveel.quote:
En ook jij inhoudelijk geen reactie machtig. En het liefst zou je, net zoals die moderator(!), willen dat je -als het aankomt op vragen en reacties van mij- je vingers in jouw oren kan proppen en nananana kan bleren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:47 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niks te vertellen, je vastgeroeste mening ken ik onderhand wel en interesseert mij niet. Als ik je kon blokkeren zoals andere users hebben gedaan had ik dat ook gedaan.
Als de islam morgen kapt met aanslagen en stenigen en fatwas etc wil ik mijn mening over de islam wellicht bijstellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken, snap ik.
Ow, is hij een moslim?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de islam morgen kapt met aanslagen en stenigen en fatwas etc wil ik mijn mening over de islam wellicht bijstellen.
Jij jouw mening over ongelovigen nooit, want moet van boek..
Dat mag je zeker van linkse gekkies zoals opgebaarde niet zeggen. Dan is het racisme ofzoiets hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar je mag niet zeggen dat veel daders moslim zijn want dat is gemeen oid
Een goede post van je, hulde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:59 schreef Tobias19xx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man en het boek.
Met jou is dat echt verspilde moeite, aangezien je hier jaren zit en al die discussies over vele onderwerpen en alle argumenten, nuance, uitleg, enz bij jou in dovenmansoren vallen. Het is jij die met de vingers in de oren zit en lalalalala blèrt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En ook jij inhoudelijk geen reactie machtig. En het liefst zou je, net zoals die moderator(!), willen dat je -als het aankomt op vragen en reacties van mij- je vingers in jouw oren kan proppen en nananana kan bleren.
Sneu hoor.
Blijf maar fijn geloven dat het allemaal wel meevalt met die islam, lijkt me zalig om dat te kunnen, en zet mensen zoals mij die met onderbouwing komen maar weg als onwenselijke stoorzenders.
Ik heb geen "boek" waarvan ik iets moet en heb geen mening over "on/gelovigen". De zoveelste insinuatie van jou dat ik moslim ben. In het Oekraïne-topic word ik constant beticht van het zijn van een Rus, trol, Thierry undercover, bot, enz. Kappen met het steeds op de man te spelen als je inhoudelijk vastloopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de islam morgen kapt met aanslagen en stenigen en fatwas etc wil ik mijn mening over de islam wellicht bijstellen.
Jij jouw mening over ongelovigen nooit, want moet van boek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |