Boljquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Aloa we hadden toch afgesproken dat we er een DTS topique van zouden maken?
Lekker ! geniet er vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan maar
[..]
Nee, te ongezond.
[..]
Gewoon vanille
Oeiiiii dat kan echt niet wouddie!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker ! geniet er van
[..]
Oeiiiii dat kan echt niet wouddie!
Morge schoonheid.quote:
Mehh stukje afwas gedaan Nu al bezweet. Dus nu Suzi Quattro kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:19 schreef dud0r het volgende: [..] Ga eens doen dan. Beetje opruimen voor de visite er is vanavond [..]
![]()
kadquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdorie, vergeten dat ik vroeger actief moest worden vandaag
Primaquote:
Have funquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima
Boodschappen binnen
Dus zo lekker plonsen
Eetsequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Panini met vlees van vlammetjes
Ik zet nog een "hete" koffiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net op, nu huisgemaakte ijskoffie
dat is het leukste van blauw zijnquote:
man man man. slechte instelling wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mehh stukje afwas gedaan Nu al bezweet. Dus nu Suzi Quattro kijken
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.quote:
Ik ook iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.
quote:
Dan moet ik ook maar blauw worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapo
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapo
[..]
Lekker colaatje tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ben je die onze sc random shit hier aan het posten @:maanvis
Een hele correcte vraagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Universiteit toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Op dagen als deze ontdek je pas echt hoe slecht de isolatie nou eigenlijk is, meer dan in de winter. Er zit wel dubbel glas in hier, maar volgens mij is het zo lek als een mandje zo warm voelt het aan.
De balkondeur zal ik zelfs even onder handen moeten nemen, daar zit gewoon niets in de naden. Zal in de winter vast wel een verschil maken.
Waar waarschijnlijk geen goed antwoord op gaat komenquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar waarschijnlijk geen goed antwoord op gaat komen
Die grens is soms wat vaagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige dingen horen gewoon in ONZ
Al gedaan, maar het duurt even voor al die voedingsstoffen opgenomen zijnquote:
Die zweet je zo weer uit met dit weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het duurt even voor al die voedingsstoffen opgenomen zijn
waarom nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Dat glas slecht is weet ik ook welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Universiteit toch?
De slechtste isolatie is glas
Zomer en winter
Je verliest immer je warmte via het glas in de winter en krijgt een gratis sauna in de zomer
Daarom even rustig zitten nu voor ik een wandeling ga maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zweet je zo weer uit met dit weer.
Dan is het nog logischer dat het warm aanvoeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat glas slecht is weet ik ook wel
Maar dubbel glas dat warm aanvoelt terwijl het al de hele dag in de schaduw zit is niet goed. Zo groot is het temperatuurverschil met buiten nou ook weer niet.
Gewoon je ramen dichttimmerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat glas slecht is weet ik ook wel
Maar dubbel glas dat warm aanvoelt terwijl het al de hele dag in de schaduw zit is niet goed. Zo groot is het temperatuurverschil met buiten nou ook weer niet.
Denken in oplossingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je ramen dichttimmeren
Verstandigquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom even rustig zitten nu voor ik een wandeling ga maken.
Dat is de laatste beste oplossingquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
De onderburen hebben een halve bos in hun tuin geplantdus lekker schaduw
Dan wel aan de buitenkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een hoeslaken, zag ik bij iemand
Blij dat ik niet meer in een betonnen buurt woonquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de laatste beste oplossing
Hierook rondom bomen
Grote parasol hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de laatste beste oplossing
Hierook rondom bomen
Lijkt me echt helquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
B
[..]
Blij dat ik niet meer in een betonnen buurt woon
Ik heb er ook tweequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een tweede parasol neerzetten
Of een 2de aircoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet een tweede parasol neerzetten
Niks mis met betonnen buurtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
B
[..]
Blij dat ik niet meer in een betonnen buurt woon
Je kunt geen zonnepaneel aan je balkon hangen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje is al genoeg elektriciteit
En een centraal klimaatsysteem? Wat vaak zorgt voor meer warmte ipv minder ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een collega is z'n huis 32 graden, nieuw appartement met van die grote glazen![]()
Klopt zaten aan de buitenkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wel aan de buitenkant
Anders gaat de warmte tussen het raam en het hoeslaken aan de binnenkant zitten
Gewoon een kernreactortjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt geen zonnepaneel aan je balkon hangen?
Geen ideequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een centraal klimaatsysteem? Wat vaak zorgt voor meer warmte ipv minder ?
Hier in de schaduw voelt het prima aanquote:
ben jij een baggerconnaisseur danquote:
Ik heb al gekeken, maar het is niet zo heel eenvoudig om dat te regelen zonder dingen te doen die ik niet mag doen. Een paneel met batterij en eigen stopcontact is niet krachtig genoeg, dus dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt geen zonnepaneel aan je balkon hangen?
Groot glas drinken met ijs erbij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier in de schaduw voelt het prima aan
Schijnt ook 33/34 graden te zijn hier
Das wel balenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, maar het is niet zo heel eenvoudig om dat te regelen zonder dingen te doen die ik niet mag doen. Een paneel met batterij en eigen stopcontact is niet krachtig genoeg, dus dat kan ook niet.
Ik heb het water in de diepvries liggenquote:
Slim.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het water in de diepvries liggen
Zo lekker koud
Heb nog zo’n ouderwetse diepvrieskistquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Slim.
Ik koop altijd van die zakken met ijs bij de Jumbo.
Ik heb zo'n Amerikaans geval.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb nog zo’n ouderwetse diepvrieskist
Daar past genoeg in
Jij neemt maar een IPA-tjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
Water??!! Wil je mij vergiftigen ofzo?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
Water??!! Wil je mij vergiftigen ofzo?
Zeker met mensen als nattekat en dud0r die ook hier postenquote:
waarom bezoedel je zijn naamquote:
Ik denk dat ik vanmiddag wel een paar IPA's ga meenemen van de superquote:
Welke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag wel een paar IPA's ga meenemen van de super
Was dat Schultenbrau?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel geslaagd die IPA van de Aldi
Is best goed te doen, al ben ik nu wel aan het twijfelen of ik niet voor de Brand IPA ga.quote:
Die had ik gister. De 0.0 dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best goed te doen, al ben ik nu wel aan het twijfelen of ik niet voor de Brand IPA ga.
aat alleen sap en melk koudquote:
Staat ook koudquote:
0.0 heeft hetzelfde effect op je lichaam als sportdrank. alleen dan zonder de insane hoeveelheid suiker.quote:
Ik moet toegeven dat ze steeds beter worden. Vroeger was dat echt niet te zuipen.quote:
Het is beter dan frisdrankquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
0.0 heeft hetzelfde effect op je lichaam als sportdrank. alleen dan zonder de insane hoeveelheid suiker.
lekker naar het sporten
Alles wordt belachelijk duurquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:55 schreef aloa het volgende:
Wel jammer dat ze het dan weer zo achterlijk duur maken
Ik drink water na inspanning.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
0.0 heeft hetzelfde effect op je lichaam als sportdrank. alleen dan zonder de insane hoeveelheid suiker.
lekker naar het sporten
Ik drink de hele dag al waterquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ze steeds beter worden. Vroeger was dat echt niet te zuipen.
Maar b.v. Leffe blond 0.0 is niet verkeerd.
Gisteren voor sectionaal sproeiers wezen kijken.. die zijn nu 3 x duurder dan vorig jaarquote:
Schade inhalen van Corona.?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren voor sectionaal sproeiers wezen kijken.. die zijn nu 3 x duurder dan vorig jaar
En waarom???
Brand is sowieso lekker bierquote:
#MeTooquote:
Als er vruchten uit die was op tafel groeien zou ik ze in de groenbak gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
#MeToo
Ik heb de afwas nu helemaal klaar. Keuken is enigszins aan kant, rolluiken staan op standje kiertje voor licht
Tafels zijn al een heel eind leeg... Ik verzuimde gewoon na weekendjes weg mijn tassen op te ruimen. Ik denderde alles wat niet in de was moest gewoon op tafel![]()
Nu pluk ik er de vruchten van
Geen idee, maar leuk is anders idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die werden ook in die tijd goed verkocht
Ik zeg dan ook hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn betrouwbare bronnen is het nergens zo warm.
Hey Glasquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mooie reden om zo weinig mogelijk uit te voeren toch? Op het werk is het ontzettend rustig dus ik gooi zo de werklaptop aan de kant.
Ik 39.2quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb dit jaar de 34 aangetikt
Als je bij de invoer werkt is het de bedoeling dat je niks uitvoertquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mooie reden om zo weinig mogelijk uit te voeren toch? Op het werk is het ontzettend rustig dus ik gooi zo de werklaptop aan de kant.
Ik zit meer te chillen in de schaduw dan dat ik wat doe, ik zit gewoon mijn tijd uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, da's jammer, heb geen alcoholvrij bier in huis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff.
Misschien een 0.0 zo. Goeie dorstlesser wel.
Auwquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik de 100 toen ik wat kokend water had gemorst
De baas noteert dat allemaal natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit meer te chillen in de schaduw dan dat ik wat doe, ik zit gewoon mijn tijd uit
Die is met vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De baas noteert dat allemaal natuurlijk...
Das weer een mazzeltje.quote:
Staat genoeg bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, da's jammer, heb geen alcoholvrij bier in huis.
ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik de 100 toen ik wat kokend water had gemorst
Lekker koel welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik nu naar de supermarkt.
En dan weer naar buiten...alsof je tegen een muur aanloopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de supermarkt is het wel lekker koel inderdaad.
Die dingen zijn wel lekker idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:06 schreef Makrelis het volgende:
Was haast vergeten dat zelfgekweekte radijs veel lekkerder is dan uit de supermarkt. Ik heb ze in vier kleuren. Net een witte op.
lol. Rode, witte, paarse en gele heb ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel lekker idd.
Ik ken alleen de rode, die zijn wel wit van binnen.
Ik zie ze ook nooit liggen in de super. Of ik let er nooit op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Rode, witte, paarse en gele heb ik.
Ik ken ook alleen maar rode in de winkel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie ze ook nooit liggen in de super. Of ik let er nooit op.
Retichquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar rode in de winkel.
[ afbeelding ]
Welke zijn het lekkerst?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar rode in de winkel.
[ afbeelding ]
Hema is een broekiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
100 kan dan nog steeds. Misschien is hema wel zo oud
Je gasten horen de afwas te doen. Dat is bij mij thuis etiquette. Ik koop en bereid het voedsel, dan is het fair dat gasten de afwas dus doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, heb je alle vaat weggewerkt.. komen je broer en vader eten.
Weer afwas.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je gasten horen de afwas te doen. Dat is bij mij thuis etiquette. Ik koop en bereid het voedsel, dan is het fair dat gasten de afwas dus doen.
En er is er nog 1 onderwegquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, heb je alle vaat weggewerkt.. komen je broer en vader eten.
Weer afwas.
tot vandaag nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)SWhLH0cFQ0&fs=e&s=cl
De Brits-Indiase schrijver Salman Rushdie is neergestoken tijdens een optreden in de staat New York. De 75-jarige schrijver werd aangevallen op het podium tijdens een evenement waar hij zou spreken. Dat meldt persbureau AP
Wow!
Teringquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)SWhLH0cFQ0&fs=e&s=cl
De Brits-Indiase schrijver Salman Rushdie is neergestoken tijdens een optreden in de staat New York. De 75-jarige schrijver werd aangevallen op het podium tijdens een evenement waar hij zou spreken. Dat meldt persbureau AP
Wow!
Nou hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Tering![]()
Hoe lang is dat wel niet geleden...
Dat was wel een dingetje idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou hè
Was toen echt een enorme rel
Zijn boeken
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
Die man heeft jaren ondergedoken gezeten..
Niet genoeg blijkbaarquote:
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet eens of hij nou wel of niet nog leefde...
Hij leeft toch nog?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het na al die jaren nog gelukt...
Zo zie je maar weer hoe diepgeworteld die haat is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar de ernst is nog niet duidelijk
Als een naam uit het verleden je bij blijft dan is deze het wel.quote:
ik zat nog in de luiers, dus jammerdebammerquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als een naam uit het verleden je bij blijft dan is deze het wel.
waar ga je je spreekbeurt over houden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Nieuwe beamer genotjes.
[ afbeelding ]
Over mensen die niet van historische hoogtepunten op de hoogte zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar ga je je spreekbeurt over houden?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over mensen die niet van historische hoogtepunten op de hoogte zijn.
Absoluut jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als een naam uit het verleden je bij blijft dan is deze het wel.
Mooie dingen zijn datquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Nieuwe beamer genotjes.
[ afbeelding ]
Ja, Khomeini zat er toen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut ja![]()
Kwam voort uit Iran, meen ik.
Ik wilde al zeggen is niet helemaal uit jouw jonge jarenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat nog in de luiers, dus jammerdebammer
Khomeini eiste zijn hoofd maar de hele moslimwereld was wel pissig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut ja![]()
Kwam voort uit Iran, meen ik.
preciesquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen is niet helemaal uit jouw jonge jaren
Niet zo happenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies
achja. sowieso kansloze opmerkingen ook die 'verwijten'
Trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies
achja. sowieso kansloze opmerkingen ook die 'verwijten'
*wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
De jeugd van tegenwoordig gok ik dat 80 % geen idee heeft wie Theo van Gogh is
Hartstikkequote:
Welke Theo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
Dat denk ik ook niet idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
Van Thea denk ik.quote:
lol. Fortuyn wilde hem als minister van cultuur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
En zijn moordenaar loopt gewoon weer rond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hartstikke
Of Pim Fortuijn
Kennen ze ook niet
Misschien wel beter als wat er nu zit op al die minister postenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Fortuyn wilde hem als minister van cultuur.
Sowieso dat hij is vermoord door een groene.. slaat nergens opquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
En zijn moordenaar loopt gewoon weer rond.
Die van Theo van Gogh niet...heb ik nooit begrepen.
Competente mensen kijken wel link uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wel beter als wat er nu zit op al die minister posten
Achterlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso dat hij is vermoord door een groene.. slaat nergens op
Woont gewoon in Apeldoorn
In een dikke keet
Gesponsord door onze overheid
Ik ook niet, de actie van Mohammed Bouyeri werd wel als terroristisch gezien en er werden hem meer dingen ten lastte gelegd. Maar de moordenaars van Pim en Theo hadden van mij ook wel levenslang mogen krijgen gezien de impact van hun daad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
En zijn moordenaar loopt gewoon weer rond.
Die van Theo van Gogh niet...heb ik nooit begrepen.
Ze waren maar wat blij van Pim af te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, de actie van Mohammed Bouyeri werd wel als terroristisch gezien en er werden hem meer dingen ten lastte gelegd. Maar de moordenaars van Pim en Theo hadden van mij ook wel levenslang mogen krijgen gezien de impact van hun daad.
Idd ja. Pim Fortuyn is ook nog een politiek persoon en dan loopt zijn dader na een paar jaar gewoon weer vrolijk rond (met uitkering en alles van de staat).quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, de actie van Mohammed Bouyeri werd wel als terroristisch gezien en er werden hem meer dingen ten lastte gelegd. Maar de moordenaars van Pim en Theo hadden van mij ook wel levenslang mogen krijgen gezien de impact van hun daad.
Ik was het niet met Pim eens maar ik vraag mij nog steeds af hoe de politiek er nu uit had gezien als hij niet vermoord was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze waren maar wat blij van Pim af te zijn
Ik moest ook niks van hem hebben, maar dit was wel schokkend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze waren maar wat blij van Pim af te zijn
Nu hebben we ome Geertquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was het niet met Pim eens maar ik vraag mij nog steeds af hoe de politiek er nu uit had gezien als hij niet vermoord was.
Dat is een droeftoeter vergeleken met Pim.quote:
Er zijn andere populisten voor teruggekomen. Ik denk dat het weinig had uitgemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was het niet met Pim eens maar ik vraag mij nog steeds af hoe de politiek er nu uit had gezien als hij niet vermoord was.
Maar wel dezelfde soort ideeën.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een droeftoeter vergeleken met Pim.
Hij heeft wel (veel meer) haarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een droeftoeter vergeleken met Pim.
Toch anders Pim vond bepaalde dingen vd Islam verwerpelijk. vd dingen die hij wou realiseren had hij ook een plan hoe het te kunnen uitvoeren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar wel dezelfde soort ideeën.
Ik vraag me af of Fortuyn ooit Premier was geworden?
Dit idd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch anders Pim vond bepaalde dingen vd Islam verwerpelijk. vd dingen die hij wou realiseren had hij ook een plan hoe het te kunnen uitvoeren.
Wilders roept maar wat hij denkt wat men wil horen. Kompleet onrealistisch, zijn standpunt over moslims weet ik nu wel. Over gezondheid, scholing, werkgelegenheid en andere belangrijke dingen hoor je hem bijna nooit over. Een enkele keer dat het wel bij hem ter sprake wordt gebracht geeft hij een antwoord zoal als alle moslims het land uit zijn dan houden we daar genoeg geld voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |